Új hozzászólás Aktív témák

  • Spizzi

    tag

    válasz hadam98 #310 üzenetére

    Kiváló megfogalmazás.

    Én egy ettől sokkal visszafogotabb kommentet írtam vagy 2 hete a BF6 topikba a hasonló gondjaimról, és egyből el lettem zavarva, hogy szellemileg visszamaradott vagyok stb.... :C

    Szerencsére én nem vettem meg csak EA Pro-ra fizettem elő, egy bő 30 óra után egyszerűen le kellett rakjam mert annyira penetránsan szar, hogy valami hihetetlen. Ha a húst lekaparom magamról sem jövök rá, hogy mit esznek rajta. Grafika jó indulattal közepes, a movement olyan mint egy 20 éves játékba, az egész mozgás, lövés, gránát dobálgatás olyan szinten körülményes, hogy fáj, szószerint fáj játszani vele.

    Azt a RedSec-et meg hagyjuk, a Warzone ilyet szarik reggel kávécigi után. Mi abban olyan nagy megfejtés? Az airstrike lebontja a házat? Húha, még mindig ott tartunk mint 15 éve, hogy a BF háború szimulátor ami "felnőtteknek" való mert kiborul a fal, a CoD meg dedós játék mert ott meg nem dől ki bibibibiiii.... agyam eldobom ettől én is amúgy. Ennek semmi köze bármilyen technikai fejlettséghez, szimplán gameplay design kérdése. A CoD pályái mindig is fix, bonthatatlan objektumokból álltak nem azért mert nem tudtak volna ilyen engine-t csinálni, hanem mert nem akartak. Ennyi.

    Szvsz. az IW8/9 motor sokkal fejletebb mint a BF6 alatt röfögő Frostbite. Garantálom 10 sorral nem több az alapkódja a BF6 féle verziónak mint a 2011-es BF3-nak. Vagy ha mégis ez rohadtul nem érződik a játékon.

    Meg úgy alapvetően is nálam az egész BF6-ot átjárja ez a PS3 / X360 aura, mintha 15 éve láttam már volna szögre pontosan ugyanezt, max annyi, hogy oké. Valamivel szebb a grafika, de ennyi.

Új hozzászólás Aktív témák