PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomp
félisten
válasz
Csocsesz75
#1005
üzenetére
Na igen pontosan ez volt nálam is. Törölni kellett az app adatait és újra belépni és "igényelni". Az igénylés csak a 3. törlés után ment. Első kettőnél nem bírt kapcsolódni a szerverhez szerintem ezért nem volt sikeres hanem csak várakozott.
Új hozzászólás Aktív témák
Aktív témák
Új fizetett hirdetések
Üzleti előfizetők hirdetései
- 3DKRAFT.HU - 3D NYOMTATÁS - AZONNALI ÁRAJÁNLAT - GYORS KIVITELEZÉS - 500+ POZITÍV ÉRTÉKELÉS
- DELL PowerEdge R640 rack szerver - 2xGold 6138 (20c/40t, 2.0/3.7GHz), 64GB RAM,4x1G, H730 1GB, áfás
- Samsung Galaxy S23 Ultra 5G 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- MacBook felváráslás!! MacBook, MacBook Air, MacBook Pro
- Lenovo ThinkPad X1 Yoga G6 (6th Gen) - i7-1185G7, 32GB, 1TB SSD, 4K multitouch + TOLL
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest

