Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bul07

    nagyúr

    válasz bobace #137481 üzenetére

    Így van egyre több az autó, és a sávokat már nem tudják bővíteni, max ha utcákat tesznek egyirányúvá

    Emlékszek még mikkor még a reptéri út(Mikepércsi) 1x1 sávos volt, és csak buszok közelében volt gond mert nem lehetett őket megelőzni
    Most mi lenne ott ha még mindig 1x1 sáv lenne
    (De milyen szép nagy nyár meg fűzfák voltak akkor a Mikepércsi úton)(már ha jól emlékszek)

    ( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

  • Fredo78

    aktív tag

    válasz bobace #137481 üzenetére

    Szerintem megtelt a város autóügyi szempontból azaz fullon vagyunk. Az évi párszázalék növekedést se bírja már el a forgalom, egyre több a menetidő. Pl a múlt héten a Kossuth-Burgundia sarkon túrtak pár napig és a homokkerti felüljáróig ért a sor nyári forgalom mellett napközben. Ha valami gebasz van valahol azonnal nagy dugót okoz.
    Sokan messziről jönnek sokan gyereket hordanak ők szerintem se tudnak-fognak váltani.
    Pár dolog ami eszembe jut hírtelen:
    - Szerintem a Sámsoni-4-es összekötésre semmi esély (pedig csak 1-1,5 km lenne)
    - A Sámsoni 4 sávossá tétele kb 10 éve kellett volna, talán 10 éven belül meglesz.
    - Azt sem értem, hogy az északi "elkerülő" Hadháznál bukkan ki pedig Bocskaikert alatt csak 1-1,5 km lenne egy átkötés a 4-esre
    - A Józsai helyzet külön posztot érne :)
    - Kíváncsi lennék hogy lehet-e modellezni,hogy a Kossuth Szent Anna egyirányúsítás segített vagy rontott a helyzeten?

    csicso82: parkolás megszüntetése? hogy? Most szűnt meg vagy 100 parkoló, a belvárosban konkrétan nem lehet megállni szinte sehol.

Új hozzászólás Aktív témák