Új hozzászólás Aktív témák

  • SUPREME7

    őstag

    válasz koncsik #2316 üzenetére

    Nekem volt ilyen, emailben ugyanúgy intézték a futárt, szóval csak picit volt bonyolultabb a dolog.

    De ha már itt vagyok, sztori... még edigital-os SSD-m döglődni kezdett, írtam a samsungnak mert 5 év garit ígértek rá. Írjak a boltnak, mert cseregarancia, de azt a bolt tudja intézni. Írtam emagnak november elején. Egyből reagáltak is, küldték a futárt, november 8-án megkapták. Aztán ugye kezdődött a BF, aztán hirtelen december lett és hát tudjuk mennyire megzuhantak. December közepén már azért írtam nekik, hogy mi a szitu, de semmi reakció. Írtam chat-en, türelmet kértek. Aztán karácsony utánig elengedtem a dolgot, akkor megint írtam nekik már ingerültebben, de semmi. Január elején ismét, kiegészítve békéltető testülettel fenyegetőzéssel, és lámlám hirtelen fontos lettem, inkább visszautalták a majdnem 3 éves SSD akkori vételárát, amiből ráadásul van nekik még, szóval, simán adhattak volna szimplán egy másikat.

    Persze mondhatni jól jártam, de amennyire gyors és korrekt volt az emag 2-3 éve meg előtte, elképesztő ez a mélyrepülés

Új hozzászólás Aktív témák