-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gsx-rr
veterán
válasz SeniorTilla #49107 üzenetére
Ja csak egy normalis 25-30 coupe-hoz meg zsebbe kell nyulni karcsu lesz a 1,5m.
Arrol nem is beszelve,hogy elso autonak (200le folott)egyaltalan nem ajanlanam!
-
Gsx-rr
veterán
válasz SeniorTilla #49132 üzenetére
Gyonyoru!
Ilyenek miatt hasznalom a telefonom is Angol nyelven.
Ma kertem ajanlatot az autoban szoftver es terkep frissitesre, utolso mondatban jeleztem Magyar nyelv nem kell!Hozzateszem komoly ceg lehet reggel ota nem kepesek valaszolni
[ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #49160 üzenetére
Hat ez egy fapad!
Az A6 minosegibb belsoterrel rendelkezik ebben az evjaratban?
Hat szerintem nem. -
Gsx-rr
veterán
válasz SeniorTilla #49178 üzenetére
Nekem meg a 20 is kicsi, varom a 21-et
-
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #49185 üzenetére
Ja egyenesben lehet tok jo, de nincs se fek se futomu alatta.
-
Gsx-rr
veterán
válasz SeniorTilla #49189 üzenetére
Hetente jarok Ukrajnaba 19-el siman el lehet jarni Magyarorszagon! Egy F10-el.
Ugyanugy mint egy E90-en is mar alap egy 18-as felni![ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
válasz KAMELOT #49193 üzenetére
Ja a csajom kosarlabdaedzoi fizetese ott tenyleg hatalmas osszeg!
Chess01: ugy latom neked kell tanulni eleg rakeresni a Tesla fek problemaira ahol ok is elismerik,hogy gyalazatos ,de segitek
Amugy szepen kikapott mindenben a Porsche-tol.
Es megallni se tudott
[link][ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
Tessek itt a Chess:Hungaroringes teszt. Gondolom majd kimagyarazod
[link][ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
-
Gsx-rr
veterán
válasz CharlieDrop #49200 üzenetére
Multkor a kulsoben ment egy kamion mogott egy elektromos 86-al.
Megelozni mar nem merte gondolom -10 kilometrbe kerult volnaIsmerosom jar Bekescsabara 80 al kell menjen hogy leerjen!
Mondtam neki szanalmas idiota vagy meg egy 120-as Skodaval is elobb leer az ember[ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
-
Gsx-rr
veterán
válasz chess001 #49207 üzenetére
Model 3-t mutattam ami mind gyorsulasban mind fekezesnel elverzett.
Amúgy a legnagyobb problémám ezzel az egész elektromos autó történettel hogy csak azok az emberek sztárolják akik nem potenciális autóvásárlók milyen érdekes azok akik autót akarnak venni egyelőre értelmesen gondolkoznak mivel az elektromos autók eladási a számai 1 % körül vannak.
Tök jó amikor valaki azt mondja hogy nekem ez kéne meg majd ilyet akarok közbe fényévekre van attól hogy megvegyen egy ilyen kategóriájú autót.
Akinek megvan pénzre annak a nagy része értelmesen tud gondolkozni és rájön hogy maximum második autónak jó mert nagyon drága és nagyon nagy kompromisszumokat kell hozni.
Azt majd ne felejtsük már el mikor azt mondjuk hogy jó mert nincs fenntartási költsége tankolni se kell csak egy ilyen Teslanak A casco és kötelező biztosítása meghaladhatja az 1 millió Ft-ot
[ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
válasz CharlieDrop #49209 üzenetére
Persze jó irány de még nagyon messze vagyunk a használhatóstol.
Ha meg azt számoljuk hogy 25 millió Ft-ért mondjuk kapsz egy fullos BMW-t vagy veszel egy Teslat, Nem látom értelmét hogy miért akarna bárki is egy ilyen kompromisszumos autót mert ha azt számoljuk hogy az évi átlag magyar futásteljesítmény 25 000 km és arra kiszámoljuk az üzemanyagot + a biztosítást kb. ugyanott vagyunk mint a Tesla+költségeinél.
-
Gsx-rr
veterán
válasz kenguru99 #49215 üzenetére
De milyen tenyekkel? Az ,hogy egy Tesla rovig par szaz meteres tavon gyorsabb mint sok auto?
Ez szamit valamit?
Azon kivul nem kepvisel komolyabb minoseget?!
Ellenben az autopalyan meg a leglassabb es egy dobozos Transit is letolja?
Itt mindenki a technikai adatokra veri eletszeru korulmenyek kozott meg teljesen mas az eredmeny. -
Gsx-rr
veterán
válasz SeniorTilla #49218 üzenetére
Es azt felejti el sok ember,hogy gyorstoltessel csak 80 szazalekra tudod tolteni az autot pl egy utazas soran a benzinkuton. Utana megint 20 szazalekos akkukapacitasnal mar illik toltot keresni. Tehat az akkukapacitas 60 szazalekaval lehet kalkulalni egy hosszu utnal. Igy mar megint nem valami fenyes a tortenet!
-
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #49220 üzenetére
Nem jarnad meg oda vissza 130-al
Szeretnel megallni egy ilyen rovid uton 1 orara? A superchargerek egy Teslat tobb mint 1 ora alatt toltenek.
A villamtolto ami majd tud 15 percet meg nalunk nem nagyon van.
Elmus tolto meg 4 ora.
Otthon meg 18. Tehat reggelig fel se tudod tolteni[ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #49222 üzenetére
Baratomnak van Tesla Suv.
300-at aj ujjak lehet neccesen kibirnak de nagyon idealis korulmenyek kozott. Pl a -10 fok se kedvez nekik.
Es akkor utana orakig ha hazaertel nem tudsz menni sehova
Amig ezek nem tudnak stabil 5-600 kilometert ennyi penzt nem ernek.
Reszemrol a tema lezarva.[ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #49317 üzenetére
Igy van. 30 millios autok allnak az utcan , az enyem is Balaton legforgalmasabb helyen parkol eszembe sincs aggodni.
-
Gsx-rr
veterán
válasz molnarpeter #49319 üzenetére
Kornyezetemben sok nagyerteku auto van, Casco nagyon kevesen.
Enyemben van pajzs+ masik kopasgatlo rendszer. Igy sem aggodok -
Gsx-rr
veterán
válasz SeniorTilla #49322 üzenetére
Hallottam mar parszor ilyet de nem igazan hiszem el ezt a treleres lopas dolgot. Inkabb keres egy masik olyan autot a tolvaj amit siman el tud vinni.
Foleg Pesten ahol par utcan belul kamera biztos van es pik pakk kideritik milyen auto vitte el es merre ment. -
Gsx-rr
veterán
válasz Skimaster #49379 üzenetére
Tenyleg nem rosszindulatbol, csak ha esetleg valamikor kintrol behozott auto akkor nehezen hiheto az evi 1x.000 kilometer futasteljesitmeny.
Azt meg ne hidd el,hogy E46-nal nem tudjak megcsinalni az orat ugy ,hogy ne kideruljon ki
F01-et is lattam mar megtekerve, sot allitolag mar a G11-et is csinaljak, nekem a nagy szakik azt mondtak valoszinu meg volt tekerve azert nem volt bejegyzes 20-70.000 kozott a szervizkonyben.[ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
De amugy meg ha jo a kocsi neked megerte akkor ha 300 folott van benne se lenne gond. De legyen neked igazad es tok jo,hogy ilyen szerencsed volt es kifogtal egy ilyen autot
-
Gsx-rr
veterán
válasz SeniorTilla #49425 üzenetére
En egyedul multkor probalkoztam. 5mp alatt kell fusson a kocsi legjobb amit mertem 7.1 volt
-
Gsx-rr
veterán
Ki hasonlitotta a Teslat a Bmw-hez.
Ugyanezt a minoseget tudja futomuben fekekben is ahogy mar egyszer allitottam.[ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
válasz SeniorTilla #49454 üzenetére
Persze ,hogy a 6 hengert jobban beengedi, te se akarnad jobban hallani a 4 hengeres dizelt.
Nekem igy is fel ora eleg volt belole mikor nalam volt egy 520d. -
Gsx-rr
veterán
válasz SeniorTilla #49460 üzenetére
Nekem is volt de még az első széria a 6 hengeres. 160e-nél széthullott a váltó utána azonnal eladtam
-
Gsx-rr
veterán
válasz Gsx-rr #49489 üzenetére
Ebbol amit mutattal egyszer ultem de az 63 Amg volt megint nem egy kategoria.
Az az nekem is erdekes azert a V10 nyomatekban is ott van.
En most jottem le a palyan es meglepodtem mert a belso savban egy Tesla S volt es 140 folott ment. Eloszor hagytam is kivancsi voltam tarja-e. De ment normalisan.
Na gondoltam nezzuk meg van-e kedve jatszani
Pont jott egy kis torlodas a szelso jobban ment,melle ertem jobb 1-bol a csaj nezte nagyon a kocsit.
Utana bementem ele es kezdtem nyomni 170-nel meg ott volt utana mar csak tavolrol lattam a tukorben. Hogy ott fent elfogyott vagy nem akart jonni azt sose tudjuk meg
Meg gondolom ott az egekben volt mar az akkuszivas.[ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #49562 üzenetére
En is mar az uj Pankat nezem jovore.
Nem nagyon ulnek vissza Bmw-be foleg benzines utana dizelbe. -
Gsx-rr
veterán
válasz SeniorTilla #49644 üzenetére
Biztos tobb csak kozepen marad. Viszont a 120-130 az nagyon sok mar barmilyen autonal.
-
Gsx-rr
veterán
válasz SeniorTilla #49700 üzenetére
Majd jo kotelezot koss mert X5-el neccesek lesznek a parkolasok. Ilyen autohoz mar kell tapasztalat.
Nem a nagy autoban kell bizni, jo egy kicsi is, inkabb eloszor szerezzen egy alap vezetesi rutint.
Nalam a gyerek E46-al jar 1 eve vezet, nagyobb kocsiban meg messze nem magabiztos. -
Gsx-rr
veterán
válasz Chrys_ #49736 üzenetére
Pont ezek az extrak nelkul nagyon jol meg lehet lenni.
Most voltunk Szloveniaba oda vissza eselyem se volt bekapcsolni a tempomat-ot.Ja hifi sincs, ott kellene lenni a Harman Kardon-nak.
Hozzateszem az offtopic autom alap hifije jobban szol szerintem ,mint a G11 HK[ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
Milyen Bmw-d van?
En most voltam egy 1200 km-es uton G11-el.
Siras kerulgetett 140-nel hogy sose erunk haza. 170 korul ereztem kb,hogy ez mar utazotempo.
Azt ugye vagod ,hogy egy ilyen auto 180 nal is biztonsagosabb es valoszinu elobb megall ,mint egy tizeneves auto 130-nal.Senortilla: a Dozsa Gyorgy uti buli ki fog jonni 50-50 re
[ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
válasz NyalokAA #49795 üzenetére
Ezert nem ertem en se. Siman aplikaciobol kellene tudni tiltani a tulajnak.
Ugyanigy van mar Pl a G11. Allandoan latni ,hol az auto, lehet kapcsolgatni a dudat, fenyszorot stb...
Ha azt ellopnak tudnak tiltani?Amugy vicc,hogy nem lehet aktivalni a Connected Drive funkciot Magyarorszagon. Tegnap voltunk a Wallisba azt mondta talan par honap es menni fog.
[ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
válasz CharlieDrop #49798 üzenetére
G11 ben van tarto es tolto. Telefont is tolti
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest