Új hozzászólás Aktív témák

  • sb

    veterán

    Sziasztok!

    Változott valami a GBIT/MCC kódok kezelésében?

    Egy friss kiemelt szöveg:
    https://help.curve.com/en_us/how-do-i-move-a-transaction-HkxHBOnUd
    the original Merchant Category Code (MCC) of the transaction won't be preserved

    A supporttal való levelezés során jutottunk el ide. Egy részlegesen refundolt tranzakciót szerettem volna GBIT-tel áttenni amit nem engedett a rendszer (bár a leírásban az szerepel, hogy mennie kellene)
    A supportos ámozgatta, ezután tűnt fel (hitelkártyán), hogy 1%-ot adtak rá 4% helyett.
    Rákérdeztem és azt a választ kaptam, hogy szinte mindig változik az MCC.
    Leírtam neki, hogy 1.5 éve nem futottam bele változásba, kivéve a hibákat, de ugyanitt tartunk.

    Most változott a kezelése vagy teljesen fogalmatlan?
    Egyébként ilyenek is megjelentek a levélben:
    - "the MCC code will most likely change as GBiT is a money transfer and – as such – has a different MCC than the original transaction"
    - "In this case, as I moved the remaining amount of your refund to your ??? card, your card issuer possibly charged you for this."

    Money transfer? Ha nem vásárlás lenne akkor eleve nem járna rá visszatérítés. Ugyanolyan kártyás vásárlás művelet ugyanazokkal - az MCC-t is beleértve - paraméterekkel.
    Issuer charging?
    Az már csak hab a tortán, hogy az automatikus 48 órás levél után 3-4 nap mire válaszolnak. Ennél konkrétan duplán szivattak, mert a hónap forduló után mozgatták át a 3-4 napos válasz miatt. Így a régi hónapba nem fért bele, cserébe az újat terhelte, de csak 1%-kal.

    Szóval kezdjek el GBIT helyett direktben hitelkártyázni vagy tök hülyeség a fenti eszmefuttatás?

    A chat is kiváló találmány levél helyett. Tr related levélnél a chatbot rákérdez sorban 3-4 tr adatra amit rohadtul nem látsz a chat közben, ki kell lépni, leolvasni (megkeresni újra a tr-t, mert elmászik róla, sőt még a keresőfiltert is leszedi), visszalépni és leírni. Az első adatot. Utána jön a következő kérdés/adat... :rolleyes: még 2-3-szor... majd a végén l*sz nem történik, ugyanúgy elmegy a levél és jön a válasz, hogy 48 órán belül blablabla... amire válaszolnak 4 nap után.
    Ezt a workflow-t senki nem próbálta ki vajon?

    szerk: Feleségemnél a passcode-ot kellett megkérdezni, 4 napja nincs válasz.

Új hozzászólás Aktív témák