-
Fototrend
__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
PuMbA
titán
válasz WATERDACA #29003 üzenetére
Mivel az FSR quality (minőség) beállításon 1080p esetén 720p-re csökkenti a felbontást, ezért a dinamikus felbontás nem jó, hogy ezt még tovább csökkentse. Élesítés 0.3 körül még biztosan jó, de könnyen megtalálhatod a helyes értéket, mert hasonló élességet kell kapnod, mint FSR nélkül.
[ Szerkesztve ]
-
WATERDACA
őstag
Nálam a dinamikus felbontás sokkal jobb képet ad, mint a natív 1080p, nem is értem (élesítés 0.80-on van) A teljesítmény viszont 30 fps körülire zuhan. Olyan érzésem van, mintha 2k vagy 4k lenne a 1080p-s monitoromon. Anomália. Pedig a natív felbontásom 1080p mindenhol.
Ellenben quality FSR 0.80 élesítéssel csúnyább, 60 fps körül.
u wanted, i got it \o/
-
PuMbA
titán
válasz WATERDACA #29005 üzenetére
Szúrhatsz be képet, hogy lássuk, hogy mit látsz. A dinamikus felbontás plusz élesítést rak rá a képre, hiszen még egy skálázás bejön a képbe a 720p -> 1080p-n felül. Az élesség az egy furcsa fogalom, mert nem mond el sokat a képről. Egy kép lehet élesebb, de ha megnézed például a részleteket rajta, akkor nem látsz több részletet a képen. Ezért nem sok értelme van a túlélesítésnek, mert csak becsapja a szemed, hogy jéé, milyen éles. Közben meg semmivel sem látsz részletgazdagabb képet és a élek mentén olyan kontraszt és színváltozásokat kapsz, ami természetellenessé teszi a képet.
[ Szerkesztve ]
-
-
WATERDACA
őstag
válasz proci985 #29007 üzenetére
Akkor valahogy én is így jártam. Csatolok screenshotokat, de valahogy nem hozza át a részletességet.
1080p, ultra, FSR quality mode, 0.8 sharp, 55 fps:
1080p, ultra, de FSR Dynamic Resolution Scaling, 0.8 sharp, 30 fps, nekem valamiért látványosan szebb:
[ Szerkesztve ]
u wanted, i got it \o/
-
PuMbA
titán
válasz WATERDACA #29008 üzenetére
A második esetben nagyobbak a képhibák. Nézd az első képen a bal oldalt lévő két fekete kábelt a lámpatest alatt. A kábel bal oldala a második esetben épület színű Ettől pár centit jobbra pedig van egy vastagabb vonal az épület oldalfalán, az is sokkal recésebb.
A második, autóvezetős képen pedig nézd meg a kép közepét a távolban a csővezeték tartónál és a póznánál, az a túlélesítési hiba, mert egy kivehetetlen pixelharc az egész.
[ Szerkesztve ]
-
WATERDACA
őstag
Van benne valami. De 30 fps-et esik a játék és látványosan szebb az összkép. Lehet hogy azért recés, mert nagyobb felbontást kreál nálam a dynamic resolution, amin a 0.8 sharp hiba jobban meglátszik. Kicsit tényleg össze vagyok zavarodva, melyik a jobb beállítás, azért az FSR saját beállításai mellett (pl. quality) sokat ér a +30 fps.
u wanted, i got it \o/
-
-
lo_jo
senior tag
válasz WATERDACA #29010 üzenetére
Azért 30 fps, mert a dynamic resolution bekapcsolása után nem állítottad át. A target frames per second csúszkával ha az "alap" fps-ed fölé mész, akkor biztos, hogy ront a felbontáson (upscale), ezek szerint ha alá mész, akkor meg nagyobb felbontáson renderel, amit utána leskáláz a monitorodra (supersampling). Állítsd be 240-re és máris nem szebb.
-
Topikgazda
válasz CJ4567 #29000 üzenetére
Az FSR és a DLSS is egy felskálázás, csak próbálja kitalálni, hogy az adott pixelhalmaz micsoda. Néha, bizonyos körülmények mellett szebb eredményt is tud hozni, mint a natív, de ez a ritka kivétel, de az is ritka, hogy alapból rosszabb a képminőség - legalábbis a DLSS2 és az FSR2.0 már viszonylag jó minőségben csinálja a felskálázást, és nagyon jól próbálja kitalálni, mi van ott.
Amit említesz az élsimítás kérdésköre, na ez az, ahol igazad van abban, hogy az alap TAA a CP2077-ben, háááttt... nem túl sikeres megoldás. Ebben ugye az a probléma, hogy alapból nincs opció, a TAA be van kapcsolva, és kész. Nincs MSAA vagy FXAA opció, a DLSS esetén viszont a DLSS féle saját megoldását használja, ami végül is egy TAA permutáció. Ami jobb, mint a CP2077 TAA-ja. Itt hozzá kell tenni, hogy menet közben a CDPR is próbálta a saját TAA implementációját javítani, illetve a DLSS saját megoldása is javult (az elején pl. DLSS mellett külső nézetes autóvezetésnél iszonyatos "ghosting" effektek voltak az autó mögött, amik valahol a DLSS 2.4 körül tüntek el...).
A CP2077 TAA-t a kezdetektől fogva ki lehetett kapcsolni .ini fájlból:
...Engine/Config/Base/General.ini -> és ide beírni:
[Developer/FeatureToggles]
Antialiasing = 0
AntialiasingSuppressed = 1[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Topikgazda
válasz WATERDACA #29008 üzenetére
Privát vélemény, de szerintem egyszerűen csak jobban tetszik Neked az élesített kép.
Nincs ezzel probléma, én azt vallom, hogy mindenki úgy lőjje be a játékot, ahogy Neki tetszik, úgy képminőség mint képismétlés (FPS) terén.Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
lo_jo
senior tag
válasz WATERDACA #29016 üzenetére
Közben megnéztem és a 100% max resolution miatt biztos nincs supersampling. Az érdekes, hogy 240-re állítva is 30-ra lockol nálad. Nálam nagyjából ugyanott marad, mint DLSS mellett, de ez a CPU limit miatt van (6C6T), mindegy, hogy 30, 75 vagy 240 van targetnek megadva, ezen felbontással nem tud változtatni, a többi beállítást pedig nem piszkálja.
Nálam marad a DLSS, ami ugyan egy picit mos a képen, viszont eltűnteti a szememnek nagyon zavaró zizegéseket, ami a dynamic resolution mellett volt a legfeltűnőbb. Persze ez TAA-val "javítható", de annak néhol olyan szellemképes utánhúzása van, hogy jobban zavar, mint a zizegés.
-
mert_csokis
senior tag
válasz CJ4567 #29018 üzenetére
Az SSR eleve használhatatlan ebben a játékban. Jobban jársz, ha kikapcsolod.
Sokkal homogénebb, plasztikusabb képet kapsz.
Hibamentes lesz, ahogy mozgatod az egeret fel és le. Megszűnik a "ghosting" effekt is, minden a helyére kerül.
Letisztult, giccsmentes az egész...adidas UltraBOOST 21 (FY0371) 41 1/3-os méretben eladó
-
looser
addikt
Nem tudom, ez a frissítés (GOG, maradt 1.61, de valami patch lejött; sohasem klienssel játszom, csak parancsikonról indítom a játékot) okozta-e, de mintha az észlelés azonnali lenne az ellenfelek részéről és utána készenlétben maradnak egy darabig és lassan megy le a piros csík, ellenben az eddig megszokottal, amikor is ugye képzettség alapján lassabban észleltek. Más tapasztalt ilyesmit?
Mindent tudok a rákászszakmáról...
-
jonnyjoker01
veterán
válasz looser #29020 üzenetére
Minden harc esetén így van bárhol a városban? Néha be szokott ragadni az ellenségek emlékezete hogyha úgy hagysz ott egy harcot hogy nem öltél meg mindenkit, olyankor azonnal támadnak ha közelükbe kerülsz legközelebb, de ha mindenhol ez van akkor az probléma.
Üdv. Johnny
-
ughhh
senior tag
Működik faszán a játék, nem volt kidobot pénz
Lebilincselő a hangulat, az elején tartok, egy kérdésem lenne.
Ha ledarálom a rosszarcú npc -ket, az vissza hat a sztorira? Gondolok itt olyan arcokra akikkel ha szembe nézek elkezdnek lövöldözni az utcán, továbbá a repülő rendfenttartó robotokra? -
tibaimp
nagyúr
Ha a rendőr robotra rálőssz, akkor körözés alá kerülsz. Gyorsan autóval el kell hagyni a környéket és egy csippanás jelzi, hogy lement rólad a körözés, illetve eltűnik a kis térkép mellől a rendőrséi csillag jel is. (mint a GTA-ban, ahány csillag van a térkép mellett, annyi a körözési szinted)
A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
-
looser
addikt
válasz jonnyjoker01 #29021 üzenetére
Igazad van, csak erre vonatkozott. Hetek óta nem indítottam el a Galaxy-t és ez volt az első küldetés rögtön utána, ezért gondoltam így, de szerencsére tényleg nem volt így más esetben
(#29024) tibaimp: és a zene is változik, 4 csillagnál már elég adrenalinfröccsös lesz :-)
Arra az egyre viszont nem jöttem rá az elmúlt 2+ évben, hogy mikor fedezik fel a testeket; még ha fel is veszem utána a fegyvert és jó messzire elviszem (csak kiiktatás, tehát nem dobom be tárolóba, ez néha követelmény), akkor is bezizegnek egy idő után a társai.
Mindent tudok a rákászszakmáról...
-
chris0000
őstag
hi. most néztem bele újra a játékba, és jól látom, h a DLSS-t be se lehet kapcsolni ha nincs 4X kártyád? thx. üdv.
-
simauser
tag
Nem játszottam még ezzel a játékkal, szóval úgy kérdem:
Ennek a játéknak az RPG elemeit hogyan kell elképzelni? Olyan, mint egy Fallout 3, ahol a frakciók így-úgy reagálnak rád, függően a cselekedeteidtől + ez befolyásol ezt-azt + a végén egy sima ppt-jellegű diafilm a cselekedeteidről (és a sztori végéről), vagy azért jobb?
Van olyan jó a sztori vezetése az rpg elemekkel, mint például a Mass Effectekben?
[ Szerkesztve ]
Are you threatening me, Master Jedi?
-
jonnyjoker01
veterán
válasz simauser #29034 üzenetére
Frakciók nem nagyon reagálnak rád, inkább a választott lifepath és dialógus opciók adnak döntési választásokat amelyek többségében kis módon, néha nagyobb módon befolyásolják a történetet.
Szerintem a legegyszerűbb az lenne ha ránéznél erre a döntés-következmény táblázatra: [link] - kisatíroztam magukat a döntéseket, csak a quest neveit hagytam benne, kontextus nélkül nem spoileresek szerintem. Nincs benne minden apróság, de a fontosabb dolgokat lefedi. A fő és sidequestek vannak benne és azok kapcsolatai.
Forrás (SPOILERES!): [link]
Ezek mellett a gig-ek úgy vannak megcsinálva hogy kismillió módon megcsinálhatóak playstyle-tól függően és némelyikben van párbeszéd opció általi döntési lehetőséged ami a végkimenetelét egy-egy gignek tudják befolyásolni. Némely gig pedig néhány quest-nél extra párbeszéd opciókat tud adni amelyek nagyban nem befolyásolják a végkimenetelt, de érdekes extra.
Az NCPD cuccoknál nincs semmilyen párbeszéd vagy döntési lehetőség azon kívül hogy hogyan fogod eltakarítani a rosszfiúkat(/lányokat).
[ Szerkesztve ]
Üdv. Johnny
-
válasz jonnyjoker01 #29036 üzenetére
van benne hiba.
kold mirage / spellbound / these boots are made for walking a lightning breaks utan aktivizalodnak. panam beszelgetesek nem kellenek a with a litte help elott. love rollercoaster eltunik, ha a Netwatch agent el, ugyanugy, ahogy Pacificabol az osszes VDB. VDB eseten pedig a Netwatch agentek tunnek el. Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
simauser
tag
válasz jonnyjoker01 #29036 üzenetére
Are you threatening me, Master Jedi?
-
tibaimp
nagyúr
válasz simauser #29034 üzenetére
Kb. mint a Skyrim (Elder Scroll széria), amit használsz az fejlődik, így annak révén maga a karakter is fejlődik. Szerintem zseniális ez a fajta fejlődési rendszer.
A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
-
mikew
csendes tag
Sziasztok!
Mennyi dő után kel ki az iguana? Kell valamit mókolni hozzá?
-
jonnyjoker01
veterán
-
tibaimp
nagyúr
válasz jonnyjoker01 #29042 üzenetére
ÓÓ! Hol lehet megnézni, ezt az "iguana kikelést"?? Ez nekem kimaradt
A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
-
lo_jo
senior tag
válasz Lacielvtárs #29044 üzenetére
A Konpekiben vehető fel a tojás a heist közben Yorinobu lakosztályában a farönknél. Vissza lehet glitchelni később is. Gondolom így Yorinobu ruhája és Saburo kardja is kimaradt. Utána V első lakásán kell lerakni a kanapénál egy tálba és 90 ingame nap után kikel. Vagy lehet modolni, ha nem akarsz ennyit várni.
-
-
jonnyjoker01
veterán
válasz tibaimp #29043 üzenetére
A heist közben Yorinobu lakosztályáról lehet elvinni az iguána fészekben lévő tojást, kicsit el van dugva a falhoz közeli oldalon. Ha már megcsináltad a heistot, akkor dupla ugrás és egy autó segítségével lehet visszajutni: https://youtu.be/JDonj74RdLw
Ha nem ölted meg a katonákat, hanem lopakodtál, akkor ha magadra aggrózod az épületben kapuhoz közel lévő enemyket és kicsalogatod őket akkor kinyitják az ajtót neked és az autó nem kell.
Üdv. Johnny
-
tibaimp
nagyúr
válasz jonnyjoker01 #29048 üzenetére
OK, köszi
Ha tényleg az 1.5 vagy 1.6-al tették bele a játékba, akkor nekem azért maradt ki. Már jó régen kitoltam mind a 3 karakterrel. De majd a DLC!szerk:
Apropó! Azt lehet már tudni mikor is jön ki a DLC?[ Szerkesztve ]
A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
-
jonnyjoker01
veterán
válasz tibaimp #29049 üzenetére
Még nem, de most van egy teória hogy készülőben van valami mert küldtek tartalomgyártóknak csomagokat. Idei játék megjelenéseket tekintve az én tippem késői tavasz, vagy az év végi ünnepek. Nem hinném hogy Diablo 4/FF16/Starfield, hasonló nagy címek mellé beékelnék, hiszen ez megint egy jó alkalom arra hogy új játékosokat behúzzanak.
[ Szerkesztve ]
Üdv. Johnny
Új hozzászólás Aktív témák
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Elemlámpa, zseblámpa
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Google Pixel 6/7/8 topik
- DIGI internet
- Ford topik
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Witcher topik
- További aktív témák...
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- Filmes gép gyűjtemény
- Nikon D5000 + AF-S DX NIKKOR 18-105 mm
- Bontatlan Seagate & Western Digital HDD-k 3TB - 12TB -ig - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care