Új hozzászólás Aktív témák

  • sensor060

    aktív tag

    válasz kiskuplung #30894 üzenetére

    Szia!

    Először is köszi a segítséget! Kipróbáltam amit írtál: ugyan nem is fagyott el, de nem is indult el, szóval a gond továbbra is megvolt.
    Aztán utánanéztem a logoknak, és kiderült hogy d3d9.dll amitől fagyott .... ez érdekes, ez ugye a DirectX része.
    Kiderült, hogy egy 'Rivatuner' nevezetű monitorozó programtól nem indult el a Launcher.

    Egyébként én is hasonló véleményen vagyok : az új kamera szép, meg jó de igazából csak egy kis plusz, nélküle is el lehet lenni.
    A multicrew egyrészt még bugos, másrészt ez csak egy amolyan kötelező lépésnek érzem, amit meg kellett csinálniuk, mert mégiscsak 2017 van, amikor már minden játékban az online tartalom a jelentős, és a fiatalság inkább ezeket keresi.

    Ami nekem is feltűnt hogy gyorsabb lett az adatátvitel, nincsenek megállások bolygóra szállás közben (glide megkezdése előtt), a hiperugrás sokkal gyorsabban lefut (itt is az adatcsere miatt állt meg sokszor), supercruise-ból kilépve kevésbé szaggat, sőt inkább úgy írnám hogy alig-alig, néha lehet csak észrevenni.
    Gyorsabb lett a StarPort menübe lépés.
    Ami randa az a napok textúrájának, vagyis effektjének az ugrálása. Az hogy ugrás után közvetlen még nem éles nekem kifejezetten tetszik, és egyébként gondolom így kevesebb erőforrást igényel egyből az ugrást befejezvén. Aki sokat ugrál előre a galaxisban annak úgy is teljesen mindegy, hiszen már az összes napfajtát látta már vagy 100szor.

    Szóval a fejlődés látszik, szerintem ez egy kötelező lépés volt (a holo-me meg egyenesen értelmetlen), úgyhogy remélem lassan-lassan rákoncentrálnak arra amit már egyszer (egyszerűbben) a kilencvenes években megcsináltak: atmoszférával rendelkező égitestekre való leszállás lehetősége.

Új hozzászólás Aktív témák