Új hozzászólás Aktív témák
-
Sosem jártam ott, szóval hullára mindegy nekem pl.
Véleményezés meg nem különösebben dolgom, majd a piac beárazza a lépéseiket.
Már az edigital felvásárlást sem csipáztam tőlük, de azóta is csak egyre lejjebb vannak. Voltak jó akciózások ugyan, de alig nézgetem már őket. -
Messengeren megerősítették. Gondolom hamarosan jönnek róla a hírek is és meglesznek a honlapfrissítések is.
Változtatás nélkül:
"Szia!
Igen, az Etele Plázában lévő üzletünk bezárt. Úgy döntöttünk, hogy minden erőnkkel a webes élmény fejlesztésére koncentrálunk, hiszen itt tudjuk a leggyorsabban és leghatékonyabban kiszolgálni az igényeket.

Folyamatosan fejlődünk, hogy még kényelmesebbé, gyorsabbá és élvezetesebbé tegyük a vásárlást számodra online. Köszönjük, hogy velünk vagy, és számíthatsz ránk a jövőben is!
" -
válasz
Criminal017
#3630
üzenetére
A honlapon semmi hír nincs róla. Bár ők arról is csendben voltak, hogy leépítettek x embert a magyar cégben...
-
válasz
HUN_Sector
#3601
üzenetére
Majdnem minden hétvégén van. Megnéztem a hírleveleket és április 26-27 óta csak egyszer maradt ki (május 17-18).
-
Tegyük hozzá, hogy szerintük elég. Tavaly valamikor elkezdték nyomni, hogy sokkal jobban rámennek a marketplace partnerekre és ha innen nézzük, akkor persze nem kell saját bolt. Gonoszan mondanám, hogy azért is, hogy minél kevesebb helyre lehessen bemenni reklamálni.
Mondjuk mindegy persze, mert MP cuccal ott elhajtanak egyből. Fogalmazzunk úgy, hogy változott az üzleti modell. 
-
válasz
tothjozsi96
#3191
üzenetére
BB és BF topic szerint is nagyon vérszegény.
-
válasz
HUN_Sector
#3137
üzenetére
Sameday hasonló.
A múltkor 40 perc után letettem... -
Engem simán lepattintottak azzal, hogy a csomag már a futárszolgálatnál van és ott kérdezzek rá a kiszállítás időpontjára. Amikor tovább reklamáltam, akkor meg ilyenekkel jöttek érdemi válaszok helyett (messengeren élő emberrel beszélgetve):
Sajnálattal értesültünk arról, hogy elégedetlenséggel tölt el bármely szolgáltatásunk!
Elnézést kérünk az esetleges kellemetlenségek miatt!
Szia. Minden esetben várható szállítási időt küld rendszerünk, érkezni fog egy e-mail mikor átadjuk futárszolgálat részére, így a pontos szállítást a futárcég jelzi avagy a rendszer küldi ki a PIN kódot.
Minden panaszt kezelünk természetesen, de mi ügyfélszolgálat vagyunk és sajnos csodát nem tudunk tenni. Folyamatok szerint tudunk eljárni és ilyen esetben csak a raktár felé tudjuk jelezni, hogy az adott termék, csomagszám még nem került átadásra. Így megkérjük őket, hogy ellenőrizzék azt.
2.4. Az Eladó előzetesen tájékoztatja a Vásárlót a szállítás költségéről a Megrendelés leadásának folyamata során, valamint a Weboldal erre szolgáló felületein. Az Eladó előzetesen tájékoztatja a Vásárlót a Termék kiszállításának várható időpontjáról, azonban a Termékek szállításával kapcsolatos értesítések és közlések – különös tekintettel a szállítás várható időpontjára – csupán tájékoztató jellegűek, azok nem válnak a szerződés részévé. Ennek alapján sem az Eladó, sem a Vásárló nem fordulhat kártérítési igénnyel a másik félhez a szállítással kapcsolatban tett nyilatkozatokban, tájékoztatásokban rögzítettek meghiúsulása, illetve elmaradása esetén.
A szállításról további információ a kézbesítési információknál érhető el: https://www.emag.hu/help/kezbesites/Ahogy fentebb írtad a várható jelentése: esedékes. Így ez eltérhet a megjelölttől, de igyekszünk minden esetben teljesíteni. Ha megnézed a nyomkövetési linket, a termék már másnap a futárszolgálatnál volt, de sajnos hibásan kóórdinálták a kiszállítást, így az a mai napon kerülhet kiszállításta.
-
válasz
SyMbioTe
#3096
üzenetére
Így igaz, a srácok mindig segítenek és ami a legfontosabb, hogy HA legalább elérhető, nem úgy, mint emag ÜSZ sokszor.
Szerintem is mindenképpen szabályozni kellene ezt sokkal jobban és nem csak legyinteni, hogy "minden a jogszabályoknak és ÁSZF-nek megfelelően történt". De mi nem az az ország vagyunk.
Nem akarok politikát behozni, de mit várunk el akkor, amikor törvényileg támogatva vagy legalábbis megengedve van a lopás sok-sok esetben?
Majd pont azzal foglalkoznak, hogy kis eltűnős vállalkozások hamis terméket küld ki és az emag mossa kezeit? Vásárló szempontból nagyon felháborító, de nem látom, hogy mitől is változna ez. Kinél és hogyan lehetne panaszt tenni úgy, hogy érdemben is foglalkozva legyen vele? Túlterhelt fogyvéd vagy valamelyik békéltető? -
Kicsit sántítatani fog a példa, de ha a hardveraprón veszel valamit és nem vagy vele elégedett, akkor sem a HA-hoz mész vissza, hanem az eladóhoz. Persze tudom, hogy HA nem forgalmaz saját maga is termékeket és nem reklámozza magát orrba-szájba az összes reklámfelületen, de hasonlatnak megteszi. Rengeteg ismerős fut bele ilyen helyzetbe és nem győzöm nekik magyarázni, hogy mi is az a Marketplace partner és egyszerűen nem értik. Fingjuk sincs az egészről és bizony mindenki szerint elmehet az emag a jó b. p.-ba. Innen nézve ez borzasztóan kontrapriduktív, de valamiért mégis ezt nyomják és a múlt heti sztori szerint még jobban erre állnak majd rá.
Az OTP koppintásán (fizz) meg csak partnerek vannak, na az sem jobb. Ha ez a rengeteg rossz tapasztalat eléri a kritikus tömeget, akkor be is zárhatják a boltot. Bár az Amazon, ebay, Ali, Temu is vígan megél hasonló üzleti modellel ha úgy nézzük. 
-
Leépítés kezdődött a magyar eMAG-nál
"...Mivel az eMAG elsődleges növekedési fókuszát a Marketplace-ekben látja..."
-
Kb folyamatosan fut valamilyen promó kampány. Forgóban nyomják baba-mama, elektronikai, utazás, ruházat, barkács, stb cuccokra plusz ezen kívül geniusra is vannak külön akciók. Nehéz követni őket. Egy fejhallgatót figyeltem heteken át és volt, hogy naponta többször is változott az ára 39-32ezer között. Nehéz őket követni.
Itt megnézheted, hogy most éppen hány ajánlat fut: Aktuális ajánlatok
Ezeken belül pedig még további sok-sok infó van, rendesen elveszik az ember a termékek, árak, forgalmazók és kuponok között.
Ahogy látjuk egyáltalán nem az egyszereűsítés felé mennék, nekik mintha még jobb is lenne, ha minél bonyolultabb a honlap.
Időnként van egyébként nagyobb kedvezmény is, mint 10%, de hogy előtte felmegy-e pont ennyivel a termék ára az remek kérdés. Lehet azért kifogni jó ajánlatokat, de monitorozni kell őket napi szinten. -
Remek! Szeretem a csokit, a jobbnál jobb sült húsokat, stb...
Igazából annyi a teendő, hogy a megjelölt termékekből kell választani. Aktuális ajánlatok/elektro hétvége alatt ott vannak a kategóriák. Barkács között gyakran van párszát Ft-os termék, én ott szoktam keresni a vadászatot. Kategória kiválaszt, majd ár szerint rendezem növekvőbe és már látszik is, hogy mi a legolcsóbb.
-
válasz
Rodzser Mór
#2812
üzenetére
A bal felsőben ez a
cimke csak amiatt van akár külsős szállítónál is, mert használható rá a genius ingyen szállítás(ok egyike).
Ezek meg jelentik azt, hogy kuponkedvezmény van rá (amennyiben aktiválod):


Egyébként gondolom valami olyan miatt nem aktív alapból, mert akkor lehet azt az árat kellene feltűntetniük, mint az elmúlt időszak legjobb ára (nem vagyok jogász és nem is nyálaztam át a jogszabályt). Így meg hogy nem kapjuk meg automatikusan gondolom ki lehet bújni az új jogszabályi kötelezettség alól (pontosabban be kell tartani, de mégsem kell elárulniuk, hogy mennyi is volt az elmúlt X hónap legjobb ára).
Illetve ha nem nyomnak rá a kupon alkalmazására, az egy kis plusz pénz. Persze ez sokkal inkább kontraproduktív, mert ha a vásárló átverve érzi magát, akkor feketelistára teszi az egész platformot. -
válasz
Rodzser Mór
#2804
üzenetére
Mit szeretnél venni? Kíváncsiságból ránéznék, hogy nálam mit mutat.
-
válasz
HUN_Sector
#2794
üzenetére
4000 felett ingyenes a box. Vannnak jó ajánlatok (nem BB, de spórolósnak jó), de jó kérdés, hogy mennyien maradnak majd genius tagok.
-
válasz
Rodzser Mór
#2790
üzenetére
A fordítottja is lehet. Hogy azért leszel ideges, hogy miért nem vetted meg ma.
Jártam már így is, úgy is. Viszont ha ma megveszed (bár nem fogod, mert csak 22:59ig van kupon), akkor max holnap ránézel, hogy olcsóbb-e. Ha igen, akkor az első rendelést törölheted és rendeleted újra. -
válasz
Rodzser Mór
#2788
üzenetére
Nem! Bármelyik 'elektro' címkével megjelölt termékből jöhet mellé! Pl telefont vettem legutóbb 10%-kal olcsóbban (ez 19400 Ft mínuszt jelentett), úgy hogy a második termékem egy 440 Ft-os fúrószár volt. Keress valami olcsót (akár még hasznosat is vehetsz persze).
-
válasz
4Grider
#2785
üzenetére
ÁSZF ennyit segít:
Itt találod az eMAG Marketplace hivatalos partnerlistáját. Kattints az eMAG Marketplace partner nevére, így eljuthatsz a Partner oldalára, ahol minden szükséges információt megtalálsz.Nem néztem végig az össeset, de nyolcat végigkattintottam és a cégnevet kivéve copy-paste az egész.
-
válasz
Pro Koryak
#2769
üzenetére
Lehet, hogy több mindenki értékesíti a terméket és nem emag forgalmazású van benne a kosaradban. Majd nézz rá vagy ha adsz linket megnézzük mi is szívesen.
-
válasz
Pro Koryak
#2764
üzenetére
A kuponok között nálad nincs aktiválható genius kedvezmény?
-
válasz
Pro Koryak
#2762
üzenetére
A főoldalon tényleg azt írják, hogy nem kell kártáyt elmenteni.
Egyébként azonnalli kuponkedvezményként működik a genius csökkentést, viszont nem aktiválja magát automatikusan! Itt külön rá kell nyomni (nekem a 'még több' alá el volt dugva):

Okosak a jogászok és/vagy marketingesek itt is és alzánál egyébként. Most már ugye fel kell tűntetni, hogy mennyi az elmúlt időszak legjobb ára. A jogszobályban viszont az nincs benne, hogy a lekuponozható legjobb árat kellene megadni, hanem csak a listaárat. Így ha valaki visszanézi, akkor nem tűnik fel, hogy valójában mi volt az elérhető legjobb ár és tetszőlegesen tudnak a kuponértékekkel játszani. Trükkösek...Vajon a hivatal mikor orrol meg erre is és milyen extra ripotolásra kötelezi őket?

-
Befutott az eMAG Genius program (a'la Alza Plus).
Részletek és fontos infók itt: link
Dobta is az ingyenes 6 hónapos próbát, de ezzel érdemes tisztában lenni:
Az eMAG 6 (hat) hónapos ingyenes próbaidőszakot biztosít minden Ügyfél számára, mely időszak alatt az ügyfelek legfeljebb 10 megrendelés leadására jogosultak. A 10 megrendelés leadását követően az ingyenes próbaidőszak befejeződik az Ügyfél számára.
.
.
.
(a) 8.990 Forintot elérő eladási árú Genius termékek adott címre történő ingyenes házhozszállítása. Az eMAG Platform esetében ez a lehetőség a Genius jelvénnyel ellátott termékekre vonatkozik.
(b) Ingyenes kiszállítás Easyboxból történő személyes átvétel esetén, az ilyen szállítási módra jogosult Genius jelölésű termékeket tartalmazó, legalább 3.990 Ft értékű rendelések esetén. -
Sajnos a tapasztalat az, hogy sokszor nem engedik ki az ilyen értékeléseket, azzal a dumával, hogy "nem felel meg az értékelési elveknek".
Azt nagy problémának látom, hogy csak a terméket lehet lecsillagozni, de forgalmazót nem. A termék amúgy lehet tök fasza, de le lesz húzva kétséges/bunkó/fogyasztókárosító üzleti magatartás miatt. Persze az emag vessen magára, ha megenged ilyet és így alakította ki a struktúráját. De elmondták többször, hogy nekik ez így megfelel és amúgy is milyen magas a partnerek felé támasztott követelmények, stb. Ha nekik ez így megfelel, akkor hajrá, viszont én nem veszek részt ebben a buliban.
Az üzletben sem fognak csinálni semmit a termékkel, ha külsős partner. Megpróbálhatod, de elég sanszos, hogy 0. percben el fognak hajtani. -
Figyi nem mondja itt senki, hogy ez így korrekt lenne avagy minden szabály/lehetőség előtted van a vásárlásnál és azonnal egyértelmű minden, viszont a vásárlással elfogadod az ÁSZF-et, amiben viszont ez le van írva. Kíváncsian várjuk, hogy mire fut ki a sztori, de abban biztos lehetsz, hogy nem Te vagy az első, aki ezt sérelmezni fogja a testület vagy bármilyen fogyvédelemi szerv előtt.

-
Ez nem így működik sajnos. Emag felületén vetted ugyan, de ha külsős eladótól, akkor Te a külsőssel "szerződtél". Idézem innen:
Általános visszaküldési feltételek – Marketplace forgalmazású termékek
Marketplace termékek esetében a visszaküldésről Neked kell gondoskodnod, így a visszaszállítás díjáról is. -
válasz
#91658752
#2717
üzenetére
A múltkor én is így jártam, de 1 óra után feladtam...v
égül messengeren veszekedtem velük egy sort.
Szerk: rosszul emlékszem! Emaggal veszekedtem, nem is sameday-jel. Annyit vártam telóban, hogy végül a pont hívás közben a napközbeni töltéssel bekerült a cucc az automatába. -
válasz
bazsimano
#2405
üzenetére
Általános nincs, de random szokott lenni extra kedvezményes kuponnap. Akkor vagy áruértékből vonja le vagy volt már olyan is, hogy levásárolható kupont adtak.Iratkozz fel a hírlevélre vagy nézz rá az aktuális ajánlatokra (itt mindig írják).
-
Srácok nagycsomagos 6000es szállítást valahogy le lehet spórolni? Egyéb ingyen szállításos terméket mellé téve sajnos ugyanúgy megmarad. Érthető persze, de örülnék ha le lehetne csípni.
-
válasz
Vikusz77
#289
üzenetére
Biztosan ugyanabba tették? Két külön rendelési számú cucc? Így még nem jártam egyébként, pedig volt több cuccom egyidejűleg ugyanabban az easyboxban. Azok egy rendeléshez tartoztak, de külön nyomomkövetési számmal más időpontban került a box a és külön nyitókódot kaptam hozzá emlékeim szerint. Vagy esetleg ugyanaz a kód nyithat két fakkot is (egymás utáni sorrendben és okét nyomva közte)? Egyébként erre még az ÜSZ sem fog biztosat mondani, mert a futár is simán cselekdhet attól eltérően.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Gamer PC Ryzen 7 5800x RX 6600XT
- 1 TB 2230 M.2 PCI-E NVME SSD BAZÁR - Samsung, SK Hynix, Micron, WD - STEAM DECK
- 512GB 2230 M.2 PCI-E NVME SSD BAZÁR - Samsung, SK Hynix, Micron, WD - STEAM DECK
- Lexar NM1090 PRO 4TB M.2 NVME PCI-E 5.0 x4 - Új - 14.000-13.000 MBs - Eladó!
- Lexar NM790 2TB M.2 NVME PCI-E 4.0 x4 - Új - 7400-6500 MBs - Eladó!
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 128GB Alpine Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2978
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 8400F / RX 6800 16GB / 32GB DDR5 / 1TB SSD!
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Pro 256GB Sierra Blue - 1 ÉV GARANCIA, Kártyafüggetlen, 100% Akkumulátor,MS3409
- BESZÁMÍTÁS! LG UltraGear 32GR93U-B 32 144Hz IPS UHD 1ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- Bomba ár! HP ProBook 430 G5 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Véleményezés meg nem különösebben dolgom, majd a piac beárazza a lépéseiket.
Amennyire csak lehet kerülöm őket és ismerősöknek is nyomom az infókat, hogy csak óvatosan.
Nem állítottam, hogy jól és érdemben válaszolnak/segítenek, csak azt, hogy gyorsabban.


Majd pont azzal foglalkoznak, hogy kis eltűnős vállalkozások hamis terméket küld ki és az emag mossa kezeit? Vásárló szempontból nagyon felháborító, de nem látom, hogy mitől is változna ez. Kinél és hogyan lehetne panaszt tenni úgy, hogy érdemben is foglalkozva legyen vele? Túlterhelt fogyvéd vagy valamelyik békéltető?

cimke csak amiatt van akár külsős szállítónál is, mert használható rá a genius ingyen szállítás(ok egyike).








