-
Fototrend
FIGYELEM

A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 11. 17.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cofidis) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez jóval gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket már nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás Curve általi visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
hkari
őstag
Ellenőrizték a személyes adataimat, így már tökéletesen működik a Curve, ráadásul Samsung órával is
Köszi a segítséget!
-
hkari
őstag
Köszi, vissza is írtak, csak fura mert kb 4 szer írtam már nekik régebben, akkor sohasem tudták ezt a linket elküldeni
Köszi a segítséget
-
hkari
őstag
Sziasztok!
Sajnos nem bírok ezzel a curve kártya aktiválással. Hozzá adtam az OTP kártyám meg is jött a CRV sms-ben el is fogadta. Sajnos továbbra is ezt írja: to activate, verify a card thats yours and issued in Europe
Van ötletetek mit tudok kezdeni vele?
Köszi a segítséget!
-
hkari
őstag
Sziasztok!
Nem tudok semmire jutni a Curve ügyfélszolgálatával...
Leírom nekik értelmesen azt hogy nem tudom aktiválni a kártyám, mert nincs olyan gombom az appban. Utána gondoltam hozzá adok egy magyar OTP-s mastercardot, hátha számít valamit. Ott meg nem jön meg az ellenőrőkód SMS-ben, és az OTP szerint sincs ott az a pár szám aminek kellene. Mit lehet csinálni? Ilyen elképesztően semmirevaló ügyfélszolgálatot még nem láttam.
-
hkari
őstag
Sziasztok!
Nekem is megjött a kártya, viszont aktiválásnál előjött a “To activate, verify a card thats yours and issued in Europe” hibaüzenet.
Írtam a supportnak, de csak ezt írták vissza:
Thanks for getting back to us.
To activate your card, you need to add - and verify - an underlying payment card to your Curve wallet. This must be a card issued in the EEA.
To do this, select the 'Wallet' tab in your app and press on the card icon in the top right hand of the screen. You will then have the option to add a new bank card.
I hope this clears things up for you - if you have any further questions, please do not hesitate to ask.
Happy Holidays!
Ezt nem igazán értem, mert nekem már hozzá van adva egy Revolut kártya. Mit tegyek most?Köszönöm a segítséget!
-
hkari
őstag
Sziasztok.
November 17 óta nem jött meg a kártyám. Szerintetek ez normális, vagy írjak nekik?
Köszi!
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Kingston FURY Beast 16GB (2x8GB) DDR4-3600 CL17
- Bomba ár! HP 250 G6 - i5-7GEN I 8GB I 256GB SSD I HDMI I 15,6" FHD I HDMI I W11 I Cam I Garancia!
- ROG Strix G513RS 15.6" FHD IPS Ryzen 7 6800H RTX 3080 32GB 1TB NVMe magyar vbill gar
- Bomba ár iPhone AIR 512GB fekete gyönyörű ALZA számla 2028 szeptember 18-ig Apple garancia Fulldoboz
- 500GB HDD -K (WD)
- Eladó egy pixel 7
- Kaspersky, BitDefender, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3285
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 Pro 64GB Silver -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3565
- Apple iPhone 13 Pro 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest


Leszedtem egy 4.0 apk-t, de ha elindítom azt írja frissíteni kell, de nem tudja frissíteni valami szerver hiba miatt. Frissebbet meg nem találtam
Köszi a segítséget
pictigjis
