-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-MarhaRépa-
kezdő
válasz
CharlieDrop
#77870
üzenetére
Gondolom látták a srácok, hogy a Polestar mekkora habverést csinált a minap, aztán mondták hogy na, fogd meg a söröm
Fireblade78: mivel az autó nálunk a műhelyben állt, értelemszerűen nem csináltam képeket
-
-MarhaRépa-
kezdő
válasz
CharlieDrop
#77868
üzenetére
Nem tudom pontosan mikor gyártották, de szerintem széria vagy nagyon széria közeli.
Kis színes: néhány vállalkozó kedvű kolléga eljött eggyel Debrecenből Münchenbe út közbeni töltés nélkül. 1007km, 10,6KWh/100km. Még volt benne 2%, amikor Münchenben töltőre tették
-
-MarhaRépa-
kezdő
Na, végre hozzánk is elkerült az első széria, álcázás nélküli NA5. Volt alkalmam körbejárni, beülni mindenhová, kicsit nyomogatni. Ez a Panoramic Vision tök jól néz ki élőben.
Az egész autó kifejezetten igényesnek tűnik, még ha eléggé egyszerű vonalakkal is operál kívül-belül. -
-MarhaRépa-
kezdő
Csörgedeznek az első nyilatkozatok a keresletről az iX3-mal kapcsolatban, úgy néz ki hogy aki most rendelné az 2026-ban már nem fogja megkapni...
-
-MarhaRépa-
kezdő
válasz
CharlieDrop
#77815
üzenetére
Az i5 egy bazi nagy autó. Hátul is. Teljesen más kategória.
-
-MarhaRépa-
kezdő
válasz
chess001
#77738
üzenetére
Pont ez a lényege részterlehésre való optimalizálásnak, hogy ha nem használod ki a teljesítményt, akkor takarékos.
Igazából már belsőégésű motorok esetében sem lehet úgy következtetni a gyakorlati fogyasztásra a maximális teljesítményből, mint mondjuk 20 éve.
Villanyautónál, az elektromos marketinglóerők korában meg pláne nem.
Ha egy gyár elvégzi rendesen a házifeladatot, és az egész autóban optimalizálja a részterlehéses üzemet a motoroktól kezdve az invertereken és a hajtóműven keresztül a segédberendezésekig és elektromos fogyasztókig, akkor jól fog fogyasztani részterlehésen, azaz mindig, amikor éppen nem padlógázzal mész. Az meg ugye nem olyan gyakori ... -
-MarhaRépa-
kezdő
Nyilván nem csak egy ventilátor az egész, de ez végül is mellékes.
Több lehetséges magyarázat van:
- tényleg minden döntéshozó teljesen vakon van a BMW-nél, és fogalmuk sincs róla mit akar a piac.
- nem készült el időben, majd pótolják ha kész lesz.
- Nem akarták túlbonyolítani az indulást, majd jönnek a további extrák ha már gördülékenyen megy a gyártás. Azért ne felejtsük el, teljesen új modell, teljesen új gyárban, ilyen kombinációban akkor is van pont elég probléma, ha egyébként szuper gördülékenyen megy minden, és nincs komolyabb elbaxás.
A gyártás ezzel a kevés variációval is ki lesz terhelve egy ideig, sőt.- mégsincs akkora kereslet rá, a fizetőképes vevőket nem érdekli annyira a dolog mint a topikot. Én ezt személy szerint nem tudom megítélni, hogy ez mennyire valószínű, az ülésszellőztetés az egyik utolsó extra, amiért hajlandó lennék pénzt adni. Persze ingyen jöhetne, de hát a valóságban semmi sincs ingyen.
A fogyasztásról annyit, hogy a Gen6 hajtáslánc érezhetően hatékonyabb lesz minden karosszériaformában, mint a Gen5. Teljesen újak a motorok, újak az inverterek, teljesen új a fedélzeti rendszer, a hűtés-fűtés, sőt még speciális gumik is jönnek. Ez + a jóval nagyobb akku várhatóan elég jó gyakorlati eredményeket fog jelenteni.
-
-MarhaRépa-
kezdő
válasz
kardkovacsi
#77700
üzenetére
-
-MarhaRépa-
kezdő
válasz
kardkovacsi
#77694
üzenetére
Egy apró kiegészítés: az NA5 iX3-ban is a kisebbik, 4695-ös cella van. A 46120-ast a SUV-okba fogják építeni. A tényleg nagyokba.
-
-MarhaRépa-
kezdő
Friss valós tapasztalat tegnapról, kolléga mesélte: NA5 széria, München -Steyr Salzburg felé ~310 kilométer, német autópályán csak 3x sikerült elérni a forgalom miatt a végsebességet, de egyébként dinamikusan végigtolva, aztán Ausztriában is a legalitás határán, érkezés után kijelzett maradék hatótáv: 290 km.
-
-MarhaRépa-
kezdő
válasz
kardkovacsi
#77602
üzenetére
Vagy egyszerűen csökkentik a lehetséges variációk számát azzal, hogy kiiktatnak (potenciálisan ) ritkábban rendelt kombinációkat.
-
-MarhaRépa-
kezdő
válasz
FIREBLADE78
#77559
üzenetére
Sajnálom hogy nem vagy vele elégedett. Remélhetőleg a következő jobb választás lesz.
-
-MarhaRépa-
kezdő
válasz
FIREBLADE78
#77556
üzenetére
Azért még egy ideig türelmesnek kell lenned, mire megkapod, ha ma megrendeled.
-
-MarhaRépa-
kezdő
válasz
kardkovacsi
#77523
üzenetére
Sok bemutatót megéltem már, de szerintem egyiket sem vártam ennyire, mint ezt az elmúlt 5 évben.
A cégek szeretnek nagy szavakat használni, de ez a BMW történetében tényleg egy nagyon jelentős mérföldkő. Nagyon ritkán csinálnak egy ennyire új modellcsaládot ennyire a semmiből, ennyire gyökeresen új technológiákkal.
Nyilván most abban reménykedünk, hogy a vásárlók is ugyanúgy lelkesedni fognak a termékért, mint a céges droidok, mert ha nem így lesz, akkor örülhetünk amennyire akarunk, akkor is éhen halunk
-
-MarhaRépa-
kezdő
válasz
Tsebacsi
#77376
üzenetére
Igen, az. Ha nem segít akkor passz, akkor majd a szerviz megmondja.
Az hogy mozog a térképen az autó ha fizikailag is van mozgás, az nem meglepő, nem csak a GPS jelet használja, hanem a kerék- és kormányszenzort is. Ha kap egy pontos GPS pozíciót, akkor utána napokig képes elnavigálni GPS jel nélkül, csak a szenzorokra és a térképre támaszkodva.
Új hozzászólás Aktív témák
- HP 14 Elitebook 840 G7 FHD IPS i5-10210U 4.2Ghz 16GB 256GB SSD Intel UHD Graphics Win11 Pro Garancia
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 Pro 256GB Midnight Green - 1 ÉV GARANCIA, Kártyafüggetlen, 95% Akkumulátor,MS2148
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 32/64GB RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Lenovo T450s notebookok - 14", i5-i7, 4-12GB RAM, eu vil.bill, számla, gar
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Red -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2159
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő

