-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
brumi1024
veterán
válasz kardkovacsi #67880 üzenetére
A nagyobb tempós/gyakoribb fékezésekkor (szerpentin lefele hosszan pl, vagy pályanap) érződik leginkább a különbség, pedálérzet jó kérdés, a simát nem próbáltam forszírozni. G20-aknál amúgy 3 féle szett van, abból az M Sport a középső.
-
tasiadam
veterán
válasz kardkovacsi #67880 üzenetére
https://m.youtube.com/watch?v=CyH5xOcsXxs&t=1s
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
H.Ezredes
őstag
válasz kardkovacsi #67880 üzenetére
Röviden: Abban az esetben jobb ha használod is a féket. Ha csak gurulgatsz nem mész gyorsan nem használod intenzíven a féket akkor felesleges. Amennyiben sportosan vezetsz intenzíven fékezel pályán is nagy tempóval közlekedsz akkor sokkal sokkal jobb. A normál fék átlagban 1-2 nagy fékezést bír után szépen elkezd elmelegedni.... 35D-n hiába van 348X36-os tárcsa egyszerűen kicsi 1-2 fékezés és elfárad.... Még az M-es fékeket is simán el lehet melegíteni intenzív használat mellett.... Fékből soha nem lehet elég... Van aki a kis bicikli fékekkel is megvan elégedve valaki az M-es fékektől is sírva fakad,hogy milyen szar... Ez mindig az adott helyzethez illik nézni.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen