-
Fototrend
FIGYELEM

A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 11. 17.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cofidis) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez jóval gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket már nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás Curve általi visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
olizatriznyá
#8397
üzenetére
ma nekunk is. nyilvan pont egy 20e a culinarisban, zarolva is van. az asszony uk bin-es kartyaja volt
-
Oliverda
félisten
válasz
olizatriznyá
#8397
üzenetére
Mindig lesznek ilyenek, ha másért nem, a bugos terminálok miatt.
-
olizatriznyá
tag
Több hónap után megint volt egy elutasított, de zárolt összegű fizetésem.
-
Oliverda
félisten
válasz
Max1mus
#8387
üzenetére
Ha csak a felvétre használod az ingyenes csomagot, akkor nem sokáig leszel az ügyfelük.
"In addition to the fees listed above, any behaviour which Curve deems to be “cash recycling” is not permitted. This is where high volumes of cash (e.g. defined by a high cash to spend ratio) are taken out of an ATM using a credit card or other payment card and then used to repay the card in order to gain rewards on the funding card or Curve Rewards. Depending on the account activity, “high volumes of cash withdrawals” could include spending which is under £200/ month as it will be assessed on the volume and frequency of ATM withdrawals compared to non-ATM spend."
[link] -
Valaki tudja fejből hogy ha lefogy az ingyenes EUR kp felvételi limit, akkor mennyi költséget számol a Curve?
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Oliverda
#8381
üzenetére
kedvesen megfogalmaztam, hogy oké, de nagyon remélem, legkésőbb július 1-től működni fog a funkció
I completely understand your frustration with the long delays in fixing this. I will ensure to request regular updates from our Engineering Team and to pass these on to you as soon as they're available.
-
pictigjis
Topikgazda
azt irtam, nem hiszem el, hogy megint be kell adnom hivatalos panaszt
I've just followed up on this with our Engineering Team and I'm pleased to inform you that they expect a resolution to this problem to be completed in a months time.
While this is not a definitive timeline, as delays may occur, this does confirm that this work is entering the final phases of completion. Once again I'm very sorry that your account has been affected by this issue for so long.
In light of this update please could you confirm whether you would like to raise another formal complaint regarding this?
Please be aware that since the issue you're experiencing with our Go Back in Time feature was addressed in the complaint response submitted to you on January 5th, we would only be able to accept a complaint regarding the amount of time a resolution has taken, rather than the issue itself.
-
Fifi
őstag
válasz
Somatom
#8374
üzenetére
Devizaszámláról nyilatkozni nem tudok, de HUF számlám van náluk.
Az adott számlacsomagban, az általam használ szolgáltatásokat 0,-Ft éves költséggel kihozom, de a kártya limitváltoztatás, az fizetős. -
jbnd-007
tag
Mindegy, ez a Gránit bank amúgy is egy zsákutca. A videóchatjük se laptopon, se Androidon nem ment, az ügyintéző lát és hall engem, én viszont őt nem. Jönnek az alap first line supportos hülyeségeikkel, hogy telepítsem újra az appot (5 perccel azelőtt raktam fel)... Hagyom inkább a fenébe.
-
jbnd-007
tag
Gránit MOST kártya Paypassesíthető (de szép szó) Curve segítségével?

-
Oliverda
félisten
válasz
MrPeekaboo
#8365
üzenetére
Nem, csak bugos a kiírás. Kb. 2 éves hiba.
-
Oliverda
félisten
Lesz a Vivid Super Deals-éhez hasonló Curve Rewards program, ami az 1%-is cashbacket egészíti ki folyamatosan változó kereskedőkkel. Első körben UK-only lesz, az EU-s országokba később jön.
-
zsola400
senior tag
válasz
KilgoreTrout
#8359
üzenetére
Működni kellene, nálam Revolut-UK bin Curve-Gpay jön a visszatérítés.
-
KilgoreTrout
senior tag
Sziasztok,
A Recash visszatérítés működik Curve-ös kártyán keresztül is? MKB-s számláról kellene, és UK bin-es a Curve kártyám.
-
zeon.hu
nagyúr
Magyar BIN-es kártya kín/min múlik, hogy valaha használható lesz-e Samsung Pay-el?
Curve vagy Samu? -
fil
őstag
Ma Bauhausban elutasította a GPay - Curve - BB konfigurációt 2x is (egyéb hiba : 50). A BB a saját appjából ment. Korábbi években ilyent soha nem tapasztaltam.
-
beers
addikt
Jól emlékszem, hogy az alkalmazáson belül megvan a még meg nem érkezett kártya száma? Fel tudom vele tölteni az alá berakott bb kártyával a revolutot, ha még nincs aktíválva? Gondolom nem... 😔
-
Merlini
tag
Úgy emlékszem havi 500 fontig bankközi a pénzváltás (utána +2%
).
Merre találom az appban, hogy mennyinél tartok? -
válasz
Oliverda
#8345
üzenetére
Eddig nálam volt hasonló, hogy nem sikerült vásárolni. Feleségemnél a második ilyen “beegés” után jött, hogy kezdjek ezzel valamit, mert akkor kp-vel fizet mindenhol. Watchra nem engedte regisztrálni a kártyát, szóval maradt talonban (netes vásárlásnál ennek a kártyának tudom fejből az adatait, de már itt is egyre több helyen magy az applepay).
Remélem megoldják a gondjaik, mert amúgy szerettem.
A visszatérítések is szörnyen lassan jönnek meg…
-
norrberth
addikt
Ha lejár majd a Curve fizikai kártyám lejárati dátuma. "3 év múlva"
Akkor ingyen küldenek másikat? Vagy fizetős lesz? -
Oliverda
félisten
Megírod emailben a problémád erre a címre: support@imaginecurve.com
-
vnorbi
aktív tag
Ezzel a problémával nyugodtan mehetsz a supporthoz, ennyi idő után nem normális az éves 10 ezer GBP-s éves limit.
Nálam 370 ezer forintról indult, aztán eltűnt, és amikor szóltam, hogy ez valami hiba lehet, hogy a napi és az éves limit is ugyanannyi, akkor helyrerakták, az éves limitet felvitték 7,4 millió forintra, a napit pedig 740 ezerre. Aztán nem sokkal később megint teljesen elromlott ez a lekérdező funkció az accountomnál, most már csak üzenetben tudom lekérni a limiteket, és abból azt látom, hogy a napi limitem azóta már bőven duplázódott (1,6 millió forint fölött volt az utolsó megkérdezéskor), így az éves limitem is fölötte lehet már a 10 millió forintnak (bár ezt csak tippelem, mert erre nem tértek ki az üzenetben).
Nagyjából fél éves az accountom, eddig összesen olyan 600 ezer forintnyi tranzakcióm volt, ezért mondom, hogy nálad valami beragadhatott a limiteknél.
-
AcCEsS
senior tag
Igen, elértem a limitet, tényleg így van. Sajnos nem gondoltam át, hogy ez így megy:
Feltöltöm a Revolut kártyát a Google Pay-en keresztül -> ami a Curve kártyára mutat -> amit akkor átállítok pl. egy OTP-s virtuálisra.
Ráteszek mondjuk 200 ezret.
Utána meg kifizetem a rezsit meg mindent szintén a Curve kártyával, ami akkor már a Revolutra mutat, így a 200 ezres forgalom megduplázódik a Curve szempontkából, mert - logikusan - a Revolut feltöltés és a költés is számít. Tehát csak az én szempontomból fordult meg 200 ezer, a Curve szempontjából az 400 ezer. Hát így értem el hónapok alatt a limitet...
-
<Adamsky>
nagyúr
" ... a fizetésnél a Curve érintése után - a magasabb összeg miatt - kérte a pin kódot ... "
Mi volt az a "magasabb összeg", ha nem titok? Én változatlanul nem értem, hogy telefonnal történő érintésmentes fizetésnél miért kérne bármilyen terminál kódot? Aldi, Lidl, Tesco, DM ... még sose jártam így. -
AcCEsS
senior tag
Most vettem észre, hogy a Curve Card Limits szerint az utolsó 365 napban a költésem 9996GBP a 10000-ből. Öööö, az nem lehet. Valahol le lehet kérni egy teljes kimutatást a tranzakcióktól?
Szerk.: Sajnos úgy tűnik mégis lehet, elértem a limitet, és ez volt az egész szívás oka.
-
AcCEsS
senior tag
A múltkori beírásom óta 4-5 alkalommal próbáltam fizetni Curve kártyával + a mögé beállított Revoluttal, és minden alkalommal sikertelen lett (Aldi, Lidl). Nem értem. Tegnap direkt hozzáadtam egy másik Revolutos virtuális kártyát, ami amagyar BIN-es, ma a fizetésnél a Curve érintése után - a magasabb összeg miatt - kérte a pin kódot, majd elutasította azzal, hogy nincs fedezet. Megint közvetlenül a Revoluttal kellett fizetnem... Nem értem. Majdnem 2 évig hibátlanul működött. Minden elutasított tranzakcióhoz írtam megjegyzést/üzenetet nekik, hogy mi az oka az elutasításnak? Nem tudom válaszolnak-e, majd meglátjuk!
-
fil
őstag
Curve mögé tett BB Go kártyával, ha atm-ből pénzt veszek fel azt pénzfelvételnek ,vagy vásárlásnak tekinti a BB?
-
szilasz007
aktív tag
válasz
unicumnext
#8324
üzenetére
Igaz, dolgoznak azért ott. Fél napra jött a válasz, hogy továbbítják sztornóra, mivel jeleztem, enélkül, meg 10 nap múlva történt volna ez meg.
Viszont ma 4x fizettem vele Samsung Payen keresztül minden gond nélkül, szóval emiatt még nem lesz félbe vágva a kártya
-
unicumnext
aktív tag
válasz
szilasz007
#8323
üzenetére
Általában 1-2 napon belül stornóra kerül, de ha jelzed nekik pluszban, hogy itt nem történt meg a tranzakció rosszat nem csinálsz.
-
szilasz007
aktív tag
Első Curve-ös dupla zárolás. Barion-os netes fizetés.
Feljön a Mastercard 3D ügyfelazonosítás. Curve-be popup nem jött rá. Viszont szolgáltató elutasította az azonosítást igen.
Másodjára se jött popup, viszont végigment.
Appba megnézve, viszont mint két zárolás ott van. Na most akkor jöhet a kérdés, hogy magától sztornózza az egyiket, vagy lekönyvelődik-e?
... -
pictigjis
Topikgazda
válasz
pictigjis
#8316
üzenetére
teljesen off, de a napokban olvastam, hogy a deepl.com mar tud magyarul is, megkinaltam ezzel a szoveggel. ooo, ez annyira kozel van a johoz egy ilyen nehez nyelv eseteben is, hogy hamarosan nalam is jobban tud majd forditani az mi
Sajnálattal közlöm, hogy jelenleg nem áll rendelkezésünkre frissítés ezzel a kérdéssel kapcsolatban. Teljesen megértem a frusztrációját, hogy ez a probléma már ilyen régóta tart, és hogy ez megakadályozza Önt abban, hogy a Curve összes funkcióját teljes mértékben kihasználja.
Biztosíthatom, hogy a mérnöki csapatot folyamatosan ösztönözzük, és bár még mindig nem tudjuk, mikorra várható a megoldás, a hét elején megerősítették, hogy a munka egyre közelebb van a befejezéshez.
Hihetetlenül hálásak vagyunk az eddigi türelmükért, és kérjük, ne habozzanak kapcsolatba lépni az Ügyfélélmény-csapattal, amikor a "Vissza az időben" funkciót kell használniuk, hogy manuálisan feldolgozhassák ezt az Ön számára.
Kérem, szóljon, ha időközben bármire szüksége lenne.
Minden jót kívánok, -
pictigjis
Topikgazda
válasz
pictigjis
#8294
üzenetére
a ... kivan velük, de tényleg

I'm sorry to tell you that we currently don't have an update on this issue. I completely understand your frustration that this issue has been ongoing for so long and that it prevents you from taking full advantage of all Curve's features.
Please be assured that were are consistently nudging the Engineering Team and while we still don't have a time frame for a resolution, they did confirm earlier this week that the work is getting closer to being completed.
We're incredibly grateful for all your patience so far and please do not hesitate to reach out to the Customer Experience Team whenever you need to use our "Go Back in Time" feature so they can process this manually for you.
Please let me know if you need anything else in the meantime.
Best wishes,
George
Team Curve -
szbaluka
csendes tag
Sziasztok!
Ha neten fizetek, bizonyos oldalak kérik a másodlagos azonosítót. Azt írja, nézzem meg a telefonon a curve értesítést. Telefonon valóban ott az értesítés, hogy hagyjam jóvá. Rányomok, kéri a biztonsági azonosítót (ujjlenyomat), majd eltűnik minden mintha végzett volna. De nem, a netes oldal várja a jóváhagyást. Nektek is így (nem)működik?
-
Gabás
addikt
Ha még tart a meghívós bónuszakció, küldene valaki egy meghívót?
-
Fifi
őstag
válasz
unicumnext
#8297
üzenetére
Nem baj bombázzátok őket a GBiT kérésekkel és csak felfogják, hogy meg kellene ezt oldani.
Náluk majd 2023-ban járnak le a GB BIN-es kártyák, remélem addig megoldják.
-
Hány nap most kb a back in time pénz visszautalása?
-
Csörsz
csendes tag
válasz
nort_on
#8303
üzenetére
Én elfogadom, de a korábbi link még ezt írja:
Curve Blue (free) 0% fee on spend in over 150+ foreign currencies, up to £500 per rolling month, with a 2% foreign exchange fee after that.Mindenesetre jó lenne, ha nyomon lehetne követni ezt a limitet is. Mind az összeget, mind a napokat mint a vásárlás és az ATM limitnél. Nálam ezeknél GBP van az appban.
-
nort_on
senior tag
Euró lesz az :)
Blue
Fee free currency conversion up to up to €500 per rolling 30-day period. Thereafter, we will charge a currency conversion fee of the greater of 2% over the standard exchange rate.
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- IPhone 15 Pro Max !! 512 GB !! Natur Titan
- Samsung Galaxy S22 Ultra 256GB, Kártyafüggetlen , 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy S20 FE 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Új, bontatlan G.SKILL 32GB Flare X5 DDR5 6000MHz CL36 KIT memória. 5év gari.
- Phanteks GPU-Bracket II + Riser Cable Videokártya tartó Riser kábellel PCIe 4.0
- Azonnali készpénzes AMD Radeon RX 7000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- GYÖNYÖRŰ iPhone 15 Pro Max 512GB Black Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3867
- iPhone 12 64GB 100% (1év Garancia)
- Microsoft Surface Laptop 4 13.5" i7-1185G7 16GB 256GB 1 év garancia
- Segway Ninebot E3 elektromos roller - Bontatlan - Új
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi


akkor nem cseszegetnem oket folyton. de ha egyszer jo lesz... akkor az jo lesz




Ez már tuti elég lesz!
).



