Új hozzászólás Aktív témák
-
markknight
nagyúr
Sziasztok!
Nemrég átpaliztak ezzel a termékkel: [link]
Egy kamu kínai verziót küldtek azonnal kértem a visszatérítést. Jött a Someday, elvitte a számla megvan hogy elvitték, de azóta semmi. Se a webes felületen se sehol... Én ilyen szolgáltatást még életemben nem láttam, amúgy sem rendeltem SOHA ettől az emagtól, mert sajnos nagyon tré, de mivel itt volt ez a termék gondoltam rápróbálok és hát hiba volt.Jó, nem a világvége ez a pénz, de nem szeretném, hogy elrakják maguknak. Milyen lehetőségeim vannak?
Amúgy ahogy nézem bejelentkezni se lehet jelenleg az oldalukra.. botrány az egész.
-
vence
aktív tag
Gondolom azt is tudod, hogy naponta hány rendelést teljesít az eMAG több országban ?!
Pár példa alapján nem kellene általánosítani!Inkább azt kellene nézni, kideríteni, hogy milyen szállítási körzetben van probléma, hol cserélődnek a futárok.
Miért kellene lemondani a jobb (néha nagyon jó) árakról, ahol megbízható a szállítás?!
Nekem eddig nem volt gondom - hála az égnek! - pedig többször rendeltem telókat is mostanában.Az Alza-ra is vannak panaszok és én sem ajánlanám feltétlenül őket, mert gyakran jóval többért kínálják nálunk pl. a telókat, mint más piacaikon.
Véletlenül képben vagyok ...
... a mostani estben pl.
"csakk" 58 %-kal
drágábbak az érintett telók esetében, ami több, mint durva!
Ez elég tanulságos -gondolom - szóval, nem árt figyelni a szabad rablásos világban.Szóval, illik/illeni kicsit árnyalni bizonyos dolgokat és nem általánosítani!
-
nuke7
veterán
válasz
zolnagy
#2897
üzenetére
Emag-tól csak akkor szabad rendelni bármit is, ha azt a pénzt nem sajnálod...
Picit drágábban mástól valószínűleg jobb lesz. (Alza-val pl. még nem volt szinte semmi gondom, persze ők se tökéletesek, de ég és föld
)ja, és az összefoglaló már nem érvényes, nem lehet telefonon elérni őket!
-
zolnagy
őstag
válasz
BenyPotter
#2896
üzenetére
Most beszéltem a Samedayel. Nem találják a csomagot. Szóbeli ígéretet kaptam, hogy visszakapom a pénzem. Kértem, hogy adjanak erről írásos megerősítést is. Nyilván az emagtól kell a pénzt visszakapni, a sameday meg lebokszolja az emaggal, vagy fordítva.
Felkészülök a több hetes várakozásra az itteni tapasztalatokat olvasva… -
BenyPotter
csendes újonc
Én ma is kerestem őket, tegnap reggel 9 óta szállítja az emaghoz a futár a csomagot, ma délután 4-kor gondoltam rákérdezek, mert aggódok a futár testi épsége miatt, aki Pestről Pestre 2 munkanapja szédeleg a csomagommal. Gondoltam szegényt elmosta az ár, ott fekszik valahol éhesen, a családja nem kereste, bele se merek gondolni, mi lehet vele.
Az Emagos ügyintéző ugyanazt mondja, mint eddig, ma estig biztos odaér, nézzem a nyomkövetést (nem ért oda). A sameday 2*30 perc hívásvárakoztatás után bontotta a kapcsolatot.
De az emagtól kaptam egy 2500 forintos kupont, hiába mondtam az ügyintézőnek, hogy miután 3 heti kanosszajárás után ugyanott áll a visszaküldésem, ingyen sem fogok redelni semmit az emagról.
Sameday hívásvárakoztatás közben bemondja, hogy ha nem akar várni, tegye le, visszahívjuk. Nem hívtak. Ha nem akar várni, töltse ki a holnapunkon található kapcsolatfelvételi űrlapot. Nincs ilyen űrlap.
Okuljatok az én és Zolnagy példájából, kerüljétek messze ezt a csürhe kettőst. Pedig Bog Black Friday-es videója alapján azt gondoltam, nem lesz gond velük.
-
Benhill
senior tag
[https://www.emag.hu/lps/visa-emag-kampany-majus-2024]
Ez csak nekem uj? Gyakran nézem emagot, de csak ma jelent meg/ma tűnt fel hogy van ilyen.
Ma van utolsó nap talán, bár vásároltam már párszor visa kártyával.
-
zolnagy
őstag
válasz
BenyPotter
#2893
üzenetére
Én is attól tartok, hogy nem éri meg a jogi út. Többször hívtam a samedayt én is, meg már az emag is üti őket elvileg, bár tőlük sem kaptam azóta visszajelzést. Ma megint hívom a samedayt. Őrület, hogy mjd két hét alatt nem tudták megnézni azt a rohadt videot. Semmi visszajelzés, hogy mi az aktuális állapot. Ugyanazt tudom, mint az elején…
-
BenyPotter
csendes újonc
válasz
zolnagy
#2892
üzenetére
Nem vagyok otthon jogi dolgokban, de ha a jogi képviselet és a rápocsékolt idő alatta van értékben, mint a csomag, akkor hajrá.
Én felhívnám mégegyszer a samedayt, kérném, hog, nézzék meg a kamerát, és közvetlen ezután írnék az emagnak, hogy kérjék ugyanezt a cégtől. Mást nagyon nem tudsz tenni, én írtam az emagnak 2 emailt, tettem a honlapon egy hivatalos panaszt, sz*rnak a fejemre, nem tudom, te hogy járnál velük.
-
zolnagy
őstag
válasz
BenyPotter
#2891
üzenetére
Hát én sehogy. 2 hete kifizettem nekik a két telefont és a mai napig nem látok belőle semmit. Közben jött az automata levél az emagtól, hogy mennyire vagyok elégedett a szolgáltatással. Anyátok, gondoltam! Leírtam a storyt. Talán ezért, de csütörtökön felhívott az emag, hogy segítenek intézni, mert a samey ügyintézés valóban lassú és majd jelentkeznek. De ahogy a sameday, úgy ők sem jelentkeztek... Ma délelőtt írtam a levelükre, de semmi válasz. Ha a hét végéig nem lesz semmi, akkor lépni fogok az ügyben, de még nem tudom, mit lehet ilyenkor tenni. Feljelentés?
Ha ezt tudom, az emagot messze elkerülöm!
-
BenyPotter
csendes újonc
válasz
zolnagy
#2847
üzenetére
No, te hogy állsz?
Nekem csütörtökön járt le a 2 nap, amikor a Sameday-t kellett keressem, amit mivel ők nem hívtak, megtettem. Délután 4-kor szinte leb*szott az ügyintéző, hogy miért vagyok türelmetlen, hívtak volna még aznap. A csomagot megtalálták, elindították az Emag felé. Csütörtökön. Most hétfőn, még mindig úton van az Emag-hoz.
De az emag megnyugtatott, hogy legfeljebb a kézhezvételt követően 10 munkanap után elindítják az utalást, ami legfeljebb 8 munkanapig tart.
Indoklást nem kaptam, hogy miért parkolt ~2 hetet az automatában a csomag, a Sameday-es ügyintéző javasolta, hogy örüljek, hogy meglett. Annak mondjuk örülök, hogy lesz**nom senkit sem kellett ezért a kiváló ügyintézésért.
-
-
#91658752
törölt tag
válasz
hdanesz
#2888
üzenetére
Az ügyintézés biztosan könnyebb, mert néhány kattintás, egy IBAN beillesztés és mehet vissza az EasyBoxba vagy jön érte a futár.
Mindenféleképpen csinálj videót az unboxingról. Pl. Volt olyan Apple termék, ami egyértelműen hamis volt, AliExpresses 800 Ft-os utánzat. Kérdés, hogy tudatosan árul az eMAG ilyeneket(mert amúgy én kinézem belőlük) vagy valaki hamisat küldött vissza és ennyire ellenőrzik.
Illetve ha vannak vélemények azokat is érdemes elolvasni, bár ugyanaz kommentelhet ott, aki Árukeresőn is írhat, aki még meg se kapta a terméket, de már sz@rozza és a boltot is.
Ha nem eMAG a forgalmazó, akkor saját költségen küldheted vissza az adott forgalmazónak, akár Ugandába, ha úgy írja az ÁSZFjük.Melyik az a termék? Ha nagyon jó áron van privatban elküldöd? Nem veszem meg, nyugi.
-
Sziasztok,
Olvastam pár helyen, hogy emag-ról csak akkor érdemes rendelni, ha az adott terméket az emag forgalmazza. Ilyen esetben remélhetőleg eredeti terméket kapok...és könnyebb az ügyintézés is probléma esetén?
Van egy hangfal ami jóval olcsóbb emag-on, de mivel elég nagy érték....nem szeretném megszívni. Inkább veszek akkor 10-20 ezerrel drágábban megbízhatóbb helyről.
-
Kaci84
őstag
Látom többen nem teljesen értik az Easy Buyback akciót. Jelzem én sem teljesen. Viszont szerintem így van és kell lennie.
Kifizeted a készülék árát amennyi neked kijön a végén akár milyen kedvezménnyel is. Ha lefogadtad az a Rejoy ajánlatát az EMAG visszautal a számládra X összeget amit a választott készüléknél ír.
Tehát NEM a telódért ad annyit. Az készüléked kalkulált árát a Rejoy adja. Az egy téma. Az EMAG pedig az ÚJ vásárolt készülékből ad ilyenformán kedvezményt. Ami nem is különösen nagy kedvezmény 10-15% körül. Ilyen máskor is van beszámolós kinlódás nélkül. Szóval ez tutira így van. A nagyobb kérdés inkább az, hogy
Genius vagy másmilyen kedvezménnyel működik-e? Ha mégsem valahogy máshogy kellen rendezniük a dolgot, nem kellene a rendszernek engedni, hogy végévigyük. -
-
Taci
addikt
-
Zsolt,72
senior tag
-
nuke7
veterán
Ezt amúgy tudják az emberek, vagy mindenkit szétb*sz az ideg csöndben amikor odamegy, és csak ott derül ki..?

-
mrsoul
csendes tag
Ez emag-nál van valakinek vmi infója az "Easy Buyback" akcióval? (BB forumon már elindult a téma, de itt folytatnánk~ https://prohardver.hu/tema/bestbuy_topik_akcio_ajanlasakor_akcio_hashtag_kote/hsz_186356-186356.html)
Elvileg "Easy Buyback: 70000 Ft kompenázciót kapsz" egy S24 Ultra-ra, az adott telefon amit eladnék (rejoy-nak viszik ugyebár) az 60 ezret ér.
Emag ügyfélszolgálat szerint ennyi, megkapom a 60 ezret számlámra és kész (ha rejoy szerint valóban megéri a 60 ezret), nincs semmilyen egyéb kompenzáció.
Akkor a leírással ellentétben ez nem egy samsung féle készülék beszámítás kedvezmény, csak egy kampány~?
Megérős lenne az S24 Ultra 256gb, genius 15% kedvezménnyel 505-ről 429 + 70e "kompenzáció" + a 60e forint telóérték = 300e
Tapasztalat, bővebb infó valakinél?
Az ügyfélszolgálat nem egységes választ ad az akcioval kapcsolatban, nem egyértelmű az egész
-
Dottorei
tag
Hi! Segítség kellene. Visszaküldtem egy terméket (márc. 28) de az árát nem kaptam meg. (A futár lecsippantotta). Már 2x reklamáltam de mindig csak türelmet kérnek, állítólag a futárnál lett a státusza törölve - ezt mondják, meg hogy utánanéznek. Az első reklamáció kb 1 hónapja volt, semmilyen választ sem kaptam. A második most, állítólag 1-2 nap múlva tájékoztatnak. Eléggé lerázásnak tűnik ez most már, mit lehet tenni?
-
Dictator^
veterán
Úgy,hogy ha az előző címzett nem csukta be az ajtót, és akörül van nyitva, amit a rendszer kinyit..
Nem először volt olyan, hogy az előttem lévő címzett, rossz fiókot nézett, mire szóltam neki, hogy a másik ajtó nyilt neki (kiírja, hogy melyik oszlop, hanyadik ajtaja nyilik ki)...
Úgyhogy szerintem simán van, hogy mivel nem csukják be az ajtót, így rossz fiókot néznek..
-
DS39
nagyúr
én az első alkalommal paráztam, hogy ilyen lehet, de szerencsére azóta sem volt. (emag, alza, magyar posta box)
de az alza-t nem javaslom, nem volt rendesen becsomagolva a termék, és a helyszínen a kártyaolvasójuk szar volt, és appban kifizetve sem nyílt ki. (beírva a csomagszámot, újra ki akarta velem fizettetni, holott, az már megtörtént)
az ügyfélszolgálatuk telefonon elérhetetlen volt, így hazamentem. majd kb. fél óra múlva jött egy értesítés, hogy kinyitható a box, visszamentem és akkor már jó volt, de ilyen macera után, az ő boxukba rendelgetést elengedtem.... -
vargalex
félisten
-
Xtomi
tag
Játsszuk el rögzíted a csomagkivételt a boxból.
Gondolom nem megy senki két telefonnal vagy nem sűrűn nyomtatja ki a kódot így kb. onnantól tudsz videót rögzíteni hogy kinyílt valamelyik fiók (vagy már beírtad a kódot, de én szkennelni szoktam), ami megjelenik a képernyőn. Persze a fiókokon NINCS szám mert minek . . .
Most megyek majd egy cipőért, rögzítem majd, de én 30.000-nél drágább cuccot nem kérnék boxba. -
Van amikor nem zárja be valaki rendesen amikor kivette a saját cuccát. Én is legutóbb beütöttem a kódot, hallottam egy kattanást, de amikor odanéztem nem láttam egyet sem kinyílni, a rugó nem lökte ki az ajtót, úgy kellett végigpróbálgatnom a rekeszeket, hogy melyik van nyitva. Így ha pont olyat sikerül volna kinyitnom ami egy másik emberke nem bezárt rekesze volt, akkor ugyanígy járhattam volna. Szóval nem feltétlenül user error.
-
DS39
nagyúr
válasz
BenyPotter
#2846
üzenetére
De hogy tudsz rossz fiókot nézni?
A rendszer nyitja ki megfelelő ajtót. -
zolnagy
őstag
válasz
BenyPotter
#2846
üzenetére
Ahh, akkor ez nem egyedi sajnos. Kíváncsi vagyok én is, mi lesz, majd jelzek.
-
BenyPotter
csendes újonc
válasz
zolnagy
#2845
üzenetére
Csao, én is felhívtam ma őket, szerintük be se raktam a csomagot. Ügyintézőnek elmondtam, hogy beírtam a kódot, kivágódott egy ajtó, beleraktam a csomagot, becsuktam az ajtót, és eljöttem. Nekem is a raktárvezetőre hivatkoztak, illetve a 2 napos határidőre, ezt elmondtam egy Emag-os ügyintézőnek (nem, nincs jobb dolgom egész nap mint az ügyfélszolgálatot vegzálni), aki szerint a sameday ilyenkor visszanézi a kamerát, hogy mi is történt.
Gondolom ahogy én nem jó fiókba tettem (/s), hanem egy véletlenszerű fiókba, úgy te se a rendes fiókodat nézted, csak egy véletlenszerű üreset (/s, nyilván nem nézlek hülyének, csak rád vetítettem, amivel ma engem megvádoltak).
Majd jelezz ha megtudsz valamit a magasságos raktárvezetőtől

-
zolnagy
őstag
Úgy látom, másnál is volt olyan, mint most nálam. A kérdés, hogy másnál mi lett a vége, megkapta a rendelt terméket? Ha igen mekora átfutással?
A story: A múlt héten rendeltem 2db telót a gyerekeimnek emagról (~250e, amit elutaltam). Tegnap jött a kód az easyboxba. Kinyitom és nem volt benne semmi…
Felhívtam a megadott Sameday panasz számot, egyeztettem mára egy házhozszállítást (mert íziboxba még 1x nem lehet), de mivel 16:00-ig nem jött semmi visszaigazolás és a futár sem jött persze, felhívtam újra őket. Azt mondták, vizsgálják az ügyet és továbbították a raktárvezetőnek (?), vagy kinek, aki nem jelzett vissza még. Ha 2 nap múlva nem jelentkeznek, akkor hívjam újra őket.
Közben az emag ügyfélszolgálaton is leírtam a bajom, arra jött egy szám, hogy rögzítették, aztán azóta semmi...
Mire számítsak szerintetek? -
Xtomi
tag
Jól tudom hogy mostanában Budapesten 2x szállítanak ki naponta boxba?
-
Dictator^
veterán
válasz
BenyPotter
#2828
üzenetére
Szia
Nem tud olyat csinálni a futár, hogy nem veszi ki a boxból.. max akkor, ha nem kóddal tetted be, csak simán beraktad egy nyitott rekeszbe.. -
BenyPotter
csendes újonc
Frenetikus, köszi az infókat.
Bármi tipp, hogy mit tudok tenni azon túl, hogy az alulfizetett ügyintézőket traktálom a fájdalmammal újra és újra?
-
Because
őstag
válasz
BenyPotter
#2833
üzenetére
A visszaküldések menüpont alatt már látom, hogy fogadták a terméket.
Nálad így akkor tényleg eléggé elhúzódik :/ -
vargalex
félisten
válasz
echterion
#2831
üzenetére
Ahogy a kolléga is írja, ha elmentett bankkártyával fizettél, akkor automatikus velejárója a fast refund szolgáltatás. Többen írták már itt, hogy berakták az automatába és szinte azonnal meg is érkezett az utalás. Esetemben éppen hétvége volt, hétfőn reggel érkezett.
-
válasz
BenyPotter
#2834
üzenetére
Csak ha elmentett kártyával fizetsz, akkor él ez az opció.
-
-
Because
őstag
válasz
BenyPotter
#2830
üzenetére
Ahogy korábban írtam én a követést hiányolom. Te honnan tudod, hogy még a box-ban van?
-
echterion
nagyúr
válasz
BenyPotter
#2830
üzenetére
Igen, kártyával fizettem, de nem volt semmi fast refund dolog. Két párat rendeltem, és az első pár cipő (a nagyobb méret) jó lett a meglepettnek, így a másik csak ment vissza az automatába mindenféle kibontás nélkül, ez le is írtam visszaküldéskor az emag-os visszaküldési form-on.
-
BenyPotter
csendes újonc
válasz
echterion
#2829
üzenetére
Online fizettél? Ahogy láttam ott van ez a fast refund lehetőség. Én "ostoba" utánvéttel rendeltem, mert hát ugye okos, dörzsölt felhasználó első rendelésnél nem fizet előre...
Nekem azt mondták (emag, chaten), hogy miután visszaért a cucc, 15 munkanapjuk van megvizsgálni a terméket, és ha jóváhagyják akkor 10 munkanapon belül visszakapom a pénzem, ami azért kalandos, mert még a májusi fizumat se kaptam meg, de mire az Emag fizet, már a júniusi is a számlán lesz.
Szerk; helyesírás
-
echterion
nagyúr
válasz
BenyPotter
#2828
üzenetére
Én tán 1-2 hete küldtem vissza egy pár bontatlan cipőt, még ki se vette a futár a box-ból a cuccot, már kaptam is a visszatérítést. Max. egy napot kellett csak várnom.
-
BenyPotter
csendes újonc
Valakinek van tapasztalata mostanában visszaküldésre? Múlt hét hétfőn vettem ki, és 1 óra múlva küldtem vissza terméket (most már tudom mi a különbség a 4,5 és 5,5 mm-es Asus töltők között), de egy hete az
slowboxbaneasyboxban várja a futárt.Az Emag csak a türelmemet és a megértésemet kéri, a SameDay elérhetetlen, egy 2 hetes disclaimer van az oldalukon, hogy kapacitásproblémákkal küszködnek. Én ezt mind értem, de a VIII. kerületi boxot azért heti 1x kellene tudni üríteni.
Volt valakinek afférja velük ilyen téren mostanság? Fogyasztóvédelemmel nem fenyegetőztem, ha velük kellene intézkednem azzal csak egy másik lyukat ásnék, hogy a meglévő kupac földemet beleszórjam.
Szerk: Emag által forgalmazott termékről van szó.
-
Bl.Gyo.
őstag
Üdv.
Mikorra várható a szállítás házhoz ami az emagtol van?
Tv-t rendeltem múlt hét kedden, kifizettem előre. Pénteken jött sms hogy "a mai napon kerül kézbesítésre", futár száma. Futár száma nem elérhető. Mai nap Hétfőn és egyben az utolsó határidő napon sms "mai nap kerül kézbesítesre" sofőr száma (már más szám mint a korábbi). Hívom 2 óránként, kinyom, nem veszi fel. Most már 17 óra van de még mindig sehol semmi.
Mi a fenét csinálnak, mikor jön, mik a tapasztalatok, mert totál megbízhatatlan tróger hozzáállás ez. Legalább valós infót adjanak mikor jön, vagy vegye fel a futár a telót.
Már annak örülök ha egyben kapom meg a tvt mert így az játszódik le előttem mint ha össze vissza dobálnák, szállítják stb.
-
echterion
nagyúr
válasz
atiska007
#2825
üzenetére
A videós azonosítást általában neked kell kezdeményezni az általuk email-ben küldött linkről, adott időablakban a adott határidőig. Sztem néz meg, mit küldtek, valszeg ott lesz benne egy link a tudnivalókkal.
Le vagyon foglalva a cucc emag-nál, a folyamat végéig nem fogják eladni másnak. -
atiska007
senior tag
Emag általában mennyit vár Cofidisre?
Rendeltem egy naaaagyon akciós TV-t cofidissel, még május 24.-én.
Azóta folyamatosan b..gatom cofidist és akkor arrébb lökik a kérelmet. Ott tartok, hogy elfogadták az irataimat/keresetit, talán valami videós azonosítás van még hátra.Félek, hogy addig húzzák, míg emag azt nem mondja, hogy na ennyiért már nem adjuk a tv-t (elfogyott, meghalt vagy valami más béna kifogás)
Kell ettől tartanom? Mik a tapasztalatok?
-
bozsozso
őstag
Sziasztok,
Mit lehet olyankor tenni ha Genius Deals akcióban -20% kupon szerepel, de csak 15% kedvezményt adott? Fiókomban nem volt csak 15%-os kupon.
Kávék közül választottam 2 félét.
Diával nem igazán tudok erről chatelni.
Megvettem így is, mert ha jól tudom máig érvényes a kupon csak így elég bosszantó.
Előre is köszönöm a segítséget.
-
Because
őstag
Sziasztok!
Visszaküldök egy csomagot, Easybox-ba ma raktam be.
Erről kell kapnom értesítést? Hogy a terméket elhelyeztem valami, stb... mert semmi se jött róla.Köszönöm
-
#91658752
törölt tag
válasz
vargalex
#2816
üzenetére
A legjobb partnerük az evoMAG, és még a nevét is direkt így írja. Ha nem jók a fényviszonyok, rosszul lát az ember picit simán eMAG.

Régen ahol laktam volt egy Mangal Ilona mittudoménmi Kft. Piacokon és hentes üzletekben árultak. Elég volt egy nagyobb rés, a "Mangal ica termékek" feliratnál csak egy 2-3x nagyobb rés volt, mint a többi betű között, tehát nem egy szóköznyi, csak szemléltetni szeretem volna és árulták az olcsó húst, megtévesztve az embereket, mint mangalica termékek.
-
vargalex
félisten
Egyáltalán eMag volt az eladó?
Én egyébként most vettem a gyerekeknek telefont az eMag-tól. Hozzá rögtön választottam is tokot, aminél tisztában voltam vele, hogy nem az eMag az eladó. A telefonok másnap az EasyBox-ban voltak és a tokok annak ellenére, hogy Bulgáriából érkeztek, a 4. napon szintén megérkeztek az EasyBox-ba. Egyébként kicsit megtévesztő, mert a cég neve: ShopMobile HU.

-
ödönke
aktív tag
Hiába reklamáltam online. Ígérték, hogy küldenek levelet. Természetesen nem küldtek. Vicc kategória ez a cég. Temuról gyorsabban idér.

-
xact
tag
Sziasztok!
Akcióban vásárolt telefonnal kapcsolatban lenne kérdésem, ugye adtak hozzá ajándékot (antivírus+Voda SIM-t), gondolom azt is vissza kell adni elálláskor ugye?
Telefonnál kell figyelni valamire, állapotra gondolok, nyílván nem karcoltam össze. -
válasz
Rodzser Mór
#2812
üzenetére
A bal felsőben ez a
cimke csak amiatt van akár külsős szállítónál is, mert használható rá a genius ingyen szállítás(ok egyike).
Ezek meg jelentik azt, hogy kuponkedvezmény van rá (amennyiben aktiválod):


Egyébként gondolom valami olyan miatt nem aktív alapból, mert akkor lehet azt az árat kellene feltűntetniük, mint az elmúlt időszak legjobb ára (nem vagyok jogász és nem is nyálaztam át a jogszabályt). Így meg hogy nem kapjuk meg automatikusan gondolom ki lehet bújni az új jogszabályi kötelezettség alól (pontosabban be kell tartani, de mégsem kell elárulniuk, hogy mennyi is volt az elmúlt X hónap legjobb ára).
Illetve ha nem nyomnak rá a kupon alkalmazására, az egy kis plusz pénz. Persze ez sokkal inkább kontraproduktív, mert ha a vásárló átverve érzi magát, akkor feketelistára teszi az egész platformot. -
Rodzser Mór
senior tag
válasz
Benhill
#2811
üzenetére
Így, ahogy mondod.
Ha nincs aktiválható kedvezmény, akkor mi a francnak van kint a megnyomható/aktív gomb az Alkalmaz-ásra?
Ha pedig van ilyen extra kedvezmény, akkor miért nem aktív önmagától a kedvezmény, miért kell gombot nyomogatni hozzá? Agyrém!

A mostani
"Az utalvány nem alkalmazható a kosárban található termékekre."
helyett azt kéne kiírni, hogy egyértelmű legyen pl.::
"Az utalvány nem alkalmazható a kosárban található termékekre, mert nem tartalmaz Genius Deals kategóriába eső termékeket."
Máris tisztább lenne a kép.
-
Benhill
senior tag
válasz
Rodzser Mór
#2809
üzenetére
Szerintem sincsenek jól elkülönítve a kuponok, belezavarodik az ember mire rájön, mi mihez és mivel használható.
-
Rodzser Mór
senior tag
Köszi.
Kezd letisztulni.Egyébként most rákattintottam, belementem a "Barkács és autó" kategóriába
https://www.emag.hu/label/Genius-ajanlatok-2024-05-27-06-02-Barkacs-gepek-es-kiegeszitok?ref_label_campaign=genius-deals-2024-05-27-06-02_barkacs-es-autoÉs itt a felsorolásokban vannak olyanok, amin nincs kint a Genius Deals címke viszont itt mégis fel van sorolva. Akkor most hogy van ez?
Továbbá a fejlécben ez van:

* és ** megcsillagozva.
Viszont a * és ** csillagra ezen a weboldalon nincs magyarázat, leírás.Slendrián, pongyola az egész.
Ezt átnézi valami hozzáértő felettes? Szerinte ezek így jól vannak? -
kóóó
aktív tag
válasz
Vérboci
#2800
üzenetére
Mondtam nekik, hogy a pénzt akarom vissza és megyek máshová venni egy újat, de azt mondták majd ha beérkezik a postai úton feladott csereutalvany és elkezdték feldolgozni majd akkor beszélhetünk róla, hogy mi a helyzet. Első sorban csere vagy akár pénzt is vissza. De ahogy ismerem őket, lehet egy náluk levasarolhato kupont fognak adni...
-
axlfsi
veterán
válasz
Rodzser Mór
#2804
üzenetére
Azt látod, hogy csak egy meglehetősen szűk termékcsoportra alkalmazható? ... ott írja, az egész leírás alján, Te magad is bemásoltad:
"A kuponkedvezmény felhasználható az alábbi termékekre:
https://www.emag.hu/label-campaign/genius-deals-2024-05-27-06-02"Hátt katt a linkre és nézd meg. HA abból a listából van a kosaraban és kitesz legalább 12k Ft-ot, akkor alkalmazható kell, hogy legyen.
Most néztem át mellesleg, és jó nagy hülyeségek, legalábbis, számomra onnan semmire nincs szükségesem. -
válasz
Rodzser Mór
#2804
üzenetére
Mit szeretnél venni? Kíváncsiságból ránéznék, hogy nálam mit mutat.
-
Rodzser Mór
senior tag
válasz
#91658752
#2799
üzenetére
Tettem még a kosárba, de nem tudom aktiválni ezt a 15% kedvezményt.
Azt írja:
"Az utalvány nem alkalmazható a kosárban található termékekre."Fene sem igazodik ki rajtuk már. Ez van az utalvánnyal kapcsolatos infó oldalon:
Érték:
Kedvezmény akár 15.00 %
kódot:
xxxx-xxxx-xxxx-....
Érvényesség:
Érvényesség utolsó napja: 2024.06.02 - 23:59
Hogyan tudod felhasználni:
akciós termékek esetében is érvényes
más vásárlási utalványokkal együtt nem használható fel
eMAG ajándékkártyákkal együtt, amellyel rendelkezik
több megrendelés esetében
rendelés minimum 12000.00 Ft összegtől
az összes elérhető csatornán keresztül
Érvényes:
A kuponkedvezmény felhasználható az alábbi termékekre:
https://www.emag.hu/label-campaign/genius-deals-2024-05-27-06-02Ez a Genius Deals, ez más mint a sima Genius-os termékek?
Mert a kosaramban 12000 Ft-ot meghaladó, kizártólag Genius-os termékek vannak.
A rongybatekert fszért nem lehet ezt egyértelműen leírni a weboldalon?
Véletlenül sem érthető ez a felhasználónak. Mi a bánat kell még a rendszernek vagy mi a bökkenő? -
tibbike01
őstag
Sziasztok,
Ezt a kupont hol találom? Genius tag vagyok.
Új hozzászólás Aktív témák
- Hardcore café
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Acer Predator 21 X: szürreális
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- BestBuy topik
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Apple iPhone 17 Pro Max – fennsík
- Huawei Watch GT 6 és GT 6 Pro duplateszt
- Battlefield 6
- Melyik tápegységet vegyem?
- További aktív témák...
- AMD Gamer PC Ryzen 7 5800x RX 6600XT
- 1 TB 2230 M.2 PCI-E NVME SSD BAZÁR - Samsung, SK Hynix, Micron, WD - STEAM DECK
- 512GB 2230 M.2 PCI-E NVME SSD BAZÁR - Samsung, SK Hynix, Micron, WD - STEAM DECK
- Lexar NM1090 PRO 4TB M.2 NVME PCI-E 5.0 x4 - Új - 14.000-13.000 MBs - Eladó!
- Lexar NM790 2TB M.2 NVME PCI-E 4.0 x4 - Új - 7400-6500 MBs - Eladó!
- LG UltraGear Gaming Monitorok : FRISS SZÁLLÍTMÁNY -30%
- Lenovo ThinkPad X1 Active Noise Cancellation fejhallgató
- 0perces! Samsung Galaxy Book5 Pro 360 2in1 Core Ultra 7 256V 16GB 1TB 16" WQXGA+ AMOLED TOUCH 1évgar
- BESZÁMÍTÁS! ASUS H510M i5 10400F 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 Ti 8GB ZALMAN T4 Plus CHIEFTEC 700W
- Bomba ár! Dell Latitude 5430 - i5-1235U I 16GB I 256SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W11 I NBD Garancia
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
drágábbak az érintett telók esetében, ami több, mint durva!
)



)




cimke csak amiatt van akár külsős szállítónál is, mert használható rá a genius ingyen szállítás(ok egyike).





