Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • husztiimi

    csendes tag

    Ha már rátaláltam véletlenül erre a topikra, akkor leírom ide szomorú tapasztalataimat. Pár hónapja egy SSD-t szerettem volna venni. Egy barátom hívta figyelmemet arra, hogy ő most látott nagyszerű árban lévő 1TB-os WD sata SSD-t az emagon. Miután megkaptam tőle a linket, gyorsan meg is rendeltem az SSD-t, az árát kifizettem bankkártyával. Ekkor persze a „nagy hirtelenségben” nem tűnt fel, hogy a cucc nem az emag-tól származik, hanem valami gagyi bolgár partnertől. Szóval vártam-vártam, és a termék nem jött meg. Írtam az emagnak, hogy mi van a termékkel már, mikor méltóztatnak már kiszállítani? Erre írtak valami semmitmondó levelet, amiben azt vázolták, hogy ők semmiféle felelősséget nem tudnak vállalni a bolgár partner tettei kapcsán. Hm? Micsoda? Jól értem? –Ha igen, akkor a k***a anyátok! Kértem vissza a pénzt, de nem sikerült visszaszerezni önerőből. Itt a történet véget is érhetett volna. Ámde a feleségem egyik ismerőse fogyasztóvédő (a pontos szakterületét nem tudom, de nagyon jó, hogy létezik ez az ismerőse az asszonynak), és az ő segítségével sikerült visszakapni az SSD árát. Erre a projektre kb. 2 hónap kellett, mire a pénz visszakerült hozzám nagynehezen. Azóta nem vettem semmit sem az emagról. Ezek után nem is nagyon tervezek.

Új hozzászólás Aktív témák