Új hozzászólás Aktív témák

  • SchMK

    tag

    //* Villamosmérnök || Ingyenes parkolás || Cafeteria *//

    Már 25 éve a piacon lévő, magyar tulajdonú partnerünk keresi új kollégáját. A cég fő tevékenysége az épületautomatizálás. Nagyrészt az autóipar és a gyógyszeripar területén tevékenykednek.

    A vállalat saját elosztószekrény-gyártó műhellyel rendelkezne, ahol helyben történik a szekrények összeszerelése. Az erősáramú és automatika szekrényeket a helyszínen telepítik, kábelezik és üzemelik be.

    Feladatok:
    • Az épületautomatika, füstmentesítő és párásító rendszerekre árajánlat adása
    • Az ajánlatkérő részére ajánlatok elkészítéséhez szükséges informácók begyűjtése, műszaki egyeztetés, igényfelmérés
    • Alvállalkozói ajánlatok bekérése, értékelése
    • Egyeztetés az ajánlatkérővel, amennyiben szükséges helyszíni felméréssel
    • Ajánlatok elkészítése az erre elkészített kalkulációs táblázatban
    • Esetleges kiváltások kezelése, alternatív ajánlatok kidolgozása
    • Árszint egyeztetése a Kereskedelmi Igazgatóval
    • Ajánlatok beadása
    • Ajánlatok módosítása a Megrendelő igényeinek megfelelően
    • Szerződéses feltételek tisztázása
    • Megnyert munkák vállalkozói szerződéseinek elkészítése
    • Az ajánlatátadási folyamatok dokumenálása a CRM rendszerben (ISO szerint)
    • Amennyiben szükséges a munkák során, egyeztetés a tervezővel és a projektvezetőnnek, pótmunka árajánlatok adása
    • Projektek lezárása után projektlezáró értekezleteken való részvétel
    • Az ajánlati kalkulációs sablon folyamatos frissítése
    • Felmerülő új rendszerek megismerése
    • Szükséges tanfolyamokon való részvétel, a szükséges ismeretek elsajátítása és azok alkalmazása a munkák során

    Kulcs kompetenciák:
    • Word, Excel, összetett táblázatok használata, képletek használata
    • Villamosmérnök diploma (épületautomatika szakirány előny)
    • 1-2 év műszaki előkészítő pozícióban eltöltött idő
    • Microsoft CRM szoftver ismerete
    • B kategóriás jogosítvány

    Szükséges "Softskillek":
    • Ügyfélközpontú hozzáállás
    • Pontosság (határidők betartása)
    • Ápolt, igényes megjelenés, öltözködés
    • Fejlődésre való igény
    • Továbbképzésben való részvétel
    • Nyitott, kedves személyiség
    • Csapatban való munkavégzés

    Szükséges nyelvtudás: Angol nyelv megértési szintű ismerete

    Heti óraszám: 40 óra

    Munkavégzés helye: Budapest, 10. kerület

    Amit a megbízónk kínál:
    • Fix munkaidő
    • Stabil céges háttér
    • Fejlődési lehetőség
    • Autóval és tömegközlekedéssel is könnyen megközelíthető iroda
    • Céges mobiltelefon, laptop vagy számítógép
    • Változatos csapatépítők, családi napok, sportnapok

    Ügyfelünk kiválasztási folyamata két körben zajlik. (szakmai + HR)

    Szükséges dokumentumok: Szakmai önéletrajz

    Jelentkezés itt: http://bit.ly/2Rlm3BE

    Adatkezelési tájékoztatónk az alábbi linken található: https://schonherzbazis.hu/documentumok/adatkezelesi_tajekoztato.pdf

Új hozzászólás Aktív témák