-
Fototrend
FIGYELEM

A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket újabban nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
ddsteel
aktív tag
válasz
pictigjis
#10412
üzenetére
Sajnos akkor én az 1%-ba tartozom: most irtam a supportnak (a curvenek természetesen).
Röviden: az auchannál dec 20-án 2x utasította el a curve kártyámat, 3.-ra sikeresen fizettem a saját MagnetBankossal. DE az egyik elutasított curve-fizetést is levonta a banknál (már teljesült a státusza és ennek ugye már 6napja).Ezt írtam nekik:
Dear Curve!
I write this email from my email attached to my curve account.
On 20th 12. 2021. I wanted to buy something at the Auchan (Fót, Hungary).When I wanted to pay with my curve card (attached to my original bank, MagnetBank),my card was declined 2 times.
I attach a jpg file with 2 bills, where You can see,my card was declined 2 times with error number 074 (ELUTASÍTVA means declied in Hungarian).I attach an other jpg file, on that You can see, that only one of these declined purchases is in pending status, the other is not, that was drawn from my MagnetBank account.On the 2 attached bills, You can see the time of the declination was 09:06, and on the attached snapshot from my account also shows the time 09:06 at both purchases.
As there were 2 declined purchases, I finally paid for this shop for third try with my original MasterCard and I paid successfully. The problem is, also the 2nd curve and also my MagnetBank card purchase was drawn from my account.
In the attached 2 pdf files You can see, all of 2 purchases (the one with curve card - begins with CRV and the other van only contains AUCHAN) was drawn from my account. (The status on pdf on both purchases is TELJESÜLT - meaning realized or done).
Please refund me HUF5990 to my ORIGINAL ACCOUNT on MagnetBank, not to my curve card as soon as possible!!!
I wait for quick response,Thanks: xxxxxxxxEgyelőre egy automata válaszolt, hogy ha ilyesmi van, visszautalják a kérdéses pénzt a curve kártyára, amivel ugyanúgy tudok vásárolni, mintha az eredeti kártyámon lenne a pénz, csak felvenni nem tudom ATMből. Hol kellene látnom ezt a pénz? Nem találom az appban, tud valaki segíteni, hol kéne néznem?
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Eladó EVGA 700 W1
- i7 10700/ RTX2080Ti/ 32GB DDR4 alapú konfig/ garancia/ ingyen foxpost
- Újszerű Ps5 Kontrollerrek Garanciával
- Acer Nitro 16 - 16" WQXGA 165Hz - Ryzen 7 8845HS - 16GB - 1TB - Win11 - RTX 4070 - Garancia
- Samsung Galaxy S23 8/256GB, Megkímélt, Kártyafüggetlen, Töltővel, 1 Év Garanciával!
- Új Dell 14 Inspiron 5435 FHD+ Ryzen7 7730U 4.5Ghz 16GB 512GB SSD Radeon RX Vega 8 Win11 Garancia
- Lenovo Thinkpad Tablet X1 Gen 3
- Lenovo T450s notebookok - 14", i5-i7, 4-12GB RAM, eu vil.bill, számla, gar
- 137 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4080 - 4 ÉV GARANCIA!
- magyar billentyűzet - 161 - 162 - 163 - Lenovo LOQ (15ARP9) - AMD Ryzen 7 7435HS, RTX 4060
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest



