-
Fototrend
Rövid Clash Of Clans leírás magyarul Cray Tyler tollából
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hunmugli
aktív tag
válasz
Benito94
#4381
üzenetére
Hogyan működik a klánháborús keresés?
Clanwar keresésnél úgynevezett súlyokkal számol a rendszer. Eszerint próbál meg ellenfelet beadni. Hogyan is történik mindez? A cwt indító játékos (co-leader, vagy leader) játékosokat választhat be a cwbe. Bárkit belerakhat, attól függetlenül, hogy piroson vagy zöldön van-e. Ez csak egy jelzés, és az alapértelmezett állapot cw indításnál, amit az indító egy gombnyomással átállíthat. A leadert is ki-beteheti.
10 fő a minimum, innen ötösével vannak a lépcsőfokok, 50-ig. Előfordulhat, hogy valakit nem lehet belerakni cwbe. Ennek az az oka, hogy egy másik klánban, ahol már volt, éppen cwben van, vagy legalábbis keresésben. Ilyenkor meg kell várni, amíg letelik maximum 2 nap 23 óra. Ez azért van, mert 24 óra után automatikusan leáll a keresés, ha nincsen ellenfél, tehát ha éppen időben talál, akkor még ki kell várni a preparation dayt és a war dayt is.
Az első és legfontosabb dolog, ami meghatározza a keresés eredményét, az a létszám. Ez mindig megegyezik a két klánnál. Utána következnek a súlyok: minden játékosnak van egy súlya, ez egy kétjegyű egész szám. A war day alatt könnyedén meg lehet állapítani bármely játékos súlyát: csak meg kell scoutolni a bázist, majd összeadogatni az arany tárolókban lévő összegeket. A th is tárolónak számít. A három 0-t le lehet hagyni, de nem bűn kiírni vagy egy "k"-val helyettesíteni sem.
Ez a warweight, azaz a játékos cw súlya. Ezt a játék számolja, minden egyes dolog beleszámít: hősök, falak, katonák stb. Keresésnél nagyon gyorsan felméri ezeket a rendszer, ám néha fél percbe is beletelik. A th szint is befolyásolja valahogyan, de a pontos algoritmus sajnos nem ismert, csak találgatni lehet. Ide van egy jó kis táblázat, remélem egyértelmű: [LINK]. A két összesorsolt klánnál ezek a súlyértékek optimális esetben teljesen megegyeznek.
A .5-ös taktikák, a minimax bázisok, valamint az algókarakterek (super-rushed karakterek) éppen ezt a súlyszámítást próbálják a saját klánjuk javára fordítani: a súlyukat a védelmek elhanyagolásával lent tartják, de néhány jól bevált támadóegységet erősen felhúznak. Így pédául egy th7-et érő karakter még akkoris megéri, ha biztosan 3 csillagozzák: bármilyen th8-at, sőt közepes th9-et is leüthet.
Sajnos azonban ez nincs mindig így. Az idő előrehaladtával, ha nincs ellenfél, akkor kis módosulás lép fel: pár %-os eltérést enged meg a rendszer, ami bármely fél javára válhat. De a vesztére is. Éppen ezért érdemes időnként újrainítani a keresést, mert akkor ez az érték nullázódik. Régen gyakoriak voltak a hatalmas missmatchek, ma már ez szerencsére ritka, de megesik. A 444 Academy például fél óránként keres újra.
Elméletem szerint vannak a tipikus cw klán felállások, amikor nagy eséllyel erős, tapasztalt klánt kapunk ellenfleül. Ez minél nagyob felállásnál eshet meg, ugyanis a cw orientált klánok (pl Clashheads, OneHive, 444 Academy, csakhogy hazait is említsünk) nagyrészt th9-ekkel, és pár th 10-el cwznek. E miatt ugyanilyen mentalitású, hasonlóan nagy játéktudású klánt foghatnak ki, hiszen a legnagyobb eséllyel ők állnak ilyen összetételből. Ellenben 10 fős cwknél, th 5-ökkel nem is lehet 2 perces keresést sem elérni, az ellenfél pedig valamilyen noname2-esszintű klán. Általában, ellenpélda a Savage 3.4, bár ők 40 pluszos cwket tolnak.
A válasz a kérdésre: a keresési idő, illetve a súly okozhat első látásra nagy eltérést. Általában az össz-súly és a th szintek összege is 2-3 %-os eltérést mutat csak, bár a th szint gyakorlatilag semmit sem módosít. (Az algoritmus szempontjából...)
-
konikan
aktív tag
válasz
Benito94
#4381
üzenetére
Üdv!
Kis angoltudás nem árt, de tessék:
[War matchmaking explained] -
Shandor94
csendes tag
válasz
Benito94
#1832
üzenetére
Szia!
A leader vagy a co-leader indíthatja a war keresést, ekkor a rendszer összesorsol egy nagyjából hasonló erősségű, ugyanolyan taglétszámú(10-15-20-25-30-35-40-45-50 ha pl28-an vagytok az utolsó három kupa szerint kimarad) klánnal.(úgy vettem észre, ha sokat nyerünk mindig bedob valami brutál erőset, aztán könnyebbet, de lehet ez csak beképzelem
)A war két napból áll. Első nap a készülődés. A klánkastélyok feltöltése, ellenség feltérképezése, esetleg támadások felosztása klánon belül. Második nap a csata napja. Mindenkinek 2 támadása van. Bárkit lehet támadni. A gyengébbeket illik meghagyni a gyengébbeknek. A támadások ugyanúgy zajlanak mint máskor. 3csillag. (Annyi kedvezmény van, hogy a csapdák, bombák újratöltéséért nem kell fizetni) Egy falu leverésekor mindig a legjobb eredmény számít. Azaz hiába verik le ugyanazt a falut először1 majd 2 csillagra az összegzésbe 2 csillag kerül.
Aztán az nyer aki több csillagot gyűjtött.
Nagyjából ennyi. Remélem érthető voltam.
Ha valami nem tiszta kérdezz bátran!
Új hozzászólás Aktív témák
● Saját klánt itt ne reklámozz!
● Account-kereskedelem tilos!
● Fair play.
- Felsőkategóriás Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R7 9800X3D / Nitro+ RX 9070XT/ 32GB DDR5
- Eredeti, új Lenovo 330W töltők - ADL330SDC3A
- Intel Xeon E5-2600v4 processzorok készleten 2680v4,2683v4,2697v4,2697Av4(áfás számla, 2 év garancia)
- HIBÁTLAN iPhone 12 Mini 64GB White -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3645
- AKCIÓ! Acer KG251QF 24 144Hz FHD TN 1ms monitor garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
)

