Új hozzászólás Aktív témák

  • ttomas2005

    csendes tag

    Sziasztok!

    Az egyetemen olyan feladatunk van, hogy egy esztétikus gráfrajzoló programot kell írnunk OpenGL segítségével. A feladat kitétele, hogy használjunk hozzá dinamikai modellt(súrlódás, pontok egymásra ható ereje stb alapján) ami a végső simítást végzi. De ez előtt még kellene használnunk egy heurisztikát, ami nagyjából elhelyezi úgy a gráf csomópontjait, hogy a szomszédosak (van közöttük él) egymás közelében lesznek, azok pedig akik nem szomszédosak távolabb. A tanár annyi segítséget adott, hogy a K közép (K-means) módszert lehet erre használni, de nem igazán értem, hogy passzolna ez a módszer ide. Valaki tudna segíteni esetleg abban, hogyan kapcsolódik ez a feladathoz, illetve elindulni nagyjából az algoritmus elkészítésében? Előre is köszönöm a válaszokat.

Új hozzászólás Aktív témák