Új hozzászólás Aktív témák

  • chris0000

    őstag

    válasz Tikakukac #3689 üzenetére

    közben itt rábukkantam... de thx.
    Az eMAG által forgalmazott termékek esetében Háztól házig garancia (Pick-up & Return) szolgáltatást kínálunk, amellyel biztosítjuk, hogy az általad megvásárolt termékért elmegyünk az általad kiválasztott címre, majd a bevizsgálást és adott esetben a javítást követően visszaszállítjuk (kivétel nagytermékek). Jelentsd a hibát az itt található űrlapon és mi futárt küldünk a minőségi kifogással érintett (meghibásodott) termékért, a szerviz-folyamat után pedig visszaszállítjuk.
    A bejelentés elfogadását követően az eMAG megrendeli szerződött partnerétől a bejelentett, minőségi kifogással érintett (meghibásodott) termék elszállítását, amelyre várhatóan az általad előre kiválasztott munkanapon kerül sor – de legkésőbb 5 (öt) munkanapon belül.
    További információkat a Háztól házig garancia (Pick-up & Return) szolgáltatásról itt találsz.

Új hozzászólás Aktív témák