-
Fototrend

Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
MasterMind
#12912
üzenetére
Igen, kicsit monológ jelleget öltött a topik egy ideje.
De az Oblit még mindig játszom, szerintem ez már nem fog változni.
Egy szál 2080S van a gépben, most elképesztő drágán mennek a VGA-k, így az egyiket eladtam, abból vettem lapot+CPU-t.
Meglepően jól fut 4k-ban, meg a 49-es IPS monitoron elég besz*rás, ahogy ki tud nézni ez a 15 éves játék. 
Az SLI egyébként eleve nem skálázódott túl jól Obli alatt a régi motor miatt, és érdekes, azt vettem észre, hogy a proci többet számít, mármint több FPS-em lett ugyanolyan beállításokkal az i9-10900K+2080S kombón, mint előtte volt az i7-4790K+2080S SLI-vel, szal lehet ott már CPU limit volt, de nem vagyok egy nagy benchmarker.Skyrimot is tolom természetesen, bár lassan már el fogom csomagolni, mert jön a tavasz, és én azt télen szoktam játszani minden évben.
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
válasz
MasterMind
#12906
üzenetére
-
válasz
MasterMind
#12902
üzenetére
Lassan az lesz, valóban.

Semmi extra nincs fent, tudod, hogy nem vagyok egy nagy modder.

Ezek a modok, meg ini-ből van minden nyélre húzva. Anvil környékén azért még így is beesik néha az FPS 40 alá egy-egy helyen, de ott nem biztos, hogy teljesítménybeli probléma van, mert se a proci, se a GPU, se a VRAM nincs leterhelve. -
válasz
MasterMind
#12884
üzenetére
Megnéztem, a kriptába le lehet menni, a torony alagsorából nyílik, persze az őrökre figyelni kell, mert az tiltott terület.
A torony azon részeibe, ahova a TG küldik miatt kell menni, már nem lehet visszamenni - egyelőre. Visszamentem a csatornákba: Market sewers -> Beneath the Bloodworks -> The Palace sewers -> The Old Way -> The Lost Catacombs -> Hall of Epochs, de ott a végén, ahol a szobor alatt át lehetne jutni a Guard Quarters-be, ott az ajtó le van zárva, és csak kulccsal nyitható. -
válasz
MasterMind
#12884
üzenetére
Gratula az upgradehez!
Nekem a két 1080 elvitte az Oblit simán, de persze nekem messze nincs annyi grafika mod fent, mint neked, szentem fullosra modolva nem nagyon van olyan VGA, ami elvinné. 
Én meg közben eladtam a két 1080-ast, úgyhogy most egy tartalék 1060-as van bent, hát...
A legtöbb helyen elmegy 30-50 FPS-sel, de BC-s Skingrad környékén megfekszik rendesen.Mindjárt megnézem, hogy a TG-s küldi lánc befejezése után elérhetők-e a spéci helyek.
-
válasz
MasterMind
#12882
üzenetére
Uhh, nagyon szép ez a buja, színes vegetáció!

Kripta a White-Gold Tower alatt van, most végeztem a TG küldikkel, és benéztem mindenhova, ahova csak tudtam, ott találtam alul az uralkodók kriptáját. Abban nem vagyok biztos, hogy nem a Better Cities rakta-e bele, de korábban még nem jártam ott, az tuti.

-
válasz
MasterMind
#12878
üzenetére
A kép Arkved tornya és a Muck Valley Cavern között készült, a Poppad tó irányába nézve. Azok a hegyek a távolban északon a Jerall hegység vonulatai, mögöttük az már Skyrim és közvetlenül Riften.

Nemtom, volt-e már linkelve a Tamriel térkép, hasznos és szép.

-
válasz
MasterMind
#12878
üzenetére
uGridDistantCount=255
uGridsToLoad=960 FPS-es a monitorom, így erre van korlátozva, de meg sem rezzen az FPS, a map határoknál tölt kisebbeket, SSD-ről futtatva (a teljes Steam mappa SSD-n van).
A kép helyszínét délután megírom majd.

-
válasz
MasterMind
#12874
üzenetére
Igen-igen, nálam a nosztalgia faktor az, amit mindig keresek és szerencsére meg is találok az Obliban, ezért is használom szinte ugyanazokat a modokat, amit annak idején. A játékélmény nem változott, és a mai szemmel már anakronisztikus grafikai is csak az első néhány órában szembeötlő, utána már teljesen megszokottá válik.
A nosztalgia jegyében, amikor előveszem adott idő után az Oblit, odáig terjed, hogy kikeresem a 2007-es, 2008-as PH-s VGA teszteket is, amelyekben mindig mindent az Oblihoz mértek.
A 100%-os kijátszás brutális lehet, arra szerintem sosem próbáltam rá az elmúlt években.
Skyrimot én minden évben hagyományosan december-januárban szoktam elővenni és végigtolni, így amikor meghallom az Age of aggressiont, máris ünnepi hangulatba kerülök.
A konfigban a proci nem mai darab ugyan, de még sehol sem éreztem, hogy elfogyna
egyébként a két db 1080 GTX hamarosan távozik, és jön helyettük két db RTX 2070 Super, mert bár nincs semmi gond a teljesítményükkel, most még el lehet őket adni értelmes áron, később már csak aprópénzért. Tesztet kitalálhatjuk majd, persze. 
-
Amarth
aktív tag
válasz
MasterMind
#12869
üzenetére
Ez a legeleje volt.
De közben megoldódott,a W10-nek volt valami baja vele.
Újraraktam,fel is telepűlt,megy rendesen.
Mostmár a modokat nézegetem
-
Grampy
aktív tag
válasz
MasterMind
#12865
üzenetére
Köszi szépen a tartalmas választ és a bőséges infot, meg fogom próbálni, ahogy írtad!

-
Cucuska2
addikt
válasz
MasterMind
#12858
üzenetére
Nekem akkor még nem volt ADSL internetem, így nem tudtam ilyenkről.

-
válasz
MasterMind
#12813
üzenetére
Na, ezt még így sosem adtam össze, szal köszi!
Eleinte nagyon sokat játszottam, az első 3-4 évben szerintem napi 2-3 óra minimum megvolt, hétvégente 4-6 órák. A játékidőm nagy részét 2011-ig szedtem össze tuti, mivel az Oblin kívül csak a Mass Effecttel és a Mass Effect 2-vel játszottam akkoriban. Megvettem később a teljes Morrot is minden kiegészítőjével együtt, de az nekem már nagyon anakronisztikus volt, és nem tudott lekötni, nem tudtam beleélni magam a játékba, a grafika, a technikai kivitelezés és a harc- és menürendszer miatt. Ezt azóta is sajnálom egyébként. Az Obli előtt kellett volna végigtolnom, ma már tudom.Aztán jött 2011-ben a Skyrim, amibe 5 év alatt több mint 800 órát toltam bele (tavaly óta nem játszottam vele, de lassan újra előkerül).

Időközben a Mass Effect trilógiát végigtoltam háromszor, bár ott is az első a legjobb epiződ szerintem, a folytatásokban nagyon elnyomják az RPG-szálat, és nem tudsz igazán k*csög vagy épp túl jó lenni, mivel erősen korlátozottak lettek a dialógusok, és azok hatásai a játékmenetre.
Aztán jött a hír 2014 nyarán, hogy érkezik 2015-ben a Witcher 3. Mivel nem akartam újra beleesni a Morroval kapcsolatos hibámba, ezért 2014-ben megvettem a Witcher 1-2-t, és végig is toltam őket becsülettel kétszer 2015-re, amire megjött a harmadik rész. Ez volt az a játék, ami megint nagyon beszippantott, az első rész szentem már örök kedvenc marad. Technikailag nyilván elmarad messze a következő epizódoktól, de szentem a Witcher hangulatát leginkább az első résznek sikerült megfogania. A zenék is ott a legjobbak, meg az egész ködös, kiábrándult, kietlen, elidegenedett világ és lelkiállapot, amiben Geralt létezik.
Szal aztán 2015-től Witcher 3 jött, amibe lassan 600 órát tolok megint.
Közben persze volt Fallout 4, amit szintén szerettem. Mármint nem punkt a 4-et, ami nem lett egy nagy durranás, hanem magát a világot és a fílinget, meg hogy azt is a kezdektől játszottam, és Falloutból is van mindenféle Collector's motyóm, a Vault-Tec-es uzsonnástáskától a Nuka kóláig, bólogatófigurákig és Nuka kólás sörnyitóig.
Szal abba is belement azért pár száz óra a harmadik részbe, és több mint 300 a Fallout 4-be is (a 3 még nem volt Steam-es).
Obliban amúgy most épp el vagyok akadva. Eddig egyetlen moddal sem volt túl nagy gond, de Bravil teljesen szét van esve, konkrétan hiányzik az egész város. Minden más város teljesen rendben van, ezt az egyet kivéve. Nagyon meg sem tudom közelíteni, mert ahogy odamegyek, egyből kivág. Nincsenek falak, csak levegőből potyogó emberek, lovak a semmiben, meg rengeteg mesh hiba. Szal itt most kicsit megálltam.
Nem nagyon tudom, hogy tudnám "újraépíteni" ezt az egy várost, amivel gond van. Persze visszatehetem a Data mappa első mentését, de ott még szinte semmi sem volt feltéve, és ugye nem feltétlenül szeretném újrakezdeni a modolást. Nem nagyon értem, miért pont ez a város, és miért csak ez. Majd ha lesz időm jövő héten, lefotózom, hogy hogy néz ki az egész miskulancia teljesen szétesve. 
-
Kareszovics
addikt
válasz
MasterMind
#12836
üzenetére
Jorus kollégához csatlakoznék, nekem is Cheydinhal a kedvencem.
Leginkább azért, mert a karaktergenerálás után mindig oda vezetett az első utam szortírozni az első motyókat, illetve az első küldetéseket megcsinálni. Emlékeim szerint az összes Guild küldi megkezdhető onnan (Fighter, Mage, DB) Ja Thief az nem.

-
válasz
MasterMind
#12836
üzenetére
-
#89091072
törölt tag
válasz
MasterMind
#12836
üzenetére
Nekem a Birodalmi város a kedvencem, főként mert tolvaj-orgyilkos karaktereim vannak, annak ideális helyszín. Imádom a városnegyedeket, Better Cities mod-al meg még szimpatikusabb. De ha épp "jó" karakterrel nyomulok vagy mágussal akkor szinte mindig Skingradban élek.
-
#89091072
törölt tag
válasz
MasterMind
#12834
üzenetére
Örülök, hogy segíthettem! A parancs csak beindítja a küldetést, tehát beírod és jön egyből a látomás. Bővebben, csak angolul de jól átekinthető: klikk
-
GypsFulvus2
őstag
válasz
MasterMind
#12824
üzenetére
Ha jól emlékszem, az utolsó végigjárása után aludni kell egyet.
Igen, nálam is; az All Natural egyik shadere fingott ki. Hiába állítom át a konzolban, ha pl kilépek egy ajtón, megint u. az a vörös vihar van. Még nem volt kedvem újratelepíteni, inkább átmentem a Shivering Isles-ra.
-
#89091072
törölt tag
válasz
MasterMind
#12824
üzenetére
"Beszéltem a prófétával, adott is egy térképet ami mutatja a szentélyek helyeit. Ezután jártam körbe az összeset, emlékszem az utolsónál még vártam is, hogy akkor most méltónak találtattam-e, de nem történt semmi. Nem tudok másra gondolni, minthogy kihagytam egyet."
Ha magyarul játszod, akkor ez sajnos annak a hibája, párszor becumiztam én is. (itt bővebben) Ilyenkor a szokásos módon, a "setstage NDPilgrim 30" parancs segít. Ha angolul játszol, akkor ez a hiba nem jön elő.
-
woryz
senior tag
válasz
MasterMind
#12827
üzenetére
A konfigom:
Gigabyte GA-PH67-UD3-B3
QuadCore Intel Core i5-2400, 3200 MHz
8GB DDR3-1333
ASUS Radeon R9 270x (2 GB)A moddolást akkor viszont lehet, hogy hanyagolni fogom...

-
genndy
addikt
válasz
MasterMind
#12818
üzenetére
Pedig a páncélhordáshoz az kell, akkor tisztul meg a lelked. A küldetés minden előfeltétel nélkül indul, persze ha aktív a DLC és elmész az anvili templomhoz/ba.
-
#89091072
törölt tag
válasz
MasterMind
#12813
üzenetére
"Grafika terén nagyjából szerintem minden nagyágyút és kisebbet bevetettem, ami ezen a fronton csak lehetséges volt, egyedül a karakterek textúráihoz nem tudtam hozzányúlni, azt a magyarítással nem tudtam kompatibilissé tenni."
Ha szükséged van rá, akkor lehet hogy tudok ebben segíteni. Baráti társaságomból én kaptam anno magyarra lefordított HGEC testet a hozzá tartozó nagy felbontású textúrákkal (ezzel) és volt Robert férfi textúrám is. Emlékszem, mert engem is zavart, hogy karakteralkotásnál mindig angol lett a szöveg amikor a magyarítás után feltettem a HGEC és Robert textúrákat.
-
válasz
MasterMind
#12809
üzenetére
Közben már lassan 30 óránál jár a legújabb karim, szentem ez a végigjátszás is meglesz 150 körül simán. 2008-ban volt a játékban ~700 órám, szal szentem már bőven ~2500 felett járok összességében, csak ezt még ugye nem számolta anno a Steam.
BC régen jó volt, mert csak finoman nyúlt bele a városok látványába, épp annyira, ami a relatív kopár látványt feldobta. Aztán az évek alatt egyre több mindent pakoltak bele a modba, most már a városok környéke tele van falvakkal, és mivel nagyon nincs optimalizálva, nem nagyon van olyan hardver, amin értelmesen futna.
Ezért is tettem fel régebbi verziót belőle.Modlistát nagyon köszi, szentem pár darabra rá fogok nézni.
Nekem igazából csak annyi volt mindig is a célom, hogy install után feldobom a pár szokásos modot, és ha nincs nagy gáz, már mehet is a játék heteken át. Ezek csak a látványba belenyúló, relatíve lájtos modok, quest modokat nem szeretem. Volt idő, amikor játék helyett csak a modok fel- és lepakolás volt terítéken, meg mentésből visszaszedni mindig a teljes Data mappát.
Aztán arra jutottam, hogy inkább a játékmenetre fókuszálok, nem a modolásra.OBSE-val kb. úgy vagyok, mint te a fullos végigjátszással - majd egyszer...

Gyps-szel abban maradtunk, hogy ha lesz TES VI, és az alkotók elkezdik az előtörténetekkel kiegészíteni utólagosan a Timeline-t, akkor mi is frissítjük a tudástárat. Remélem, valóban lesz majd vmikor single playeres TES VI...
Ó, nagyon menő a kép! Ez eszembe se jutott még... nekem a CE verzióból van térképem, az ilyen sárgás, pergamenszerű, tényleg megérdemelne egy keretet.
Nagyjából most egyébként összeállt a játék, csak nagy ritkán vág ki asztalra fast travelnél.
Ettől eltekintve teljes a játékélmény, és jelenleg semmi kedvem mással játszani - ugyanúgy beszippant most is, mint eddig mindig. A grafikai hiányosságok csak akkor szembeötlők, amikor egy modernebb játék után nézek rá, de pár perc alatt az ember megszokja, és már nincs olyan érzése, hogy valami régi akármivel kell szenvednie.Esti Bruma
Chorrol, Great Oak
Kilátás Fort Rayles romjaitól
Fort Nikel romjai és a Lake Rumare
-
válasz
MasterMind
#12803
üzenetére
Kicsit aggódtam, hogy közel 900 óra Skyrim és több mint 600 óra Witcher 3 után le fog-e kötni az Obli ismét, de hát simán még ma is.
Hiányoztak a tájak, az elf romok, a cyrodiil-i naplementék. Szinte mindenhol elfut maxon, tehát 60 FPS-en, kivételt képez ez alól a Better Cities-es IC kikötő és az Arborétum, ott simán beesik 30 FPS-re a játék, szal oda nem tudom, mi kellene
Valszeg persze egy kis optimalizáció kellene, de ilyesmi nem várható el egy 11 éves játék esetében. 
Én nemtom, hányszor játszottam végig, de nagyon sokszor, azt persze nemtom már, ebből melyik volt 100%-os, meg amennyi quest mod kijött, ki tudja már, mi a 100%.
-
woryz
senior tag
válasz
MasterMind
#12788
üzenetére
Kerestem az OR modot, de nem találtam meg... Mi is az pontosan?

-
woryz
senior tag
válasz
MasterMind
#12788
üzenetére
Köszi! (mondanám, hogy értem, de ez eddig nem igaz.
) És ezeket simán lehet NMM-vel telepíteni, vagy kell valami extra dolog hozzá? -
GypsFulvus2
őstag
válasz
MasterMind
#12789
üzenetére
Igen, ez ismert hiba. Mindegyik végijátszásomnál jelentkezett; előbb-utóbb korrumpálódnak a save file-ok. Az unoff patch-ek sem javítják. Nálam ez a mod oldotta meg a gondot.
-
GypsFulvus2
őstag
válasz
MasterMind
#12760
üzenetére
Szép lett. Nálam a víz nem ilyen szép; csak 512-es a water ripples érték az OR-ben; kipróbálom 1024-en is, hátha nem szaggat tőle jobban.
Sajnos hétköznap este 8-9 körül érek haza a melóból, ezért csak hétvégente van időm játszani, de majd felteszek pár képet. Főleg nagy látótávolságú képeket gyártottam; a RAEWVD teljesen lenyűgözött. A közelképeken a te játékod szebbnek tűnik. A godrays-ban nem vagyok biztos, hogy működik nálam: amikor a RAM-Disket próbálgattam, egyszer letöröltem a Z meghajtó tartalmát, hogy megbizonyosodjak róla, hogy tényleg arról tölti a DistantLOD-okat. Persze volt backup-file, amit utána visszamásoltam. Mégis, mintha attól kezdve a szép napsugarak (mint a te utolsó képeden) eltűntek, és a vannilla játék erőtlen napkorongját látom. Pedig az OR-ban be van kapcsolva a godrays.Heap 0 és 1 között kb. hány % az FPS nyereség? Mostanában nálam is vannak random fagyások, de csak 2-3 óránként jelentkeznek.
-
GypsFulvus2
őstag
válasz
MasterMind
#12757
üzenetére
Igen, gyerekjáték volt...

F11 működik, el is kezdtem képeket gyártani. bReplaceHeap állítását meg sem próbáltam, az első indítás óta hibátlanul fut 0-val.
Végre sikerült a target lock-ot is kikapcsolni. Felesleges, és gyakran nagyon kellemetlen funkció, ami a több ellenfél elleni harcot gyakorlatilag lehetetlenné teszi, és a harc közbeni szabad mozgást is megakadályozza. Nem is értem, mi járhatott annak a fejéban, aki ezt ilyen módon beletette... Volt egy másik bug is, nevezetesen, ha vízbe merülök, ott sem tudok harcolni: ha előveszek egy fegyvert, akkor folyamatosan ellőkapja-elteszi-előkapja-elteszi az aktuális fegyvert. Ha másnak is gondja lenne vele: az OblivionReloaderdEsp.ini -ben kell ezt is kikapcsolni. Jó, hogy van már vagy 5 féle különböző ini...
-
GypsFulvus2
őstag
válasz
MasterMind
#12754
üzenetére
Az uGridDistantCount = 50 -et amúgy az OR telepítés előtti recommendation-ből vettem.
Most már érdemes lenne képeket csinálni, de hogyan tudok screenshotokat lőni, ha kikapcsoltam a Camera Mode-ot (idegesített)? -
GypsFulvus2
őstag
válasz
MasterMind
#12754
üzenetére
- A játszhatatlan azt jelentette, hogy sok helyen 10-12 fps volt. Ami nem csoda, mert uGridDistantCount = 50 -re volt állítva.
Most 30-ra visszavettem, és máris nagyságrendekkel jobb lett. Picit be-beröcög néha, de ez már bőven jó. Annyi különbséget vettem észre, hogy 50-re állítva gyakorlatilag kompromisszum-mentes volt; az Oblira annyra jelemző "közeledek és elkezdi kirajzolni" jelenség egyáltalán nem jelentkezett, míg 30-on néha már megtörténik. De még így is nagyon szép, köszönöm a a tippet. 
Azon gondolkodtam, esetleg az uGridDistantTreeRange=30-at is le lehetne venni kb. 25-re mivel a fákat még így is nagyon mesze kirajzolja: Hermaeus Mora kecójánál állva még Imperial City szigetein lévő fákat is látom a 30-as értékkel.
A Grass.ini két értéke nálam MinDistance = 9000.0 és MaxDistance = 11000.0 , de ez nekem teljesen elég, szépen kirajzolja a füvet egészen messzire is.- Ami az interiorokat illeti, a bányákban, romokban legyen is sötét, ez korrekt így, csak az zavar, hogy a kastélyok nagytermeiben is olyan sötét van, mint egy putriban, ahol lekapcsolták az áramot.
Egy Countess ne olyan fényviszonyok között tartson audienciát, mint a kedvenc kocsmám legsötétebb sarka. Chorrol kastélyában volt ez nagyon zavaró, a többiben eddig még nem jártam. Egy-két kocsmában meg szó szerint nem találtam a kijáratot, olyan sötét volt. Nem ártott volna szétválasztani a lakott objektumokat a dungeonoktól a megvilágítás shaderek tekintetében.- bReplaceHeap
Egyelőre az alapértelmezett 0-n van. Tudom, hogy gyorsulna, ha 5-re állítom, de a modder is írta, hogy ezzel sokaknál csökkent a stabilitás, szóval vacillálok rajta. Annyira sokat jelentene? A játék most atomstabil. 6 óra összjáték-idő alatt egyetlen-egyszer volt crash, annak elenére, hgy xarrá van moddolva, így nem szívesen bolygatom tovább, ha nem muszáj. Ez a heap elég drasztikusan megváltoztatja a memória-kezelést, ha jól értettem a leírást. -
Varlaisaran
senior tag
válasz
MasterMind
#12748
üzenetére
És ez is egy jó ötlet. Az enyém jópár éves, kezd is elavulni; megírásakor az akkori modding top szintet képviselte, de már jócskán túlhaladott, főleg az OR után. Valamint szándékosan kerültem a honosítást, mert -nem alaptalanul- komoly kockázati tényezőnek ítéltem a furcsa technikai megvalósítása miatt. Viszont ha sikerült egy jól körbetesztelt, replikálható környezetet összerakni vele, akkor legjobb idő hogy megoszd egy egységes, alapos valami formájában; sokakat érdekelne, főleg newbie játékosokat. Ha rászánod magad, és nekiállsz, tudok segíteni ha kell, illetve felhasználhatod az enyémekben levő know-howt is, ha esetleg szükség lenne rá.
Nehrimről tényleg semmi info magyarul, de még angolul is gyér, német cucc lévén. Itt viszont az a jó, hogy a létező, kb 20db(!) mod sok vizet nem kavar, hogy kelljen róla írni, illetve az önmaga egy sok mod egybegyúrása, azért is néz ki úgy ahogy, és tud annyit, mint amit. Így jobban körülírható az a sok plusz amit ad, illetve az egész storyline. Szerintem nekiállok, ahogy lesz idő, írogatom, aztán majd lesz belőle valami.
-
Varlaisaran
senior tag
válasz
MasterMind
#12746
üzenetére
El is gondolkoztam hogy mi lenne, ha írnék a Nehrimről is egy nagy logoutot, akár több részest. Lenne mit, de nem vagyok benne biztos hogy nem rombolja le a first time playerek élményét, mertugye spoilermentesen nehéz lenne mit írni.
-
Varlaisaran
senior tag
válasz
MasterMind
#12739
üzenetére
Sokkal inkább magasabb röptű, elvontabb gondolatokat áraszt az egész, mintsem egy játék. Van bája, néha gyönyörű, mutat egy szép arcot (Vyn), de mögötte hideg, rideg, önző, néha depresszív, koszos, lelketlen, mint általában mindennek a mögöttes dolgai. Sokkal inkább felismered benne a "valós" valóságot, ahol nincsenek hősies szólamok, sz*rt nem ér te életed sem, és simán eltaposol (kell is, és fogsz is) bárkit hogy elérd a célod, amit igazából nem is értesz. Akkor sem igazán ha végigvitted. Vagy egyszerűen meghalsz. Emellé még szövevényes is az egész, néhol nagyritkán felbukkannak az ismert klisék, de azok jó németesen széttorzítva, nyersen. Elég sok "földi" kérdésre-gondolatra is ad egy sor lehetséges választ, igazából ez az über az egészben. A táj, az épületek valamennyire, meg az Oblivionos grafika vissza fog köszönni, de itt minden máshogy van. Ha nekiállna valaki, akkor készüljön fel egy-két hónapos menetre, de inkább több, ha first time player

-
GypsFulvus2
őstag
válasz
MasterMind
#12742
üzenetére
De hol van a file, amit elmentek?? Nincs .img kiterjesztésű file-om, amit elmenthetnék. Feladom

-
válasz
MasterMind
#12739
üzenetére
Nincs, Vyn világán játszódik.
-
GypsFulvus2
őstag
válasz
MasterMind
#12739
üzenetére
Bocs az értetlenségemért, de itt nekem valami alapvető gondom van a megértéssel.
Mi az ördög hozta létre neked az Oblivion.img file-t, ami az elérési út végén van? Hiszen éppen ezt szertném létrehozni az egész procedúrával. Nem tudok elérési útvonalat megadni egy még nem létező file-hoz. Azt hittem ez az eszköz éppen arra való, hogy ezt a file-t létrehozza.Nehrim: Semmi köze a TES vilgához, gyakorlatilag egy független játék, amit indie fejlesztők hoztak létre a szabad idejükben az Oblivion motorjával. Ingyenes. Hangulatában, játékmenetben sokkal inkább a klasszikus RPG-kre hasonlít, mint at Oblivionra.
-
GypsFulvus2
őstag
válasz
MasterMind
#12737
üzenetére
-
GypsFulvus2
őstag
válasz
MasterMind
#12729
üzenetére
BOSS rakta össze, de amikor a gyári launcherrel indítottam, megint összekavarodott (pedig be volt kapcsolva a "lock load order" - ez is azt mutatja, hogy a gyári launcher használatát minden körülmények között mellőzni kell). Azóta újrarendeztem őket és szép zöld lett minden a "Mods" fül alatt. Azonban ez a beszürkült installereken nem segít, azok változatlanul szürkén vannak kiemelve az "Installers" fülnél.
A szürke kiemelés jelentése: "Some files present in the package will not be installed. This can be due to having a complex structure only partially handled by BAIN, or having file types that BAIN skips. This can sometimes be fixed by telling BAIN that the package Has Extra Directories by ticking that option in the right-click menu."
Ami azért furcsa, mert a balul sikerült indítás előtt ezek nem voltak szürkével kiemelve, tehát a BAIN maradéktalanul felismerte és installálta őket.
Újratelepíteni csak akkor fogom, ha konkrét hibát tapsztalok a játékmenet alatt; eddig ilyen nincs (kopp-kopp-kopp).Ha van még türelmed, kérdeznék a RAMDiskkel és RAEVWD-el kapcsolatban is. De ha eleged van belőlem, szólj nyugodtan, megértem.

-
GypsFulvus2
őstag
válasz
MasterMind
#12726
üzenetére
Igazad lehet; azt hiszem az okozta a hibát, hogy szolgai pontossággal követtem az OR install utasításait, és az Oblivion launcherrel indítottam a 3. lépésnél (Run the launcher and set the resolution, graphics to highest quality, the HDR, no antialiasing). Akár tetszik neki akár nem, ha van már telepítve mod, ami OBSE-t használ, ezt a lépést nem szabad megtenni, és ragaszkodni kell az obse loader indításhoz. Amikor a gyári launcherrelvel indítottam, akkor azonal visszatért a kilépéskor lefagy hiba (jelezve, hogy a Fast Exit nem működik).
Azóta sikerült a besárgult hátterű modokat anneal-lel helyreállítanom, de a szürkévé váltakat nem lehet. Mindettől függetlenül a játék (új játékot kezdve) hibátlanul fut (legalábbis eddig semmi hibát nem tasztaltam, sem laggolást) Ismét kimásztam a csatornából, és Imperial City és környékén bolyongok. Minden mod működni látszik, még az OR-is. Nem tudom, érdemes-e újrakezdeni a telepítéseket, mivel egyelőre jónak tűnik a működés, a szürke hátterű modok ellenére is. Csatolok egy képet az installerek állapotáról, hogy lásd, hogy néz ki most a cucc.Megtaláltam az OR ingame menüt, de egyelőre nem sok lövésem van, hogyan állítsak rajta (vagy állítsak-e egyáltalán). Sok dolog (pl. ambient occlusion) disabled-en van alapból. Te állítottál valamit ezeken, és ha igen miket? Nem tudom, te hogy vagy vele, de a karakter mozgása nem szimaptikus nekem, pl. fáklyával semmit sem lehet látni, mert kvázi az arce előtt tartja a fáklyát, vagy az alap futás sebesség is túl gyors. Egyszer lefeküdtem aludni, és nem találtam melyik billentyűvel lehet felkelni... Nem értem, miért akarnak mindent a saját ízlésük szerint megváltoztatni, és csak grafikai/környezeti hatásokat kerestem... no mindegy. A víz szép lett, de a képeken szebb, azon is lehetne még állítani. Tanács esetleg?
Most már tényleg csak a RAMDisk meg a RAEVWD és TES4LOD maradt hátra, de ezek a legbonyolultabbak.
Ez pl. "- Regenerate the DistantLOD folder with TES4LOD" gőzöm sincs it jelent. A TES4LODGEN egy exe file, és a Readme-je katasztófa, nincs benn semmi arról, mi ez és mit csinál tulajdonképpen, hol és hogyan kellene alkalmazni. -
GypsFulvus2
őstag
válasz
MasterMind
#12723
üzenetére
Nos a válasz: De igen, elkúrta. Az egészet. A QTP3 besárgult, 5 másik fontos installer beszürkült. Az "anneal all" -ra kattintva a Wrye Bash lefagyott, feladatkezelővel kellett lelőni, godolom olyan adatokat keresett, amelyek már nincsenek meg. Megpróbálom visszamásolni a Wrye Bash által módosított ini backupját. Ha nem sikerül, két napi munkám elszállt. Azt hiszem nem kívánok többet foglalkozni ezzel az OR-el. Túl bonyolult, túl sok mindenbe belenyúl.
-
GypsFulvus2
őstag
válasz
MasterMind
#12719
üzenetére
Még volt annyi erőm, és kiderítettem. A Bashed Patch nem legalul volt a mods fülnél, ezért gondolom ami alatta volt, azt nem importálta. Most már (nagyjából) világos, hogy működik; gondolom annak mindig legalul kell lennie, akárhová is rendezi a BOSS. Így másodjára már sikerült, és megjelent a zöld keretben a kis pötty, tehát minden rendben. A Citadel Door Fix-nél viszont azt írja a Rebuild alatt, hogy "The Following flile has Master file Error". És hogy rendezzem a load ordert. A BOSS nem változtat a helyzetén, szóval még nem tudom, hová kéne ezt tenni, hogy teccen neki. Addig is inaktiváltam.
Tervezem még az Improved Trees and Flora 1-2 -t, illetve az Improved Fruits Vegetables and Meats-t is telepíteni, de az általad javasolt Lush_and_Gaudy_Floriana_Requiem-et nagyon csiricsárénak láttam a képek alapján. Utóbbit azt hiszem kihagyom. Mára elég volt, elfáradtam, holnap délután folyt. köv. A segítséged még egyszer köszönöm, sokat jelent
-
GypsFulvus2
őstag
válasz
MasterMind
#12717
üzenetére
1. Azt hiszem, akkor az OSR-t csak akkor telepítem, ha konkrétan akadozást tapasztalok, addig nem.
2. Igen, megpróbáltam importálni, de hibaüzenetet dobott a folyamatban. Már nem emlékszem pontosan mit, de valami a master file hivatkozással volt kapcsolatos, ez után inkább deaktiváltam és uninstalláltam, Holnap megnézem még egyszer. Hasonló hibaüzenet volt a Rebuild Patch -re klikkeléskor az Oblivion Citadel Door Fix .esp esetében is (az UOP része ez), ezért azt is deaktiváltam. Ha jól értem a leírást, akkor, minden load order változáskor meg kell csinálni a Rebuild Patch-et, tehát gyakorlatilag minden BOSS futtatás után.
3. Ja, igazad van, figyelmetlen volam, köszönöm, így már világos.
-
GypsFulvus2
őstag
válasz
MasterMind
#12713
üzenetére
Köszi szépen, holnap megpróbálkozok vele. Megnézem akkor ezt a PuhánTökéletes RAM lemezt is
Sajnos az SSD-m nem elég nagy ahhoz, hogy az Obli egészben is ráférjen. Nem vagyok nagy spíler ezekben, úgyhogy lehet, hogy kell majd a segítség, jelentkezem majd, ha kell.
Viszont, ha már itt vagy mg egy-két kérdés.1.Te használtad a 4 GB memória patch-et? Ha igen, akkor milyen exe-kre és dll-ekre alkalmaztad? genndy tanácsára én csak az Oblivion.exe-re csináltam meg eddig; a játék hibátlannak tűnik, de nem tudom, egyáltalán működik-e a cucc. A topicjában írják azt is, hogy Oblivion Slutter Remover-rel is van valami gondja, hogy nem mindegyheap algoritmust használ. Nem tudom, érdemes-e a Stutter Removert megkockáztatni, mivel a szerzője is ezt írja:
"This plugin now has the ability to replace the Oblivion heap manager with a variety of alternatives, most of which are MUCH faster on multithreaded workloads. Unfortunately, changing the heap implementation seems to cause Oblivion to become unstable for some users. I'm not certain if this is due to a flaw in my method of replacing the heap, or if this is due to bugs in Oblivion that happen to not crash with Oblivions vanilla heap. "
Nálad rendben működik?2. A Grass Overhaul-t, amit javasoltál, a Wrye Bash problémásnak jelzi. Ha installálom, akkor a mod fülnél dőlt betűvel jelenik meg, ami annyit jelent: "A plugin that is recommended to be imported and deactivated (ie. tagged with Deactivate)." Ha mégis aktiválom, akkor vörös keretet ad neki, ami azt jelzi, hogy deaktiválni kell, különben problémát fog okozni. Nálad elvileg fenn van; volt ilyen gondod vele? Egyelőre inkább deaktiváltam.
3. Az Oblivion Reloaded-nél a következő nem világos: Azt írja az insallálásnál, hogy "- Run the launcher and set the resolution, graphics to highest quality, the HDR, no antialiasing" (kiemelés tőlem). Míg az ajánlott beállításoknál azt írja, hogy "Shadows on grass = Off" és "Specular Distance = 50% " , ami közel sem a max. beállítás. Ezt az installálás előtt gondolom pontosan be kell állítani, hogy ne legyen gondja a shaderekkel. De most akkor melyik, a max (grass shadow on, és sp dist 100%), vagy amit az ajánlásoknál ír? Te hogy állítottad be?
Holnap még biztos lesz még kérdésem, előre is köszönöm a segítséged!

-
genndy
addikt
válasz
MasterMind
#12713
üzenetére
Szerintem jól akartad írni, de rosszul sikerült: a RamDisk pont hogy a memóriából csíp le egy darabot, ami meghajtóként látszik. Aztán hogy a képfájlt hová kéred hogy mentse RamDisk progiból való kilépéskor/kikapcsoláskor, az már mindegy, de a kikapcsolás tudja lassítani amikor kiírja az adatokat, ezért lehet érdemes SSD-t választani.
Arra én is kíváncsi lennék hogy hogy van megoldva a könyvtárak használata (ugye mindennek a Data mappa almappáiba kell mennie). Akkor hogy látja őket a játék ha számára egy külön meghajtón vannak? Be kell csatolni symlinkkel?Egyébként már egy SSD is nagyon meg tudja dobni a teljesítményt (Oblinál, Skyrimnél, Fallout 3-4-nél egyértelműen, érzésre feleződnek a betöltési idők), erre érdemes az egész könyvtárat átdobni.
-
Rendo84
senior tag
válasz
MasterMind
#12692
üzenetére
Köszi!
Nem is az OBSE miatt szerettem volna megtudni az indítást, hanem a mod és a magyarítás dolgai miatt.
Az OBSE szerintem sem lesz nálam érdekes, de ha fent van ártani nem árt.
-
#89091072
törölt tag
válasz
MasterMind
#12683
üzenetére
Nagyon szép az oblid! Rég láttam mostanában ilyet!
A gondosan összeválogatott növényzet mododat el lehetne kunyerálni?

-
CJ4567
nagyúr
válasz
MasterMind
#12651
üzenetére
Nálam az All Natural Weathertől a játék nem tölt be. Ugye én kivettem az intro videókat, ezért annyi történik, hogy Oblivion logó, loading, és itt megáll.
-
Varlaisaran
senior tag
válasz
MasterMind
#12664
üzenetére
Egész jól sikerült az új Oblid, feelingre kicsit hajaz a Nehrimre, ami egyáltalán nem baj. Kb. ez az a skyrimverő, "gyárias" look&feel, ahol nincs az a kendácsolás érzet, hogy ezt innen, amazt onnan. A load order sem rossz, jó példa arra, hogy semmi szükség a "százmodos" parasztvakításra egy jó kinézethez. Remélem hosszú életű is marad.
BTW, hol állnak a nagy questek? MQ, DLC-k, és SI.
-
Rendo84
senior tag
válasz
MasterMind
#12664
üzenetére
Köszi mindkettőtöknek!
Rendben akkor a Qarls TP3 lesz majd.
Nekem eredeti steames verzióm van GOTY Deluxe Edition, tehát mindent tartalmaz és telepít is azonnal, ha kell ha nem.
A játékot már feltelepítettem egyébként és sorban a többi így jön majd?:
- Oblivion mod manager
- Better Oblivion Sorting Software
- Qarl's Texture Pack 3
- Magyarítás- Belenéztem a leírásba, itt kellessz vele mókolni kicsit ahogy látom.
Ezt a pontot viszont nem is értem egészen: 8. A magyarított grafikákhoz és a térképhez kell az Oblivion Mod Manager Utilities-Archive invalidation modulja "BSA redirection" módban. Az "Update now" gombbal lehet működésre bírni őket, Anti- vagy Dark UI-val együtt. Ha esetleg valami gond lenne a grafikákkal, segíthet a "Reset BSA timestamps" gomb.
- Unofficial patch (magyarítással együtt)Még annyi kérdésem lenne, hogy ha a későbbiek folyamán ismét felteszem a játékot a gépre, a régi mentések betöltéséhez szükségesek lesznek a modok, amit jelenleg most használok majd?
-
Rendo84
senior tag
válasz
MasterMind
#12661
üzenetére
Köszi a segítséget.

Ezeket találtam egyébként, amik nagyobb terjedelműek. Ezekről konkrétan mi a véleményed?
Ha ezek közül telepítenék? A magyarítással együtt melyek futnának problémamentesen szerinted?
Nekem van közte pár szimpatikus, csak kérdés melyikhez mit szólsz.
- Qarl's Texture Pack III Redimized - QTP3 R by Qarl and Bomret and dev_akm
- Qarls TP3 for NMM by Qarl
- Unofficial Oblivion Patch by Quarn and Kivan and Arthmoor and PrinceShroob
- Oblivion Graphics Extender by -Timeslip -Scanti -ShadeMe and –Ethatron
- Oblivion Reloaded - OBGE v4 by Alenet - Timeslip - Scanti - ShadeMe – Ethatron -
válasz
MasterMind
#12658
üzenetére
Az ilyen modern dolgokba sosem mélyedtem el, nekem már Varla régi cuccai is túlzók voltak.
Nekem inkább a questline, a dramaturgia az, ami fontos, szal nekem a lenti modokon kívül a QTP van fent, meg az ini-t módosítgattam még anno jó pár, szal ez a régi iskola. 
-
Rendo84
senior tag
válasz
MasterMind
#12654
üzenetére
Köszi, néztem az írásait, hát ez nagyon durva.

Ennyire azért én nem szeretnék belemélyedni, megelégszem ha volna egy viszonylag nem túl régi grafikai mod pakk, amit csak feltelepítek és ezt követően élvezem a játékot. Szóval létezik ilyen csomag, ha igen, melyiket érdemes feltelepíteni?
A magyarítást a legvégén kell feltenni majd ugye?
A gépem elbír sokmindent, nagy gond nem lesz.
- VGA: HD 7970 SOC 3Gb
- CPU: i5 3570K 4,4 GHz
- RAM: 8 Gb -
genndy
addikt
válasz
MasterMind
#12654
üzenetére
Láttam már pár szép Obliviont, de ez nagyon egyben van
(növényzet, típusok, színek, világítás...) Meg jól áll neki a dús növényzet is
Videón mozgás közben is megnézném. -
válasz
MasterMind
#12654
üzenetére
Fényképezni viszont nagyon rendben van!

Ellenben te meg felpiszkáltad az agyam az Oblival, úgyhogy már fel is toltam mentésből.
majd megnézem, milyen beállításokkal is játszottam anno, merthogy a régi ini-t is visszaraktam. Nálam egyébként ezek a modok vannak fent, a többsége az quest/item mod, de van pár grafikai is.A többségét ini-ből mókoltam, mondjuk nekem az ugridstoload az 9-en van, és néhány extrém helytől eltekintve (Great Forest Chorrol felé pl, vagy az Orange Road néhány völgye) így is játszható (durvább bozótosban is megvan a 25-30 FPS). A konfigunk nagyjából hasonló, csak neked jobb a VGA-d.
-
Rendo84
senior tag
válasz
MasterMind
#12651
üzenetére
Szia.
A listában lévők közül mindegyik grafikai mod?
Mostanában szeretnék nekivágni a játéknak és szeretném megtudni, hogy mik azok a modok, amiket semmiképpen sem szabad kihagyni a játékból? Illetve az elsődleges cél, hogy a magyarosítás és a játék 100%-ban kompatibilis legyen, lehetőleg bug mentes.
Köszi előre is a segítséged! -
genndy
addikt
válasz
MasterMind
#12647
üzenetére
Jó lett

-
woryz
senior tag
válasz
MasterMind
#12647
üzenetére
Lehetne kérni modlistát / gép paramétereket, plíz?

-
válasz
MasterMind
#12647
üzenetére
Hiányzik Cyrod.

Jó képek lettek, grass distance még mehetne kicsit feljebb, nem? -
Varlaisaran
senior tag
válasz
MasterMind
#12643
üzenetére
Itt vagyok, jobbára már csak read only-ban, de ha valami komoly gond van, megpróbálok segíteni. Mondjuk az utolsó hónapokban már csak a Nehrim ment, de talán nem felejtettem el mindent

-
katt777
félisten
válasz
MasterMind
#12534
üzenetére
Ha jól rémlik, az valami beállítás kérdése. Én BT Modot használok DarkUI-val, viszont széles vásznon nincsenek mentés-feliratok, nem tudom miért, még nem nagyon foglalkoztam vele, egyelőre Kyratban foglal le a meló.
-
válasz
MasterMind
#12532
üzenetére
F.sza lett!
Az első képen van vmi DoF vagy ilyesmi? -
Varlaisaran
senior tag
válasz
MasterMind
#11477
üzenetére
Ez a két filenév ami együtt jól működött. Az első a V2 Core, a második az LW. Nexuson a project lapon elvileg fent vannak ezek is, a filenevekből azonsítsd őket. Ha nem találod akkor szólj, és felteszem egy helyre.
OBGEv2_Core-30054-4.7z
OBGE_Liquid_Water-37825.zipVan mégegy:
OBGE_-_Liquid_Water_1_2_0-37825-1-2-0.zipEz pedig szintén működhet, ennek viszont másként müködik a shadervezérlése. A shaderlist helyett egy shaders.ini-t használ, ami egyúttal vezérli az OBGE Core shadereit, ergo nem a shaderlist.txt-ból veszi azokat, ahogy a leírásban van. Ha az első lesz a befutó (mert az lesz), akkor ebből a shaders.ini-t ki lehet venni, bemásolni a megfelelő helyre (majd mondom ha odaértél).
Le fogsz szokni amugy az LWről, mert még V2 alatt is bugozhat bizonyos környezetekben. Legjellemzőbb hiba az, ha az Actor érintkezik a vízzel (kollidál a víz mesh-ével) akkor körülötte nem tudja renderelni az LW-s vizet, helyette a vanilla viz látszik. Gyakran a Shoreline Movement okozza ezt, ha a Volumetric Sampling ki van kapcsolva, de néha még azzal is. Gyanítom, bizonyos modkörnyezet okozhatja ezt.
Arra kérdésre hogy xy mod xy-nak bezavarhat-e. Kétféle dologról beszélünk. A L&G textúracserélő csomag, nem klasszikus értelemben vett mod. Csak túrhákat cserélhet meglevő objecteken (fák bokrok stb). A Natural Veg pedig bővíti a növényzetet, tehát hozzáad mesh-t (meg mást) is. Fognak együtt működni, de figyelembe kell venni a telepítésük sorrendjét. Ha egy mod/csomag túrhát cserél, mindig a legutoljára feltelepített nyer, vagyis annak változtatásai látszanak. Ily módon keveredés is léphet fel kettő vagy több csomag esetén, sokan így is használják őket.
Adott egy object, mondjuk az ARStatue (madaras ayleid szobor).
- Felteszed a QTP-t, lecseréli a texturáját.
- Felteszed xy modot, ami többek között cseréli azt a texturát is ami ezt a tárgyat borítja, akkor az érvényesül.
- Felteszel egy harmadik modot ami szintén cseréli, de tegyük fel, csak ezt a texturát, akkor az előző kettő hatása más tárgyakon érvényes marad, de az ARStatue már az uj texturával fog menni.Ezért mindig szem előtt kell tartani melyik csomag tetszik jobban, és az mit módosít. Én jellemzően az ITF csomagok híve vagyok, nem tul hivalkodó, nem vágja haza a fák felépítését de viszonylag éles texturákat biztosít. Ugyanakkor az L&G néhány részét is szeretem. Ekkor tehát LnG fel, invalidál, majd ITF fel, és invalidál. Ilyenkor azok a turhák amiket ITF nem módosít, az LnG adja a randa vanilla helyett.
Az invalidálás pedig csomagtól függ, a leírásukban benne van miket kell elvégezni. Ehhez OBMM kell. Másik út Genndy kedvence, az Invalidation! (jól írom?), de ezt én nem használom. Nem azért mert nem jó, hanem mert manuálisan jobban szeretem csinálni. Erről őt kell kérdezni majd.
-
Varlaisaran
senior tag
válasz
MasterMind
#11475
üzenetére
Nem a legjobb választás hardcore moddolással végigjátszani, mert ha hiba merül fel lerombolja az első játék varázsát. De te tudod.
Ezesetben legfontosabb a jó alap. Directx legyen a leglegleg frissebb 9c, a post írása óta bőven jött ki update.
Oblivion fel.
SI fel.
0416 SI patch fel.
Ezután rakjad az OBSE-t (OBMM feltételezem már fentvan)
Ha OBSE-vel megy rendesen akkor kész az alap.
Tedd fel a kedvenc modjaidat, ami kell, beleértve a DLCket és az UOP-okat.
Ezután következzen a QTP és egyéb texturás modok (A régi shotokon nálam QTP., ITF/ITF2, Lush&Gaudy voltak csak. A Lush opcionális, elég keményen megváltoztatja a fákat, szerintem jó részük hülyén néz ki de ez szubjektív.) Ide tartoznak még a test/szem/faj/stb modok is.
Járasd be, hagyd beindulni a modokat (első üzenetek stb), ments egyet. Ezt a mentést tedd is félre, LW-hez majd kellhet, ha elrontod (el fogod elsőre).
Most pedig OBGE a leírtak szerint mehet fel, LW pedig utána. Ha lesz felülírás akkor az oké.
Ha LW kell akkor én a V2-t javasolom, mint írtam is. V3 annyiból jobb hogy már gyorsabb, és több shader modul van hozzá. A régebbivel sebességet és speciális(abb) shadereket veszítesz, mint pl FXAA meg hasonlók. Amit láttál screenshotokat azon az OBGE v2 üzemelt, tehát sokkal nem jobb a 3.Ha valóban a V2+LW kell akkor megnézem melyik release-ek mentek jól.
-
Varlaisaran
senior tag
válasz
MasterMind
#11473
üzenetére
V3 nak saját LW-je van ugyebár. Amikor én müködésre akartam bírni, nem ment sehogy sem, illetve sok helyről olvastam ugyanezt, viszont volt akinél ment, ez ilyen skyrim-szerü káosz, hogy hol jó hol nem. Tehát megbizhatatlan. Nem is foglalkoztam vele, és mióta leszoktam az LWről már nem is érdekel. A V2 meg tökéletesen elég LW-zni, mai erős gépeken ugysem igen érezni hogy optolatlan-abb.
-
katt777
félisten
válasz
MasterMind
#11460
üzenetére
Én is Radeon-on kezdtem (HD3870, HD4870), csak később váltottam minőségi VGA-ra. Az ini modolásnál tök mindegy, milyen VGA-d van (mármint magára a modolásra értve
), és a legtöbb extrát ezzel lehet kihozni akár az alapjátékból is. Ha a honlapomon megnézted a Fullgraf-os videót, azon (is) látni, milyen rengeteg szépséget lehet előcsalni a motorból, és be lehet állítani mindent úgy, hogy ne menet közben teleportálódjanak elő a semmiből a táj elemi meg egyebek. Persze, ez olykor már megakasztotta az 560-at és a 2500K-t is. QTP megint ég és Föld, de mind arra, mind a hasonlókra elmondható, hogy amilyen szépek, olyan haszontalanok is, mivel a legtöbb modot az eredeti grafikához készítették. A readme-kben általában olvasható is, hogy nem eredeti grafikával garantáltak a bugok "strange things WILL happen".
Az OBGE tényleg állat, de tartok tőle, hogy azzal megint nem megy a legtöbb mod.Varlaisaran: Bár csak grafika lenne szarabb a Skyrimben! Annyira bugzik, amennyire nem tudom, Oblivion képes volt-e valaha, én ugyanis csak véglegessel és UOP-ekkel toltam. Az a gáz, hogy ma már MINDEN játékprogramot használhatatlanul, adnak ki nyilván nem véletlenül.

-
Varlaisaran
senior tag
válasz
MasterMind
#11460
üzenetére
Sajna ma már elég hackelős egy ultimate Obliviont összerakni, már rég nem a felrakod-és-játszol kategória mint gyári állapotban, és ezt még tetézi az is hogy a komolyabb bővítéseket fejlesztik még ma is, így egy-egy modul vagy hozzávaló felrakásához megintcsak ini buzera meg próbálgatás kell.
Amit láttál, az az OBGE műve. Ez nem közönséges mod, teljesen máshogy működik, elég mélyrenyúlós graf hack. Ha jól rakod össze akkor teljesen használható játszásra is, természetesen a géperőnek minimum 30%-áért cserébe, de néha többet is elzabál. Én azt javaslom hogy először jöjjél bele az alapokba, modok használata, invalidálás, stbstb. Ha ezek már mennek akkor toljadneki

A BS-el nem kell foglalkozni, megérteni sem kell hacsak nem modot fejlesztesz (de még azoknak sem tiszta sokszor
). A kézzel beállítgatós bohóckodás már a múlt, mióta kiforrott a BOSS. Heti 1, illetve minden mod felrakás/eltávolítás után egy BOSS futtatás és sosem lesz vele gond.meg még annyit tennék hozzá, ha valamit nem értesz, kísérletezés helyett célszerűbb kérdezni, főleg ha OBGE-t is akarsz.
-
katt777
félisten
válasz
MasterMind
#11457
üzenetére
A honlapomon van egy játékleírás Oblivionhoz grafikai finomságok és pl. BS tekintetében, de íme, itt egy nálam tökéletesen működő BS (sajna a vacak gép miatt a régész modot nem volt még érkezésem újrajátszani, annak a szála anno eltűnt a semmibe).
Oblivion.esm
Armamentarium.esm
Cobl Main.esm
GTAesgaard_2.esm
Unofficial Oblivion Patch.esp
Oblivion Citadel Door Fix.esp
UOP Vampire Aging & Face Fix.esp
Knights.esp
Knights - Unofficial Patch.esp
DLCFrostcrag.esp
DLCFrostcrag - Unofficial Patch.esp
DLCHorseArmor.esp
DLCHorseArmor - Unofficial Patch.esp
DLCMehrunesRazor.esp
DLCMehrunesRazor - Unofficial Patch.esp
DLCOrrery.esp
DLCOrrery - Unofficial Patch.esp
DLCSpellTomes.esp
DLCSpellTomes - Unofficial Patch.esp
DLCThievesDen.esp
DLCThievesDen - Unofficial Patch.esp
DLCThievesDen - Unofficial Patch - SSSB.esp
DLCVileLair.esp
DLCVileLair - Unofficial Patch.esp
DLCBattlehornCastle.esp
DLCBattlehornCastle - Unofficial Patch.esp
DLCShiveringIsles.esp
Unofficial Shivering Isles Patch.esp
MorroHun.esp
magyarjavitas.esp
Ivellon.esp
Arcane Infusion.esp
za_bankmod.esp
AoshisStealthEntrances.esp
IlluminationWithin.esp
Absolutely_Sexy_MarketDistrict.esp
Sigil_Stone_Chest-5050.esp
Quest Award Leveller.esp
Quest Award Leveller - Knights of the Nine.esp
Quest Award Leveller - Mehrunes Razor.esp
Quest Award Leveller - Vile Lair.esp
Cobl Si.esp
Cobl Glue.esp
Cobl Races.esp
Cobl Tweaks.esp
Dark seducer.esp
Golden saint.esp
bartholm.esp
Gift of Kynareth.esp
Banes Fallen Angel Sanctuary.esp
LostSwordOfTheAylied.esp
The Lost Spires.esp
GTAesgaard_2.esp
angaweye.esp
Nenalata_Niryaweye.esp
Adult_BookStore.esp
ArmamentariumVendors.esp
Akatosh Mount By Saiden Storm.esp
Blackmarket.esp
NewMerchantItems.esp
1metalgear.esp
Spells and Enchanting at guilds.esp
AltarofManaFocus.esp
anvilaltars.esp
Enchant Arrows Spells.esp
MapMarkers.esp
P1DkeyChain.esp
Natural_Water_by_Max_Tael.esp
Natural_Weather_HDR_by_Max_Tael.esp
Natural_Habitat_by_Max_Tael.esp
Natural_Vegetation_by_Max_Tael.espVarlaisaran: Szóval én most ezeket pakoltam fel, QTP nincs is, mert GTA nem ajánlja, és még így is akad 1024x768-ban, no de a látótávolságot mégsem vehetem le, meg akkor már mást sem nagyon...
Az 560GTX után valahogy nem nagyon tudom beérni kevesebbel...
Én egyébként Natural modoknál nem nagyon láttam szebbeket. -
Varlaisaran
senior tag
válasz
MasterMind
#11457
üzenetére
Az OBSE az egy script bővítő, magyarabbul többszörösére növeli a játék lehetőségeit->modok készülnek rá. Nem gond ha OBSE nélkül indítod (egész addig amíg OBSE-t kérő mod nem fut), a lényeg az, hogy a gyári Lauchert ne indítsd. Amit írtam javaslat, nem kötelező. Egyenlőre használd ahogy jól működik, közben olvasgass a logout postjaimban, BOSS, OBSE, meg a többi is ki van vesézve. Örülök hogy végülis minden jó lett. Magyarításban nem tudok segíteni, mert nem használom és nem is vagyok jártas benne, de Genndy, Jorus és a többiek erről többet tudnak szerintem

NW-nél az a lényeg hogy az esp updatelve legyen a Doppler félével. A pakkból azt használsz ami tetszik, de tartsd szem előtt hogy egy modból egy futhat, tehát nincs ilyen hogy NaturalWeather....Normal.esp és NaturalWeather...HDR.esp stbstb egyidőben aktiválva vannak. Erről is írtam a logoutok valamelyikében. Ha valami nemmegy, kérdezz. -
Varlaisaran
senior tag
válasz
MasterMind
#11453
üzenetére
Nincs mit, örülök ha segített valamit.
Mégegy dolog.
Natural_Weather_HDR_with_darker_Nights_by_Max_Tael.esp
Ez a mod elég komoly bugokat tartalmaz. Ezt egy Ryu Doppler nevü fazon megjavította, így ajánlatos ezt használni helyette, azaz updatelni a mostanit ezzel.
-
Varlaisaran
senior tag
válasz
MasterMind
#11451
üzenetére
Gondolom látod te is az éles kontrasztot a kettő között. A DLC-k és azok patcheinek elhelyezkedése, a Natural Weather pozíciója. Ez menetközben még változni is fog, főleg a DLC-k pozíciója - persze ehhez rendszeres bossolás kell. A KoTN vs. SI esetében ugyanez. Ahogy végigjátszásra kerül sor, lefutnak a tartalmak, annak függvényében fog változni a pozíciójuk. A SI-nél meg eleve mindegy hogy a KoTN-hoz képest merre van, mert a SI esp-je csak kiegészítés, annak telepítésekor az oblivion.esm is gyökeresen változik.
Az OBSE azért kell, mert egykettő ezek közül is ugy nézem használná, illetve jövőbeni modokhoz jó eséllyel kellhet, illetve a loadere stabilabb működést eredményez nem-OBSE modoknál is. De nem kötelező, csak javasolt.
A gyári launchert pedig azért nem szabad használni mert a BOSS által összelegózott sorrendet felülírja egy értelmetlen logika szerint - erre javasoltam OBMM-et, ami megtartja az aktuálist.Itt most az a helyzet van, hogy az átrendezés után továbbra is CTD-zhet, azért, mert a meglevő savegame a régi sorrendre épül. A régi sorrend szerint rögzített információk az uj sorrended elborulhatnak. Nem törvényszerű de szok ilyen lenni.
A jó load order egyik ellenőrzési módja az, hogy vanilla teszt savéval megkísérelsz egy módosítást a csatornából való kilépéskor.
- Csak oblivion.esm aktív, minden más OFF, így indítasz egy new gamet.
- Végigviszed a tutorpályát, és közvetlenül a csatorna kijárai kapuja előtt mentesz egyet, de rendes save, nem quicksave. Ha nem akarsz ezzel tökölni, Nexuson keress egy szűz vanilla mentést.
- Ha ez megvan visszaállítod a modsorrendet, és visszatöltöd a vanilla savét. nyomsz egyet a kapura, ilyenkor felkínálja hogy mégegyet módosíthatsz a karakteren.
- Módosíts a race (faj) részén, okézd le. Ha itt elgurul, akkor továbbra sem oké a sorrend. Ha visszatér rendesen, akkor nagy valószínűséggel rendben vagy.Ha a beszédhibák továbbra sem szünnek meg, akkor reinstall javasolt további hibakeresés helyett. A beszédhibák sokszor kancsalítással párosulnak, mint nemrég nálam is. Ez annak a jele, hogy a mentésben valamikor jelen voltak test/faj módosító modok, amelyek elírták az elérési utvonalakat, és nem találja a jó szem mesh-et. Jobb a reinstall ilyenkor.
-
genndy
addikt
válasz
MasterMind
#11448
üzenetére
Szerintem meg nincs vele különösebb baj. Mindegy, egy BOSS jót fog tenni neki.
A DLC-k azért nem magyarok, mert az .esp-jük neve is magyar. Azokat kell feltenni. -
Varlaisaran
senior tag
válasz
MasterMind
#11448
üzenetére
Ez a load order egy kész katasztrófa, nem is csodálom hogy nem megy semmi. Egy BOSS-t kéretik ráengedni legelső körben. Ha megvan utána is kérek egy load ordert bemásolva. Beállítás után a gyári laucher felejtős, fel kéne tenni OBMM-et, és OBSE-t is. A savegame sorsa kérdéses, elvileg átmenekíthető, gyakorlatilag meg majd meglátjuk.
-
Varlaisaran
senior tag
válasz
MasterMind
#11445
üzenetére
Pontos load ordert másolj be ide. A beszédhiba és a CTD-zés kivételesen nem a magyarosítás miatt van, de majd megnézzük ha itt a lista.
-
válasz
MasterMind
#11445
üzenetére
Nekem ugyanezek vannak fent szinte szó szerint, kivéve a magyarítást, de az általad említett problémákat nem tapasztaltam. Próbáld feltenni őket magyarítás nélkül. (Ha csak kiveszed, tudtommal nem állnak helyre az általa módosított file-ok, de majd Varla megmondja a frankót.)
BC mondjuk úgy, megszépíti a városokat plusz dolgokkal, de a terület nem bővül, és az eredeti objektumok is mind megmaradnak. Questekre nincs hatással.
-
genndy
addikt
válasz
MasterMind
#11411
üzenetére
Igen, megállják. Ezek után már nem csináltak olyan sokat, szóval jók. Meg fogják izzasztani a gépedet így is, hogyha mindent felteszel, ne aggódj

-
Cucuska2
addikt
válasz
MasterMind
#10059
üzenetére
Kezdd ezzel.
Új hozzászólás Aktív témák
- Game Pass Ultimate előfizetés azonnal, problémamentesen, méghozzá OLCSÓN! Immáron 8 éve!
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE B650M R7 8700F 32GB DDR5 512GB SSD RX 6800 16GB Zalman S2 TG GIGABYTE 750W
- Acer Nitro 16 - 16" WQXGA 165Hz - Ryzen 7 8845HS - 16GB - 1TB - Win11 - RTX 4070 - Garancia
- Apple iPhone 13 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Macbook Pro M1 Pro 32/512GB // Számla // Garancia //
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
De az Oblit még mindig játszom, szerintem ez már nem fog változni.
Egy szál 2080S van a gépben, most elképesztő drágán mennek a VGA-k, így az egyiket eladtam, abból vettem lapot+CPU-t.
Meglepően jól fut 4k-ban, meg a 49-es IPS monitoron elég besz*rás, ahogy ki tud nézni ez a 15 éves játék. ![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)



Az építészeti stílusa miatt főként.





(növényzet, típusok, színek, világítás...) Meg jól áll neki a dús növényzet is 
Az 560GTX után valahogy nem nagyon tudom beérni kevesebbel... 

