-
Fototrend
FIGYELEM

A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket újabban nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Oliverda
félisten
válasz
Anathema67
#13159
üzenetére
Szelfit és a személyidről fotót küldtél már be nekik?
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz
Anathema67
#13157
üzenetére
O.K. kicsit visszaolvastam, és látom, hogy nem az a gondod, ami mostanában sokaknál előfordult (és ami az összefoglalóban is ki van emelve), hanem valami teljesen más.
Mindenhol, ahol kapsz hibakódot, ezt a 076-ot kapod? Én a support-hoz fordulnék ezzel, mivel gondolom a Curve mögötti kártyákkal egyébként vígan tudsz fizetni.
Az is elég beszédes, hogy mióta X-re váltottál, egy ideig ment, aztán - ha jól értem - az össze tranzakció hibára futott. Sajnos nem hiszem, hogy mi ebben, itt tudunk neked segíteni.
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz
Anathema67
#13154
üzenetére
"Ezen a héten a Curve 7x nem működött 7 alkalomból."
A klasszik "a Curve szerint minden OK, de közben a fizetés el lett utasítva" típusú hibáról beszélsz? GPay-en keresztül használod vagy valami mással? -
pictigjis
Topikgazda
válasz
Anathema67
#13154
üzenetére
en megprobalnam a rendes otp kartyaddal is, az a lenyeg
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Anathema67
#13150
üzenetére
ilyesmi viszont megesik, szoval ez alapjan siman lehet, hogy az otp webkartyaddal van baj. mondjuk nem is ertem igazabol, mi szukseg van ra, ezek mar idejetmult termekek
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Anathema67
#13148
üzenetére
es a granit kartya is fixen nincs fedezetet dob? ott be van allitva rendesen az internetes vasarlasi limited (online limit)?
-
kapasz
tag
válasz
Anathema67
#13144
üzenetére
Az OTP-nél virtuális limitnek hívják, amit emelni kell. Biztosan ezt emelted?
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Anathema67
#13144
üzenetére
fizikai kartyaval vagy mobillal fizetsz? ha mobillal, torold a kartyat a walletbol is, aztan tedd vissza. es nezd meg az appban, nincs-e veletlenul lockolva a kartyad
egyebkent support, mert ennel tobb otletunk nem is lehet. a nincs fedezetes elutasitas abszolut nem normalis
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Anathema67
#13142
üzenetére
nem hiszem, hogy ezt meg tudjuk fejteni. probald meg eloszor is mindket kartyadat torolni, es visszatenni ujra
es ellenorizd mindket kartyadon az internetes vasarlasi limitet
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- BestBuy topik
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Automata kávégépek
- Gitáros topic
- Ne várj sokat a vásárlással: drágulás a láthatáron
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Sony PlayStation 5 Slim 1TB SSD Lemezes konzol Elite kontrollerrel garanciával hibátlan
- LÉZEREZÉS! külföldi billentyűzet magyarra kb. 20-30p alatt!
- Samsung Galaxy Tab A8 32GB, Újszerű, 1 Év Garanciával
- Keresünk dokkolókat
- Eladó szép állapotban levő Samsung Galaxy A12 4/64GB kék / 12 hónap jótállás
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő


pictigjis
