Új hozzászólás Aktív témák

  • Jeffi

    aktív tag

    A mai frissítés teljes változáslistája:

    Teljesen új dark elixir egység: a Lava Hound!
    * Ez a repölő egység nem tud ellenállni a tüzijátéknak, ezért mindig egyenesen a legközelebbi légvedelem felé veszi az irányt.
    * A kifogyhatatlan életpontjainak hála a bejövő sebzést csupán csiklandozásnak érzi.
    * Bár az általan okozott sebzés meglehetősen alacsony, halálakor számos apró Lava Pup tör elő belőle, amelyek a környező épületeket célozzák.
    * Elérhető a 6-os szintű dark elixír barakkban, 9-es szintű Tow Hallnál.

    Új fejlesztési lehetőségek:
    * Barbár és íjász 7-es szint
    * Íjásztorony 13-as szint
    * Dark elixír barakk 6-os szint

    Fal fejlesztési lehetőségek:
    * A legalább 6-os szintű falakat elixírrel is lehet fejleszteni arany helyett, a te döntésed alapján.
    * Jelölj ki egy falszakaszt, és fejleszd egyetlen gombnyomással. (Mindaddig, míg ennek költsége meg nem haladja a maximális tárolókapacitásod.)

    Visszajátszás fejlesztések:
    * Az élő csatakövetés kivételével megjelenik a pause (szünet) gomb.
    * Visszajátszás és lő csatakövetés közben is láthatóak a rendelkezésre álló egységek.
    * Az elő csatakövetés során is látható lesz a hátralevő idő, pont mint a támadónak.
    Az egyensúly
    * A hősök gyógyulási ideje minden szinten jelentősen csökken.
    * A valkűr képzési ideje jelentősen csökken.
    * A gyógyítók ki lesznek képezve elterelés ellen, mindig ugyanazt a csoportot igyekeznek követni.
    * A védekező egységek mostantól a kastély mind a négy kapuját használják. (Ez nem érinti a megjelenésük sebességét, csak helyét.)

    Egyéb fejlesztések:
    * Az egységek elbocsáthatóak a Clan Castle és Army Camp egységek is.
    * A varázslat készítésének megszakítása után a teljes költség visszajár.
    * A varázslatok kiválasztásuk sorrendjében készülnek el.

Új hozzászólás Aktív témák