Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • KőkorSzaki

    tag

    válasz intelMMX #1834 üzenetére

    Értem, de nem hiszem, hogy az oprendszernek ehhez köze van.

    Nálam annyi lett volna a kérés, hogy garanciaidőn belül eszközt javítsanak meg. Ha nem tudják, cseréljék ki. Ez a kötelességük, része a tevékenységüknek ugyanúgy, mint bármi más. A jótállási idő alatt elvileg nem is nekem kell bizonyítani, hogy az összeeszkábált cuccuk rossz, pláne hogy nyilvánvalóan az. Erre: visszaküldik kétszer, hogy szerintük meg nem rossz. Vagy bénák, vagy hazudnak, vagy mindkettő. Ismétlem: 10-ből 10 alkalommal előjön a hiba, használatot is vastagon akadályozza (töltőn szinte semmire nem lehet használni).

    Levontam a tanulságot: Concorde termékre SINCS garancia. Akkor vehetek Kínából is, tökmind1. Az pedig, hogy a SW-t mennyire hegesztik és fejlesztgetik (ezt gondolják ők nagybetűs SUPPORTNAK), engem ebben az esetben kb. egyáltalán nem érdekel: azt akarom csak működőképesen látni, amiért egy éve legomboltam 20 ezret, jó nekem az a SW is, csak menjen úgy, mint akkor.

    Kicsit felhúztam magam, de a Vásárlók könyve végül is ilyesmikre is jó, a Media Markt meg majd előbb-utóbb megbeszéli a Concorde-dal, ha akarja, hogy jó-e nekik, ha a vásárló nekik írogat.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák