Új hozzászólás Aktív témák
-
Silentfrog
veterán
Mostanában ez valami emag hülyeség hogy a megrendelt tételek közül egyet egyet törölnek és se szó se beszéd csak visszautalják az árát, úgy hogy közben most is elérhető , és ugyanannyi az ára.
Miért? ( az emag részéről nincs válasz...)
Én meg türelmesen várom , mert törlő üzenet se jött. -
-
-
pataig
tag
Sziasztok!
Vettem egy telefont az emagról (emag a forgalmazó). 6 napja, de vélhetően hibás a készülék.
Nem feltétlenül szeretném, hogy már javítani próbálják. Hogyan tudom kicseréltetni?
Csak az online ügyfélszolgálathoz tudok fordulni?
Valaki tudja ennek a menetét? (nekem még sosem volt ilyen gondom) Mennyi idő lehet még lezajlik a garanciáztatás?
Akár privátban is írhattok!
Előre is köszönöm! -
Incubus
tag
válasz
AlexDaywalkr
#2391
üzenetére
Szia, minden esetben megírom a véleményt
Kapnod kell értesítést x idő múlva, hogy értékeld a terméket és az eladót -
bul07
nagyúr
Most mennyi ideig vehető át a easybox-ra kézbesített cucc?
-
gyuszos
tag
válasz
AlexDaywalkr
#2391
üzenetére
Pontosan ugyan ez történik az én két értékelésemmel is.
Harmadszor javítom, azon kívül hogy leírom rossz a termék nincs benne semmi extra, ami miatt ne lehetne publikussá tenni.Nem is akarják.
Semmi gond, megkérdezzük erről a GVH-t. -
AlexDaywalkr
tag
Sziasztok!
Szoktatok értékelést írni a termékekről? Én is mostanában rendeltem pár terméket, és 5ből 2 nem volt jó. Ügyfélszolgálatnál reklamáltam, de egy bocsánat kérésen túl semmire se mentem velük. Gondoltam, majd megírom az értékelésbe. Amíg szépeket írtam a rendben kiszállított termékekről, addig minden szépen megjelent az oldalon, de mikor megírtam normális hangnemben, hogy nem azt a terméket kaptam amit hirdettek, akkor persze ez jött mailben: `Az Ön értékelése nem került elfogadásra :(
Üdvözlünk!
Ön nemrég az alábbi termékről írt értékelést.
Sajnos az értékelése nem egyezik a közzétételi szabályokkal, ezért felfüggesztésre került.`
(Birom, hogy egyszerre tegeznek meg magáznak is)Szóval, ha van más lehetőség is, akkor én biztosan elkerülöm ezt a céget messziről.
-
Bl.Gyo.
őstag
Köszönöm aki el magyarázta (inernetezoo, Benhill) hogy mennek ezek az ajándékos dolgok, már tiszta a dolog.

-
Benhill
senior tag
válasz
Bl.Gyo.
#2386
üzenetére
Először vettél emagon?
Az ajándékos rendelések ilyenek mindig, számla 59990 Ft-ról szól, és ezt osszák szét.
Nem irthatják oda norton és a sim kártya mellé hogy 0Ft, mert akkor mindenki megrendelné és gondolkodás nélkül küldené vissza esetedben pl a telefont és lesz egy ingyen virusirtoja + sim kártyája.
Ellenben ha visszaküldenéd a telefont, akkor az ajándékokkal együtt kell. Ha azt nem küldöd akkor csak 48983 Ft amit vissza adnak.
-
TeebyKay
őstag
-
Bl.Gyo.
őstag
válasz
Dark Archon
#2385
üzenetére
Loud Of Laughing. Hasznos infó volt.
Emagon volt 48ért (szürke), de a szín fontos volt. 60at is megért a készülék, csak azért van egy rossz érzés bennem hogy az emag rám sózott plusz két tételt ajándékként írva de utána meg máshogy fest a dolog. Sokszor rendelek onnan, de ha így van akkor meggondolom legközelebb.
Arra is gondoltam hogy lehet ajándék, és a készülék tényleg 60 ezer, csak valamiért így számolják el. Ha pl. ha a Norton érne 30 ezret akkor 30 ezerként mutatná a telót is. Máshol, a rendelt színben 60 ezer tényleg (média markt) önmagában.A kérdésem az volt hogy mi ez? Átverés?
-
-
ígyvanferi
addikt
Úcs okosóráknál elég soknál ír ilyet, hogy -5% kuponnal, illetve -20% kuponnal, de sehol nem látom nyomát a nevezett kuponnak. Pl. ezek a jelenlegi Garmin úcs okosóra kínálat. De apple-öknél is van. Ez nem az elektro hétvégés ajánlat, nem samsungos -10%, szóval passz... Szerintetek?
-
Bl.Gyo.
őstag
Üdv.
Rendeltem egy telót 59990ftért amihez ajándék Norton 360 meg Voda tuti kártya volt írva.
Visszaigazoló emailben meg az szerepel hogy a teló 48000ft Norton 9e, kari 1.
Olyan érzésem van mintha át vertek volna mert rám sozták a masik két tételt, de a teló meg amúgy 48000 lenne.
Viszont ezt a telót konkrétan 48 ezerért láttam csak más színben, ajándékok nélkül.
Most akkor sunyin rám sózták amire nincs szükségem? -
-
FNZ
őstag
válasz
Dark Archon
#2377
üzenetére
nyitottam egy új panaszbejelentést, ahol megpanaszoltam, hogy a korábbi panaszomra nem történt semmi.

Ma jóváírták az 5000 ft-os kupont -
atos30
aktív tag
Vissza akartam küldeni egy nagyobb terméket futárral( boxba nem fér be). Egész héten nem ért ide a futár ( vagy nem is akart ideérni.) Chat- en ügyfelesnek írom a problémámat, nem jön a futár.
Hát kaptam egy postai trackingot az ügyfelestől, és majd jön a postától valaki ,aki elviszi tőlem. Gondolom MPL leszEz hogy van most? A sameday az nem az emag futárcége?
-
-
FNZ
őstag
Sziasztok!
2023. november 20-án rendeltem 3 üveg sodeastream szörpöt mert jó áron volt. December 1-én ki is szállították boxba, viszont a doboz fel volt bontva és csak 1 üveg volt benne. Lefényképeztem, megreklamáltam és kértem a 2 szörp kiszállítását.
1 hét múlva jelentkeztek, hogy kérem e a 2 szörpöt vagy az 5000 ft-os vásárlási utalvány. Írtam nekik, hogy a 2 szörp kell, hisz azért rendeltem. Jó intézik. 2 hetente levelezünk, és azt a választ kapom, hogy a futárnál van.
Írtam nekik, hogy hagyjuk a szörpöt és adják oda a kupont.Persze azóta sem jelentkezett senki, hogy szállítanának vagy kupont kapnék. Eltelt 2 hónap, mit lehet ilyenkor még tenni? Kezd már elegem lenni ebből a huza-vonából

-
harry3
őstag
Sziasztok!
Ha vissza szeretnék küldeni 30 napon belül, easyboxon keresztül, akkor ki kell nyomtatni a számlát, garancialevelet és azt is mellékelni kell a csomagban, vagy tudni fogják azonosítani? -
Sziasztok!
Feladtam egy rendelést az Emagon. Fizetési opcióknál eCreditet jelöltem meg.Ez volt 19-én pénteken. 22-én jött az értesítés a banktól és még aznap megcsináltam a videós azonosítást majd délután küldték a jóváhagyást... És átpasszolták az infót az emag-nak, illetve írták, hogy majd az emag fog keresni a kiszállítással kapcsolatban.
Ehhez képest 23-án semmi sem történt. 24-én küldött egy emailt az emag, hogy megkérdezzék mi újság a banki folyamattal. És jelezzek vissza különben 3 munkanap múlva törlik a rendelést. Újraküldettem a bankkal a jelzést, és az emag ÜF-nek is jeleztem, hogy náluk gubanc. Úgy döntöttem ráfekszem az "F5-re".... 24 óra elteltével sem történt semmi, ezért ma reggel ismét EMAG ÜF... megint továbbítják helyzetem a hitelügyosztályra... és majd jelentkeznek...
Járt már valaki hasonlóan? Ez egészen szürreális, hogy A rendszerből vándorol B rendszerbe egy automata üzenet és 2024-ben ehhez még kell valami sok napos emberi közreműködés is...Attól tartok, hogy törölni fogják a sok vakarózás közben... ugyanakkor jó lenne ha jóváhagynák a fizetést mert fontos lenne, hogy 30-ig dátumozott számlám legyen...
-
-
umek
tag
Egyszerűen elképesztő számomra, hogy az emagnál nincsen csere...
Nem ismerem a jogszabályokat, ők biztos igen, így vélhetően tényleg megtehetik ezt, de nagyon furcsa nekem, hogy ezt így lehet csinálni.
Nem cserélik a pl. hibás csomagolásban érkezett terméket, hanem visszatérítenek és rendeld meg újra... (az már mellékes, ha a régi áron már nincs, vagy mondjuk egyáltalán nincs a termék...)
-
Nikaré
őstag
válasz
Silentfrog
#2368
üzenetére
Vagy pont ezért lesz még több panasz!

-
Nikaré
őstag
Hi!
Nálatok működik az applikáció?
Hibára fut indításkor. -
válasz
Azharel
#2362
üzenetére
Én a foxpostnál jártam így egyszer, vinted-es csomagot akartam feladni, kinyílt a rekesz és volt benne két doboz cipő. Ügyfélszolgálatot nem volt időm hívni, mert rohantam, bezártam és eljöttem. Aztán visszahívtak, és kérdezték ott vagyok e még, mert távolról kinyitnak nekem egy másik fiókot. Persze, itt vigyázok a boxra egy óráig
Én nem mertem kivenni a cipőket, féltem hogy bajba kerülök. Ugyhogy ez másol is előfordul
-
Azharel
aktív tag
Szerintetek olyankor mi van, amikor másnak a csomagja is bent volt az easyboxba, az asszony meg haza hozta azt is... Nem tudta hány csomagom van, itthon ,meg pislogok miért van kettő csomag. Most itt van nálam egy másik ember csomagja, ami utánvétes is. Szerintem nem vette át és valahogy bentmaradt a rekeszbe. Ezt a fasz sameday hulladék retek ügyfélszolgálatot meg hívhatom, bontja a vonalat mikor én kerülnék sorra. Szerintetek mit csináljak ?
-
undercover
őstag
Sziasztok!
Most elég jó akciók vannak LG OLED TV-re. A kuponra a kosárban azt írja, hogy Maximális kedvezmény 30.00 %. De igazából 10%-ot lehet olcsosítani a TV-n vagy van valami kiskapu, amivel lehetne 30-at is?
-
mzso
veterán
Helló!
Az gáz, hogy eltűnt a termékgaranciák szekcióból a két év garanciás telefonom amit februárban vettem?
A 'szervíz' menüponttal feljövő "Termék garanciális javítása űrlap"-nál még megjelenik.
-
pataig
tag
Sziasztok!
Nothing Phone 2-t szeretnék venni az emagról. Van most valamilyen kupon vagy akció amivel faraghatnék rajta?
Előre is köszönöm a segítséget! -
-
Rodzser Mór
senior tag
-
bul07
nagyúr
Aki megkapta már a Visa kártyás kupont, ezt [link], az bemásolná a email címét hogy rá tudjak keresni
Mert elméletileg nekem is jár kupon de még nem kaptam meg, vagy nem vettem észre és szeretnék rákeresni.
Persze 31-ig még küldhetik de akkor is rákeresnék -
TeebyKay
őstag
Sziasztok!
Próbálnék rendelni emagról, már két hete se volt semmilyen fizetési mód elérhető csak az utánvétes, mostanra viszont már 1960ft kezelési költséget ír rá. Kikerülhető ez valahogy? Ennyiért máshonnan már futárt küldenek házhoz.
-
mtx1111
tag
válasz
Rodzser Mór
#2334
üzenetére
Igen, nekem is furcsa ez a kezelési költség sztori. Ugyanazt rendelném, mint múlt héten, ugyanabba az automatába. De ezen a héten már fel akar számítani kezelési költséget…
Miért van ez? -
bivalyos
aktív tag
Mai nap megvolt a vásárlás, bárki ilyenben gondolkozik, nyugodtan vágjon bele, 30 napig vissza lehet küldeni, de hozzá teszem semmi baját nem látom a tv-nek, tüzetesen is át vizsgálva sem, azon kivűl, hogy a doboz sérűlt, és a tartozékok bontottak, kizárólag emag álltál forgalmazott termékre írom ezt és újra csomagolt!
-
qltsar
veterán
válasz
alexnagy777
#2344
üzenetére
Szerencsere nem vagyok anyazos, kulturalt formaban kritizalom a szolgaltatast. Igen, vissza tudjak keresni, mindent latnak, amit beszeltel a cseten.
-
alexnagy777
csendes tag
Ezt én is írtam korábban, hogy nálam is ez volt.
Rengeteg ilyen chat ablakot kellett bámulnom múlt év végén az emagnál, soha semmi gond nem volt a kapcsolattal, csak amikor felróttam ezt-azt és finoman kérdőre vontam az egyik helpest, na akkor hírtelen rossz lett a vonal. Semmi anyázás, meg hasonlók, csak kicsit erélyesebb fellépés.
Aztán utána is hozzá kerültem, de akkor csak simán bontotta a vonalat, azt jóvanazúgy.Egyébként ezek a mocskok
azt is látják amit gépelsz, mielőtt elküldenéd a szöveget, tehát entert nyomnál.
Volt, hogy valami kérdést kitöröltem, nem küldtem el, de a helpes már válaszolt is rá.Ebből kiindulva, lehet a korábban lefolytatott csevejeket is látják más helpesekkel, vagy elő tudják kotorni.
-
qltsar
veterán
Azért ez next level...ügyintéző szétkapcsoltatott, már eddig is láttam hasonlót, de nem tudtam megörökíteni, és nem, nem a net kapcsolatom volt rossz, vagy frissítettem véletlenül az oldalt.
Kivételesen most "átirányított" egy ügyintézőhöz - nem pedig a szokásos "A csevegés lezárult" - , ahol kezdhettem előröl az egészet, szóval, ha ilyet láttok, akkor ez történik.

-
pictigjis
őstag
az manapság még mindig normális, hogy négy napja rendeltem egy tévét, és még mindig csak "rögzített rendelés" a státusza?
-
bivalyos
aktív tag
válasz
Silentfrog
#2337
üzenetére
Ennyire azért ne legyen nagy a szórás, ez nem kV főző, vagy egy smink készlet, hanem egy 65" tv
-
bivalyos
aktív tag
Sziasztok, néztem egy tv-t emagon, újra csomagolt termék, melyhez ez van írva
"Használat erős jelei a terméken, sérült csomagolás, nagyobb karcolások a tv keretén, bontott kiegészítő szett, bontott használati utasítás szett. A termékek garanciálisak 36 hónap. Nem részesül az esetleges kedvezményekben, amelyek érvényesek az új termékekre."
Ez valyon mit jelent igazából? Ez egy 65"qled Samsung tv.
Igazából keret szinte nincs is, mennyire kell ettől felni vagy nem?
Köszönöm a válaszokat. -
válasz
Rodzser Mór
#2334
üzenetére
Szia!
Hétfőn váltottam ki emag által forgalmazott terméket easyboxból és nem volt utánvét költség. Most a kosárba helyezve ugyanez.
-
Rodzser Mór
senior tag
Helló!
Rendelnék emagról csomagautomatába és a csomagátvételkor fizetve bankkéártyával, (ahogy múlt ősszel is).
Most látom, hogy a csomagautomatánál való fizetésre 980 Ft-ot írnak kezelési költségként a megrendelés véglegesítésének menetében. Csak én nem állítottam be valamit, vagy tényleg felszámolnak ezért mostantól (nem tudom mikortól) pénzt?
(Bocs, ha már ez volt téma.)Kiköhögöm fintorogva, nem arról van szó, de ha nem muszáj, akkor nem fizetném.
-
About you az átvételtől számítva ad 90 napot és az is a csomag feladására vonatkozik, tehát átvétel és feladás között lehet 90 nap. Nálam előfordult, hogy elfelejtettem visszaküldeni a terméket és mikor véletlen a kezem közé került, már eltelt 85 nap. A rendszerük pedig a rendeléstől számítva 90 nap után már nem jelzi a visszaküldést (nem követi le a feladás-kiszállítás vonalat). Felhívtam őket, egyből küldtek feladási cimkét emailben és vissza is ment a csomag, az átvétel után pár nap múlva a számlámon volt az összeg. Ezen kívül telefonon pillanatok alatt el lehet érni őket. Nagyjából így kellene működni a cégeknek.

-
-
zsiz
őstag
Szerintem még mindig az egyik legjobb webshop, az alza mellett. Nyilván nem partnertől kell rendelni (és nem extreme digitaltól).
Friss tapasztalat: szombat délután rendeltem, hétfő reggel jött az sms, hogy a boxban van a csomagom (egy termék volt, ami nem emagos, de az is úton van már.) Lassúnak nem mondanám. Persze a webshopok nagy része azért jól szokott szerepelni, amíg csak eladni kell és minden rendben a kiszállítással és a termékkel is.
Az viszont tényleg gáz, hogy nincs se telefon, se email, csak űrlap vagy chatbot. Viszont emagos garanciával vagy visszaküldéssel nekem sose volt még komolyabb gondom. -
-
Emaghoz már egyáltalán nincsen telefonos elérhetőség? Ez a dia chatbot egy nulla.
Köszönöm szépen!
-
-
jack982
senior tag
sziasztok!
olyan kérdésem van, hogy mi van olyankor ha emag marketplace partner törli a rendelésemet, de azt már (ostoba módon) előre kifizettem bankkártyámmal? A kártya nincs tárolva emagnál.
Nem találok chat opciót (vagy akár telefonos üf elérhetőséget emaghoz), szóval várjak amíg automatán visszateszik a pénzt a kártyámra? -
pictigjis
őstag
helló, nagyobb méretű tévét kivel szállít házhoz az emag? az is sameday lesz? vagy variálnak ezzel? köszi
-
Vismajor01
addikt
válasz
Dictator^
#2313
üzenetére
Nehéz úgy, hogy nem tudom mikor jönnek. Most áthívhatom a szomszédot, leszedjük aztán itt áll amíg meg nem jön a futár?
De azért sikerült 10/10-re kihoznia az emagnak végül,
Emailre nem válaszoltak
Futárcég nem irt, nem hivott, emag nem keresett felvétel dátummal,
Random szám csütörtök negyed 8kor! hív, nem vettem fel, nyilván azt se tudtam ki az
Péntek reggel 7 órakor a ház előtt áll és ÁLL A DUDÁN. Tudtam h akk telefonon is hív, felveszem mondom VAN CSENGŐNK BMEG. Itt emberek laknak/élnek te meg állsz a dudán mint egy hülye. Ráadásul reggel 7kor.
Hát ő csengetett
Nem csengetett mert müködik a csengő épp tegnap teszteltük, de mindegy is, TV-ért jöttek?
igen
És hoztak dobozt, becsomagolják?
Nem azt magának kell
oké akkor viszontlátásraAz oké h lehet nekem voltak földtől elrugaszkodott elvárásaim miután már több 65 és 75 inches TV-t, traktoros fűnyírót, hűtőt vittek el tőlem gariba más cégek és soha senkinek nem kellett becsomagolnom!!
De ez egy dolog, akkor válaszoljon az emailre h náluk csak ez van és ha nem tetszik akkor így jártál. De nem írnak, nem hívnak, nem jeleznek mikorra jönnek, a futár egy bunkó, nem ír nem hív az se csak amikor már itt áll a ház előtt.
-
SUPREME7
őstag
válasz
koncsik
#2316
üzenetére
Nekem volt ilyen, emailben ugyanúgy intézték a futárt, szóval csak picit volt bonyolultabb a dolog.
De ha már itt vagyok, sztori... még edigital-os SSD-m döglődni kezdett, írtam a samsungnak mert 5 év garit ígértek rá. Írjak a boltnak, mert cseregarancia, de azt a bolt tudja intézni. Írtam emagnak november elején. Egyből reagáltak is, küldték a futárt, november 8-án megkapták. Aztán ugye kezdődött a BF, aztán hirtelen december lett és hát tudjuk mennyire megzuhantak. December közepén már azért írtam nekik, hogy mi a szitu, de semmi reakció. Írtam chat-en, türelmet kértek. Aztán karácsony utánig elengedtem a dolgot, akkor megint írtam nekik már ingerültebben, de semmi. Január elején ismét, kiegészítve békéltető testülettel fenyegetőzéssel, és lámlám hirtelen fontos lettem, inkább visszautalták a majdnem 3 éves SSD akkori vételárát, amiből ráadásul van nekik még, szóval, simán adhattak volna szimplán egy másikat.
Persze mondhatni jól jártam, de amennyire gyors és korrekt volt az emag 2-3 éve meg előtte, elképesztő ez a mélyrepülés
-
Jan.3.-án átvett termék (14 napos ingyenes visszaküldés, nem EMAG a forg.), sem a visszaküldhető , sem a szervízbe küldés listában nem jelenik meg, Ü.SZ.-on túl van valakinek ötlete, tapasztalt ilyet? Köszi előre is.
-
utomi
senior tag
Srácok nektek megy az eMAG chates ügyfélszolgálata? Nekem reggel 8:00 óta csak azt adja be, hogy Ön következik, Kapcsolódás folymatban és ennnyi. Hiába próbálom másik böngészőből, másik gépről semmi. Pedig nagyon kellene beszélnem egy ügyintézővel.

-
-
Dictator^
veterán
válasz
Vismajor01
#2312
üzenetére
Hívj egy ismerőst, barátot, szomszédot, vagy valakit. Egyedül raktad fel a konzollal a falra?
-
Micsurin
nagyúr
válasz
SUPREME7
#2308
üzenetére
...meg kell nézni ahonnan rendeled van-e azonnali visszaküldés. Ha van, megkérhető rá a futár, hogy várja meg míg kibontod mert esetlegesen akarsz élni az azonnali visszáruval.
Sameday nagyon fog rád fintorogni de nem fog tudni mit tenni.
...néha 3-500ft sokat dob a futár hangulatán. DPD és GLS-ből is jellemzően ugyan az a 2 srác szállít nekünk a területi eloszlás miatt. Mindig van egy kb 500Ft-om, havi 5-10 rendelés vagy néha több (anyám, apám, pám, saját cuccok) és soha nem sóhajtoznak mikor néha jelzem pls egy 2p-et várjunk már. Néha nem véletlen szempont a DPD mert a legkorrektebb gyerek. Itt lakik a városban volt, hogy hívott melóztam de látta motorgumik jönnek, dobott sms-t bebillentheti-e udvarba.
-
bul07
nagyúr
válasz
SUPREME7
#2308
üzenetére
Hát igen.
Csak visszaküldésnél vagy szervízbe küldésnél ha olyanjuk van nem megfelelő csomagolás miatt simmán beleköthetnek.
Gyári csomagolásba meg nem köthetnek velle.Én régen vettem a tv-met Telekom-on keresztül akkor még a Samsung autója emberre hozta ki nem is akkarta a munkahelyemen ideadni mert neki ki kellet volna csomagolni és megnézni hogy nincs baja.
De ha jól tudom a Telekom se így küldi már ki.Öcsémnek meg áruházból vettük decemberbe 65"-ost, kétszer Auchan, két hibás Samsung, aztán Media Mark és LG.
-
SUPREME7
őstag
Még a gyári csomagolásába se feltétlenül van biztonságban a futároknál, sokszor inkább az a probléma...
Volt már több meredek tévé készillításom, de most karácsonykor MPL futár kinyitja a tolóajtót, 3 tévé egymásnak b@szódva, az egyik sarka beleállva a másik dobozába a képernyő közepénél, vajon melyik volt az enyém? Kérdezem a futárt, hogy wtf, erre, hogy rengeteg tévé kiszállítása volt, nincs mindig ideje kikötni, meg amúgy is "ennyitől nem lesz baja"
Aztán persze mikor torzult az arcom, és elkezdtem csúnyábban beszélni még ő feszült be, hogy neki mindegy, hogy átveszem-e ... -
mzso
veterán
Nem. De szerintem írja is valahol. Nekem biztos nem kellett.
Csak, mint fentebb említettem. Semmit nem tudni, hogy mi van a csomaggal, meg a visszatérítés folyamatával.
Sőt nekem még az sem jelenik meg, hogy kiszállították, pedig az már a két ünnep közt megtörtént...
Elég gyengus, ahogy az együttműködés megy a partnerekkel.
-
omfgk
veterán
válasz
Vismajor01
#2303
üzenetére
Igen, most már nem lehet feltétele a garinak a doboz...
de, és ez egy nagy de, 75 colos TV-nél vagy legyen meg az eredeti doboz, vagy csomagolja be a tulaj valami másba.Azért gondoljunk már bele ,hogy mekkora, de mekkora szívás egy 75 colost TV-t, a saját hungarocellje és doboza nélkül ténylegesen biztonságosan becsomagolni. *
A hűtős példa sántít. Nem véletlen ,hogy pont a TV-nél követelték meg a dobozt még régebben.
* Konkrétan 1 órányi legózás. És akkor se lesz közel se olyan mint a gyári.
Ha a gyártó intézné akkor még oké. Nekik lesz olyan TV-hez való doboz meg minden. -
bul07
nagyúr
válasz
Dark Archon
#2304
üzenetére
De a biztonságos becsomagolás a tv tulaj felelőssége.
Egy nagy tv-t szerintem nem lehet csak a saját csomagolásába normálisan becsomagolni, hogy szállítás közbeni sérülésnél ne hivatkozna rá a bolt vagy szervíz hogy nemvolt megfelelően becsomagolva. -
válasz
Vismajor01
#2303
üzenetére
Törvény van rá, hogy mekkora méretű / tömegű fogyasztási cikk esetén kötelező nekik elvinni. Meg nem keresem, akit érdekel, találja meg.
-
Vismajor01
addikt
Hát...igen, arra. Azért 75" tv-nél nem egy emberes meló le és felrakni. A samsung ugyan csak 65" de ott is segített a srác leszedni meg felrakni.
Szerintem TV-nél egy bizonyos méretnél legyen alap hogy nem te intézed a csomagolást. Hűtőnél se várják el tőled h csomagold be eredeti dobozába menetkészen, ugye? Meg nem neked kell levinni az emeletről?
Plusz doboz megléte nem jár garanciavesztéssel, de ha nincs akkor meg nem viszik el tehát nincs garancia, vagy hogy?

Ja és ez "háztól házig" garancia, nem alap. Ott ugye azt is mondhatná h hozd be paraszt megnézzük
-
d@vee
őstag
válasz
Vismajor01
#2301
üzenetére
Miért mit gondolsz, majd ők leszerelik? Talán úgy vetted a tv-t hogy falra volt szerelve már a dobozban?

Az hogy másik cég ilyen plusz dolgokat csinál, az tényleg "plussz".
Pl. Samsung gyári garis tv-nél is nekem kellett dobozt szereznem (nem volt nehéz, minden cuccnak megvan a doboza a padláson), haver Hitach tv-jénél szintén. -
Vismajor01
addikt
Skacok,
Samsung tvt elvitte gariba a mediamarkt: Direkt felhivtak h van e doboz, mondom nincs sebaj hoznak. Ok csomagoltak be a tvt itt előttem.
Na most masik tv is garanciara megy, csak ez emaghoz
Elobb kaptam toluk oldalas emailt h csomagolják be jol a termeket mert ok a csomagolas miatti serulesekre nem vallalnak felelősséget. Wut? Most tenyleg nekem kene leszedni a 75" tvt a falrol meg bedobozolni meg mitudomen?
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen alaplapot vegyek?
- Gumi és felni topik
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Hardcore café
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Acer Predator 21 X: szürreális
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- BestBuy topik
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Apple iPhone 17 Pro Max – fennsík
- További aktív témák...
- AMD Gamer PC Ryzen 7 5800x RX 6600XT
- 1 TB 2230 M.2 PCI-E NVME SSD BAZÁR - Samsung, SK Hynix, Micron, WD - STEAM DECK
- 512GB 2230 M.2 PCI-E NVME SSD BAZÁR - Samsung, SK Hynix, Micron, WD - STEAM DECK
- Lexar NM1090 PRO 4TB M.2 NVME PCI-E 5.0 x4 - Új - 14.000-13.000 MBs - Eladó!
- Lexar NM790 2TB M.2 NVME PCI-E 4.0 x4 - Új - 7400-6500 MBs - Eladó!
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro Max 256GB Graphite -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3756, 91% Akkumulátor
- AKCIÓ! ASUS ROG G16 (2025) G615LR 16 - Ultra 9 275HX 32GB DDR5 1TB SSD RTX 5070Ti 12GB WIN11
- Surface Laptop 5 Touch 13.5 Retina i7-1265U 10mag 4.8Ghz 16GB 512GB Intel Iris XE Win11 Pro Garancia
- Creative Sound BlasterX G6 7.1 USB külső hangkártya
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő

Ha máshol láttad 48 ezerért, mi a fenének vetted meg 60-ért? Ez esetben mondjuk csak magadat okolhatod, szín ide vagy oda. Így, ha a telefont vissza is küldöd, a másik két tétel a tiéd.




Én nem mertem kivenni a cipőket, féltem hogy bajba kerülök. Ugyhogy ez másol is előfordul

Miért van ez?
azt is látják amit gépelsz, mielőtt elküldenéd a szöveget, tehát entert nyomnál. 


