Új hozzászólás Aktív témák
-
DaVE-1
senior tag
Vennék egy procit. Emagon látom ott figyel az ár alatt -10%-os kupon ha teszek mellé mást is a kuponos akciós termékek közül..De nem igen tudom mit kéne mellé tenni hogy levigye a 10%-ot valaki tudna ebben segíteni?
-
nincsnév007
addikt
Sziasztok. Vissza kuldésnél kell a borítékra írni valami címet ?
-
FireKeeper
nagyúr
fuh na én is kaptam ma egy emag reality checket, asszem ezektől se veszek ezek után soha semmit
egyik csetbot átad egy feltételezhetően másik csetbotnak.
értem én hogy drága fizetni az embereket de nem hiszem el hogy egy ekkora cég nem képest fenntartani normális ügyfélszolgálatot. -
zsero
aktív tag
Genius számlázási nevet lehet valahol állítani? Nem találtam rá opciót. Ügyfélszolgálat ilyen esetre létezik valahol?
-
Bl.Gyo.
őstag
válasz
Bl.Gyo.
#2991
üzenetére
A chat fagyáshoz annyit hogy az appal van valami mert abba fagy meg pár perc után aztan megy az egész a levesbe, weboldalról nem csinálja, onnan tudtam megtenni most én is.
Csajnak mondtam azt is hogy aki most ebben a "csomag vezetés" témában hibázott és miatta van ez a kalamajka, azt nem alkalmas erre a munkakörre, menjen mekibe.😄
-
Bl.Gyo.
őstag
válasz
SyMbioTe
#2992
üzenetére
Nagy nehezen sikerült egy hús vér emberrel beszélni. Sok mindenről szó volt, nem írom le. 06.27en lett felvéve az ügy a kivizsgálásra, én jóval előbb jeleztem a dolgot már, 30 napja van a futárszolgálanak a megoldára. Kivizsgálják, kamera felvételek vissza nézése hogy lássák a termék útját ami kétlem hogy már meg lenne. Kicsit idegesen írtam a csajszinak, mondtam várok kicsit ha nincs tájékoztatás se hogy hol jár a dolog akkor más megoldást keresek a pénzem vissza szerzésére. Meg sürgeti a dolgot. Mondani bármit lehet, meglátom meddig lesz türelmem. Bizonyíték mindenről van evvel kapcsolatban, meg az is hogy hívtam a futárt is 2 napon át nem értem el, képernyő képek stb. Csak tud a fogyasztó védelem kezdeni evvel valamit. Termék nincs nálam, a pénzem meg náluk van. Mondtam az ügyintézőnek ezt, és kérem vissza a pénzem, a többit meg a futárszolgálattal boxolják le mi történt a termékkel, a lényeg nálam nincs, pénzt vissza aztán viszlát. Erre persze hogy a terméknek meg kell lennie csak akor tudják utalni. Soha semmit nem fogok előre fizetni többet sehol mert aztán futhatok utána.
-
válasz
Bl.Gyo.
#2991
üzenetére
"Komolyan nem lehet velük normálisan kommunikálni?"
Nem. Se telefonos ügyfélszoglálat nincs, a boltok is bezártak nagyrészt (kivéve Bp-en néhány)
Nekem korábban volt garis, meg visszaküldési gondom, akkor még volt telefonos is, meg bolt is. Mindegyik esetben tök normálisak voltak, segítettek, minden rendben is volt.Én 3 hete harcolok velük, a legtöbb beszélgetésben ugyanazokon a sablonokon megyünk végig, többször vissza is utalok rá, hogy ezt előbb írtam le, mintha el se olvasta volna amit írok.
Másik opció, hogy valahogy elterelik arra a végét, hogy emailban majd értesítenek. Itt 3-ból két esetben jött email, hogy megkeresés rögzítve, azóta nem válaszoltak. Egy legalább kommunikált és válaszolt, igaz megoldás ott sem született.Majd szerintem leírom a komplett sztorit, ha végére érek, én az easybuybackel szívtam meg, valami hiba csúszott a gépezetbe és nem adta hozzá a rendeléshez az akciót.
Probléma, hogy semmi bizonyítékom nincs, hogy én pedig minden adatot megadtam és bepipáltam, így a békéltető/fogyasztóvédelemmel se érek sokat. -
Bl.Gyo.
őstag
válasz
SyMbioTe
#2990
üzenetére
Elkezdtem a beszélgetést, de lefagyott az egész chat. Ezelőtt is ezt csinálta amikor Diával beszéltem. Komolyan nem lehet velük normálisan kommunikálni? Agyam el száll. Hova lehet menni személyesen hol a központ hol mehet ezt intézni? Unom már ezt hogy kommunikálni nem lehet velük. Voltam az Etele plázában az emagban is ott az üzletvezető írt mailt nekik közvetlenül, ennek is 2 hete, és semmi nem történt azóta.
Itt megállt az egész pont amikor a válasz jönne

Lehet hagyom, és kérem a fogyasztóvédelem segítségét. Unom már ezt, futok a pénzem után, mert valaki el szúrt bent valamit, és beszélni se lehet velük normálisan...
-
Bl.Gyo.
őstag
Hali.
Tudna valaki más e-mail címet az emaghoz a web oldalon kívül megadotton kívül? Mert ott úgy érzem csak valami géppel e-mailezek. Teló számuk meg nincs. Hogy lehet elő emberrel kommunikáni? Fontos lenne.A történtem hogy 1 hónapja rendeltem egy tvt, kiszállítással, de nem érkezett meg, és úgy van az útja rögzítve hogy én vissza utasítottam az árut, de a termék nem érkezett vissza az emag-hoz, pénzem nem kapom vissza ezért. Én vártam a terméket, futárt nem értem el sose, engem se hívtak, nem utasítottam vissza semmit. Most nem tudni hol az áru mert se nálam nincs az emagnál nincs, és az sameday raktában sincs. Lehet ellopták Pl a futár? Vagy fel se adta fizikailag az emag, és valami adminisztrációs hiba van mint ha fel lett volna adva? Engem nem érdekel mit csinált a futár ki mit szúrt el, a lényeg hogy én nem kaptam semmit, és vissza utasítva lett valahogy ahogy a rendszerben látszik, azaz a pénzem vissza járna. Hogy tudnám vissza szerezni a pénzem? Menjek fogyasztóvédelemhez? Emaggal nem tudok kommunálni normálisan, nem válaszolnak csak annyi hogy utána néznek ennek már 3 hete vagy több.
Valaki tippet hogyan kaphatom vissza a pénzem? Köszi előre is!Ui: most látom erről is van szó ezelőtt hogy tudok elő emberrel beszélni.
-
Indian74
senior tag
válasz
HUN_Sector
#2985
üzenetére
Köszönöm írtam is nekik
-
Indian74
senior tag
válasz
HUN_Sector
#2983
üzenetére
Próbáltam DIÁ-val beszélni az nincs ott az az opció hogy szerviz lap vagy valami hasonló.
Csak is cseregarancia opció van.
De még csere garanciáról szóló email-t nem kaptam.
-
Indian74
senior tag
Sziasztok ! leadtam egy wd külső winyot javításra kb 2 hete...
Ezt kaptam vissza email-ben....
Mi a teendő ha szeretném cseréltetni, de más termékre??Elkészült munka szervizlapja.....
Tisztelt Ügyfelünk!Tájékoztatjuk, hogy az eMAG szervizben regisztrált ::::::: számmal ellátott
terméket a következő státusszal véglegesítettük, mert a termék nem volt
javítható: SZTORNÓZVA AZ ÜGYFÉLNÉL.Kérjük, a további ügyintézés kapcsán értesítsen bennünket:
1.Ha új rendelést szeretne leadni, úgy vegye fel a kapcsolatot
ügyfélszolgálatunkkal a Panaszok & észrevételek űrlapon, vagy
keresse Diát, az online asszisztensünket és hivatkozzon a jelen
értesítőben szereplő azonosítóra.
Kérjük ellenőrizze, hogy a kiválasztott terméket az eMAG forgalmazza-e.2. Abban az esetben, ha a vételárat szeretné visszakapni, kérjük jelezze
ezen irányú igényét is felénk az alábbiak szerint:
Amennyiben utánvéttel vagy átutalással fizette ki a terméket, kérjük adja
meg nemzetközi IBAN* kódját és a bankszámlatulajdonos pontos nevét az
alábbi űrlapon, amelyre a vételár visszautalását elindíthatjuk.
Amennyiben online kártyával fizetett korábban, úgy azt az összeget a
vásárlástól számított 6 hónapon belül vissza tudjuk indítani ugyanarra a
számlára. Amennyiben online kártyával fizetett, de 6 hónapnál régebbi a
vásárlás időpontja, kérjük adja meg nemzetközi IBAN* kódját és a
bankszámlatulajdonos pontos nevét az alábbi űrlapon, amelyre a vételár
visszautalását elindíthatjuk.Előre is köszönöm a segítséget
Telefonos elérhetőség az nincsen....
-
válasz
HUN_Sector
#2979
üzenetére
PCX sem jobb náluk.
-
Dictator^
veterán
válasz
HUN_Sector
#2976
üzenetére
ASZF-ben ha benne van, akkor törölhető, vagy felajánlható, hogy teljes áron (ha hibásan volt feltüntetve) akkor megkaphatod.
Ez a legtöbb magyar cég ASZF-ben is szerepel már. -
-
markknight
nagyúr
-
Thoty
senior tag
Volt régebben egy Ovolt Business nevű cég, szintén román, ami kamu volt, semmit nem küldtek ki. Gondolom arra játszottak, hogy az előre fizetett összegeket megforgatták, majd előbb-utóbb visszafizették a vásárlóknak a pénzt. Szerintem ez ugyanaz a cég, csak más néven.
Ráadásul a cégnévben Electroromania van, a címe meg lengyel
-
finest
addikt
Ovolt kereskedővel van valakinek tapasztalata?
Több Ram is irtó olcsó nála, de csak futáros szállítás van 4k-ért és előre utalás. Pl.: [link] -
axlfsi
veterán
válasz
#91658752
#2949
üzenetére
"... Sok esetben a saját költségeden kell visszaküldeni a terméket a beszállító címére, nem jó biznisz."
Ez egyébként teljesen jogszerű? Persze, értem én, hogy piactér és nem csak magyar forgalmazó található itt meg, de holnapután jön egy amerikai gyártó/forgalmazó, akkor majd oda kell küldenem, ha a fostalicska minőség (fogyasztói társadalom ftw) gariidőn belül beigazolódik és megmakkan a termék? Ez azért még mindig egy magyar platform, amire magyar fogyvéd és minden egyéb jogok és kötelezettségek vonatkoznak...Erre én akkor már azt mondom, hogy eleve nem jó biznisz az emagon várásolni, ...
-
rrazgon
újonc
Köszönöm a válaszokat, egyelőre a státusz változatlan. Mi van, ha a cég nem válaszol az EMAGnak?
-
zolnagy
őstag
válasz
rrazgon
#2966
üzenetére
ÁFF-ben 7 nap van írva, attól számítva, hogy kéred a törlést. Én sok levelezés árán a mai nap kaptam vissza a pénzem az egy hónapja rendelt és soha meg nem érkezett (illetve nem volt az easyboxban) telefonjaimra. A pénzt két hete kértem vissza, mert addig reménykedtem, hogy megtalálják a telefont és azt kapom meg.
-
markknight
nagyúr
válasz
markknight
#2910
üzenetére
Végül az lett a vége, hogy kb 2 hete írtam nekik egy anyázós levelet, amire a csütörtökön írtak vissza nekem, hogy hát sajnálják, de ez a csodálatos someday még nem ért oda a termékkel a partnerhez. Ma reggel kaptam az SMS-t, hogy megérkezett a partnerhez a termék, délután pedig elfogadták a visszaküldést és már a pénz megérkezett.
-
rrazgon
újonc
Üdv mindenkinek!
Van valakinek tapasztalata EMAG rendelés törléssel kapcsolatban? Rendeltem egy akkut, szünetmentes táphoz, kártyával ki is fizettem. A vásárlás dátuma 06.22 volt. A kiszállítást 06.26-ra ígérték, ehhez képest a mai napon (06.28) a dolog státusza sikeres fizetés, tehát a partnercég 6 nap alatt annyira nem volt képes, hogy a terméket előkészítse a szállításra. Megnéztem, volt raktáron, amikor rendeltem.
Mivel nem akartam tovább várni, töröltem a rendelést és vettem máshol akkut a szünetmentesbe.
Mennyi idő, amíg visszakapom a pénzemet (5200 Ft)?
Jelenleg annyit ír, hogy elküldték a törlési kérelmet a cégnek és frissítik a státuszt, amint választ kapnak a cégtől.
Lehet, hogy csaló cégbe futottam? -
evitiguF
senior tag
Üdv!
olyankor mi van, ha egy megrendelésben 2 különböző terméket kértem EasyBoxba, de az átvételnél csak az egyik terméknek az összegét kérte a terminál, majd nyitotta mindkét, a rendelésben megadott termékhez tartozó fiókot?
A nem kifizetett terméket megnyertem? Vagy később, utólagosan be tudják ezt terhelni?Egy nagy csavar van még a dologban, a nem kifizetett termék flakonos termék, bár rendesen be volt csomagolva, a szállítás során megsérülthetett, a doboza elázva, a termékből jó fele hiányzik, ergo ezt megreklamálnám / visszaküldeném. De így, hogy ingyen volt, maradna, reklamáció nélkül.
-
Peter.70
addikt
Sziasztok,
ha emag-ról rendelek valamit és futár hozza, akkor ki a szállító?
Az emag saját futár cége? -
vargalex
félisten
válasz
echterion
#2956
üzenetére
Miután ide írtam, az eMAG chaten beszéltem egy ügyintézővel. Ő végül megértette a problémámat, elkérte a valódi IMEI számokat, azt ígérte, hogy javíttatja és jelezni fog e-mail-ban. Egyébként fel lehet venni velük más csatornán is a kapcsolatot valahogy?
Utána egyébként megnéztem és minden eMag-nál vásárolt termékem esetén (szárítógép, fejhallgató, 2 éve vásárolt telefon) is ilyen EDS00 kezdetű azonosító szerepel a garancialapon (nyilván Extreme Digital az eleje, tehát ez valami saját belső azonosító).
De pont az a bajom, hogy eMAG belső azonosító alapján gyári szervíz nem tudja azonosítani, hogy valóban az ott vásárolt készüléket vittem-e be hozzájuk.Szerk.: Megnéztem és a 64 GB-os iPhone esetén (sajna a Motorola édesanyámnál van, így annak az adatait nem tudtam megadni) már a helyes IMEI szám van a letölthető garancialapon. Remélem a többit is javítják.
-
Ramoskaa
senior tag
Sziasztok! Ennél a terméknél ,hogyan tudom kiválasztani, hogy melyiket szeretném ?
-
vargalex
félisten
Sziasztok!
Az utóbbi időben vettem 4 mobilt is az eMAG-tól a családnak. Csak most néztem meg a letölthető garanciát.
Először vettem egy Motorola Moto G32-t, majd egy iPhone 11 64 GB-os verziót, aztán 2 db iPhone 11 128 GB-os verziót. A garanciajegyen mindegyik esetben a Termék gyártási száma/IMEI szám rovatban egy EDS00 kezdetű azonosító szerepel. Ez alapján pl. egy hivatalos Apple szervíz (itt a második évre gondolok) hogy fogja beazonosítani a készüléket? -
zolnagy
őstag
Ez engem is érdekelne, de félek, hogy nem lesz. Miután lenyelték a 250e Ft-om és az E-maileimre újabban semmi válasz, jó lenne egy telefonszám, de gyanítom, hogy fogyasztóvédelem lesz belőle...
Engem ezen hívtak, amikor felhívott az elején az ügyintéző, de visszahívva, valami semmitmondó reklám üzenetet darál egy robothang és bontja a vonalat: +3618855500
Ő is a Diát ajánlja... -
Kobe
veterán
Valaki segitsen mar egy emagos elo elerhetoseg, mukodo telefonszam megadasaval
valtozott a telefonszamom, a regi megszunt, de az sms kodot a regire akarja kikuldeni a rendszer, igy velepni sem tudok a fiokomba
retardalt dia meg persze csak belepes utan erheto el
mint az osszes tobbi, rendeleshez kotodo papir mint szamla, garanciajegy, hogy meg veletlen se lehessen ugyet intezniemailre nem valaszolnak, a kozponti ugyfelszolgalat meg miutan retardalt diat ajanlgatja, szetbont….
-
Xtomi
tag
Sziasztok!
Meddig érdemes várni egy külső beszállító (magyar) termékére:
2024 jún 16-n rendeltem és még mindig csak sikeres fizetés állapotban van. -
Egy román beszállító termékével van gondom. Hogyan kell a kellékszavatosságot érvényesíteni?
A chat el sem indul csak a 3 pont játszik. A help elirányít a beszállító adatlapjára ahol nincs email vagy telefon. -
#91658752
törölt tag
válasz
Silentfrog
#2946
üzenetére
Csak online, előre fizetés van.
-
Silentfrog
veterán
Ugye azt az elárazást nem szeretik kihozni ami nagyon olcsó. De mi van azokkal a termékekkel amik ellenkezően pont durván felfele áraznak el.
Pl.: 50 milliós napelem panel.
Próbált már valaki ilyet rendelni , mondjuk csak úgy viccből? Mi történik?
Vagy ezt 80 millióért....

-
SUPREME7
őstag
Az alzát még értem, de a Fizz hogy jön ide? Pont ugyanaz a legnagyobb baj vele, mint az emaggal, hogy nagyrészt hulladék cégeknek a hirdetési felülete. Max ott - bár nem néztem annyira körbe - nincsenek külföldi hirdetők. De attól még csak egy platform, egy piactér, nem velük leszel kapcsolatban, ha bármi gond van, szétteszik a kezüket, hogy keresd a "partnert"...
-
ödönke
aktív tag
Emagtól ne rendeljetek hulladék cég lett. Lassan a MM is süllyed mellé. Egyedül már csak Alzában van bizodalmam. Még kíváncsi leszek a Fizz-re, hogy mennyire fogja megállni a helyét.
-
Jól hangzik, köszi.
Ma írtam nekik, kicsit savanyú ügyintézőt kaptam, kb tőmondatokban válaszolt.
Azt mondta 2-4 nap kb mire írnak. Mondom ok, rendelésben látszik az akció? Valasz: Csak a kupon.
Kérdeztem mi legyen ha nem írnak, mondta akkor írjak újra és jelzik, és ezzel vége is szakadt. Se egy elköszönés, se semmi
(hozzateszem múltkor egy tök rendes ügyintézőt kaptam, részletesen válaszolt is)Szóval kíváncsi leszek. Holnap, vagy péntek délelőtt megzargatom őket hogy valamit alkossanak
Screenshot: nincs, meg sokat nem is ér. Rendelés elején kell bejelölni, olyat még akár most is tudnék csinálni
-
nyirzoz
aktív tag
Az Emag rendelés visszaigazolásán szerepel Easybuyback (Rejoy)-el való vásárlás megjegyzés?

-
Aki már csinálta ezt az Easybuyback akciót, hogyan megy a dolog?
Átvétel után a rejoy küld emailt valamikor? Vagy nekem kell felvenni velük kapcsolatot? -
Thoty
senior tag
válasz
VanAzAPénz
#2929
üzenetére
Én is csak onnan tudom, hogy megszívtam már így
hhatáridő előtt 1 órával indítottam visszaküldést, gondoltam, majd másnap berakom a boxba, de határidőkor jött a viszaküldés sikertelen üzenet
-
Dr Bubo
MODERÁTOR
Az mitől van, hogy a termékeknél írja, hogy 4 hónap - 0% THM*, de fizetésnél nem jelenik meg az opció. És ez sok terméknél így van.
-
pn4hvq
senior tag
válasz
VanAzAPénz
#2927
üzenetére
Ezesetben elnézést a téves információért, én úgy tudtam, ahogy leírtam fentebb.
-
pn4hvq
senior tag
válasz
VanAzAPénz
#2924
üzenetére
Amíg aktív a visszaküldés az adott termékre, addig jelezheted az igényedet. Ha pl. boxba befér, kapsz egy nyitókódot, ami valameddig él. Nem 19-éig kell feladni vagy beérkezni, csak a visszaküldési igényt kell határidőig jelezned. Viszont ha 19 a határidő, nem tudom, hogy az 19-e hány órát jelenti. Én a helyedben most leadnám az igényt, aztán lesz időd.
-
VanAzAPénz
aktív tag
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne ha EMag-tól vásároltam terméket és 2024.06.19-t ír a visszaküldésnél, akkor holnap is feladhatom Easyboxba vagy addigra kell beérkeznie a terméknek?
-
torma1981
veterán
válasz
Winnie The P
#2909
üzenetére
Nem kell kerülni, de már számtalanszor le lett írva, hogy kamu marketplace-s boltokból NEM kell venni semmit. Ha ezt nem értik meg akkor nézzenek magukba. Én rengeteg dolgot vettem az EMAG-on és egyik sem volt hamisítvány, stb. Ha gond volt pillanatok alatt vissza kaptam a pénzt, viszik, hozzák a javított termékeket. Az hogy nincs telefonos ügyfélszolgálat az kár, mert chat az elég nehézkes valóban. A boltokról nem is beszélve, de logikus döntés volt. Rengeteg pénzt emésztett fel a fenntartásuk. Nem is értem, hogy az MM, Euronics még nem döntött így. Persze jó ha meg tudja nézni, tapizni a terméket az ember élőben, de sokszor ugye otthoni körülmények között derül ki, hogy jó-e. Pl tv, stb. Arra meg ott a 14- 30 napos elállási idő.
-
modflow
veterán
válasz
Winnie The P
#2919
üzenetére
Ezt mondom, én még itthonról se vásárolnék bárhonnan, de a +150k-t se szeretném kifizetni.

-
modflow
veterán
válasz
Winnie The P
#2919
üzenetére
A most is használt 5 éves Honor 20 Pro-m pont a Turbado-n vettem. Hát szoppantyú volt, hogy eltűnt, de szerencsére mai napig működik a teló.

-
-
modflow
veterán
válasz
Winnie The P
#2917
üzenetére
Igen, de ezek közül melyik megbízható?
-
#91658752
törölt tag
válasz
modflow
#2914
üzenetére
Melyik telefon az?
Amazonon esetleg?
Az a baj, hogy az eMAGot nem érdekli ki árul náluk. Két céget is jelentettem tavaly év végén, hamis Apple kiegészítőket árultak az eredetihez képest 15-30%-al olcsóbban, de AliExpresshez képest horror áron. Mindkét "panasznak" az lett a vége, hogy szánják, bánják, ők nem ellenőrzik a termékpalettát, vagyis de, de csupán annyira, hogy tiltott termék ne legyen. Ha probléma adódik és külföldi a bolt, akkor old meg a visszaküldést és reménykedj abban, hogy valaha látod a terméket javítva/cserélve vagy a pénzed. Ha megszűnik a bolt, akkor így jártál. -
modflow
veterán
válasz
#91658752
#2913
üzenetére
Hát én már tök tanácstalan vagyok akkor.
Van egy telefon, amit nagyon szeretnék megvenni, de nagyon drága, MM, Euronics, eMag meg horror áron van (550k)
Ők hivatalos partnerek. A többi boltban, amit árukereső kilistáz, ott már van olcsobb, de az is nagyon sok, 380-450k.
Viszont ezek a boltok ugyan év boltja, meg minden, de bakker 2-3 éves a cégbejegyzésük.
Ha eltűnik, ugrik a gari.
Nincs egy rendes, megbízható mobil bolt se?
Mert ugye ez az 550k-s ár nevetségesen túlárazott. -
modflow
veterán
Ha vásárolok eMagról egy olyan terméket, amit pl. a Car Offers forgalmaz, ami nagyon szimpatikus helyen Aténban vagy hol van bejegyezve, és módjuk hibás a termék és a bolt a 3 év gari közben eltűnik, akkor az emag vállalja a felelősséget, garanciát??
-
válasz
markknight
#2910
üzenetére
Összefoglalóban ott a trükk hogyan tudsz live chat-re jutni.
És igen, emag marketplacc eladókat messzire kerülni kell.
-
markknight
nagyúr
válasz
BagyiAti
#2907
üzenetére
Én meg most láttam, hogy törölték a kérelmem, holott a someday elvitte a kamu replika terméket. Telefonszámot nem találok, egy idióta support kattintgatós hülyeség jön állandóan. Életemben talán kétszer rendeltem tőlük, most is csak rá voltam szorulva, mert ezt a töltőt szoktam meg és ilyet is szerettem volna, de ezek után már tényleg semmit.
-
kraven54
aktív tag
Sziasztok
Van egy 200k-s kuponom kizárolag emag termékekre. Bármilyen emagos terméket is teszek a kosárba a kupon csak a szállitási dijat szedi le. Beszéltem már velük irták hogy valami gond van ez 2 hete volt nemsokára lejár a kuponom. Tegnap is irtam nekik ugynaz volt a válasz. Mit lehet még szerintetek tenni?
-
BagyiAti
tag
Sziasztok, tanulópénz megvolt nekem is, EMAG-on de nem EMAG-tól rendelt termék esetén.
[link] ezt rendeltem a CELSIUS cégtől, de egy replika jött (kisebb teljesitményű magic bullet). Amint megjön még aznap ment vissza, pénz szerencsére azóta visszajött. Csak infónak, hogy ezt a céget kerüljétek.. -
kóóó
aktív tag
A történt lezárult, tegnap vissza utalták a pénzt.
Végülis csak több mint fél év volt, hogy lezáruljon és hát ha nem cselekszem hűtő nélkül vagyok 7 hónapig...Jahh az olyan dolgokat mint a szállítási díj, vagy mivel nekik kötelezően postázni is kell a csereutalvany papírjat így a postai díjt is buktam.
Nagyszerű egy cég ez... -
BenyPotter
csendes újonc
válasz
markknight
#2900
üzenetére
Szia! Saját tapasztalat alapján a visszaküldés saját (emag) értékesítésű terméknél minimum másfél-két hét jelenleg, ezt egy szerződő cégtől vetted, kevesebb ott se lesz. Tenni sok mindent nem tudsz, várj türelemmel (/s).
Én ma beszéltem mindkét céggel, a 3 hete visszaküldött árum a sameday szerint átadásra került ma reggel az emagnak. Erről csak egy szereplő nem tud; az emag. Kérdeztem az éppen kisorsolt szerencsétlen ügyintézőt, aki arra kárhoztatott, hogy velem foglalkozzon, hogy mégis mit várhatok. Attól, hogy megérkezett a raktárba nem garantálható, hogy ma, holnap vagy akár a héten feldolgozásra kerül. De ha feldolgozásra került, mihamarabb megkezdik a bevizsgálást. Majd ha az kész, mihamarabb megkezdik a visszautalást. Ez alapján szerintem barátkozz a gondolattal, hogy júliusban látod vissza a pénzed, ha visszalátod, az én 3 hete elindított visszaküldésem sem érkezett még meg hivatalosan.
-
#91658752
törölt tag
válasz
markknight
#2900
üzenetére
Szia!
Ha az elmúlt néhány hét fontosabb dolgait elolvasod látni, hogy az eMAG simán szállít üres EasyBoxba és bizonyítsd be, hogy nem vettél át semmit vagy ha visszaküldöd és több rekesz és épp kinyílt vagy bármi probléma adódott, akkor is bizonyítsd, hogy visszaküldted. És ezeket simán megcsinálják úgy, hogy ők maguk a forgalmazó. Az általad linkelt termék pedig az eMag felületén van, külsős forgalmazó. Ilyeneket nem szabad venni.
Chaten beszélj velük, összefoglalóban és leírás hogy kapcsol embert. -
Dictator^
veterán
válasz
markknight
#2900
üzenetére
Ezeket napi szinten osztják meg, hogy ez egy partner, csak az eMAG felületén rendeled, de nem az eMAG-tól...
-
-
Vérboci
addikt
válasz
markknight
#2900
üzenetére
szerintem ezt nem az emagtól rendelted... maximum az emagon.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Hardcore café
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Acer Predator 21 X: szürreális
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- BestBuy topik
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Apple iPhone 17 Pro Max – fennsík
- Huawei Watch GT 6 és GT 6 Pro duplateszt
- Battlefield 6
- További aktív témák...
- AMD Gamer PC Ryzen 7 5800x RX 6600XT
- 1 TB 2230 M.2 PCI-E NVME SSD BAZÁR - Samsung, SK Hynix, Micron, WD - STEAM DECK
- 512GB 2230 M.2 PCI-E NVME SSD BAZÁR - Samsung, SK Hynix, Micron, WD - STEAM DECK
- Lexar NM1090 PRO 4TB M.2 NVME PCI-E 5.0 x4 - Új - 14.000-13.000 MBs - Eladó!
- Lexar NM790 2TB M.2 NVME PCI-E 4.0 x4 - Új - 7400-6500 MBs - Eladó!
- Új FULL HD webkamera + Számla
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S25, Samsung Galaxy S25 Plus, Samsung Galaxy S25 Ultra
- Lenovo ThinkPad T14S Gen1 Intel i5-10310U
- Referencia Weboldallal Világítós bill+laptop bill magyarítás. Rania 3M -is! Touchpadok is.Posta ok
- iPhone 13 128GB Starlight- 1 ÉV GARANCIA, Kártyafüggetlen,MS3436
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Köszönöm 

egyik csetbot átad egy feltételezhetően másik csetbotnak.




(hozzateszem múltkor egy tök rendes ügyintézőt kaptam, részletesen válaszolt is)



