Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz Zola007 #85457 üzenetére
azért az rs6 az küllemre is vadított, a futómű, fék teljesen más, azt véletlenül sem annak szánták, hogy tizenévesen a kőművesek munkásautónak használják!
az octavia rs az inkább sportos kocsi, de messze nem sportkocsi, csak egy turbós benzines ami menni is tud, de 180 ló nem a high-end kategória...... -
diablo1984
veterán
válasz Zola007 #85459 üzenetére
én ebben a kérdésben egy maserati jutott eszembe, nem egy skoda. családit már hallottam, de családi versenyautót még nem! amiket írtál az sem versenyautó egyik sem, ahogy egy audi a8 sem, az is luxus limuzin, hiába 500lovas, de pl egy bmw m5-m7-es sem versenyautó, csak egy sportos kocsi.....
Michelis wttc-s kocsija versenyautó, abba beletolsz egy gyerekülést, akkor családi versenyautó lesz, csak hülyén néz majd ki, ha verseny közben a Hungaroringen a gyerek behányik 200ml tejpépet a verdába.....
-
diablo1984
veterán
válasz Zola007 #85469 üzenetére
de ezeknek a szörnyeknek van gépkönyvük és így vannak megépítve, nem úgy, hogy 2 hét múlva még rakok rá egy propellert, még 3 sportvéget, egy tárcsás hátsó hidat..... ezeknek a specifikációja nem változik, minden be van jegyezve és a forgalomban tartáshoz megfelelő műszaki állapotnak örvendenek! akkor miért ne adnák meg nekik a rendszámot?
-
diablo1984
veterán
válasz Laraxior #85483 üzenetére
Igen, megy vele a kocsi, de nem versenygèp. A tsi 1,4es 140 lovasa akkor kisverseny? Jól megy az rs, inkább meglepetèst tud okozni egy octavia-hoz kèpest, de nem szántja fel az aszfaltot ezzel tisztában vagyok.....
Viszont a v6 szívó lagunához kèpest odabasz a turbó miatt, más karakter, meg a laguna automata, igy tovább gyengül a lendülete.... -
diablo1984
veterán
válasz Sebestyen01 #85520 üzenetére
Bár ha "szintèn egyedülálló nő"(mint Zola), akkor kompatibilitási gondok is lehetnek....
-
diablo1984
veterán
-
diablo1984
veterán
válasz csapee #85642 üzenetére
"állapotot veszel, nem km-t"
jó ez a szlogen, a TC jól elterjesztette, de nem igaz!(mint ahogy az sem, hogy aki korán kell aranyat lel, mert lófaszt, nem leltem ma sem semmit)
én ha nem egy lefutott autót akarok venni, hanem olyat, ami kiszolgál és nem motorgenerállal kell kezdeni, akkor nem a 300ezret futottakat nézem, különben is egy hírdetésből mire lehet legegyszerűbben szűrni, csak a km-re! csak annyi a probléma, hogy amit hírdetnek 200ezerrel, abban is lehet 600 ezer, de amit 3-400ezerrel hírdetnek, abban sem lehetsz biztos, hogy nem 1 millióról tolták vissza, mert lehet azért 300lett, mert a belseje már erősen használt és 200at nem hinne el a paraszt!
szóval ha egy kereskedésbe bemegyek, akkor nézhetem a km-eket és röhögök, de ha a dunántúlra elmegyek és koppanok(tapasztalatból mondom), akkor szopás, mert bukom a kocsikázást is. amúgy is egy 400ezret autó a magyar piacon árulva egy lefingott szar, senki sem költ rá egy fillért sem, úgy is néz ki, olyan állapotú is, úgy adhatják is olcsóbban, de a legtöbb ember nem is tudja, hogy mekkora trágyadombot árul, csak jön a nem kellett rá költeni már 3-4 éve, nem azért mert jó a kocsi, hanem mert fos igénytelen a gazdája, mert a kopogó futómű, a 0-ás fék őt nem zavarja, vagy az, hogy az autó szenet okád magából.....
én elhiszem azt a statisztikát, hogy a kereskedésekbe bekerülő autók 99,9%-át visszatekerik, mert úgy eladható, meg nagyobb hasznot lehet rátenni, de hogy kicseréljenek rajta 2 talpast, az már pénzbe is kerülne, hát nem új autót árulnak ők.....amúgy ez az óratekergetés nem csak magyar szokás, a német használtautó kereskedők(orosz, arab, lengyel), mind már még kint visszatekeri az órát, ez kell a kelet-európainak, mikor magyarban még le sem jön a trélerről, már a magyar is visszább vesz belőle, hogy mire magyarban bekerül a rendszerben, máris szép újszerű kevés km-es legyen, pedig csak teker, lemos és max kitakarít, az, hogy az ülésből darabok hiányoznak, azt meg lusták megcsináltatni, rövid távon használták, öreg gazda, aki úgy szállt ki belőle, meg ilyen barom szövegekkel jönnek, közben meg egy fossá futtatott vas, amit már kint kidobtak.....
tehát én úgy vagyok vele, hogy km-re szűrök, 300e km fölött leszarom a kocsikat, mert az is tekert, csak az még pusztulat is belülről, állapotra veszek meg autót és tisztában vagyok vele, hogy a gatyámat rá fogom költeni, mert jó autót nem ad el senki, pláne nem kereskedésbe......
autót csak magánszemélytől érdemes venni, ha az átcsesz, akkor könnyebb felelőst keresni, meg egy jól elhelyezett "dögölj meg gyökér" egy átcseszés után még érhet is valamit, a kereskedő arca meg sem rezdül egy reklamáció során.....
-
diablo1984
veterán
válasz Zola007 #85657 üzenetére
meg az ilyen céges autókkal az a baj, hogy először kereskedő veszi meg, rárakja a nagy hasznot, teker belőle egy olajcsere ciklust és bűn drága a verda! lehet jó, 4 évesen 2-300ezerrel, de az elérhetetlen árú. 2 év múlva valaki újból belever 150ezret persze nem szakszervizes szervizekkel, utána odakerül egy kereskedőhöz a szervízkönyv még megvan 2 évvel ezelőtti állásokkal, visszacsapja +20ezerre és újból eladó az autó! sunyik, mert nem azért tekerik, mert nem eladható sok km-el, eladható úgy is, csak nem ilyen áron! itt a fos műszaki állapotot azzal kendőzik, hogy kevesebb km-t mutatnak benne, így a vásárló azt hiszi, hogy mi baja lehet a motorjának, hisz alig van benne 200e, lehet féket/futóművet csinálni kell, de a motor még sokat kibír, közben meg azért egy 400ezres autónak már van kopása bőven, nem is kapja meg azt a törődést, azt az olajat és szűrőket, mint újkorában, bőven benne lehet, hogy ledobja a láncot!(mondom én úgy, hogy januárban készült el a 2. autóm amiben megvétel után teljes motorgenerált kellett tartani, mert nem reális volt a km, pedig külső állapotra elég jó volt, de motorikusan sz@r). nem csak én vagyok balek, ha beindul az autó akkor megy, senki sem arra gondol, hogy többszáz lesz, pedig egy kopást csak hosszú távon lehet kiszűrni, olajfogyasztásból mondjuk, de egy turbó dízelnél a turbó is eheti az olajat, a motor is, sosem egyértelmű, csak ha belenéz az ember és látja, hogy mizújs odabent.....(2x fakadtam eddig majdnem sírva ekkor)
(#85660) csapee: persze, lehet jó is, de attól függetlenül bőven benne van, hogy holnap már csak haza hozatjátok a kocsit, 450ezer km nem kevés, nem 2x fordult körbe benne a csapágy, nem kevésszer súrlódott a gyűrű a hengerfalon, az nektek lehet jó, én ha mondeót keresnék biztosan nem venném meg, az már rizikó lenne!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz csapee #85672 üzenetére
csak a kompresszió mérés is szart sem jelent, csak annyit tudsz meg belőle, hogy kb egyformán kopnak e a hengerek, ha egy kilóg a sorból az akkor esélyes, hogy vagy gyűrű törött vagy árulás van!
hideg és meleg motornál van akkora difi a kompressziónál, hogy el sem hinnéd, ha az olaj letömít, akkor egy fos motornál is mérhetsz gyári értéket, az magában még semmit sem ér.....
-
diablo1984
veterán
válasz dewil666 #85683 üzenetére
benne van, ami már magyar rendszámmal rendelkezik, ha más nem 1 adattal, de amit 4-6 éve hoztak be és akkor megtekerték ebből sosem fog kiderülni, ez a magyarban forgalomba helyezett autókra jó, vagy már régóta magyarban lévőre, illetve a sok gazdaváltáson átesettet lehet vele nyomon követni, de annak oka is van....
-
diablo1984
veterán
-
diablo1984
veterán
válasz dewil666 #85705 üzenetére
de mondjuk még sokára lesz 2,5-4 millióba! ez a másik oldal! mindenki maga döntse el, hogy mire használja az autót és ennek megfelelően új, vagy használt jó-e neki! én biztos nem vennék újat, mert sajnálom rá a dellát, meg egy rendbe tett használt is tökéletesen megteszi nekem!
-
diablo1984
veterán
de az új is csak addig jó míg gari van rajta, utána ugyanúgy zsebbe nyúlós, arról nem is beszélve hogy a kötelező olajcsere még ha csak évente is kell csinálni(ha nem megy valaki 30 ezret hamarabb) akkor is drágább, mint egy használtnál az olajcsere egy sufniműhelyben.
egy biztos, ha új ha használt, az autó nem jó befektetés, ha rövid, ha hosszútávon gondolkodik benne az ember!
-
diablo1984
veterán
-
-
diablo1984
veterán
válasz #05304832 #85719 üzenetére
a kis turbósok azok, a kia és hyundai ami kivétel volt az 1,4-1,6-os dízeljei és szívó motorjaival, vw-nél(konszen tagjainál is) mindbe benne van már, opelekben is(bár kevésbé összeszarós mint a konszerné), stb-stb....
a fiat garanciájában meg minden kopó alkatrész.....
(#85720) Zola007 : csak ismeretlenül senki nem fogja rászánni az időt és a pénzt, én sem kerülgetnék valakit, aki ilyenekre hurcolászna, nincs nekem időm ilyesmire alapon. a legjobb teszt annyi volna, hogy leugrok a balatonra és vissza, az alatt minden kiderül a motorról, futóműről, fékről, ha ekkora távon nem veszem észre, akkor megvezethető vagyok! a realitás talaján maradva ezekből az egyik csak a reális és mi van akkor, ha megbukik valamelyik teszteden, akkor benyeled a vizsgálási díjakat, vagy megpróbálod lealkudni(és ha nem enged), vagy kifizetteted vele(ha-ha-ha). egy ideális világban amit leírtál így kellene lennie, meg mindenki egyformát dolgozik, egyformán keres, nem kúr senki keresztbe, nincs irígység, sem lopás és gyilkosság, de ez nem ideális világ, így elhajtanak mint a magzatvizet!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz elfelejtette #85727 üzenetére
nekem van ilyen, a keresztszövés benne réz színű, egy másik nem revoltek is van, az rövidebb kicsit, az meg enyhén tompaneonzöld..... csak debrecenben nem tudom, hogy mikor járok(készülnék, csak az autóm toronycsapágya be van állva, így nagyobb távokat nem szeretek vele menni, mert megeszi az új gumit, a szerelő meg hiteget egy ideje, hogy majd ekkor meg ekkor, kb 1 hónapja halasztódik a dolog-már magam is megcsináltam volna, ha lenne rugóösszehúzóm.....)
-
diablo1984
veterán
válasz elfelejtette #85730 üzenetére
okés
-
diablo1984
veterán
válasz #77081088 #85733 üzenetére
sokszor nem azon múlik, 1-2 éves autónál is jön elő derültégbőlvillámcsapásként hibák, erre példa, hogy a 1,5 hónapos 13e km-ert futott daffal múlt héten 2 napig voltam szervízben franciában, mert a turbónyomás szabályzó villanymotor beállt..... szombaton még mentem vele, semmi gond, vasárnap beindítottam, hogy járassat és már gyöngytyúkozott, hogy stop motorhiba.....
ezekre nem lehet készülni, gari idő lejárta után ugyanez a szervíz 2000euro lett volna, pedig csak egy nagyobb gyufásskatuj(ly)ányi vasdarab volt.....
citroennel járva ott is gariidőn belül szállt el szenzor, fosta össze magát váltó(3x), toronycsapágy is beszart, és amit lehetett kopóalkatrésznek vettek és fizetős volt....
-
diablo1984
veterán
válasz #77081088 #85739 üzenetére
Sajnos a magyar (mivel itthoi tapasztalatom van csak) vállalkozók cégek sokszor nagyban leejtik az autók rendben tartását,de ez igaz a sofőrökre is.
hát ez az én példámra pont nem igaz, mert egy 13e km-es 1,5 hónapos autón nem lehetett még semmit sem elb@szni, a citroenes példánál szintén az én autóm volt, szintén garos, bármit amit észleltem már a szervízben is volt, mindig melegítve taposás előtt, hűtve utána, ezzel nem is volt gond, 350ezer után is patika volt a motor és a turbó, hibába nem én fizetem a szervízeket, de akkor is "jógazda' gondossággal bánok a rám bízott autókkal, nálunk nem f@sza kockáztatni, mert ha ledöglik a verda külföldön velem, akkor én fogok ott cumizni nem más..... ezek nem lefutott verdák a cégnél, amint a gari lejár mindig cserélve vannak, ennek ellenére a mercik is mindig szervízben vannak valami oknál fogva, évente a kettőstömegű is kimegy bennük, pedig tényleg pályán vannak használva és a merci is kopóalkatrésznek veszi, így fizetős a cseréje, a klíma is jellemzően beszarik mindig rajtuk(első évben nyáron 3 kompresszort kellett cserélni rajtuk, mert mindig megállt, sosem volt jó, ősszel-télen meg nem is klímáztunk)..... van költség egy új autón is bőven.....
(#85745) local1:a kettős tömegűvel? mert azért írtam, hogy a kis turbós benzinesekben is ugyanúgy van.....
(#85743) mezis : az 1,4 HDi, és nem tudom, hogy a feszítő görgőnek mi köze a lendkerékhez, jó esetben is a motor tulsó oldalán van és nem is egy tengelyen! a kettőstömegű a váltót és a hajtást tudja szétverni, a másik oldalon a gumi szíj azért a rengéseket el tudja nyelni, ugyanis a motor rezgését hivatott a lendkerék tompítani a váltó felé és nem a lendkerék rázza a motort, hanem fordítva! nálad a generátor szabadonfutó ha beáll, az rázhatja a laposszíjat.....
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz #05304832 #85747 üzenetére
most jelenleg az új autók közül(mert te újpárti vagy) szerinted melyik gyártó kínál még szívó benzinest? asszem a mazdánál van még, de szinte mindegyik gyártó átállt már a kis turbósokra, nem lenne egyszerű csak a szívós benzinest választani, asszem az opelnék is csak az 1,4-est hagyták meg, de az fos gyenge, de talán az még rendelhető....
-
diablo1984
veterán
válasz Atomantiii #85766 üzenetére
mi alapján? tele volt teljes alakos képekkel rólad és megismertek?
vagy nagy mosás volt?
-
diablo1984
veterán
erről a 3-as tömegűről linkelnél valami leírást? mert a kettőstömegű a kuplungnál van, vagyis a lendkeréknél és semmi köze ahhoz amit írtál!
van olyan, hogy a főtengely szíjtárcsa gumibetétes(lagunámon is olyan), de az nem 3 tömegű meg hasonló hülyeségek, az csak gumibetétes és csókolom, abban ha megöregszik a gumi, egyszerűen szétszakad! van még a szíjfeszítő, ami rugós, az el tud lágyulni és akkor ki kell cserélni, mert nem tudja kellőképen feszíteni a szíjat és az megcsúszik, na az sem semmilyentömegű lendkerék, valamint van a generátor végén a szabadon futó, ami szintén a szíj rángatását hivatott kisimítani, vagyis a generátort ne rángassa a szíj, de azt sem úgy hívják amit írtál, meg amúgy is egy lendkerék van a főtengelyen, semmi más! valamit csúnyán keverhetsz....... -
diablo1984
veterán
válasz 7Sony7 #85886 üzenetére
a mixerbeton jóval erősebb és nem eszi meg a só, mint a házilag kevertet. mikor építkeztem és betonoztunk, hiába toltuk bele bőven a cementet, fos gyenge maradt, a mixeres betont nem kezdi a só ki az utcán sem. ezek a mai cementek szemetek és drágák, a mixerbeton még drágább, de legalább nem vedlik.....
-
diablo1984
veterán
válasz elfelejtette #85888 üzenetére
miért? amúgy csak ott hámlik, ahol a kocsival szoktam állni és lecsorog róla a sós lé.
-
diablo1984
veterán
válasz elfelejtette #85892 üzenetére
nem hallottam még erről(mármint a keverőben túlkeverésről, az utólag cementszórásról igen), de a keverőben kevertünk csak, utólag nem szórtunk semmire cementet. a keverőben kevertük jó állagúra, cementből mindig többet raktunk bele az előírtnál, vasalva is lett mindenhol, így ha tényleg széthullik a beton szopás lesz a vas miatt!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz XtremLor #86076 üzenetére
jófogásról sikerült egy laptopot vennem kb 2éve utánvétesen én akartam átvenni, de a postás ismerte anyámékat és találkozott velük és oda adta nekik! mondtam, hogy bontsák ki átvételnél, mondtam, hogy a súlyának, dimenzióinak mekkorának kell lennie, anyám átvette, semmit sem nézett, utána szóltam neki, hogy bontsa már ki legalább, ha átvette és ágynemű és farmer volt venne egy felfújható medence dobozában......
persze nem lett meg az elkövető, vagyis aki postára adta az igen, de azt nyilatkozta, hogy ő csak a postára vitte a csomagot, nem ő küldte és megkajálták a jardok! a lóvé tán egy számlára ment volna, asszem egy halott ember számlájára.....az örsön mondták, hogy azon a héten ez a csaló asszem 3-4 valakit cseszett így át.....
na azóta látatlanban semmit, még párezres tételt sem....
-
diablo1984
veterán
válasz Atomantiii #86196 üzenetére
bemégy a bankba és megkérdezed. készségesen állnak rendelkezésedre.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban szabad hirdetni ezen szabályokkal.
- Robot fűnyírók
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Politika
- Xbox Series X|S
- Építő/felújító topik
- Honor Magic V2 - origami
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen monitort vegyek?
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen