Aktív témák

  • c41r0^

    őstag

    válasz radi8tor #34332 üzenetére

    igen, olvastam már máshol is, nem csak itt, ezért nem vagyok benne biztos, hogy végleges a mostani jó állapot ill. ezért voltam a hiba alatt is bizonytalan és nem mertem verni az asztalt, hogy márpedig biztos a DIGI eszköze a hibás, mert végig bennem volt, hogy lehet a TP-Link router miatt is a gondom... csak néhány lehetőség, amit végig kellett vagy kellett volna zongorázni: kábelhiba vagy csatlakozó hiba lakáson belül, RJ45-RJ11 Y csati rossz, zajosodás valahol a házban egy lakótól ami az UTP kábelekre vagy a DIGI-s eszközökre visszahat, telefon érpár zajosodás bekavar, lépcsőházban rossz minőségű kábel vagy RJ45 csatlakozás instabil, valaki visszadolgozik egy eszközzel a hálózatra a lakók közül, túlfeszvédős elosztóm kavar be, DIGI-s switch szar vagy elkonfigurálódik, stb. - ezekből amit tudtam, megcsináltam, csak a DIGI volt rest ránézni a switch-ükre...

    de nálam egyébként nem adatforgalom hatására bomlott a kapcsolat LCP down-al, hanem random, úgy, hogy még otthon sem voltam és semmilyen eszköz sem generált hálózati forgalmat - kivéve max. a router NTP kliense :) - és utána sokszor vissza sem tudtam kapcsolódni

Aktív témák