Új hozzászólás Aktív témák

  • Nosam

    aktív tag

    válasz Menthirist #27 üzenetére

    A procedurális modellezés abban a különbözik a handmade modellezéstől, hogy bizonyos előre meghatározott értékek között különböző feltételek alapján generálhatsz valós és kitűnő minőségű tartalmat. Egy teljesen procedurális programban dolgozok, tehát van fogalmam róla.

    Nem arról szól a procedurális modellezés, hogy azzal gyengébb tartalmakat lehetne készíteni, hanem éppen ellenkezőleg, azzal lehet csak igazán durva dolgokat csinálni. :D Nehogy az legyen, hogy megint csak beszélünk, itt van pl egy procedurálisan generált űrhajó:

    [Procedural Ship]

    Tudod mikor lehetne ennyi részletet "handmade" lemodellezni és mennyi ideig tartana?! :D Pont addig tartana ezt kézzel lemodellezni, mint bejárni a galaxist az ELITE-ben...

    Szóval de, tartalmat fogunk kapni a procedurális galaxisnak köszönhetően, mégpedig olyat, amit egyik másikban sem az eddigi játéktörténelem folyamán.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák