-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
(Kolombusz)
veterán
Kérlek, volt szerencsém egy ugyanilyenben ülni, csak kicsit alacsonyabb felszereltséggel.
170 ezer kilométer után román utakon sem zörgött semmi benne, csupán a kárpitok minimálisan. A motor nem rázta a kasztnit, hosszan kipörgetve, bőven 4000rpm felett sem hallatszott, hogy dizel lenne, de közben kegyetlenül ment.
170-nél is alacsony szélzaj van, a motort nem hallod. Közúton teljesen biztonságosnak érzed a 130-140-es tempót, kb. olyannak, mint egy Fiestaval a 100-at, csak csendben.
Királyak az ülések, mélyre kell beszállni, fognak becsületesen, fasza.
Hát kb. ez. Ezért hajtom Vangelis kollégát, hogy vonszolja be magát Miskolcra és menjünk véhatozni egyet.
Ültem már kétszer ilyen erős autóban is, szóval tudom, hogy mi az, mikor igazán megy egy autó, de érzésre sokkal lazábban vitte a 150 lovas td a kasztnit, mint a 2.2 dcat toyota, vagy a 170akárhány lovas Laguna.
[Szerkesztve] -
(Kolombusz)
veterán
válasz God Vazzeg #827 üzenetére
Kicsi az az autó.
Szép, de kicsi. Az én 192 centimhez legalábbis az.Abban azért már széria a rádió, igaz, nem úgy, mint az 116-ban?
[ Szerkesztve ]
-
(Kolombusz)
veterán
3 milláért már lehet értelmes E46 320d-t kapni?
Lehetőleg újabbat, nem kályhacsőszinűt (ne ezüstöt).
És lehetőleg kombit.[ Szerkesztve ]
-
(Kolombusz)
veterán
válasz Vandit. #1707 üzenetére
Igen, ez szép.
Bár, az 1.6-os motorral biztos nem egy atombomba, de a mai szigorúság mellett lehet nem is kell több.Bennem meg egyre inkább érlelődik a gondolat, hogy Németországból kéne behozni egy 320d-t. Itthon drága és valószínűleg jobban tönkrevan, mint egy német példány. Ha más nem, a futóműve biztos jobb egy ott használtnak.
-
(Kolombusz)
veterán
válasz MPowerPH #1721 üzenetére
Teljesítmányadó+biztosítás, gondolom nem kevés egy ilyen autóra.
Amúgy, hogy írogattátok, hogy a a 320d-nek nagy a szervizigénye, elgondolkoztam a 320i-n is. Összehasonlitva a 320d-vel milyen a menetdinamikája? Elvileg a 320d-nek jóval rugalmasabbnak kellene lennie.
[ Szerkesztve ]
-
(Kolombusz)
veterán
És E46-nál mik szoktak lenni a tipikus hibák?
320i és 320d versenyzik, nekem még mindig a dizel szimpatikusabb.
Alkatrészköltségek? Mondjuk egy éves szerviz mennyibe kerül egy minőségi helyen, ami nem márkaszerviz? -
(Kolombusz)
veterán
válasz God Vazzeg #1760 üzenetére
Nem vagyok benne biztos.
Lehet, hogy csak a fotózásra rakták rendbe nagyon szépre, mert igényesek.Mi is beadtunk anno szalonnak két autót is, az egyik 6 a másik 10 éves volt, belülről úgy néztek mintha vadi új lenne és kivülről is lemostuk őket. Sőt, ha én el akarnék adni egy autót, biztos, hogy a lehető legjobban kitakarítanám és úgy fotóznám le.
-
(Kolombusz)
veterán
válasz Vandit. #1809 üzenetére
Ha úgy vigyázott az autóra, amennyire "szép" állapotban van a belső tér, akkor inkább ne.
Már a képek alapján le lehet szűrni sok mindent. Pl. az elmosódott, homályos képeket feltöltők nagy valószinűség szerint igénytelenek, vagy hülyék.Ennek a belső tere nagyfokú igénytelenségre utal.
-
(Kolombusz)
veterán
válasz MPowerPH #2144 üzenetére
Papíron gyengének tűnik a Skoda, de hidd el, nagyon megy.
Valamit tudnak ott a VW mérnökök. Ráadásul most fog kapni új vezérlőelektronikát. Egy faszi csinálja, aki raliautók motorait szokta programozni.Én csak annyit tudok, hogy Bangle designos 530d volt, és fej fej mellett gyorsultunk.
A 320d meg érzetre jóval gyengébb volt.[ Szerkesztve ]
-
(Kolombusz)
veterán
válasz MPowerPH #2146 üzenetére
Új Octavia.
Nem PDTDI, hanem CR.Gyári minden, 5ezer km-el.
Nem lelépte az 530d-t, hanem fej fej mellett gyorsult vele. Lehet automata volt, lehet rosszul váltott a faszi, nem tudom.Nagyon vagány ez az Octavia, sokkal jobb, mint egy passzát szerintem.
Mondom most fog új elektronikát kapni.[ Szerkesztve ]
-
(Kolombusz)
veterán
A Mercedes már akkor autót gyártott, mikor a BMW mérnökei még a szántóföldön kapáltak.
Nem mondom, sok BMW-t elfogadnék, de a Merci akkor is Merci.
Legalábbis szerintem. Gondolom ti máshogy gondoljátok. De hogy is mondta feljebb a Sanyi. Ettől kerek a világ.[ Szerkesztve ]
-
(Kolombusz)
veterán
válasz - = Zk = - #3557 üzenetére
A váltó fogaskerekei. Asszem.
-
(Kolombusz)
veterán
Semmi bajom, Anyám most is egy Fiestát nyúz, megvannak a maga kis hülyeségei, de nem rossz autó (2005, 1.4 tdci ghia). Előtte egy Escortja volt (99-es, full extra) annak is megvoltak a maga bajai, de szerettük azért. Azt leszámítva, hogy zabálta a benzint, de legalább nem ment. Lomha egy dög volt az 1.6-os.
Van más Ford is családban.
De azért a Volvot nem kell túlmisztifikálni. Azért írtam, hogy csak egy Ford.
-
(Kolombusz)
veterán
válasz MPowerPH #3668 üzenetére
Nagyfaternak is van egy Sierrája, 2.3D, ő beletett már vagy 300 ezer km-t, előtte meg legalább ennyit beleraktak már. Nem a Fordokat szidtam, irtam, hogy nekünk volt/van, csak a Volvot nem kell túlmisztifikálni.
Amíg nem volt Ford tulajdonban, addig fasza autókat csináltak, azóta mennek lefelé.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- GTA V
- Milyen monitort vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Gitáros topic
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- YouTube
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.