-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
FIREBLADE78
addikt
Prémium világához nem elég a 1,5 misi. Vagyis elég,de milyen áron. Én is gondolkoztam egy városi olcsó autón. Néztem az egyeseket,benzinest városba. Hát so so. Félek beleugrani. Nem akarok milliót,milliókat szervizre költeni vásárlás után. Aki tud egy fasza 120i vagy erősebbet jó áron az jelezze azért
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Puma K
veterán
"Kb 1.5m forint lenne a keret."
Tegyél még hozzá, mert nem vagy messze a vízválasztótól hogy ne egy leharcolt és kókányolt darabot vegyél... ami aztán elveszi a PNV életérzéstől a kedvedet.
De ezt már megkaptad intelemként.
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
-
negro
őstag
Ennyi penzbol nem kapsz nem kokanyolt, gyari, plane benyas sor6 bmwet. Esetleg E36-ot. De egy 2 - 2,5 millas E46 eseten is siman lehet kalkulani 2 even belul 1 millaval akar... kozhely de nem megvenni nehez ezeket hanem az allapot megorzesuk kerul sok penzbe ha nem csak disznek van es havi2x veszi elo az ember. 1x kell rendbetenni, akkor evikig koltsegmentesen hasznalhatok de annak ara van.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Ck.
addikt
Annyira meredek hallani, ill. olvasni, hogy 2,5 milláért E46-E39…2010-ben 1.490.000-ért vettem egy 2000/12. évjáratú patika Audi A6-ost, szomszéd srác szintén akkoriban vett egy 2002-es BMW 530-at 1.7 M-ért, gyönyörű állapotban. Eltelt azóta több, mint 10 év, az akkori 9-10 éves autók ma már több, mint 20 évesek és többe kerülnek? Kész röhej.
[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
Mitől meredek ? Nézd meg mennyit ért a Forint 2010-ben meg milyen árak voltak.... Mennyi volt a FT / EUR árfolyam mennyi volt 1L üzemanyag. Vagy nézd meg milyen árak voltak a ingatlan piacon és nézd meg most. Nem értem a csodálkozást...... Minden iszonyat drága lett főleg így 2021 év végén. 11 éves árakat kár is hasonlítani..... De mobile-n is nézegetve az értelmesebb E39-ek ( facelift ) Ft-ra átszámolva is 2-3M között mozognak. Sőt nem rengeteg van 8-9-10E euro környékén is.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
negro
őstag
Egyreszt amit Ezredes is ir masreszt meg elfelejted ezek az autok youngtimer korba leptek raadasul egy aranykorbol. Nyilvan megy fel az ara, nem egy 1.4-es F Astra vagy Fabia. Nezd meg az E28, E30, E21 arakat... eszement.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
BUZZLGHTYR
senior tag
Lengokrbol mit erdemes venni, meyle vagy lemförder?
-
Puma K
veterán
válasz BUZZLGHTYR #62017 üzenetére
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
KAMELOT
titán
-
cOxeR
Ármester
válasz FIREBLADE78 #62021 üzenetére
Ez nem így megy, ugyanis nincs belőle sok eladó, és több nem is lesz már. Ami pedig egyre ritkább/vagy magasabb a kereslete az egyre drágább, bármilyen normától függetlenül. I3-nak is felment az ára tavasz óta közel 5-600k-val, arra meg nagy a kereslet.
-
BeZol
őstag
válasz FIREBLADE78 #62021 üzenetére
Annyit ér amennyiért megveszik.
Ezt már saját bőrömön megtapasztaltam, hogy hiába hirdetsz vmit akár ársáv alján is (ársáv 3/4-étől ársáv aljáig lecsorogtam az 5GT-vel 1 év alatt), ha nincs érdeklődő, akkor úgyis mindegy. Néha beeshet egy fanatikus akinek kimondottan ez kell, de az ritka, főleg h szinte azonnal megtörténjen.
Az E93-asomat is ársáv 3/4-ről végül ársáv 1/4-énél sikerült eladni (1 év után), hiába volt "best-buy" azt leszámítva, hogy diesel volt -
cOxeR
Ármester
válasz nincsnév007 #62025 üzenetére
Én inkább egy Z3M meg egy Z4M coupe-t nézegetnék. Abból sincs túl sok…
-
FIREBLADE78
addikt
Én meg úgy gondolom,hogy ennyi erővel hamarosan az összes erős autó drága lesz. Pláne ha kinyírják a belsőégésűeket és nem kell M-nek lennie ehhez.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
kardkovacsi
senior tag
Mindennek felment az ára ami autó.
Ismerős el akarta adni a 330e-jét januárban, eleinte magasabb áron de a végén már 8.8M-et kért az autóért de nem vitte el senki ezért levette a hirdetést néhány hét után. Felrakta pár napja 9M-ért, közben lejárt az autó garanciája, eltelt 9 hónap, belekerült még 25e km az autóba. Első nap jött 3 ember megnézni, 1 közülük vitte volna alku nélkül!!!
Végül nem adta oda, mert közben meg rájött, hogy semmi nem tudna venni mert nincs autó. Nem lehet újat venni, mert akadozik a gyártás emiatt a használtak ára is jelentősen felment az utóbbi hónapokban. -
Ck.
addikt
Ha már a 30e a téma…itt is úgy van megoldva az elektromos hajtás, mint a Mercedesnél? A váltó ugyanúgy közbe iktatva és gyakorlatilag a tiszta villanyüzem során is ugyanúgy végiggangolja a fokozatokat? A Mercedes így csinálja, eléggé illúzió romboló.
-
cOxeR
Ármester
válasz kardkovacsi #62030 üzenetére
Én is szeretném cserélni a Z-t, vagy mielőtt túl "sok" km lesz az I3-ba azt, de nincs merre menni... alkudni csak akkor lehet, ha épp valaki megszorult és kell neki a likviditás.
Nagyon durva időszaknak nézünk elébe, nincs olyan szegmens ahol ne ez lenne... napelemmel küzdök egy hónapja, de lassan ott tartok, hogy inkább elengedem és ha kétszer ennyi lesz az áram akkor ez van, de pl ott is, 30-50%-ot emeltek hetek alatt, ami vicc kategória. Konkrétan ez az energia mizéria, nagyon kezd begyűrűzni, ingatlanokról meg ne is beszéljünk, egy ügyfelem mesélte, hogy 8 hónapot késett az átadása a lakásnak, kérte a kötbért, az volt rá a válasz, hogy nincs és ha kardoskodik, akkor szerződést bont és eladja inkább drágábban másnak az építtető.
-
chess001
aktív tag
Én is jópár hónapja nézek kocsikat, olyan kocsik vannak 100e km-rel, hogy igazán elszomorító. Folyamat kérem le carverticalon párat meg is néztem, nagyon vackok... Akartam még átmenetet a tesla előtt, de úgy néz ki nem lesz, a mostani különb.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Carlytoo
aktív tag
Összetörték az E39 530D-met. Várom a biztosító ajánlatát.
Update: Az autó GTK. lett. A biztosító számomra hihetetlen összeget fizet ki. Konkrétan annyit, amennyiért vettem az autót és az csak a kár összege.A "roncs" értékét is nagyon szép árra becsülték fel. Természetesen nem fogom eladni. Elvállalták és már neki is láttak összerakni. Kb december eleje, közepe mire kész lesz.
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
kardkovacsi
senior tag
Basszus tényleg. Felmentem a nagyker oldalára és az a panel ami nettó 43 volt két hónapja az most 54.
Autó fronton meg tényleg durva mennyire akadozik a gyártás. Szomszéd rendelt egy M340i-t még június elején. Szeptember elejére ígérték az autót. Azóta már többször kikerült a gyártásból egyeztetések miatt. Nincs kamera így a tolató kamerát ki kellett venni, ugye ez ilyenkor adminisztráció, hogy elfogadja, árcsökkentés stb...aztán nincs motoros csomagtérajtó újra megint. Most ott van, hogy alvázszámot még nem kapott és onnan két hét mire ideér az autó. De ahogy olvasom most már a touch kijelzőt is ki fogják venni.
Én tuti nem vennék most ha nem muszáj, mert ezek az autók 3-4 év múlva eladhatatlanok lesznek. Egy hármasból kb. semmit nem látni hátra, főleg ha kéred a hővédő üvegezést (szinte mindenki kéri) kamera nélkül elég szívás a tolatás még ha van is radar.
Nem beszélve arról, hogy most elég nehéz alkudni bármire is, konkrétan minimálisat. i4-re 7%-ot, a nem i modellekre 13%-ot hallottam. Két három éve ezek még 18-22% között mozogtak.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
A váltóval van egybe építve konkrétan ha jól tudom. Valóban végig gangol de miért is illúzió romboló? Ez nem tiszta villany hogy elég legyen egy előre és egy hátramenet. Ez plug-in amiben van egy benzinmotor is aminek normális váltó kell.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
kardkovacsi
senior tag
Miért is lenne illúzió romboló? Vezettél már ilyet? Egyrészt csak az első 1-3 fokozatot használja, érzésre, mert meg nem mondod mikor vált.
Viszont ennek rengeteg előnye van. Egyrészt be lehet rakni a sima váltó helyére mivel a két típusú váltó teljesen ugyanaz. A nyomatékváltó helyére került be a váltóba (ez az ami gurítja az autód a sima automata esetén). A fokozatokkal lényegesen erősebbé teheted a villanymotort. Az a kis "nyomi" 88 lóerős villanymotor (F30-ban, a G20-ban már 113 lóerős) is meg tud lepni emiatt. Már sima nedves aszfalton is keresztbe vágja a farát mielőtt az elektronika bele tudna nyúlni. Volt is, hogy esős időben telezöldnél intettek, hogy akkor menjek balra én meg nagy gáz és hopsz meg is volt a 90 fokos forduló
Mivel váltóban van a villanymotor a váltó elektronika gyakorlatilag fokozatmentes érzéssé teszi a váltásokat a benzines használatban is mert amikor esik a fordulatszám akkor tol oda a villanymotornak egy löketet. Sőt sport módban vicces módon kicsit túl is tolja, mert akkor érzed a hátba rúgást amikor épp vált a váltó.
Aztán még ott van, hogy minél közelebb kell lennie a motorhoz a villany hajtásnak és így ez pont érvényesül mert sima hibrid üzemmódban is néha tölt picit, néha használ áramot az akkumulátorból ezzel optimalizálva a benzin motor hatásfokát.
-
Ck.
addikt
válasz kardkovacsi #62038 üzenetére
Egy Mercedes S205 C350e-m volt, onnan a tapasztalat. Az ráadásul még durvább élményt adott, mert az össz rendszer teljesítmény 600 Nm/279 lóerő, nagyon meg tudott indulni, az tény. Csupán kiváncsi voltam, hogy a BMW is így oldotta-e meg a hajtást. Nem vagyunk egyformák; engem zavart ott a váltás, konkrétan lehetett érezni elektromos módban, elinduláskor. Próbáltam az F30 330e-t, szintén ilyen volt, ezért voltam kiváncsi, hogy a G20/G30-nál változtattak-e.
Ami nagyon el lett baltázva mind az F30, mind pedig a W205/S205 esetén, az az indítómotor megtartása. Gyakorlatilag kopó alkatrész. Nálam a Mergában a 3 évesen korára a 3. indítómotor + relé páros volt benne, míg kolléga F30 330e esetén szintén hasonló dolgokat tud elmondani. 8 hónaposan cserélték neki garanciában olyan 11-12 ezer km-nél, azóta is 1–1,5 évente a helyi BMW vendége, egy-egy újabb önindítóra. Mivel a cserélt alkatrészre 2 év garanciát adnak, ezért legalább nem kerül neki pénzbe, csak az ideget eszi olyankor. Elég nagy tervezési butaság önindítót használni, ahelyett, hogy a villanymotor forgatná meg a benzinmotort. Nem tudom, hogy a G-szériában ezt végre elhagyták-e már. Eladta volna már más típusért cserébe, de jelenleg nincs használtautó választék.[ Szerkesztve ]
-
FIREBLADE78
addikt
válasz kardkovacsi #62036 üzenetére
Én is olyat szeretnék majd. Semmi pénzért nem válnék meg a kamerától. Inkább várnék. Érdekes telefonba van kamera csak kocsihoz nincs? Ok,nem ugyanaz... Említed a ki nem látást. Soha sem tolatok úgy,hogy hátsó ablakon nézzek ki. Tükör vagy kamera. X5-ben sem látsz ki,ha úgy vesszük.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
FIREBLADE78
addikt
válasz FIREBLADE78 #62040 üzenetére
Árengedményre: Amikor kezdődött a korona ( talán 19?) leakartuk cserélni az új X6-ra. Megvolt előleg stb. Vissza oett mondva,mert befostunk,hogy no mani. Akkor sem engedtek a lista árból 20 %-ot! Kiröhögött a fő eladó ipse. Aszongya 20? Életben nem adtak annyit soha. Ok,ez Szeged.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
chess001
aktív tag
válasz Shadowbull #62043 üzenetére
Azt írtam, hogy az újak közül én nem veszek, mert nagy-nehéz-felesleges. A tesla 3-ban pedig van trackmód, meg egy csomó cucc mehet a S-ből is bele.
A régiek közül sok tetszik (illetve a M2 széria), csak az M típusokkal kell menni rögtön a falu szélére, hogy cseréjenek csapágyat, csavarokat benne...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz Shadowbull #62045 üzenetére
A 3-as nem olyan nagyon nagy, sokkal kevesebb alkatrész, kevesebb lehetőség a meghibásodásra. 'Valaki' írta, hogy kevesebb ember kell a villanyos összerakásra. A későbbi szerelésre is... Nekem nagyon bejön, hogy lehet állítgatni, nem kell a falu szélére menni az okosságért. Szaladgálósnak pont jó... A bele tényleg nem éri el a 15 éves prémium szintet sem, de nekem az nem szempont.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
kardkovacsi
senior tag
Nekem F30 van több mint 3 éves, 41e km van benne semmi baja nem volt eddig.
"Ami nagyon el lett baltázva mind az F30, mind pedig a W205/S205 esetén, az az indítómotor megtartása. " - de hogy oldod meg, hogy ne legyen? Rárántatod a 120-al menő autóra? Mikor ugrana át a vezérlés indítómotor nélkül? Szerintem elég hamar nem beszélve arról, hogy egy BMW-től vagy Mercitól elég idegen lenne az, hogy nem sima az átmenet? Szóval nem hülyék ám azok a mérnökök akik az autókat tervezik.
Amúgy két üzemmód van, az egyik amikor túl nagy a fordulatszám különbség és akkor indítómotor, szinkronizálás és összeengedése a két hajtásnak. A másik meg amikor kicsi (gondolom alacsony motor oldali fordulatszámnál) akkor tényleg berántja a motor a villannyal.
Érdekes ez az indítómotor téma, sok 330e ismerős van de egynek se volt ezzel baja. Lehet a barátodnak van speciális vezetési szokása és azért van ennyi önindítózás. Én jellemzően edrive módban használom addig amíg ki nem fogy a szufla belőle és utána jön a benzin motor. Emiatt lényegesen kevesebb az önindítózás. -
Carlytoo
aktív tag
válasz FIREBLADE78 #62042 üzenetére
Szia!
Az árat nem publikálom. A lényeg, hogy a jelenlegi legmagasabb piaci árat, amennyit egy ilyen felszereltségű és állapotú autó érhet. Természetesen a “roncs” ár az plusz, ami megint csak egy olyan összeg, ami számomra elképesztő(pozitív értelemben). Ha nagyjából be szeretnéd határolni, akkor ez az-az ár, amiért simán veszel egy jó állapotú e60-at. Többet erről nem írnék. Elvitték megcsinálni. Hétfőn már kezdik is. A problémám az, hogy dec. elejére ígérik. Mindegy, ez van. Mivel ilyen bőkezűek voltak, ezért a káron kívül cseréltetek még: komplett futómű, 2 zsír új lámpa előre. Az összes tartóbak. Az összes vákuumcső, üzemanyagcső, fékcső, kap egy telipolírt.
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
chess001
aktív tag
válasz CharlieDrop #62048 üzenetére
Biztosító fizeti látod, nem gond ;P
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.