-
Fototrend
Dirt Rally 2.0 steames linkje
PH Klubok az összefoglalóra kattintva
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gomez86
őstag
Könnyen lehet. Hétvégén még dobok egy új BIOS-t (bár kicsi a hitem hogy ez bármit hozni fog), aztán meglátjuk.
Esetleg ha Codemasters méltóztatik válaszolni a fórumukra akkor tolmácsolom majd a mondandójukat.
"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan
-
nagyúr
Nekem ryzen 1600 alatt nincs ilyen bajom. Igaz nem intel. Húzva van a gép amúgy?
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
d4Y.187
tag
egy hibát "javítanak", jön helyette kettő új. input kiosztások változtatásánál fagy a cucc, illetve a peccs előtt elmentett setupokat részlegesen, vagy egyáltalán nem azokkal az értékekkel tölti vissza amivel mentve voltak.
de egy esetben még peccs utánival is ugyanez a helyzet.[ Szerkesztve ]
.: 3o 62o 9282 :: wehaveit.hu :.
-
Met
nagyúr
Találtam YT-on setupokat, de a játékban nem mindenhol lehet olyan értéket beállítani, ez hogy van?
A patch-ekkel változnak a tól-ig értékek?"If in doubt, flat out!" Colin McRae
-
Met
nagyúr
-
n3m3r3
tag
Nemrég letöltődött kettő svéd rally map
-
GalaHU
őstag
Hova tűntek az FWD H2-es autók? Sem a challengekből nem érem el őket, de még a boltban sem kaphatóak...
Rip Pug205?
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
Ciccuka
veterán
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
-
Gigi01
őstag
Digital Deluxe Edition ennyiért jó vétel nem?
-
PuMbA
titán
Fincsi Svédország hamarosan
[ Szerkesztve ]
-
d4Y.187
tag
BMW M1 Procar onboardocskám, ha valakit esetleg érdekel
egyébként nagyon tehetségesen néz ki a lejtőkön álló víz.
eszembejut róla egy régi vicc:
"miért nem megy a rendőr vízisíelni?
-mert nem talál lejtős tavat"
...hát úgy néz ki ezek a pumuklik akik kódmestereknek hívják magukat, erre is találtak megoldást.: 3o 62o 9282 :: wehaveit.hu :.
-
LeventeV
senior tag
Szerintem Monte Carlo a legnehezebb a valtozo tapadasi viszonyok miatt. Utana Lengyelorszag, mert ha nyerni akarsz, akkor nagyon kell kuldeni, de nagy esellyel lehet hibazni. Utana Ausztralia, Argentina, USA (3 eleg hasonlo nehezsegu). Uj-Zeland a legkonnyebb a murvas rallyk kozul, vegul Spanyolorszag a legkonnyebb. Ha elkapod a ritmusat akkor talan a legelvezetesebb is.
-
d4Y.187
tag
köszönöm a megtekintést, kollega urak!
akit nagyon érdekelnek az autó beállításai, annak ajánlok egy kis üzletet: össze kéne szednem még pár feliratkozást hogy a csati nevét meg tudjam változtatni. ez a későbbiekben sok könnyebbséget jelentene... ha valaki segítene ezt a feladatot megoldani azzal hogy feliratkozik, az küldje el a youtube júzer nevét amivel feliratkozott itt ph-n egy privát üzenetben, és átküldöm neki a pontos beállításokat.
azon is dolgozom hogy legyen egy általános útmutató sorozat feltöltve, ami lefedné az alap vezetéstechnikai trükköket, setup és edzéselméleti alapokat. remélhetőleg sokat fog segíteni a felzárkózásban azoknak akik gyorsulni vágynak
a jövőben lehet róla szó hogy a felvételeknél bekapcsolom a kezeket, de sok esetben még a kormány megjelenítést is ki szoktam kapcsolni. a g29 és a sajátjaim mögött zavaró, főleg ha az igazi és a játékbeli nincs szinkronban.
monte carlo meg úgy an bloc a betonos szakaszok vállalhatatlanul rosszak, star wars racerből elég volt az eredeti svéd szakaszoknak még adok egy esélyt, de rövidesen vissza kell térnem a hc szim vonalra. ezek némi segítséget jelentenek az igazi versenypályákon is... ha minden terv szerint alakul, az év második felében elkezdődik a felkészülés a 2020-as szezonra. sajnos sok volt a kihagyás, kicsit elkoptak az éleim. luxus lenne a szűkös időkeretet dirtrallyra fordítani.: 3o 62o 9282 :: wehaveit.hu :.
-
PuMbA
titán
"a jövőben lehet róla szó hogy a felvételeknél bekapcsolom a kezeket, de sok esetben még a kormány megjelenítést is ki szoktam kapcsolni. a g29 és a sajátjaim mögött zavaró, főleg ha az igazi és a játékbeli nincs szinkronban."
Én azt a belső nézetet szoktam használni, ahol nem látszik a kerék, de többet látok ki az autóból, tehát pont amit látnál a valóságban, mert az igazi kormánykerék az előtted van.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
Én is ezen a véleményen vagyok. Legkönnyebbtől legnehezebbig: USA, Spanyolország, Lengyelország, Ausztrália, Új-Zéland, Argentína, Monte Carlo nálam a sorrend. Svédországot még nem próbáltam, de már kint van, szóval mindjárt jön.
Az e havi 3 ralis H2 RWD monthly challange-ben Opel Kadettel a 125. lettem és nagyon elől vagyok, a legjobb 10-15%-ban körülbelül Csak gyakorolni kell 1 autóval sokáig.
[ Szerkesztve ]
-
GalaHU
őstag
Meg az sem árt ha oda-vissza ismered a pályákat, mert itinerből nem lehet gyorsan menni...
Nem elég hogy késik, de számos kanyar 1-2 fokozattal eltér a bemondottól, és a kombinációkat képtelen helyesen visszaadni. Ha lehet még rosszabb, mint az első rész ebből a szempontból.
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
PuMbA
titán
Igen, van már több helyszín, ahol beugrik, hogy mi hogy fog következni pedig csak 26 óra játékidőm van. Egyébként én, ha 4-es kanyar jön, akkor a legtöbb esetben 3-asként kezelem... szinte minden kanyarból levonok 1-et. Szóval inkább vesztek egy kis időt, minthogy kizúgjak, ami sokkal nagyobb időveszteség. Már azzal hogy így teszek sok embert megelőzök a napi, heti, havi challenge-eken, akik kizúgnak és egész elől tudsz végezni egy biztosra begyakorolt autóval.
[ Szerkesztve ]
-
SityiSXT
őstag
Bocsi, hogy belevau, de a Dirt Rally egyik részében sem javasolt sebességfokozatokat diktál a navigátor, hanem a kanyar "élességét":
Egyébként értelmetlen lenne pl. az 5-ös, 6-os fokozat mondjuk egy Mini Cooperrel vagy Lancia Fulviával.
(Igen, McRae sebességfokozatokat használt a versenyeken, de azok mind az ő autójához voltak igazítva. Itt egy szakaszon meg kellene felelni több, mint 50 autónak, amiket ráadásul variálni is lehet a setuppal. Ezt kicsit húzós meló lenne implementálni... De Strezi kijavít, ha tévedek)
-
PuMbA
titán
válasz SityiSXT #737 üzenetére
Az a poén, hogy én is sebesség fokozatnak veszem, pedig tudom, hogy nem azok, de a -1-es módszeremmel jól működik nálam
6-os kanyart 6-os vagy 5-ös sebességben veszem
5-ös kanyart 4-esben
4-es kanyart 4-es vagy 3-asben
3-as kanyart 3-as vagy 2-esben
2-es kanyart 2-esben
1-es kanyart 1-esben.Az, hogy leváltok-e jobban attól függ, hogy mit látok a képernyőn és hogy a bemeneti ívemből látszik, hogy kicsit le fogok-e csúszni.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
-
mj1981
tag
Sziasztok èn most thrustmaster tx el nyomom boxon, de kèzifèk hianyban egyszerűen borzalom kormánykereken meg fura közben nyomkodni.
Ti hogy toljatok? -
#78687232
törölt tag
Mini Cooper S 381 km
Lancia Fuvia HF 206 km
Opel Corsa Super 1600 115 km
DS Automobiles DS 21 87 km
Mitsubishi Lancer Evolution VI 87 km
Skoda Fabia Rally 76 km
Peugeot 208 R2 72 km
Audi Sport Quattro S1 E2 48 km
Ford Escort Mk II 46 km
Volkswagen Polo S1600 41 km
Lancia Stratos 32 km
BMW M1 Procar Rally 30 km
Subaru WRX STI NR4 30 km
Porsche 911 RGT Rally Spec 27 km
Ford Escort RS Cosworth 24 km
Subaru Impreza 1995 22 km
Speedcar Xtrem 21 km
Opel Manta 400 16 km
Ford Mustang GT4 13 km
Lancia Delta HF Integrale 11 km
Ford Fiesta Rallycross (MK7) 7 kmRészemről a napi eventek mennek leginkább. Mindjárt nekifutok az első dr2-es svéd kihívásnak, remélem sokkal jobban fogom élvezni mint az első részben.
mj1981: én XO kontrollerrel játszom, lassan egy éve van g920 és ennek ellenére nem tudok vele megbarátkozni, gagyinak tűnik azzal terelni a kocsikat.
-
nagyúr
Track ir 5, G25 + Ebay-es kézifék.
(#738) PuMbA: Pedig vannak olyan 5-ös ívű kanyarok, hogy 6 telibe be lehet vágni. Akkor nem lehetsz valami gyors a szakaszokon így első olvasásra ahogy tolod.
[ Szerkesztve ]
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
nagyúr
-
PuMbA
titán
Én Hardveraprón 6k-ért vett Logitech Formula Force GP-vel nyomom és a kézifék egy gomb a kormányon
(#744) Sub-ZeRo: Igen, inkább óvatosabb vagyok, mint gyors és a gyorsabb szakaszokon lemaradok (ezen kell javítanom), de technikásakon valahogy visszahozom, mert a mezőny elejébe vagyok a challenge-eken (általában 150-350. helyezés).
[ Szerkesztve ]
-
GalaHU
őstag
válasz SityiSXT #737 üzenetére
Tudom, hogy ilyen módszerrel diktál Mills bácsi, de nekem az a bajom hogy nem konzekvens. Kvázi ugyanolyan erősségű kanyar néha 3-as, néha 4-es, teljesen bizonytalan. Néha a szűkül az 2-3 egységgel szűkebbet jelent a végére, néha meg egy kis törést, amit szinte ugyanazzal a sebességgel végignyomhatsz.
Arról már nem is beszélve hogy a "Caution!" jelzést is rosszul használja, egy elnyújtot 5-ös/6-os kanyarból jövő 1-s elé közvetlenül már hiába teszi oda, kizárt dolog hogy le tudj lassulni, pláne laza murván vagy vizes aszfalton. Az egész kombináció elé kéne a figyelmeztetés, hogy legyen értelme.
Mondjuk ha már itt tartunk akkor feleslegesen részletes az erősségek megadása, bőven elég lenne az itthon Ferjáncz által meghonosított 6 fokozatú francia-skála, ez a valóságban is működőképes. A hagyományos analóg órán a 6-os szám felől közeledsz, az 1-es az óramutató 1-es szám felé vezető útja, így a 3-as a derékszög, a 6-os meg a visszafordító, és kész. A balos kanyarok meg ennek a tükörképei... Mindig tisztán hallod, és tök jól lehet vele modellezni az ívváltozásokat, pl J23, és elbírja a kiegészítő infókat ha kell.
A kanyarok sebességfokozatra történő felírása egyébként is nagy rutint igényel, már a pályabejáráson tudnod kell hogy a versenyautóval milyen tempóban fogsz odaérni, és az autód és a saját képességeivel tisztába lenni, hogy mennyivel fog átférni. Arról már nem is beszélve, hogy esőben rögtön borul a matek, állíthatod át magad fejben, hogy kvázi mást csinálsz, mint amit lediktáltál. Nem lehetetlen, de nagy rutint igényel, a "statikus" adatokkal azért egyszerűbb dolgozni.
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
GalaHU
őstag
Fanatec handbrake-et...
De nyilván jó egy e-bay-es utángyártott cucc is a feelinghez, nekem is volt egy orosz srác által kreált, és bevált. Mondjuk így csak PC-n használhatod, de gondolom ez nem lenne probléma.
A teljesség miatt azért hozzáteszem, hogy a Dirtally-k pont kihasználják az analóg kézifék előnyét, ügyesen kezelve van különbség a picit behúzott állásnál épp csak lassított hátsó kerék, és a full-hátrahúzott állásban blokkoló kerekek között...
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
mj1981
tag
Köszönöm a válaszokat megpróbàlom megszokni anno a g920 as "playseatot" ezert adtam el mert nem szántam rá elèg időt.... De most ugy èrzem a tx sokkal jobb... Kèsöbb lehet beszerzek azert egy kezifeket hozza...
-
PuMbA
titán
válasz #78687232 #742 üzenetére
Igen, te egy pöppet több autóval mentél már
"én XO kontrollerrel játszom, lassan egy éve van g920 és ennek ellenére nem tudok vele megbarátkozni, gagyinak tűnik azzal terelni a kocsikat."
Nekem is van egy ismerősöm, aki annyira hozzászokott a kontrollerhez, hogy kormánnyal nem szeret autós játékokat játszani, pedig egy igazi autóban sem kontrollerrel vezet senki. A kontroller egy nagyon kényelmes dolog, azért könnyű megszokni, de ujjal adni a gázt és fékezni....hát épp nem hasonlít semmiféle valós vezetéshez. Össze kell verni egy kalapáccsal a kontrollert és akkor csak a kormány marad
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Projektor topic
- YouTube
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- A mágusmester 1. rész
- Friss adatok érkeztek a Lunar Lake-MX-ről
- Samsung The Serif: leteszteltük a matt kijelzős QLED tévét
- Milyen HASZNÁLT notebookot vegyek?
- További aktív témák...
- LG UltraWide 38WN95C-W Monitor 1 év Garancia
- iMac 2017 27" Retina 5K CTO / i7 4.2 GHz / 40 GB DDR4 / 1 TB SSD + doboz
- iMac 2017 27" Retina 5K CTO / i5 3.8 GHz / 40 GB DDR4 / 1 TB SSD / Radeon Pro 580 8 GB + doboz
- iMac 2017 27" Retina 5K CTO / i7 4.2 GHz / 40 GB DDR4 / 500 GB SSD / Radeon Pro 575 4 GB + doboz
- MacBook Pro 14 M3 Pro, Space Black, 18 GB RAM, 512 GB SSD Bontatlan