Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • pictigjis

    Topikgazda

    válasz Oliverda #6093 üzenetére

    legalább küldtek egy levelet. de amúgy az appban ennek semmi nyoma, hogy blokkolják az accountodat, sehol, semmilyen menüpont nem tájékoztat róla. így azt sem tudom, a válasz után feloldották-e már. nyilván az volt a risk engine baja, hogy az icsekkből több számlát fizettem egymás után. ez így volt az előző hónapban, és előtte is, és így tovább, mégis csak a kártyacsere után fogja meg a rohadt algoritmus

    az automata rendszerek a kártyacsere után szinte biztosan újként kezelik az ősrégi accountomat, és jönnek az ilyen szánalmas problémák. ez most elég nagy csalódás a curve-vel kapcsolatban, hogy ezt a rohadt egyszerűnek tűnő dolgot ennyire elba..ták

    aki eleve magyar bin-es kártyát kapott, lécci nézze már meg egy 5000 huf-nál nagyobb tranzakciónál, hogy tudja-e használni a back in time-ot, és ha igen, az is érdekelne, mi van odaírva. egy screenshotnak is nagyon örülnék!

Új hozzászólás Aktív témák