-
Fototrend
Sztorit kibeszélni használd a spoiler taget!
Új hozzászólás Aktív témák
-
malystryx
senior tag
Kettejük szerelmének gyümölcse én úgy tudom hogy a sokkal erősebb emberek, azaz ők voltak a Nephalem-ek. Gyanítom hogy a nekró aki felkeltette őt az első Nephalem-ek egyike, ha nem ő az első. Sokak szerint ő Rathma.
Később aztán zavarta őket hogy túl erősek az emberek elkezdték őket gyengíteni, majd ahogy Lilith kezdett megtébolyodni, és átváltozott a mostani démoni alakjába. Inarius-al "összekaptak" és kiűzte őt Sanctuary-ből. Majd Inarius titkon erősíteni kezdte az embereket.
Én ennyit tudok nagyjából, lehet ez sem a való igazság, valahol olvastam erről. -
makro
aktív tag
Egy demo-t azért szívesen kipróbálnék, mondjuk amivel a blizzcon-on tolták a gameplay-t.
-
Badlof2k
senior tag
válasz malystryx #352 üzenetére
Hat a konyvek szerint se az anyjat vagy az apjat nem igen kedvelte Rathma ugyhogy ottis hagyta oket a francba a tobbi os nephalemmel akik maradtak az irtas utan szal fura lenne de majd meglatjuk .. bar igen ha jol emlekszem a trailerbe is azt mondta neki hogy "mother ".
Inarius a voidba kuldte Lilithet , amiert nem ertett vele egyett ami abban rejlett hogy o a nephalemeket kepezni akarta es megerosebbe tenni hogy a poklot es a mennyeket is leigazza persze ez Inariusnak nem tetszett szal zsupsz bannolta a voidba 😁 Ott meg nemigy nezett ki (bar egyszer Uldissian akirol a trilogia szol atlatott az alcajan es szep nobol egy farkas villasnyelvu szarvas patas demont latott 😁 kiis abrandult hamar )Szal gyanitom hogy az ott eltoltott evek nem bantak jol vele amint latszik
[ Szerkesztve ]
"... kb kettot csapva a bossra siman egyhiteled ... "
-
Spyd
csendes tag
itt elég jól le van írva a történet :
-
félisten
Szóljatok, ha elő lehet rendelni!
-
DeckardCain
senior tag
[Skill Cap at 15 and more..]
A lényeg:
"Another great piece info we got is that the skill cap will be set at 15 for each individual skill, and skill points will be rather sparse during leveling. We already know that we'll get presumably 1 point per level and each class has 25/26 individual skills, so the max amount of skill points needed would be 375/390. With 40 levels that means the vast majority of skill points will come from the skill tomes that will be randomly dropping, and as they've already said players will eventually cap out all skills, that means we'll be seeing plenty of those tomes. But more importantly for a lot of players, there will be a great degree of choice while leveling, as we'll have 40 points to spend in 25/26 skills, without any possibility of respec, so we'll have to pick which skills we upgrade very carefully. This might mean we'll be rolling new characters of the same class after our first playthrough, so we can see how we like all the skills the first time around, and then we specialize in the ones we like with the second. Now, obviously the numbers are still in flux, but that's what the system is like now, and it will probably change a lot befire release." -
Hunt3r22
őstag
válasz DeckardCain #361 üzenetére
Miért jó nekik ha nem tudod a pontokat újra elosztani? Sose értettem.
Xr
-
Bird
addikt
válasz Hunt3r22 #363 üzenetére
Hogy új karaktert kezdj és abba is öld az értékes időd... Viszont ez a szemlélet ebben a felpörgött világban erősen idejét múlt szvsz. A játékiparban a gamerek többsége mindent rögtön, vagy legalábbis tegnapra akarná.
Szóval én is elbaltázott dolognak tartottam mindig is ezt a fajta mechanikát....
[ Szerkesztve ]
.:A konzolozás körülbelül olyan, mint a Canon / Nikon: amelyiket előbb veszed a kezedbe, azt szokod meg.:.
-
Janusz001
őstag
válasz Hunt3r22 #363 üzenetére
Hát ez tényleg marhaság lenne, akkor már lenne inkább, hogy valami extra ritka bizbaszokat kell összeszedni, kombinálni valami rituálé formájában, még azt is benyelném, ha mondjuk fele-fele arányban lenne sikeres, utána meg mehetne a retalent. Ebben a formában inkább pörgetném a játékban az időt, minthogy új karit indítsak. De szerintem még nagyon nyers az egész, biztos sok minden fog változni még.
-
TrollBalint
addikt
válasz Janusz001 #366 üzenetére
Egyébként igen, én is jobban preferálom, ha valami feltételhez kötik. Pl. Path of Exile, ahol itemet kell használni, vagy Diablo 2, ahol meg quest kellett hozzá és egy karakternek volt 3 lehetősége a full retalentre. Így picit izgalmasabb a játék, mert jobban meggondolod, hogy mire költs, ugyanakkor nem büntet, ha hibázol és pusztán kíváncsiságból kipróbálsz valamit
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
tiborv
aktív tag
válasz TrollBalint #367 üzenetére
d2-ben is el kellett telnie kozel 10 evnek mire beleraktak
Gondolom ott is forumokon tortent sokevi kivanalmak miatt tettek be, igy meglepo lenne ha semmilyen megoldas nem lenne ra a vegleges jatekban.D2r.guide; http://classic.battle.net/diablo2exp/; https://d2.maxroll.gg/
-
Ghoosty
őstag
Én sem értettem sose ezt a mentalitást. Ráadásul ahogy olvasgattam azok, akik szerették, hogy nincs újraosztás, azok is részben ki akartak bújni az új karakter szintezése alól, mert mindig arról beszéltek, hogy valaki mást megkérnek, hogy húzzák a karakterüket. Ez meg bár nem csalás, de nem is érzem teljesen fair dolognak, mert nem fizeted meg a tényleges árát a pontok újraelosztásának. Arról nem is beszélve, hogy mégy így is jó pár óra dögunalmas szaladgálás az egész mind a két félnek.
Amiért meg nagyon nem szeretem az újraelosztás hiányát, hogy nem engedi felfedezni a játékot. Ha nincs rengeteg időm újrahúzogatni karaktereket, akkor vagy kockáztatok és élek egy valahogy sikerült builddel, vagy olvasok és mások ötleteit próbálgatom.
Viszont, ha olcsón újraoszthatom, akkor ki merek próbálni bármit. Saját magam fedezhetem fel, hogy mi működik és mi nem. -
olymind1
senior tag
Meg kiadnak pár patch-et és lehet új karit indítani, mert a régiek pontozása elfuserált lesz.
De a D2-ben legalább megvolt az érzés a fix karikkal, hogy mi formáltuk azt, ez nekem a D3 teljesen hiányzott, de az is csak egy a D3 hibáiból. Remélem itt jobban teljesítenek majd a fejlesztők / designerek.
[ Szerkesztve ]
-
Bird
addikt
Pontosan! Hc módban, ha valakinek van hozzá gusztusa hát legyen, de ne akarják rám kényszeríteni azt amit valójában nem is akarok.... Had legyek már casual! Ha jó a játék beleteszek úgy is pár ezer órát, ne így akarjanak ingame-ben tartani.
[ Szerkesztve ]
.:A konzolozás körülbelül olyan, mint a Canon / Nikon: amelyiket előbb veszed a kezedbe, azt szokod meg.:.
-
Hunt3r22
őstag
válasz TrollBalint #367 üzenetére
D2-be lényegében akárhányszor lehetett a skilleket újra elosztani, essencék estek a bossoktóp hellen és abból lehetett tokent kreálni. Igaz, mint ahogy írták ez is 8-10 évve megjelenés után került be.
Xr
-
tiborv
aktív tag
válasz TrollBalint #373 üzenetére
act1 den tisztitasert adott akara egyet minden nehezsegen. Ha az nem lett volna eleg akkor lehetett essenceket gyujteni
D2r.guide; http://classic.battle.net/diablo2exp/; https://d2.maxroll.gg/
-
tiborv
aktív tag
Pedig hcban pont az adta a feelinget, hogy ugy walkolj vegig hogy nem nyomod el "feleslegesen" a skillpontokat mert varod a magasabb szinten levot. Legalabbis jo kis nehezseget adott ha valaki nem rantott fel cs-ig vagy utristamig.
D2r.guide; http://classic.battle.net/diablo2exp/; https://d2.maxroll.gg/
-
Ghoosty
őstag
HC létezésével semmi bajom nincs. Az sem zavarna, ha lenne casual újraosztós szerver, meg HC nem újraosztós. De akár lehet 4 féle is. Majd mindenki megtalálja a neki tetszőt.
HC-nek a feelingjét is átérzem. Bár néhány közepes szinten meghalt karakter után feladtam a HC-s pályafutásom, de annak határozottan van egy feelingje.
Viszont annak, sose éreztem a hozzáadott értékét, hogy bármit csinálhatok, de a pontok azok maradnak. Ha elcseszted, akkor kezdj újat. Ezt még tetőzte, hogy volt egy csomó skill, ami alacsony/közép szinten hasznos és erős volt, de magas szinten meg használhatatlan, tehát ha nem raktál pontot, akkor az elején szívtál. Ha raktál, akkor meg később, mert nem jutott a hasznosabb skillekre. -
tiborv
aktív tag
Igazabol ez csak azt mutatja hogy igy utolag a skillrendszer atgondolatlan volt amit nem javitottak, azokba nagyon nem nyultak bele. Nyilvan barbarral vagy bowamaval pl total szivas volt kezdeni mert pont az egyik leghasznavehetetlenebb volt a vegjatekban es 1-1 pontos skillfaval kellett elszenvedni ez igaz
Kezdokent lelombozo lehetett sokaknak, ha meg mar volt par karaktered es kihivast kerestel tok jo walkokat lehetett csinalni nem hasznalt skillekre epitve.Szerintem sok ido van meg, a mai tendencia az, hogy van a jatekokban lehetoseg ra hogy ujraoszd ketlem hogy ezt a labdat valamilyen formaban megjeleneskor kihagynak belole. Marcsak azert is, mert mai jatekoknal az a tendencia akar free akar fizetos hogy folyamatosan csiszolgatnak rajta ami hol ennek az iranynak hol annak kedvez igy nem csupan a kivancsisag miatt, hanem csak 1 update miatt kuka lehetne 1-1 karakter.
D2r.guide; http://classic.battle.net/diablo2exp/; https://d2.maxroll.gg/
-
oriic
HÁZIGAZDA
Live-Die-Respawn
-
Bird
addikt
Én nem bánnám, így lenne igazán masszív a játékosbázis.... Már a három konzolos változatainak is így kellett volna kijönnie és akkor talán minden más lenne most.
[ Szerkesztve ]
.:A konzolozás körülbelül olyan, mint a Canon / Nikon: amelyiket előbb veszed a kezedbe, azt szokod meg.:.
-
TrollBalint
addikt
kíváncsi leszek meg tudják-e oldani, a Path of Exile-nál nincsen, és hiányzik, viszont a konzolos játékosok nagyon panaszkodnak az irányíthatóságra. Ha itt is ilyesmi lesz a helyzet, akkor nem lenne túl igazságos egy partyba tenni a konzolos és a PC-s játékosokat. (Bár direkt party attól még lehetne, én nagyon örülnék neki)
De csinálják meg csak jól, mi csak profitálnánk belőlehttps://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
reelc
veterán
válasz TrollBalint #367 üzenetére
A Grim Dawnban van egy NPC aki skillpontokat vissza tud szedni.
Néha esnek respec italok is (van attrib, Devotion visszavonó - ez utóbbit az NPC is tudja).
A Masterydet (Class) nem tudod megváltoztatni.(#372) Hunt3r22: Rajtam az már nem segített, megutáltam azt a játékot a visszavonás hiánya miatt. Nem volt netem egy időben, a build amit magamtól építettem magas szinten használhatatlan volt. Utána már nem volt kedvem kínlódni, amikor megjelent a respec.
(#383) TrollBalint: Ha jól rémlik valamelyik infó halmazban volt szó a PC-s gamepad támogatásról. Ha lesz, akkor nyilván hasonló lesz a konzoloshoz.
[ Szerkesztve ]
-
Sirandrish
legenda
Fasza lenne, de az úgy gáz lenne ha pl a konzolosok tudnának gurulni, a PC-sek meg továbbra sem
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
thesound
őstag
válasz Sirandrish #385 üzenetére
Valamelyik videoban azt láttam, hogy a space-re tettek egy ilyen gurulás/kitérés félét.
Vannak a léleknek régiói, melyekbe csak a zene világít be. - Kodály Zoltán
-
-Gabesz-
senior tag
A D1-nek volt igazi komor sötét hangulata, annak megfelelő zenei aláfestéssel.
Ahogy haladt az ember lefelé ez egyre fokozódott.
De ez ugye még a múlt évezred
+visszatalálós. -
vitaro
senior tag
válasz Sirandrish #385 üzenetére
A linkelt cikk alapján hogy merült fel benned ez az aggodalom?
Steam: vitaro, Battle.net: vitaro#21950, Origin/Uplay/Epic: BehindTheRabbit
-
Sirandrish
legenda
Nem olvastam el a cikket, csak egy pillanatra tudtam benézni, és csak annyit láttam amit Oric írt
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
tiborv
aktív tag
válasz TrollBalint #383 üzenetére
akció közben szerintem nincs gond az iranyitassal, viszont az invertory tragédia benne ez igaz. (Poe Xbox)
D2r.guide; http://classic.battle.net/diablo2exp/; https://d2.maxroll.gg/
-
Peppo
őstag
A demo alapján maradnak. Az biztos, hogy pörgősebb lesz a harc, mint a D2-ben volt, viszont sok mindenben emlékeztetni fog rá. Ahogy láttam, a potion rendszer is nagyjából marad. Ugyanúgy egy külön slot volt a potiknak, csak nem volt végtelen töltés benne. De azért elég sok volt nála egyszerre, szóval aligha fogyunk majd ki belőle. Úgy tűnik, a mobok is dobtak potit, és gondolom, majd a városban is lehet venni. Szóval itt is összevonják az előző két részben használt technikát. Remélem, a lego potik is maradnak!
-
TrollBalint
addikt
Nekem csak annyit mondtak, hgoy harc közben szívás az italokat iszogatni (azt hiszem balról az első, vagy jobbról az eslőt tudod inni, de ha spéci italaid vannak, akkor nehézkes azt kiválasztani)
reelc: ha lesz is PC-n konzol támogatás (és ha van konzolos verzió, akkor végül is miért ne lenne) én biztos, hogy nem azt preferálnám, mikor van billentyűzet
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
Sirandrish
legenda
Már arra gondolsz hogy nem kellett 1-8ig, majd a 2ben 1-4ig végigzongorázni, meg hogy nem fogytak el meg ilyenek?
Hát azt ha kiveszik, és kinyírom őketEvery game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
...elmúlik...
-
Shepard
tag
Kicsit megkésve, de ütôs lett ez a bevezetô trailer. Hozta a Blizz minôséget. "Fresh meat".
Nekem a harmadik rész kimaradt, mert demó alapján nem jött be igazán, de a másodikat annó szét nyüstöltem. Úgy látom ez megint ínyemre való lesz. (when it's done)
-
Shepard
tag
Nem tudom a háromban mekkora beleszólásod volt a karakter fejlesztésbe. A másodikban pont az tetszett, hogy mikor meguntam a "haladós, vagy felszerelés gyûjtô" buildeket, elkezdtem ráállni alternatív dolgokra. Pl. harcos sorci megtámogatva passzív képességekkel (shiver armor, thunder storm, energy shield, warmth, enchant, stb.). A respec nélkül sokáig tartott volna kitapasztalni az arányokat, melyik képességre mennyit pakoljak..
Új hozzászólás Aktív témák
- Anime filmek és sorozatok
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Frissült a MediaTek középkategóriás ajánlata
- ASUS routerek
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Total Commander
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Amazon
- 3D nyomtatás
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...