-
Fototrend
FIGYELEM

A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 11. 17.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cofidis) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez jóval gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket már nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás Curve általi visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Belba
őstag
válasz
KilgoreTrout
#2065
üzenetére
Ezt nagyon jó olvasni, köszönöm hogy leírtad!...
-
Belba
őstag
válasz
Lex Icon
#2054
üzenetére
Kedves Lex Icon!
Be kellene már fejezni ezt a meddő vitatkozást, amit úgy látom te nem tudsz befejezni...
Egy ideje olvasom a topicot, hogy hasznos információkat gyűjtsek be a Curve kártya használatával kapcsolatban...Számomra nagyonis hasznos volt kokokka hozzászólása, amiben leírta, milyen sokszor nem tudta eddig használni a Curve kártyát!...
Az viszont egyáltalán nem hasznos hozzászólás számomra, hogy te emiatt földbedöngölöd és erőszakosan azt súlykolod belé (és belénk is!), hogy a nemműködő szolgáltatást el kell fogadni, ne rinyáljunk ha nem tudunk fizetni a bankkártyánkkal, és aki ezt nem tudja elfogadni, az húzzon el máshová...
Szerény véleményem szerint azért vagyunk itt, hogy az esetleges problémáinkat megbeszéljük, segítsük egymást, nem pedig azért, hogy ha valakinek problémái vannak, azt elküldjük a sunyiba!...

Én a magam részéről tökéletesen egyetértek kokokka-val : elfogadhatatlan, ha egy szolgáltatás heti-napi rendszerességgel nem működik!!!... Én 25 éve használok bankkártyákat, de eddig még SOHA nem fordult velem elő, hogy a pénztárnál nem tudtam fizetni a kártyámmal és a legrosszabb rémálmomban sem szeretném megélni, hogy ez velem megtörténjen!... Ha ez mégis megtörténne, akkor nekem nem lenne mentség, hogy "minden ember tévedhet", "ott is emberek dolgoznak", "a lónak is négy lába van", stb...
-
Belba
őstag
válasz
sanzi89
#2024
üzenetére
Én szeptember 9-én ígényeltem a kártyát és vééégre tegnap (szept. 24-én) érkezett meg....
Már én is aggódtam, gondolatban keresztet vetettem rá, hogy a postán elkallódott, tegnap már rá is kerestem mi van ha nem érkezik meg a kártya, hol kell reklamálni, amikor jött a fiam, kezében a napi postával, és ott virított a fekete boríték!...
Szerintem te is most fogod megkapni 1-2 napon belül!
Gyorsan el is végeztem az aktiválást (beírni a kártyaszám utolsó 4 számát), utána meg a kódot, és kész...
-
Belba
őstag
válasz
gzbotii
#1886
üzenetére
Először nekem is így nézett ki, amikor 2x levonta az 1 fontot...
Aztán nem hagyott nyugodni a dolog, újra rákattintottam a "Verify card" feliratra, amire a rendszer hipp-hopp újra levont 2x 1 fontot és érvényessé vált a Revolut kártyám...
Nem értem, most mi történt, lehet 4x kell levonniuk a próbaterhelést, ahogy Silent77 írta?... Vagy gáz volt napközben a Revolutnál és most rendezték a soraikat?... Fogalmam sincs...Neked végül érvényesítették a kártyád?...
-
Belba
őstag
Neked lett igazad!...
Újra rákattintottam az érvényesítésre (megint levont 2x 369 Ft-ot) és tadammm, láss csodát, érvényesítve van a kártya!... -
Belba
őstag
Ezt látom a Revolut kártyánál :
-
Belba
őstag
Ti hogyan regisztráltátok be a Revolut kártyátokat a Curve-be?...
A Transferwise-t már meg sem merem próbálni, ha ez ilyen körülményes...
-
Belba
őstag
Sziasztok!
Új vagyok a topicon, de már hetek óta olvasgatom a hozzászólásokat, ma regisztráltam be a Curve appban...Beraktam a Raiffeisen kártyámat (simán ment, reg. kódot SMS-ben megkaptam)...
Aztán beraktam a Revolut fizikai kártyámat, ez is simán ment, de nem találok sehol reg. kódot!!!... Hol kell keresni?...
HELP!...
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Arc Raiders
- GoodSpeed: Munkaügyi helyzet Hajdú-Biharban: észak és dél!
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- AliExpress tapasztalatok
- Windows Insider Program
- OpenWRT topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- ASUS routerek
- További aktív témák...
- HIBÁTLAN iPhone 11 Pro 64GB Space Grey -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2137, 100% Akksi
- Apple iPhone 13 Pro 128 GB Graphite 1 év Garancia Beszámítás Házhozszállítás
- LG 32GQ850-B - 32" NANO IPS ATW / 2560x1440 / 260Hz 1ms / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync / HDR 600
- Vállalom Xiaomi Okoskamerák szoftveres javíttását
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 128GB Alphine Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3024
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest



pictigjis
