Új hozzászólás Aktív témák
-
atike
nagyúr
[ Szerkesztve ]
-
atike
nagyúr
válasz customer114 #109090 üzenetére
Ez a téma minden ősszel előjön...
cikk1 és cikk2 - de lehetne még elég sokat keresni...
Ha valaki nem használja túl sokat az autót akkor elég jó választás a négyévszakos. Meg akkor is, ha arra számítunk, hogy télen nem lesz túl hideg, nyáron meg túl meleg...
Spórolós gondolatra:
"Pedig a négyévszakos gumik nem különösebben gazdaságosak. A kompromisszumosnak szánt keverék lágyabb, mint egy nyári gumié, így gyorsabb kopásra kell számítani. Hamarabb elfogy, mint egy folyamatosan cserélgetett nyári-téli szett. A nyári-téli gumikhoz képest négyévszakosból nem is gyártanak olyan sokat Európában, emiatt gyakran drágábbak, mint egy méretazonos nyári vagy téli szett."
Nem propaganda. Tény.
-
-
atike
nagyúr
válasz Borosz #109243 üzenetére
Én a lentebb taglalt dolgokkal együtt tudok élni, már megszoktam. Család van, elköltözni már nem olyan hű de egyszerű... A hozzászólásom és egyetértésem arra a részre irányult, hogy mennyire mást lehet tapasztalni hozzáállásban itt és máshol. Nap mint nap szembesülök vele az élet sok területén. És nem egy ismerős, rokon, barát él külföldön, akik szintén el tudják mesélni azt, hogy az adott országban milyen is az élet. Nem, nagyon nem fenékig tejfel máshol sem, de ezt nem szeretném elkezdeni boncolgatni, elég hosszú téma lenne....
-
atike
nagyúr
Vakondhálón kívül van valakinek bármi tuti módszere a vakond távoltartására / elriasztására...? Olvasgatok utána, de nem mondhatnám túl biztatónak amiket találtam... Minden megoldás érdekel...
-
atike
nagyúr
Hali!
Érdekel valakit egy Safako SmartWatch 007 (fehér színű)? 0 km-es, munkatársam vette a párjának, de annak nem tetszik....
Az ára fix 5 000 Ft,
-
atike
nagyúr
válasz Aryes #109489 üzenetére
Akkor hogy ne csak rossz legyen róluk - 3 éve vettünk egy Whirlpool mosógépet és mivel kisgyerek van (na meg az asszony "tisztaságmániás" ) napi 2-3 (de van hogy 4) adag mosást is csinál. 3 éve gond nélkül. Mondjuk ez nem a méregdrága kategória házon belül, inkább az olcsóbb... Szempont volt az energiaosztály, a hatékonyság és vízfogyasztás az áron kívül anno. Nem bántuk meg, hogy ezt vettük.
-
atike
nagyúr
válasz Atomantiii #109635 üzenetére
De gondolom nem az oldalad tart el több főállású alkalmazottat...?
-
atike
nagyúr
válasz customer114 #109775 üzenetére
+1
-
atike
nagyúr
válasz szombatitomi #109838 üzenetére
Első találat a gugliban rákeresve...
-
atike
nagyúr
válasz Aryes #109870 üzenetére
Kis hazánkban ha ilyen lenne is attól még a kisembert ugyanúgy megvágnák... Nemes egyszerűséggel csak annyi történne, hogy a felső határ felmenne egy csillióig, de az anyagi helyzete úgyis mindenkinek rossz, így olyat senki sem fizetne. A büntetési tétel alsó határa meg maradna ott ahol van - így aztán csinálnának egy király látszatintézkedést, hogy itt de nagy szigor van - mi meg ugyanúgy szívnánk... Igen amúgy, nem kell gyorsan hajtani nyilván.
-
-
atike
nagyúr
-
atike
nagyúr
Voltmár?
Izland - 3D zebra - ez mekkora jó már... Ilyen mikor lesz nálunk?
-
atike
nagyúr
válasz Zola007 #109971 üzenetére
"...közel nonprofit céget, ami eltartja magát és a korrektül dolgozó alkalmazottjait."
Az már nagyon nem nonprofit...
És az utolsó mondatod még szerintem az emberek nagy többségére igaz. Még ha nagy lazán akárki is odamondja, hogy de ő amúgy simán nem szállna el, meg tudná kezelni a dolgokat... Nagyon nem.
-
atike
nagyúr
válasz Zola007 #109974 üzenetére
Nem arra gondoltam, hogy ingyen dolgozzon bárki, hanem hogy a cég a bevételeiből kell, hogy kitermeljen annyi pénzt, ami a cég üzemeltetéséhez és az alkalmazottak béréhez kell.... És ezt hogyan lehet belőni? Ha termelő és/vagy értékesítő tevékenységet folytat akár...? Nem látom én ezt át... Vállalom, nem értek hozzá.
Amúgy így van fent neten:
"A nonprofit kft. egy olyan gazdasági társaság, amely előre meghatározott törzsbetétekből álló törzstőkével alakul, és amelynél a tag kötelezettsége fő szabály szerint a társasággal szemben csak törzsbetétének szolgáltatására terjed ki. Minimális törzstőke követelmény 3 000 000 forint. Egyszemélyes nonprofit kft. is alapítható.
A társaságra vonatkozó további szabályokat a gazdasági társaságokról szóló törvény tartalmazza."
Öööö....
-
atike
nagyúr
Folyamatosan visszatérő téma: új cikk a téli/nyári/négyévszakos gumikról...
-
atike
nagyúr
Na akkor ismét egy vitaindító... Azaz folytató...
Gyorshajtás időspóroló táblázat
Egy szóval összefoglalva a lényegét a cikknek és a táblázatnak - felesleges.
-
atike
nagyúr
válasz hdanesz #110096 üzenetére
Én minden nap kétszer járom meg Debrecen és Hajdúböszörmény között az utat - nem kicsit vagyok romon attól ami ott megy. Sokszor már inkább pályázunk, annyira durva, hogy mennyire nem tudnak közlekedni az emberek... Igen, felelőtlenül száguldozni is baromság, de az indokolatlan lassan hajtás is. Nekem az abszolút csúcs az volt amikor egy pár hete Debrecenből hazafelé itt (a 35-ösön, Józsa előtt, a Szordasi út kereszteződésnél) egy biciklis akart kikanyarodni és egy bácsika megállt a főút közepén a Suzukijával és nekiállt bőszen integetni a biciklisnek, hogy jöjjön, kiengedi. 16.40-kor a csúcsforgalom kellős közepén, amikor kifelé és befelé is tömött sorokban mentek az autók. Mindenki dudált, kerülgette az öreget mire annak leesett, hogy lehet nem volt jó ötlet. Csoda, hogy nem lett baleset....
[ Szerkesztve ]
-
atike
nagyúr
válasz customer114 #110099 üzenetére
A forgalomban való közlekedni nem tudást nem arra értettem, hogy valaki miért megy 80-al 90 helyett. Bosszantó, tény, de inkább a sávváltások, előzések - előzési kísérletek azok, amiktől szó szerint meg szoktam döbbenni. Sok esetben csak azért nincs baleset, mert a szemben lévő fékez, félrehúzza a kormányt... Az extra lassító tényező amúgy Józsára beérve (Hajdúböszörmény felől) az első lámpa. Az katasztrófa. Olyan sort csinál, hogy az félelmetes. A főúttal szemben a Józsáról felkanyarodóknak sokkal tovább zöld. Ezt soha nem értettem miért jó így. Van, hogy majdnem a mélyvölgynél áll a sor vége...
-
atike
nagyúr
válasz customer114 #110105 üzenetére
Pld ma reggel 7:45...
A váltás meg azon múlik, hogy éjszakai módban marad-e a rendszer (ezt valami forgalomirányítós cég embere mondta anno). Elvileg magától kapcsol át, de van hogy úgy marad és kézzel kell átnyomni. Na akkor van az, mint ami ma reggel is....
-
atike
nagyúr
válasz #05304832 #110115 üzenetére
Hogy mi?
"pontosan tudja, hogy mennyit spórol vele"...? Mit spórol?
Épp erről szól a cikk. Sajnos, hogy nincs benne kisebb táv és alacsonyabb sebesség... Ha városon belül 50 helyett mondjuk 80-al mész 10 km-t szerinted mennyit spórolsz...? "Spórolsz",..
Mindegy, mindenkinek a szíve joga, hogy mennyit fizet akár üzemanyagért akár büntetésért... Addig a fenét nem érdekli, amíg mást vagy másokat nem veszélyeztet. De az, hogy spórol... Sem időt, sem üzemanyagot, sem költséget... Csak kis matek. Szerintem.
Más.
Ma konkrétan semmi nem volt Józsánál. Simán be lehetett úgy jönni, hogy csak az Agrárnál volt egy kis sor.
-
atike
nagyúr
válasz #05304832 #110130 üzenetére
A cikkben az autópályás gyorshajtásról van szó - oda vannak kiszámolva a sebességek és az idők. Mi ellenben - legalábbis azt hittem eddig - áttértünk a városi közlekedésre. Nehogy már 10 percet lehessen spórolni egy városon belüli (mondjuk a korábban általam említett) 10 km-es távon azzal, hogy 50 helyett 80-al mész ahol tudsz... De lapoztam... Sok lesz már a gyorshajtásból...
-
atike
nagyúr
válasz gps76 #110217 üzenetére
A programot kellett volna alapból úgy megírni, hogy figyel valami nem változó azonosítót - mondjuk mac-et vagy épp vinyó belső azonosítóját (amit nyilván bele kell "égetni" az adott verzióba egyenként... Kívülről nem tudom létezik-e bármi megoldás erre a kérdésre...
Még az is hasznos lehet, hogy figyelni egy pár ilyen azonosítót - képezni belőlük egy összeget mondjuk és ahhoz hozzárendelni egy matematikai képlettel egy kódot. A kódot beadva elindul a program, de csak a megfelelő helyen. Másik gépre másolva már az összeg más lesz így a kód sem lesz jó.
De ez mind programozás oldalról van megközelítve...
-
atike
nagyúr
válasz diablo1984 #110241 üzenetére
"Most én vagyok a hülye" - csak ha megveszed... Ilyenekkel nem szabad foglalkozni.
-
atike
nagyúr
válasz diablo1984 #110261 üzenetére
Menjen veletek haza, és legyen úgy kipróbálva, hogy ott van az eladó is. Ennyi.
Próba nélkül ez nem működik. Szemre nem lehet megmondani egy műszaki cikkről, hogy teljesen rendben van-e... Bemondásra meg... Mivel nincs mögötte semmilyen értékelési rendszer így csak a szava van. Az meg konkrétan semmit nem jelent (jelen esetben is, de általában véve is). Ennyi erővel bemehetne az ember a bankba, hogy "majd úgyis megadom" és kihozhatna egy rakat pénzt...
-
atike
nagyúr
Na ma nem a Mélyvölgy Józsa felőli végéig hanem Bodáig állt a sor... 7:30-kor érkeztünk meg a sorra ide, 8-ra értünk be Józsóra... A kollégám párja 8-10 perc késéssel indult utánunk, ő már fent állt meg a leágazó környékén a sorba... Hétfő = katasztrófa.
-
atike
nagyúr
...meg van véve a matrica, csak most a böszörményi Mol kút környékéről indultunk befelé - akkor meg minek menjünk vissza a pályára... Jól benéztük. Tényleg ott tartunk, hogy még ha kerülő is jobb lesz pályázni....
Egy hónappal ezelőttig a város másik végéből indultunk - akkor majdnem mindig pálya volt, néha csak 35-ös... Na ez most meg fog fordulni. Nem sok humorom van azért elindulni 7 óra előtt, hogy 8-ra bent legyek a cégnél...
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban szabad hirdetni ezen szabályokkal.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen