-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
kardkovacsi
senior tag
válasz
bulikavagyok
#77498
üzenetére
A telefonodra tölti le az app a 2 Gigát, onnan másolódik rá az autóra. Ahhoz már nem kell térerő.
-
-
madkiller
őstag
válasz
kardkovacsi
#77495
üzenetére
Megjött már a 07/2025 update? Mert az hozza. Először azt olvastam, idrive 9 fogja megkapni, de máshol azt, hogy a 8.5 is. Az X3ra még nem jött meg a júliusi update csak az asszony X2ére arra is csak pénteken. Pedig eddig mindig az X3 kapta előbb. Mit ír a mybmw a remote software upgrade alatt hányas updatenél jár?

-
Kinder
senior tag
válasz
kardkovacsi
#77495
üzenetére
Nekünk a magyar Wallisos vétel iX1-en sem megy sehogy sem. Pedig fent van a frissítés, minden be van állítva, de nem. A szalonban is értetlenül állnak.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz
kardkovacsi
#77494
üzenetére
Közben megnéztem, i4-en ez nem megy. Gondolom az iX1 az az Android alapú 9-es oprendszerrel megy, azon van magyar hangvezérlés a 8,5-ön nincs. Nekem a legújabb szoftverem van és amikor átváltok magyarra akkor írja is, hogy nem lesz hangvezérlés.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz
FIREBLADE78
#77493
üzenetére
Be lehet állítani egy szöveget, amire aktiválódik, illetve van egy default, angolul a hello BMW de írta korábban, Szia BMW-t kell talán mondani.
-
Almos
aktív tag
válasz
kardkovacsi
#77490
üzenetére
Tegnapi nap során lenyomtam egy BP-Győr oda-vissza távot, és nem igazán lett jobb. Ráadásul LED lámpában ugyebár nem is kell izzót cserélni, így nem vagyok benne biztos, hogy ez is nyitott lenne. De ha mégis így lenne, talán az lenne a legjobb, ha valahogy ki lehetne szárítani...
-
madkiller
őstag
válasz
kardkovacsi
#77489
üzenetére
Péntek óta. Győr esetén Móricz Zsigmond 22vel próbálkoztam és azt megértette, de mondtam neki étterem és szállás nevet is. Sport módba is kapcsol, ablakot is lehúzza, ha az utasoldali mondja, akkor az övét. Felismeri ki beszél. Időjárást is bemondja. Carplayezek, de a sima bl kapcsolat esetén a telefont is kezeli elméletileg. Illetve a klímát. Ha azt mondod neki unatkozol, akkor anekdotát mesél.
-
Almos
aktív tag
Ma reggel vettem észre, hogy a bal oldali LED fényszóró beázott a 2019-es 220i Grand Tourernél.
Bár tegnap itt Budapest környékén jó nagy zuhé volt, azt gondolom, hogy ettől még nem kellene beáznia. Egy hete csapattam le magasnyomásúval, akkor még semmi baja nem volt a lámpának, tehát ez friss eset. Kicsit alaposabban megnézve az üvegfelületen nem látok se nagyobb sérülést, se törést, egyedül az egyik sarokban van egy minimális hiba, lepattanás.
Ez okozhat beázást? Van egyébként ezeknek a fényszóróknak valamilyen gyakori hibája? Vagy ne gondolkozzak, és casco-ra cseréltessem ki, mint kőfelverődéses fényszórókár?

-
envagyok
veterán
válasz
-MarhaRépa-
#77484
üzenetére
Törlés után is benn marad.
Öcsém azt mondja, amíg nem világít a check engine, addig ne foglalkozzak vele, de ha nagyon ráérek vegyem le a szívóoldalon a pillangószelepet, és koksztisztító sprével takarítsam le.
-
madkiller
őstag
Tegnap lejött a júliusi update az asszony X2jére. Jó ez a magyar hangvezérlés, de mit szoptam vele, mire rá jöttem, hogy nem azt kell neki mondani amit ír, hogy helló bmw meg hi bmw hanem, hogy szia bmw. És azt se gyorsan elhadarva, hanem pici szünettel a 2 szó között. Ha más is esetleg szívna ezzel. X3amra még nem jött meg, de már nagyon várom. Tök jól felismeri a gyári Navi is a címeket, amiket mondok neki.
-
CharlieDrop
veterán
válasz
-MarhaRépa-
#77484
üzenetére
-
envagyok
veterán
válasz
CharlieDrop
#77482
üzenetére
Utánanéztem már, csak gonfoltam megkérdezem itt is, hogy biztos legyek benne.
-
-
envagyok
veterán
válasz
CharlieDrop
#77480
üzenetére
Fura, mert nrm észlelek hibát, a kocsi se jrlezte, csak tesztelt a bluetooth hibakódolvasót
-
envagyok
veterán
Bmw 320D 2007 E90 P2620 hibakódot ír ki.
Merre érdemes elindulni? -
tasiadam
veterán
Tudom, nem uj i akarmi BMW, de na.
Amikor legutobb Ezredesnel jartam, beszeltuk, hogy lekene mosni a blokkot es megnezni, honnan folyik az olaj, gondoltam, biztos a turbo hordja.
Miutan tankoltam tegnap este 30 liter helyi lohugy+mosogatovizet, alapjaraton meg 30 alatt az injektoroknak csunya volt a hangjuk, de eloszor azt gondoltam, valamelyik injektor murdelt meg. Lekapcsam a burkolatot, es lattam, fustol alatta.
No, hol mashol is lehet fust, ha nem injektor mellett fuj ki? Hat persze, hogy a karter szuro.
Igy volt rajta a tomites:
-
MCs88
aktív tag
MyBMW appban nektek is lehalt a My Trips rész? Azt írja, hogy aktiváljam az autóban, de ott meg minden beállítas ok, meg hát nem is változtattam ott semmin
-
FIREBLADE78
addikt
válasz
kardkovacsi
#77475
üzenetére
Jó az. Itt 6 henger alatt minden szar
ezt már megtanultuk. -
kardkovacsi
senior tag
válasz
FIREBLADE78
#77474
üzenetére
Szerintem abban négyhengeres van, 200le körül. De itt a PHEV-ekről volt szó, hogy beraknának egy három hegerest + villanymotort.
-
FIREBLADE78
addikt
válasz
kardkovacsi
#77473
üzenetére
520d szerinted mennyi?
-
tasiadam
veterán
válasz
kardkovacsi
#77471
üzenetére
Mondjuk nemtom mi olcsobb, egy hutokor fejlesztese/megvetele, vagy komplett motor + bitches. De amugy sem ertem, hogy hybridbe mi a banatnak egy eleg eros sor4. Akkor mar egy az egyben megvehetik a 30e hajtaslancot es kesz.
-
tasiadam
veterán
Tegnap olvastam egy cikket, hogy a mercedes targyal a BMW-vel, hlgy hasznalhassak a B48 motorokat. Hybridekben, es hatotavnovelos elektromos autokban. A nemreg altaluk fejlesztett kinai 1.5 erre alkalmatlan, de a B48 jo lehet
-
FIREBLADE78
addikt
válasz
kardkovacsi
#77467
üzenetére
Nem baj. Majd veszünk dízelt.
-
-
FIREBLADE78
addikt
válasz
CharlieDrop
#77464
üzenetére
Próféta beszéljen belőled.
-
Neoteric
addikt
válasz
CharlieDrop
#77464
üzenetére
5-10 éves távlatban lehet, de mostanában tuti nem lesz semmi.
-
Neoteric
addikt
válasz
CharlieDrop
#77462
üzenetére
Nem lesz új 8er rövid-középtávon, típustól függően mostanában lesz vége a gyártásnak.
-
CharlieDrop
veterán
A nyolcas széria dobja az ICE motorokat és elektromos lesz a jövőben?
-
CharlieDrop
veterán
válasz
Morris
#77460
üzenetére
Ha megvan milyen motorkódú a kiválasztott, akkor beírod a keresőbe láthatod mik jönnek elő.
Többnyire ritkább olajcserék, kokszosodás ebből adódó dolgok tudnak előjönni. De persze 150 - 200 húzós szervizköltségek vannak, de utána megint van bennük ugyanennyi.
a dízel itt is hasonló tud lenni, de ha rendben van tartva az is szuper.
-
Morris
veterán
válasz
CharlieDrop
#77452
üzenetére
Ezek miben nyilvánulnak meg?
2017-től nézelődök. Elsősorban benzines modelleket. Nagyrészt városi használatra. Talán 65/35% arányú városi közlekedés lenne a felhasználás jellege. A dízel szimpatikusabb, de pl vw konszern fronton a dízel nagyon kompromisszumos erre a használatra (DPF, egr, stb). -
-
envagyok
veterán
2007-es BMW E90 320D 163PS motorba milyen olajat érdemes használni? Hivatalosan Long Life 5W30 kell, de azért már 5-10000km-enként elcsipeget 1L-t, főleg ha elhasználódik, szerintem lehet érdemesebb lenne évente cserélni (10-15k km), de akkor meg felesleges a longlife szerintem.
-
ParmaBoy
aktív tag
válasz
kardkovacsi
#77450
üzenetére
*100e km. és csak az első két évet adja a gyártó, utána importőri a gari.
-
Morris
veterán
Sziasztok.
Viszonylag kisméretű suv-ból van ajánlott megbízható technika bmw fronton? Mint pl az x1 forma.
Audi q3 méretű autókat nézegetek és adnék esélyt a bmw-nek is minimum 190 lóerős benzines motorral. -
kardkovacsi
senior tag
válasz
-MarhaRépa-
#77449
üzenetére
A 3 év kilométer korlát nélkül szerintem EU-s szabály. Utána meg lehet venni 4 év 200e meg 5 év 200e-es garit.
-
madkiller
őstag
válasz
-MarhaRépa-
#77445
üzenetére
Nálunk nem tudok km korlát nélküli garit venni.
-
Gsx-rr
veterán
válasz
Tsebacsi
#77438
üzenetére
Nálunk Dominikán normálisabb cégek 5000 kilométerenként cserélnek olajat buszokban,ebbe beleértve a Új Toyota Hiace és Hyundai H1 8-10 személyes minivanokat is
Mondjuk itt sok régi Toyota busz ásványi olajjal megy ,nekem is van egy amiben 450k-van emelkedőn 25 személlyel minimálisan kormol már egy kicsit. -
válasz
kardkovacsi
#77440
üzenetére
Ez tény és ennek azért örülök is. viszont Itt más féle terhelést kap. Mikor hidegen hirtelen beindul fél perce (se) na az tuti öröm a motornak.

-
válasz
kardkovacsi
#77439
üzenetére
Kb én is ezt írtam.

-
kardkovacsi
senior tag
-
Jahogy úgy! Hát, az van, hogy (végre!) sikerült találni egy olyan szervizt, akikben teljesen megbízok. De teljesen. Na, nekik megmondom, hogy nem spórolunk, mindenből a lehető legjobbat kapja a kocsi és kész. Ha az az a márka, mint a gyárban, azt, ha nem az, akkor meg mást. Nagyon beváltak a srácok, úgyhogy nekem ilyesmiken hála égnek már nem kell gondolkodni.

-
válasz
Tsebacsi
#77433
üzenetére
Arra én is kíváncsi lennék, az az ötlet honnan jött nekik, hogy került az bele a könyvbe. Van egy erős gyanúm, hogy ott valami mesterséges avultatás volt a terv, hogy minél több szarjon be gari után minél kevesebb idő alatt, vagy valami hasonló.
Nyilván ez nem így volt megfogalmazva, hanem úgy, hogy az excelben kell jól kinézni, a gari meg a lízing végéig kell kibírni. Addig bírja ki faszán, lehessen szép jó számokat írni a karbantartás oszlopba, utána még legyen meg a maradványérték, hogy ne hisztizzen a lízing cég, aztán kalap-kabát, a gyártót ez pontosan eddig érdekli. -
dropi
senior tag
Hogy melyik gyartó melyik olaja?
Az enyémben az tuti nincs, csak a specifikációk. LL04 meg 5w-30 az oké, de group 4-es szintetikus olaj kellene, viszont ezt egyik gyártó se árulja el, hogy mekkora PAO tartalom van benne, csak sejteni lehet, és ebben a Motul X-clean 8100 nem túl jó. -
Én az olajjal nem szórakozok. A mérnök nem hülye, azt kapja a motor, ami a gyári könyv szerint a legjobb neki és kész. Pontosan évente egyszer, ha 5k km-t mentem, akkor is, ha 12k-t, akkor is (többet meg soha nem megyünk vele).
Szvsz nem éri meg a móka, mert elég egyszer tévedni, aztán GTK a kocsi, lehet megint keresgélni hónapokig, mire találok egy másikat, ami jó is, tetszik is, és anyagilag is belefér.
-
dropi
senior tag
válasz
Chris0321
#77428
üzenetére
Aki nem tudja használni, az gondolhatja akár ezt is, mert ha nem megfelelően kérdezel, akkor félre tud vinni a legtöbb. Bár a Perplexity azért mindent hivatkozással válaszol meg, mert végülis az a debil Google-ke, okos kisöccse
Szóval próbáld ki, és meglátod, hogy mennyivel könnyebb lesz az életed
(Végülis csak a jó választ adta ki valahogy most is, nem?
) -
dropi
senior tag
Én is kb ennyit megyek vele egy évben, és most elég nagy dilemmában vagyok, hogy milyen olajat tegyek bele. Van szaki, aki azt mondja, hogy a Motul 8100 5w30 a tökéletes, másik meg azt mondja, hogy az nem elég szintetikus
(E60, 530d LCI). Hosszabb időt eltöltve a mesterséges intelligenciával, végül én ezt választottam: Mobil 1 ESP 5W-30 (5W30). -
Almos
aktív tag
válasz
scream
#77422
üzenetére
Az A oszlop valóban vastag, de ha az ember megszokja, akkor azért lehet vele közlekedni - de valóban egy kompromisszum...
Nekem még csak 110e km van benne, így a vezérműlánc csere vagy szakadásról szerencsére nem tudok nyilatkozni, de az biztos, hogy 150-200e km környékén valóban aktuális lehet már az ellenőrzés/csere.
Ha nem ragaszkodsz a dízelhez és az xdrive-hoz, akkor hamarosan az enyém is eladó lesz, akár beszélhetünk is róla
-
scream
veterán
Köszi a tapasztalatok megosztását.

Amiket eddig én találtam még: szinte minden review-ban megemlítik, hogy az A oszlop eléggé kitakarja mind a két oldalirányt kanyarodásnál és helyezkedni kell az ülésen, hogy az ember belássa (175-185cm magas vezetők). Illetve a vezérműlánc szakadás miatti rizikó (meg maga a csere költsége) miatt kicsit most háttérbe szorult ez a modell. A 3. sor kevésbé releváns, mert fixen nem lenne használva - egyelőre 3-an, nemsokára 4-en leszünk.

Illetve most kb csak 1 220d xDrive automata van, szóval nem nagy a választék itthon.
-
Almos
aktív tag
válasz
scream
#77372
üzenetére
Hello,
Nekem 220i GT van, 2019-es, most van benne 112e km. Műszakilag alapvetően rendben van, nemrég a motortartó bak megadta magát, akkor azért a frászt hozta rám (lötyögött a motor, ezért kerepelő hangja lett, azt hittem motorprobléma), így szégyen szemre volt egy trélerezés, de ezt leszámítva eddig nem volt műszaki probléma semmi. A fékek kicsit gyorsabban kopnak (~40e km) , mint vártam volna, de automata váltó, nagy súly, ez van.
Egy barátomnak ugyanilyen 220i-je van, neki viszont még garanciában cserélték a klímát, a vezérlése adta meg magát.
Klíma kapcsán esetleg még az lehet "problémás", hogy a 3. ülés sorban nincs plusz klíma befújás, így ott nem annyira hatékony. -
MCs88
aktív tag
válasz
kardkovacsi
#77418
üzenetére
Nekem a Live Cockpit Professional (amiben benne van az online térképfrissítés) az 3év volt az októberi 330e-hez.
-
Kinder
senior tag
válasz
kardkovacsi
#77418
üzenetére
Nekem is 3 év, most jár majd le nyár végén a 2022-es autómban.
-
kardkovacsi
senior tag
Történt valami térkép update kiterjesztés? Emlékszem rá, hogy 2 év volt a térkép frissítés amit az új autóhoz kaptam. Még kérdeztem is itt, hogy 3 év volt régebben most meg kettő lett belőle (bull válaszolt is, hogy pár éve csökkentették az évek számát). Most nézem az autómat és újra 3 év lett, 2027-ben jár le a 2024-ben vett autó térkép frissítése.
-
TayRol
nagyúr
válasz
kardkovacsi
#77416
üzenetére
Mindkét képet ugyan úgy fotóztam (előző és mostani G31, szóval amit látsz az tényleg ferde), így akkor ez garis móka lesz.

-
kardkovacsi
senior tag
válasz
TayRol
#77415
üzenetére
A területét szerintem nem tudod állítani, ahhoz gyakorlatilag több lencse kéne mint egy objektívben mivel ez már nagyítás kicsinyítés funkció.
Nem lehet az a HUD belül el van mozdulva? Elég furán néz ki az egész kép, bár ugye ez fotózás kérdése is szóval innen nem lehet megállapítani. -
TayRol
nagyúr
Hali!
Kérdés: a G31 LCI head-up-jának a "területét" lehet-e szerviz menüben programozni?
Eddig annyira homályos volt, hogy nem használtam, de most gariban új szélvédőt kapott, bekapcsoltam, ezzel hibátlan, de a HUD formája nem téglalap, mert a jobb felső sarka el van csúszva lefelé. (az előző G31-esemben jó volt).
-
MCs88
aktív tag
MyBMW app nálatok jól mutatja mostanában a trip-eket?
Nekem már 2.-jára fordul elő, hogy pl otthon -> automosó -> tesco -> otthon tripből az utolsó szakasz hiányzik. Az appban az utolsó trip vége a tesco. Pedig tutira online volt az autó, mert a vehicle finder mutatja, hogy itthon van
-
H.Ezredes
őstag
Nem. Ez egy egyébkénthibátlan autó ,150E Km van benne. Konkrétan felhasználói hiba történt. Észrevette,hogy csöpög az olaj de ő tovább ment onnnan ahol volt. Megállt egy benzinkúton ahol olajszintet mért és félig volt már csak az olaj. Na még innen is tovább ment ( És látta,hogy továbbra is csöpög / folyik alulról az olaj de még mindig nem hívott fel minket sajnos ). Konkrétan akkor állt meg mikor kiírta az autó alacsony olajnyomás na akkor azonnal félre állt és hívott minket. Mondtuk sehova tovább azonnal autómentő. 1L motorolaj maradt a motorba. Eldurrant a turbó olajnyomó csöve és kitolta a motorolajat. Szóval semmi gond nem lett volna ha az első észleléskor felhív és autómentő. De így nem volt más csak,hogy motor szét. Egyébként maga a motor megúszta de a turbók azért koptak vezérműtengelyeket kalodával együtt cseréltük mert ott is tapasztaltunk magasabb kopást emiatt. De maga a motor nem sérült. Ez rádásul egy olyan autó amiből a használt piacon Itthon / külföld nincs még egy hasonló se. LCI individual. individual fényezés teljes individual belső Egyedi színek a külső matt Fronzen bronze. belső merino bőr platina színnel. Teljes kiterjesztett bőr csomag minden varrott bőr még az ajtókárpit is telibe. Alkantara platina tetőkárpit és full extra. nem akarom végigsorolni 5 gombos / B&O Hi-fi től kezdve a hátsó monitorokon át minden benne van tényleg.Szóval egy egyedi kevés Km-es darab.
-
H.Ezredes
őstag
M550D
Főtengely egyengetve / polírozva
Komplett kaloda vezérműtengelyekkel
3 turbó teljes felújítás ( 3 új komplett középrész csere )
Olajzó csövek
Főtenegely / hajtókar csapágyak + csavarok
Olajpumpa
Teljes vezérlés szett / Lánckerekek , csavarok
Összes tömítés + olajszűrőház tömítés
Komplett első / hátsó fékek
SzilentekEz most egy elég nagy projekt
Mivel előzőleg lett megcsinálva a szívórendszer karbantartás ( felújított szívósor ) hengerfej szívósatorna koksztalanítás ( diózás ) / hűtőkazetta takarítás / komplett hajtómű olaj cserék + Diffi szilent hardy-k osztómű kihajtás így azokkal nem kell most foglalkozni.
-
Na, végre sikerült megnézni. De, a műszaki volt. Be kell állítani, hogy meddig jó, aztán ha a dátum > mint a beállított, sipákol. Gondolom ezt cseszték el, mert arra volt állítva, amikor csinálták a műszakit. Picit nehéz volt megtalálni, de utána sima ügy volt, mindenféle trükk nélkül, simán iDrive-al ment a dolog. Következő, amiért visítani fog, a fékfolyadék lesz, de még bőven jó az is. Azért majd jelzem októberben, hogy az is legyen cserélve, biztos ami hótziher alapon.
Motortartó bakokat is cseréltetni fogom úgyis, mert már lehet érezni, hogy nem az igazi. -
Chris0321
veterán
válasz
kardkovacsi
#77399
üzenetére
Nincs. Viszont van aki műszakikor intézi a szervízt is, pl én is így járok el az e46-ommal. A szervíz visszaszámláló pedig ki van nullázva ha lejár. Nem hiszem, hogy a műszaki lejártát jelezné. Évente biztos nem.
Új hozzászólás Aktív témák
- Számlás!Windows 10 Pro 11 Pro,Windows 10 Home 11 Home, Office 2016,2019,2021 ,Vírusirtok,Mac
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 16/32/64GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Samsung Galaxy Z Fold4 Graygreen Duplakijelzős produktivitás, 120 Hz, Garancia 2026. 03. 22-ig
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T450s - i5-5GEN I 8GB I 240GB SSD I 14" HD+/FHD I Cam I W10 I Garancia!
- AKCIÓ! ASUS ROG G16 (2025) G615LR 16 - Ultra 9 275HX 32GB DDR5 1TB SSD RTX 5070Ti 12GB WIN11
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő



ezt már megtanultuk.
Az enyémben az tuti nincs, csak a specifikációk. LL04 meg 5w-30 az oké, de group 4-es szintetikus olaj kellene, viszont ezt egyik gyártó se árulja el, hogy mekkora PAO tartalom van benne, csak sejteni lehet, és ebben a Motul X-clean 8100 nem túl jó.


