-
Fototrend
FIGYELEM

A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 11. 17.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cofidis) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez jóval gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket már nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás Curve általi visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
nyirzoz
aktív tag
Én is így jártam tegnap. Én is háromszor próbáltam, de mind háromszor azt mondta a boltos hölgy, hogy fedezet hiányra hivatkozik a terminál.
A furcsa, hogy olyan mintha a GPay-től nem jutott volna tovább a fizetés, mert a Curveban semmi nyoma, de a GPay appban ott van a három elutasított tranzakció.@xcsabo
Elméletileg net nélkül is működnie kellene, mert 10 tokent lehúz amikor netre csatlakozik és amíg el nem fogy addig nem kell neki net. -
tlala
addikt
Érdekes sztorim volt tegnap a boltban.
Fizetnék Curve kártyával (ami mögött Revolut volt), harmadszorra sem sikerült.
"PIN kódot kér, azt írja ki nekem", mondja az eladó (2e Ft vásárlás), miközben nekem a terminál nem írja ki a PIN kód kérelmet, hanem mintha "eldobná" a tranzakciót, és újra csak "Üdvözlöm" vagy mi volt kiírva.
Ezt követően a mögé tett Revoluttal simán fizettem (semmi PIN kérés).
Járt már más is így? -
KTU
addikt
válasz
LordRajZoL
#4595
üzenetére
Nem hiszem.
Rendszeresen "húzok" át így pénzt,
üzleti kártya --> Curve --> Revolut.
Ma reggel is.
Igen mindig jelzi a Revolut hogy GBP kártya, rányomok hogy igen tudom, működik.
A plusz Revolut költség elkerülése miatt használom a Curve kártyát.
Revolut-ot tölteni üzleti kártyával plusz pár százalék költség. -
LordRajZoL
aktív tag
Kis plussz a reggelihez. Popupolni probáltam a revolut kártyámat Curven keresztül s jelezte hogy Angol fontos a kártya. Lehet ezért volt reggel a gond?
-
Peter.70
addikt
Sziasztok,
Lehet egyszerre 2 ingyenes Curve kártyám? Ha kell külön címen külön emaillel -
Hovi
aktív tag
Érdekes anomáliára lettem figyelmes. A curve appban tiltom a kártyát ha nem használom. A hétvégén újra kellett tennem a GPayba a kártyát, mert azt írta ugye, hogy ez a kártya fel van függesztve. Nos, na többször is próbáltam: ha zárolom az appban a curve kártyát, s ráfrrisítek a GPayban, újra azt írja a GPay hogy a kártya fel van függesztve. Curve appban engedélyez, GPay frissít, megint jó és fizetni is tudok vele. De honnan a manóból tudja a GPay szinte azonnal, hogy fel van e függesztve a kártya?
-
anadroid
senior tag
válasz
VeryByte
#4591
üzenetére
Igen, de elsőre egy angliai telefonszámot akar felhívatni veled. Ne tedd, mert drága!
Az alkalmazásból a supportot kell megkérni. El fogja kérni még az öreganyád újraoltási bizonyítványát is, de átállítják. Ugyanez a játék a Samsung Pay-jel is (meg az Apple-lel is, ha nem menne).
-
VeryByte
őstag
Sziasztok,
Akinek novemberi GPay akcióból megy a GPay és Investor is, annak megy az Investor kártya GPay alatt?
Üdv,
VB -
LordRajZoL
aktív tag
Üdvözlet
Ma elöször jártam úgy hogy nem tudtam fizetni a kártyával
A kisboltba ahol vásárolni szoktam érintés után kérte hogy Chipes tranzakció legyen
Bedugás után rögtön elutasitott.
Közbe több kommunikációs hiba elég lassu terminál
Itthon telorol megnéztem 3 kisérletet látott minden iinfó ott volt.
Azt irta hogy használjak másik kártyát. A háttér kártya nem változott
Lehet inditanni kell egy teljesen chipes fizetést valami védelem miatt?
Járt már igy valaki? -
WhiteWalker
nagyúr
válasz
WhiteWalker
#4506
üzenetére
Nah a reklamálás hatásos volt , a mai nap kézhez vehettem. El sem hiszem
-
hkari
őstag
Köszi, vissza is írtak, csak fura mert kb 4 szer írtam már nekik régebben, akkor sohasem tudták ezt a linket elküldeni
Köszi a segítséget
-
hkari
őstag
Sziasztok!
Sajnos nem bírok ezzel a curve kártya aktiválással. Hozzá adtam az OTP kártyám meg is jött a CRV sms-ben el is fogadta. Sajnos továbbra is ezt írja: to activate, verify a card thats yours and issued in Europe
Van ötletetek mit tudok kezdeni vele?
Köszi a segítséget!
-
Hovi
aktív tag
Egy kis malőr ma estére: Interspár az imént. GPay-Curve combót használom régóta. Fizetnék de nem tudok. Nincs kártya a GPay-ben.
Még jó hogy van KH mobiltárca. NFC alatt átvált, azzal fizettem. Persze matatni kellet a telefonon. Pénztárosnő közölte is a sorban állókkal: pill, a fiatalembernek nem jó az új lenyomata...
Nézem a parkolóban a GPay kártya listát, a Curve kártyára azt írja: ez a kártya le van tiltva, vegye fel a kapcsolatot a kártyakibocsátóval. Ennyi volt a Gpay-Curve combo? -
SpongyaBob
veterán
Köszöntem!
-
emeritus
tag
válasz
SpongyaBob
#4574
üzenetére
Ha a Curve kártyát használod, akkor a Curve Pin kódját kell megadnod, bármelyik kártyád van mögötte.
Megelőztek. -
tomp
félisten
válasz
SpongyaBob
#4574
üzenetére
Gpay-el nem fog PIN kódot kérni ha a képernyőzárat feloldottad érintés előtt.

Ha csak bekapcsolod a kijelzőt de nem oldod fel és úgy érinted akkor már kérni fog. Természetesen a Curve kártya PIN kódját fogja kérni. Mást nem kérhet a terminál.
-
SpongyaBob
veterán
válasz
petipetya
#4573
üzenetére
Köszi!
Már csak akkor fogok kínomban röhögni ha nekem nem fogadja majd el a kártyám 
Van még egy hülye kérdésem:
Teszem azt, fizetek telefonnal érintéssel az összeg pl. 30 ezer, a terminál PIN kódot fog kérni.
Ugye GPay-ben van hozzáadva a Curve. A Curve PIN kódját vagy a hozzáadott bankkártyáét kell megadni ilyen esetben? -
petipetya
nagyúr
válasz
SpongyaBob
#4572
üzenetére
Hivatalosan még nem kellene aktívnak lennie a Google pay-es NFCs fizetésnek, de gyakorlatilag és műszakilag az, használjátok egészséggel

-
SpongyaBob
veterán
Asszonykámnak megérkezett a Curve kártya, a Gpay is sikeresen elfogadta
fizettem magával a kártyával sima érintéssel, ha jól értem akkor ennek így már aktívnak kell lennie? Pin kódot nem kért a terminál. -
pictigjis
Topikgazda
válasz
balinlin
#4570
üzenetére
nagyon erős a gyanúm, hogy a paypass limithez van kötve. még az 5000-es korszakban volt velem olyan a tescóban, hogy az előttem lévő vásárló otthagyta a kártyáját a kasszásnál, én meg utánafutottam vele. közben az én cuccaimmal is végzett már a pénztáros, lecsippantottam a kártyát, utána szaladtam el, és gondoltam, mire visszaérek, már kijött minden papír
persze nem, mert 5024 vagy ilyesmit fizettem, és várta a terminál, hogy dcc-s fontot vagy forintot választok (pénztáros nem piszkálta - de csak azért, mert azt hitte, pin-re vár a terminál, még mondta is tudálékoskodva, hogy "éppen csak, de 5000 feletti sajnos")
-
balinlin
senior tag
válasz
TrollBalint
#4569
üzenetére
Ha a pin kód nélküli paypass fizetés összeghatára a limit a dcc-nél-is, abban látok némi logikát. Nem lassítja a folyamatot egy kérdéssel.
-
TrollBalint
addikt
Azt nem tudom, hogy ha fontban kérném az összeget, akkor az hogy működne. Amennyit fizettem annyit utalnának vissza fontban (mínusz az amortizáció, mert ugye visszavittem) vagy a forint összeget fontosítanák és azt utalnák el. És igen, alapvetően kell a termék, nem fogom visszavinni hacsak nem lesz valami baja
A Revolutot meg figyelem 
pictigjis: Nekem már az is kicsit fura, hogy felajánlja, hogy a saját pénznememben fizessek (most úgy értem, ha külföldön vagyok, látja, hogy mi a saját pénznemem), de ez, hogy még összeghatártól függ. Ennek a logikáját meg aztán végképp nem értem. És igen, biztos, hogy ezentúl jobban fogok figyelni, és megpróbálom úgy felfogni, hogy "csak ennyit" buktam és nem többet.
A listához én is hozzátennék egy ellenpéldát, a Mömaxban már kellett a pinkód (~30.000 Ft) és forintban vonta le. Köszi a listát
és mindenkinek a segítséget / ötleteket. -
pictigjis
Topikgazda
válasz
TrollBalint
#4566
üzenetére
végigolvastam a szálad történetét
ahogy mások is írták, a dcc-vel csesztek ki veled. az ikeában curve-ös fizetés esetén többnyire mindig lefut a dcc kérés. azért írom, hogy többnyire, mert valóban értékhatárhoz kötött
az a helyzet, hogy a 8 ezres vásárlásodra is néhány hónappal ezelőtt még gbp-t ajánlott volna a terminál. most kb. úgy lehet számolni, hogy mivel a járvány miatt felemelték a paypassos fizetések limitjét 15 ezer forintra, efölött ajánlanak dcc árfolyamot az erre beállított terminálok. amíg 5 ezer volt a paypass limit, a következő helyeken futottam bele ilyenbe: tesco, ikea, daubner cukrászda. biztos több is volt, de ezek akartak rendszeresen lehúzni, és voltam olyan szerencsés, hogy mindig résen voltam
a paypass 15 ezerre emelése valóságos áldás volt, mert most már inkább csak efölött kell figyelni. van olyan terminál, ahol nyilacskával ugorhatsz vissza a forintra (ilyen az ikea), a tescóson inkább az egyik betűt (vagyis hát az ahhoz tartozó számot) kellene megnyomnod, ha a dcc-s fontot kéred, de ha nem, csak simán zöld, és marad a forint
ez sajnos ilyen, de mostantól tuti figyelni fogsz
(én is nagyon szeretnék binlist szerint magyarként azonosított kártyát, mert egyszer tuti be fogom nézni)
-
KTU
addikt
válasz
TrollBalint
#4566
üzenetére
Megvalósult DCC-vel (rossz árfolyamon) a tranzakció,
sajnos ez mindenféleképpen bukó.
Ha vissza is viszed a cuccokat csak realizálod a veszteséget, a plusz út és időről nem is beszélve.
Mivel csak a "blokkon" szereplő összeget kapnád vissza.
Viszont te többet fizettél DCC miatt.
Nem véletlen vetted amit vettél, gondolom kell, akkor ennek nincs sok értelme mégegyszer ugyanannyit kifizetni, amennyit visszakaptál.
Marad a Go Back in Time, 2020. április 22.-én írták hogy 90 napra emelik,
lehet 0-ra ki tudod hozni egy jó időzítéssel Revolut-tal. -
TrollBalint
addikt
válasz
kmarci25
#4564
üzenetére
azt furcsáltam, hogy ha aznap szólok, akkor nem kell ezzel a visszavitel / visszaváltással vacakolni, hanem simán sztornózzák, meg intézik. De másnaptól már csak úgy tudják orvosolni, ha visszaviszem, pedig akkor is sztornóznia kell a számlát, de nyilván ennek olyan pénzügyi okai vannak, amiket nem ismerek.
-
emeritus
tag
válasz
TrollBalint
#4563
üzenetére
Köszönöm a visszajelzést, hasznos volt. A DCC terminálok szaporodnak, elvileg megerősítést kérnek, azonban - mint már írták - ezt helyettünk a pénztáros villámsebesen elvégezheti, ergo nem árt figyelni. Tévedni emberi dolog, a korrekció is normális igény, most károdon megtanultuk, hogy lépni viszont azonnal kell.
-
kmarci25
veterán
válasz
TrollBalint
#4563
üzenetére
"(annyiban ez nekem furcsa, hogy ha a 365 napon belül visszaviszek egy terméket, akkor le tudják sztornózni, de így már nem... )
És ezt ajánlotta fel, hogy vigyem vissza a terméket, visszakapom az árát "
Mi a furcsa? Le is írtad, hogy milyen esetben adják vissza az árát: ha visszaviszed. Nyilván a vásárlás napján is ezzel a megoldással álltak volna elő. -
TrollBalint
addikt
válasz
emeritus
#4557
üzenetére
Ma felhívott az Ikea a panaszommal kapcsolatban. Azt mondták, hogy ha aznap szólok, akkor tudtak volna rajta módosítani, de mivel a NAV-val kapcsolatban a pénztárgép így utólag már nem tudnak (annyiban ez nekem furcsa, hogy ha a 365 napon belül visszaviszek egy terméket, akkor le tudják sztornózni, de így már nem... )
És ezt ajánlotta fel, hogy vigyem vissza a terméket, visszakapom az árát (külön kérnem kell, hogy fontban adják vissza) és újra megvehetem. De egyébként nem tudja, hogy a terminál mitől teszi függővé, hogy alapból forintot, vagy fontot ajánl fel. -
SpongyaBob
veterán
Na, úgy néz ki végre nekem is sikerül a dolog. Lassan két hetes huzavona után törölték az első regisztrációmat - kb. 5 ügyintézőm is volt - és már jelzi is az app a szállítást, sikeresen hozzáadtam az UniCredites kártyám, meg is erősítettem a tranzakciót.
Az volt a gubanc, hogy valami váratlan hiba volt az első regisztráláskor…
Remélem most már megérkezik. Illetve bízom benne, hogy menni fog a GPay is. -
TrollBalint
addikt
Nem kifejezetten az az ezer forint zavar, hanem az, hogy egyszer forintban vonta le, egyszer meg fontban. És ha egyik alkalommal forintban vonja le, akkor ne kelljen már minden alkalommal azt ellenőrizgetnem, hogy milyen pénznemet választ ki, még ha az pár másodperc is. Mert vannak esetek, amikor pont nem figyelek annyira, mert "éppen" olyan időszakban vagyok, hogy ezer más dolog van a fejemben.
emeritus: persze, leírom, az Ikea annyit jelzett vissza, hogy a nyugtát, meg a banki kivonatot küldjem el, ezt megtettem aztán majd a munkatársak reagálnak valamit.
-
ACE-
addikt
válasz
TrollBalint
#4555
üzenetére
Most komolyan párszáz Ft miatt képes leszel majd visszamenni az IKEA-ba ha esetleg tényleg megoldható? Mert hogy a jelenléted nélkül nem fogják tudni módosítani, az tuti, pláne nem egy e-mail alapján... A benzin többe kerül mire odaérsz... Legközelebb majd jobban figyelsz, és ennyi...
-
emeritus
tag
válasz
TrollBalint
#4555
üzenetére
Esetedben többen DCC terminálra tippeltünk, amely felismeri a kártya kibocsátó országát és felajánlja az ezen ország pénznemében való terhelést. A Curve kártya angol. Ezt a terminálon el lehet fogadni, vagy el lehet utasítani és a helyi pénznemet választani. Ez az utóbbi választás a célszerű. Megírhatnád a végkifejletet tanulságul.
-
zsola400
senior tag
Blue kártyán ki lehet cserélni az 1% cashback áruházat, a három közül egyiket?
-
TrollBalint
addikt
válasz
zivorad
#4551
üzenetére
Direkt megnéztem utána, és HUF-ban volt, és előtte 8 nappal ugyanott, (ugyanaz az üzlet, ugyanúgy önkiszolgáló kassza, ugyanaz a Curve kártya, ugyanaz az a Unicredites kártya mögötte) és azt HUF-ban vette le. Két különbséget tudok felhozni, aminek szerintem nincsen köze hozzá. Egyik az összeg, a korábbi, HUF-os levonású, az ~800 ft volt, az utóbbi meg 58.000, illetve, hogy a korábbi fizetésnél emlékeim szerint még nem láttam a kártya limiteket (de bevallom nem is kerestem a menüpontot), míg most már látom.
Mindenesetre ma írtam egy levelet az IKEA-nak, várok egy - két napot, hátha válaszolnak. -
balinlin
senior tag
válasz
Oliverda
#4553
üzenetére
Vagy sehogy.
Offline módon még van esélyed jegyzőkönyvet felvetetni vagy újranyomtattatni papírcsere után stb... Nem életszerű tudom, de van rá lehetőség. Ha arra vársz hogy majd később befut a sikertelen tranzakcióról egy email, és mégse akkor nehéz utólag beszerezni már igazolást.
Sikeres vásárlásnál viszont tényleg minek, nem is szoktam kérni. Szerencsére van ahol meg is kérdezik hogy kérek-e és akkor ki se nyomtatják.
De kár is ezt a témát tovább vinni, mert itt erősen offtopic, meg amúgy sem rajtunk múlik.
-
zivorad
csendes tag
válasz
TrollBalint
#4526
üzenetére
Az appban ahol a kártyák vannak, mindegyik alatt van egy kis fogaskerék, ott át tudod állítani, hogy az adott kártya milyen pénzben terhelődjön. Lehetséges, hogy ott valamilyen oknál fogva nem a HUF volt beállítva, hanem a GBP? Előfordult már, hogy nem jól állítottam be és csak a fizetés után vettem észre, hogy nem úgy váltott ahogy szerettem volna.
-
balinlin
senior tag
válasz
petipetya
#4549
üzenetére
Továbbra is az a kérdésem, hé épp valami gebasz van, akkor hogy kapod meg? Szerintem egy ilyen, meghiúsult tranzakció esetén a bizonylat papír alapon biztosabb.
És ne értsd félre, papír ellenes vagyok a legtöbb esetben. Nem kapok szolgáltatói számlát papír alapon, sárga csekket a 87 éves öreganyám nem fizet évtizedek óta, nehogy én, stb.... -
balinlin
senior tag
válasz
petipetya
#4547
üzenetére
Szép szó, de a mögöttes tartalom és a kivitelezés eléggé kérdéses lenne.
Lemész a boltba egyszál kártyával. Az valamiért nem működik. Akkor azon a nem működő csatornán (nem)kapnád meg a bizonylatot?
Ilyen esetben pont azért jó a papír mert az egy offline igazolás arról, hogy nem sikerült a kártyás vásárlás. -
balinlin
senior tag
válasz
petipetya
#4543
üzenetére
Mivel tudnád még te bizonyítani az igazadat ilyen esetben? Sajnos vannak bizonyos esetek ahol nehéz kikerülni és még ott sem tudjuk kihagyni a papírt ahol könnyen lehetne.
Ha a boltban a megvásárolni kívánt termékeket megfogtad, annak a fecninek ahhoz képest kicsi a kockázata. -
tomp
félisten
Kártyás fizetésnél nem szabad sietni mert akkor ilyen problémák keletkeznek.
Erre mindig kell időt szánni!
Amúgy nem feltétlenül kell a bizonylat. Nekem anno az ATM elutasította a pénz kivételt de a Curve levonta szépen. Kerestem a bankot. Igen látták, hogy sikertelen a tranzakció de ne aggódjak. 7nap elteltével a bank úgyis elküldi a tranzakció részleteit a kártyához tartozó banknak/cégnek így akkor megtörténik a sztornó. Írtam a Curve-nek, hogy mi történt és hogy sajnos nincsen papír mivel nem kértem az ATM-től papírt. Aznap visszaírtak, amiben elnézést kértek és a support megelőlegezi az összeget és azonnal sztornózzák! 2nap után vissza is került a pénz. 2hét elteltével pedig írták, hogy megkapták a banktól a sztornó állapotot. -
KTU
addikt
válasz
Oliverda
#4541
üzenetére
Ez így van, az utolsó tranzakció visszavonható minden terminálon.
Csak ugye IKEA vagy más pénztár, hosszú sort kivárjuk, mennénk már, ha elkezdünk "szöszölni" mögöttünk is a "jó anyánkat" emlegetik, "jó magyar szokás" szerint, "minek fizet kártyával ha nincs rajta pénz",
mert csak és kizárólag ez lehet az egyetlen probléma
Súlyosbítva avval, hogy nem vittem be a szemüvegem, hogy lássam egyáltalán mit ír ki a terminál.

Nem teljesült tranzakció esetén is, mindig hozzuk el a terminálbizonylatot.
Így sokkal könnyebb a bizonyítás, ha mégis levonják utólag a pénzt.
Ezt is rutinszerűen dobják a kukába a pénztárosok, szabálytalanul.
Ez a vásárlóé, rá is van írva a bizonylatra. -
emeritus
tag
válasz
TrollBalint
#4526
üzenetére
Lehetséges megoldás lehet a "szándékolt" helyzet visszaállítása az eladó IKEA segítségével. Egyszerűen írd meg nekik a tényeket jelezve, hogy mi volt a szándékod, mi az igényed és kérd a segítségüket. Ha egy próbát megér. (Jól értem, hogy DCC terminál téves használat történt?)
-
KTU
addikt
válasz
TrollBalint
#4536
üzenetére
Dynamic Currency Conversion (DCC)
Dinamikus valutaváltást alkalmazott az IKEA terminálszolgáltatója.
Sajnos ezt te jóváhagytad.Nagyon kell figyelni a terminált, a kártya "lehúzása" (contactless) után.
A "kiadogatós" a keypad-nál, itt szerintem esélyük sincs, a pénztáros nyomja tovább, mivel csipogás után már kapja is el, gondolom látja nem megy tovább, és még nyom egy zöld gombot.
Szabálytalanul.Nagyobb üzletekbe ahol van fix vásárlói keypad, nekünk kell figyelni.
Nem rutin szerűen zöld gombot nyomni, fintech kártyák esetén. -
-
TrollBalint
addikt
Igen, Forint alapú bankkártya volt (van) a Curve mögött, és már több hete (vagy tucat fizetés óta) ez van kiválasztva, és mindig forintban vont (Lidl, Mömax, Edigital, Autószerviz, ...)
Sőt! Most direkt visszanéztem, 8 nappal ezelőtt Ft-ban vont le szintén ugyanabban az Ikeában (akkor is ez a kártya volt a curve mögött) -
KTU
addikt
Azt írta
"mögött egy normál (nem prepaid) bankkártya van. "
....
"angol fontban vonta le a pénzt, pedig eddig mindig forintban"Nekem azt jelenti HUF kártya.
Mivel a Curve-be a kártya alatt HUF-ra állította a terhelést,
nem kellene lenni másik konverziónak.
Így a Curve váltott, és HUF-ot terhelt be az itthoni kártyájára. -
kmarci25
veterán
válasz
TrollBalint
#4528
üzenetére
Válts át a Revon forintot fontra, curve-ben meg go back in time és fizess a revo-val. Így jobban is fogsz járni, mert a revo tuti hogy jobb árfolyamon vált, mint az IKEA. Arra figyelj, hogy érdemes lesz majd hétfőn mindezt megtenni, mert hétvégén feláras a váltás.
-
TrollBalint
addikt
igen, mert a Curve-ben többet is vont le. Viszont választási lehetőséget nem láttam, annyit láttam, hogy GBP, tetszik, nem. (Önkiszolgáló terminál volt). Amúgy van bent egy másik kártya is, egy Revolut, gondoltam is rá, hogy a Go back in time-al megpróbálom arra ráterhelni, de előtte inkább itt kérdezek.
-
KTU
addikt
válasz
TrollBalint
#4526
üzenetére
Van-e berakva másik kártyád, és azt a tranzakció előtt raktad be?
Ha igen akkor mehetne a "Go Back in Time".De lehet mégse, mivel szerintem az IKEA termináljától GBP-ben jött a terhelés, ott kellett volna változtatni,
mármint a terminálon, hogy HUF-ban terheljen.
A terminál üzemeltetője váltott, neki jó árfolyamon HUF --> GBP
Biztos GBP terhelés jött? -
TrollBalint
addikt
Hello,
eddig remekül használtam a curve kártyát, ami mögött egy normál (nem prepaid) bankkártya van. Ma fizettem az ikeaba és angol fontban vonta le a pénzt, pedig eddig mindig forintban szokta. Ezt vissza tudom valahogy csinálni, hogy forintot vonjon le? illetve van-e köze ahhoz, hogy most már látom a limiteket, amiket eddig nem láttam.
-
Kösz srácok! Ez esetben be kell szereznem egy prepaid kártyát is a maximális biztonság érdekében, karantén alatt ugyanis nagyon rászoktam az online vásárlásra.
-
petipetya
nagyúr
Annyit valamennyit mégis:
- Curve kártya az appból tiltható (CIB esetén nem látok ilyet, más banknál pedig nem tudom)
- A Curve tiltása alatt is tudod használni a hazai kártyádat, hiszen annak az adatait nem szerzik megHa viszont a hazai bankkártyát kell letiltani, akkor kb. 2 hét mire postáznak egy újat. Addig pedig csak készpénzt tudsz használni.
-
válasz
petipetya
#4517
üzenetére
Oké, ezt értem, nekem a biztonság a lényeg. Ha a Curve kártya adatait adom meg egy adott online vásárlásnál, és ezen adatok illetéktelen kezekbe kerülnek, akkor tudnak pénzt levenni a számlámról, vagy van valami plusz biztonsági lépcső beállítva? Ez nem világos számomra. Ebben különbözik egy bank által kibocsájtott mezei kártyától?
-
A Curve Supportjától én sem ájultam el, az azonosítást követően zaklatnom kellett őket, hogy ugyan nézzék már meg a feltöltött dokumentumokat, mert szeretném használni a szolgáltatást. Amúgy le se szartak...

Netes vásárlás Curvvel hogyan működik? Van második körös azonosítás valami kód formájában? Ez nem igazán világos egyelőre. Ezért is igényeltem legfőképpen, hogy ne a saját bankkártyám adatait adjam meg... Meg nyilván külföldi utazások során jól jön majd.
-
Oliverda
félisten
Tegnap vettem észre, hogy nem tudok Apple Pay-jel fizetni, folyamatosan elutasítja az összes terminál. A fizikai kártya működik. Tapasztalt valaki hasonlót?
-
gzbotii
nagyúr
válasz
SpongyaBob
#4507
üzenetére
Twitter, Facebook írtál nekik? Esetleg egy új mail, direktben emailcimre (nem appbol indítva - bár ez esetedben amúgy sem áll fenn) amiben a már futó ügyre hivatkozol?
-
gzbotii
nagyúr
válasz
WhiteWalker
#4506
üzenetére
Ugye az megvan, hogy ez egy standard autó reply? Ha valaki elő ember és ránéz, majd jön egy értékelhető válasz.
Az, hogy eddig voltak képesek kiszállítani... Érdekes. Más postai küldemény rendben megérkezik? -
SpongyaBob
veterán
válasz
WhiteWalker
#4506
üzenetére
Átérzem...
Az én problémámmal sem tudnak mit kezdeni, pedig világosan leiírtam mi a gond. Az alkalmazásba sem tudok belépni a regisztrációmmal.. Előzőleg pedig már sikerült hozzáadni a saját kártyámat, azt mondják távolítsam el. Hiába mondom, hogy nem tudom, mert el sem enged addig az app. Még most megvárom mit írnak aztán hagyom a fenébe őket.. -
WhiteWalker
nagyúr
Járt már úgy valaki ahogy én most:
Januárban regisztráltam ide , igényeltem kártyát is , de azt nem kaptam meg.
Majd márciusban beszéltem a supporttal , azt mondták küldik ... Ez azóta se történt meg , majd tegnap előtt ismét beszéltem velük , küldtek egy linket ahol töltsem fel valamelyik személyes iratomat.Erre ezt az új szálat lezárták és a tegnap előttire annyit válaszoltak:
"Thanks for getting in touch. We are looking into this and will be back in touch as soon as possible.
Best wishes,
Jared
Team Curve"Azóta semmi. Ilyenkor mit lehet tenni?
Mégegyszer reklamálok, aztán hagyom őket a fenébe , kókler banda.
-
Sziasztok!
OTP Bunos GOLD hitelkártyáról a készpénz felvétel milyen tranzakciónak minősül CURVE használatával?
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- Építő/felújító topik
- Xbox tulajok OFF topicja
- Autós topik
- Forrmell.enn
- VGA kibeszélő offtopik
- Elektromos cigaretta 🔞
- Milyen TV-t vegyek?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- További aktív témák...
- Zotac Magnus One barebone számítógép
- Kingston FURY Beast 16GB (2x8GB) DDR4-3600 CL17
- Bomba ár! HP 250 G6 - i5-7GEN I 8GB I 256GB SSD I HDMI I 15,6" FHD I HDMI I W11 I Cam I Garancia!
- ROG Strix G513RS 15.6" FHD IPS Ryzen 7 6800H RTX 3080 32GB 1TB NVMe magyar vbill gar
- Bomba ár iPhone AIR 512GB fekete gyönyörű ALZA számla 2028 szeptember 18-ig Apple garancia Fulldoboz
- G.SKILL Trident Z RGB 32GB (2x16GB) DDR4 4800MHz
- GeForce RTX 4060 (OEM HP) Garanciával
- Azonnali készpénzes AMD Ryzen 1xxx 2xxx 3xxx 5xxx processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
- Eladó egy Xiaomi 12T pro Töltővel adom
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest


Köszi a segítséget
Remélem csak valami anomália volt. Az ÜFSZ-t kérdeztem, de eddig nem válaszoltak.
Még jó hogy van KH mobiltárca. NFC alatt átvált, azzal fizettem. Persze matatni kellet a telefonon. Pénztárosnő közölte is a sorban állókkal: pill, a fiatalembernek nem jó az új lenyomata...
Nézem a parkolóban a GPay kártya listát, a Curve kártyára azt írja: ez a kártya le van tiltva, vegye fel a kapcsolatot a kártyakibocsátóval. Ennyi volt a Gpay-Curve combo?
és mindenkinek a segítséget / ötleteket.


pictigjis
