Új hozzászólás Aktív témák

  • centrino

    aktív tag

    Bloodborne és DS3 sokszáz óra után természtesen az Elden Ringet is első napon megvettem PS5-re. Elvarázsolt a játék, a változások az elődökhöz képest, a "szabadságfok", buildek sokasága stb...

    Valahogy azonban 10-15 óra után mindig beleuntam az adott "build"-be, túl OP vagy túl monoton lett, egysíkúvá vált a harc. Eltelt játék nélkül egy-két hét, majd egy másik karakterrel, merőben más build-el újra az elejéről. 10-15 óra után a szokásos...

    Most egy nagyobb szünet után úgy érzem megtaláltam a számomra tökéletes buildet, szabályrendszert. Vagabond kezdő karakter, nincs növelve INT, FTH, ARC, nincs használva bleed-es fegyver. Longsword, Claymore, Zweihander, Mace (később esetleg Great Mace) Crossbow, Longbow, Greatbow használható agróra vagy távolsági sebzésre és minden craftolható item is. Pajzs megengedett, Counter mechanika nagyon tetszik.

    Fextralife-on található ajánlott progress (location és level) nem szaladok előre a "világ másik felére" felszedni a cuccokat, nincs overlevel, túlszintezés. Boss előtt nem idézek NPC segítséget és Spirit summon is csak végső elkeseredésben, ha "három napja" nem tudok haladni előre. Inkább boss "megtanulása" kiismerése, mint az overlevel vagy "Comet Azure", "Corpse Piler spam" technikák...

    Tudom ez így nagyon önszopatásnak hangzik, de azt kell mondjam ezekkel a megkötésekkel egy teljesen másik (számomra még jobban élvezhető) játékot kaptam. Nem az OP fegyverek állandó Ash of War spammelése (Moonveil, Rivers, Darkmoon, Blasphemous...), hanem a "régi klasszikusok", amik lehet nem a legnagyobb sebzésűek az adott kategóriában de a moveset kárpótol (Claymore abszolút kedvenc main weapon)

Új hozzászólás Aktív témák