-
Fototrend
__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
cyberkind
félisten
válasz Bennyboy #599 üzenetére
Mondjuk így pár nap után én is kicsit átgondoltam a mondandómat, teljesen igazuk van, amikor a falon voltunk akkor tps-ben sehogy se lehetne mindent látni, pláne nem pontosan, de ettől függetlenül én nem bánnám ha belekerülne hivatalosan.
[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
Sonja
veterán
Trailer vs Pre-Alpha gameplay - The CDPR way
Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!
-
kwzatz
őstag
válasz cyberkind #604 üzenetére
Mondjuk szerintem pont ez lenne a legkönnyebben megoldható része, van rá sok példa (Max Payne sorozat pl.), de ilyen szempontból is jobb az FPS. Viszont maga a beleélés, a különböző spéci cuccok használata (pl. a szemet, látást módosító cuccok), a hackelés, az épületek és a környezet látványa stb. Ezek egyértelműen jobban működnek egy FPS-ben. Az elején, ahogy kiemeli a csajt a kádból; a jelenet, amikor beülsz Dex mellé a kocsiba; ahogy a multicéget képviselő csaj és az emberei körbevesznek és meghackelnek egy hazugságvizsgáló cuccal; ahogy a bandától megpróbálod megszerezni a robotot és egymáshoz szegezitek a fegyvert a főnökkel stb. Képzeljétek el ezt külső nézetből és belső nézetből, egyértelmű szerintem, hogy melyik hatásosabb.
-
kwzatz
őstag
válasz cyberkind #606 üzenetére
A Mass Effectek és a Batman játékok tényleg szuperek. Én mondjuk szeretem az FPS-eket is (talán még jobban is, mint a TPS-eket), így nem nagyon kell kibékülnöm a ténnyel, hogy a Cyberpunk 2077 is az lesz. Ettől függetlenül elhiszem, hogy ha valaki viszont nem így van ezzel, akkor nehéz ettől elvonatkoztatni. Szerintem voltak amúgy jó FPS-ek az utóbbi években is, az új Doom, a Wolfenstein: New Order, a Bioshock sorozat, a Metro játékok, Call of Juarez: Gunslinger, Darkness 2, Dishonored, Shadow Warrior, Deus Ex stb., most meg pl. a Prey-t várom, hogy végre nekiülhessek.
-
nincsnév007
őstag
velem a gameplay videó után csak azt érték el, hogy még jobban várjam a játékot
-
Fitzgerald
veterán
válasz nincsnév007 #608 üzenetére
Szerintem ezzel sokan vagyunk így.
Ez volt a céljuk vele. -
Vesa
Topikgazda
válasz Fitzgerald #609 üzenetére
Én folyamatosan azon gondolkodom, hogy a fenébe lesz nekem annyi időm, hogy ezzel majd játszak..?
A tudomány a valóság költészete!
-
hombre[EU]
veterán
Marcin Przybyłowicz egy zseni
He may have been helped by Bryan ‘Brain’ Mantia, a drummer who previously worked with the likes of Primus and Guns ‘N’ Roses, who is helping with the game’s songs. Mantia called the job “challenging”, because the songs in the game are of course meant to sound like they come from 2077.Life, Uh, Finds A Way
-
VikMorroHun
senior tag
válasz Bennyboy #599 üzenetére
Kíváncsi vagyok, üzletileg bejön-e a dolog. Aki FPS-t játszik, azt nem fogja érdekelni a hosszú, több féle módon teljesíthető küldetések. Csak lövöldözni akarna. Szerepjátékosoknak nem kell annyira a belső nézet, anélkül is bele tudják élni magukat. YouTube-on 4 nap alatt 6,6 millióan nézték meg a demót, abból kemény 334 ezren mondták, hogy tetszik is nekik.
A Microsoftnak sem jött be az stratégia, hogy megmondják a piacnak, mi kell neki.
[ Szerkesztve ]
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
Topikgazda
válasz VikMorroHun #613 üzenetére
Mintha nem lett volna még kismillió sikeres FPS nézetű szerepjáték...
A Bethesda játékai (The Elder Scrolls sorozat, a Fallout-ok többsége), System Shock-ok, Vampire, Deus Ex...Beágyazható Youtube videón a likek száma sem számít sokat (ezért szokták a "like" vadászok letiltani a beágyazást)...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
addikt
5600X 2x16GB 6800XT | i5-3570 2x4GB 1050TI | MS Surface Book | iPad Pro 12.9 | iPhone X | iMac e2008
-
-
LK
addikt
Aki Fps-t akar játszani, játsszon azzal, van elég a piacon. Az biztos, hogy aki játszott a Witcherrel, azoknak a nagy része ezzel is fog. Hozzájuk kell igazodni, illetve az RPG rajongókhoz. pl. Mass effect sorozat is zseniális. Vagyunk elegen a piacon, akik már most előjegyezénk a játékra, hogy ne kelljen kompromisszumot kötniük senki kedvéért, szerintem már bizonyítottak.
"óóóóó istenem.. boldogok a lelki szegények, mert övék a trollok és fanboyok országa, ámen" by PUG
-
félisten
Szerintem nem szükséges különösebben nagynak lennie, de legyen sűrű. Jó példa a GTA V, gyönyörű, viszonylag nagy, de alig lehet bemenni valahová.
A kevesebb néha több, ez volt igaz a DXHR hub city-jeire is, kicsik voltak, statikus npc-k, nem mozgó járművek, de a hangulatot úgy is vágni lehetett, olyan jó volt.
Itt már szintet lépünk, minden dinamikus és nagy lesz, de ha túl nagy, nem fogják tudni megtölteni tartalommal.
A Morrowind (vagy bármelyik TES) rossz példa, az nem csak egy városról szólt. -
válasz FoxiestFox #619 üzenetére
Pont a aDX szeria a rossz pelda szamomra. Olyan zart volt mint egy cso. Nekem.
MOD
A TES pedig a kivetendo minimum az en megitelesem szerint. Mikoriak? Megis tele volt tartalommal. Ezt kellene megismetelni. Szerintem[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
félisten
-
válasz FoxiestFox #621 üzenetére
A Vajak 3ban nyilt terep (nem a varos-nemvaros) volt. Es nem volt linearis csak kuldetes szinten. Ez tetszett. Volt sok beszelgetes meg frakcio sok kovetkezmennyel.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
félisten
-
Topikgazda
Az biztos, hogy aki játszott a Witcherrel, azoknak a nagy része ezzel is fog. Hozzájuk kell igazodni, illetve az RPG rajongókhoz. pl. Mass effect sorozat is zseniális. Vagyunk elegen a piacon, akik már most előjegyezénk a játékra, hogy ne kelljen kompromisszumot kötniük senki kedvéért, szerintem már bizonyítottak.
Látom még mindig nem érted: a fejlesztők maguk választották az First Person nézetet, mert úgy vélik ez illik az adott játék műfajához.
Valóban bizonyítottak már és nem is kötnek kompromisszumot: ezért nem lesz Third Person nézet a játékmenetben, kivéve az autóvezetéskori (opcionális) külső nézetet...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Topikgazda
válasz FoxiestFox #623 üzenetére
Pont ezt akartam írni. A trailerben látott metró térkép jó viszonyítási alapot ad, ráadásul ne feledjük, hogy itt több tíz emeletes épületek is lesznek, tehát nem csak területileg, de vertikálisan is méretes lesz a játéktér. Nem mondom, törhették a fejüket a programozók, ha a gameplayben látott világ valóban akkora lesz, ahogy ebből következnie kellene....
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
kwzatz
őstag
válasz VikMorroHun #613 üzenetére
"YouTube-on 4 nap alatt 6,6 millióan nézték meg a demót, abból kemény 334 ezren mondták, hogy tetszik is nekik."
Ez pedig 3-szor olyan jó arány, mint a nézettségi rekordokat döntő Avengers: Infinity War trailernek a like/megtekintés aránya. (208 millió megtekintés, 3,3 millió like) Egyéb kérdés? -
-
Topikgazda
A Trailer, amelynél még ugye nem lehetett tudni, hogy FPS vagy TPS nézet van, pedig 15 millió megnézés felett jár, és azt alig lájkolták többen, mint a játékmenet videót (341 ezer lájk). Szóval ez a Youtube like dologba bármit is belelátni eléggé erőltetett dolog...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Topikgazda
Hát én azért csodálkoznék, ha valóban minden szint bejárható lenne, elég visszanézni azt a részt, ahol kijövünk az apartmanunkból, a szembe lévő lakótornyon végigpásztáz, és a felső szinteken mozgást se látni.
Szóval én azért arra számítok, hogy ha mindent nem is, de nagyon sok épület, beleértve a toronyépületeket is, bejárható lesz. Szóval a játéktér gigászi lesz majd...
De erre van egy jó idézet:
“Let me put it this way: when I drive around in Night City, it feels absolutely like a real city. It doesn’t feel like a city in miniature.”
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
A mar altalam emlitett OFF jatekban is igy van. Megy is a folyamat nyigas h ez nem jo. Meg kozossegi mod is szuletett Bean Interior neven erre ami rnd csinalt beltereket, Sajnos a sok masik moddal fesz osszeveszett uh nem volt hosszu elatu, de remelem itt az ajtok 80+ %-a bejarhato teruletet takar majd.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
kwzatz
őstag
Alapvetően azért hoztam egy másik példát és összehasonlítást, mert a fentebbi hozzászóló azt sugallta, mintha ez rossz arány lenne.
Egyébként egyszerű magyarázat van rá: Egy videót meg lehet többször is nézni, like-olni viszont csak egyszer tudja az ember, így ahogy telik az idő, a like-ok aránya a megtekintésekhez képest egyre inkább romlik. Mint ahogy én is legalább 10-szer belenéztem itt-ott az új gameplay videóba is."Szóval ez a Youtube like dologba bármit is belelátni eléggé erőltetett dolog..."
Biztos, hogy az eltelt idő, megtekintések száma, like-ok száma és az arányok változásából lehet dobni némi mondanivalóval rendelkező statisztikát, de egy egyszerű különböző időpontokban meghatározott arányszám valóban nem sokat mutat. A Cyberpunk 2077 gameplay videónál látott szám viszont az ilyen számítások nélkül is 100%, hogy a legkevésbé sem számít rossznak. (megnéztem kíváncsiságból, a Read Dead Redemption 2-nek is alacsonyabb, és hasonló a megtekintések száma)[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
válasz VikMorroHun #613 üzenetére
Az E3-as trailert több mint 2x ennyien látták a hivatalos csatornán, és ugyanennyi like-ja van. Szóval egészen szép és biztató szám az a 344000 like, ahol most áll a videó.
Egyébként meg valszeg nagyon sokan vannak vele úgy mint én, hogy pécéről YouTube-oznak, és egyszerűen basznak belogolni csak azért, hogy lelájkolják.
Amúgy meg a like/dislike arány ami bármit is számít, nem a like-ok száma. Az meg teljesen rendben van.[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
válasz Fitzgerald #632 üzenetére
Ja látom már írták feljebb is, csak közben szarni ment az oldal szokás szerint, nem tudtam szerkeszteni.
-
duvi
nagyúr
-
Fitzgerald
veterán
Biztos vagyok benne, hogy ez a "mé' nincs tps mód"-kavarás önmagában elég lehet majd ahhoz, hogy jópár, az objektivitást hírből sem ismerő, a játékot nem first person rpg-ként (hanem "mé' nem tps/fps hibrid"-ként) értékelő teszt szülessen majd a játékról megjelenéskor.
Úgyhogy én a magam részéről egyetlen tesztet sem fogok elolvasni végigjátszás előtt a Cyberpunk 2077-ről.
Meg különben is, számomra sokkal többet jelent a Cyberpunk (a paper/pen játék miatt) annál, hogy hagyjam hogy csak úgy elültessenek valami hülyeséget a fejemben a játékkal kapcsolatosan, és ezzel megmérgezzék a szórakozásomat.
Reméljük lassan eljut a tudat szintjére minden érintettnél, hogy nem lesz tps mód, és végre nem csak erről fog szólni a beszélgetés mindenhol. -
Topikgazda
válasz Fitzgerald #638 üzenetére
Most már a hivatalos fórumra is lecsapott a tisztítótűz: automatikusan zárják/törlik az FPP / TPP témakör miatt nyíló topicokat, illetve törlik az ezzel kapcsolatos hozzászólásokat...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
KaitouP
veterán
Nagyon helyes, mert rohadtul túl van tolva ez a téma már. A fejlesztők így álmodták meg a játékukat, ez az ő szellemi termékük, akinek bejön, játszik vele, akinek nem, az keressen mást. Nem a befőtt rakja el a nagymamát...
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
Vesa
Topikgazda
GhostPetya
Maximal +1!
kwzatz
"Csak a Witcher trilógia miatt lenne?"Szerintem igen! Senkit nem zavart ez a Fallout-oknál, Deus Ex-nél, vagy az Elder Scrolls játékoknál sem.
Itt a Witcherbe szerelmes réteg várt egy átskinezett Cyber Witcer 4-et, amiben kb. minden ugyanaz mint a W3-ban, csak nem kardokkal operálnak sárkánygyíkok ellen, hanem lézerrel robotok ellen. Ők hisztiznek valószínűleg...[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
Így legyen ötösöm egyszer a lottón -ha lottóznék-, mert pont azt feltételeztem a bemutató csúszásaként korábban, mint amit most hivatalosan is elmondtak
A tudomány a valóság költészete!
-
VikMorroHun
senior tag
-
válasz VikMorroHun #646 üzenetére
A piac nem a nézdahátam igényből áll első lépésben, másodikban meg lehet breakelni és háton pörögni aki tud jobbat csinálja meg maga
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Topikgazda
válasz VikMorroHun #646 üzenetére
A piaci igényeket te honnan is ismered ennyire jól? Ha érveket írunk le az nem is számít, csak mantrázod a zöldségeket tovább...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Hintalow
senior tag
Nekem mindegy, hogy milyen nézet, csak csinálják meg úgy mint az asztalit, hogy akármilyen tápos vagy, ha belenézel egy rövid sorozatba valami nagyobb rohampuskából, akkor kampó
Meg ha már túl sok a cyberware, akkor kb eltűnik az empátia és az érzelmek, menő lenne ha onnantól kb mindenkit tárgynak tekintene a karakterHa a multiverzum teória igaz, akkor van egy univerzum, ahol nem az.
-
Topikgazda
válasz Hintalow #649 üzenetére
Na igen. Nagyon kíváncsi leszek, hogy oldják meg az emberség (humanity) pont kérdését.
Ugye a Cyberpunk szerepjátékban anno megjelent egy zseniális gondolat Pondsmith-től: mi a hatása annak, ha egyre több szervünket cseréljük le mesterségesre? Logikusan gondolkodva az egész testedet lecserélheted, ha van rá pénzed, és persze a mesterséges erősebb, masszívabb, mindenféle kütyük vannak bennük, szóval nincs "limit", nincs visszatartó erő, hogy meddig mehetsz el. Akart egy technikai határt, hogy azért mégse teljesen gépekkel játszunk, ezért szőtte bele az emberség / humanity kérdéskört, vagyis hogy minden egyes beépített implantátum csökkenti az adott személy empátiáját.
Ezért a karakteralkotásnál az egyik stat az EMP (Empátia), az emberséged pedig EMP x 10, vagy egy 5-ös (2-10-ig) EMP-ű karakternek 50 Humanity-je van (így lehet valahogy helyrerakni azt, hogy a videóban látott kiberszem 4 Humanity-ba kerül), és ha 40 alá csökken a Humanity-je a beépített kiberware-től, akkor 4-es, ha 30 alá, akkor 3-sra csökken az EMP-je. A játékmechanika szerint 3-as EMP-nél már veszélyeztetve vagy, hogy eluralkodik rajtad a kiberpszichózis, amikor a kiberware-től feltuningolt tested miatt lenézed a "hagyományos" vagy "gyengébb" embereket. Ha az EMP 0-ra csökken, akkor a karakter végleg kiberpszichózis áldozata lesz - jön a C-SWAT, és lenyom, mint a bélyeget...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
Új hozzászólás Aktív témák
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In
- E-roller topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- Robotporszívók
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Óra topik
- Politika
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Anime filmek és sorozatok
- További aktív témák...
- XBOX ONE/PS4/PS5/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- XBOX SERIES/PS4/PS5/XBOX ONE/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- PS5/PS4/XBOX ONE/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- Új Dobozos Lenovo Ideapad Flex 5 x360 Érintős Ultrabook Óriás Tab 16" -40% Ryzen 5 5500U 16/512 QHD
- PS4/PS5/XBOX ONE/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!