Új hozzászólás Aktív témák

  • fil

    őstag

    A fórumot olvasgatva és saját tapasztalatom alapján úgy látom ,hogy Mo.-n ezek a megoldások még elég béta állapotban vannak. Mondjuk az MKB-é talán alfa vagy pre béta.
    Egy ilyen megoldásnak akkor van értelme ,ha a plasztik kártyákat nyugodtan otthon hagyhatom, bízhatok benne ,hogy a telefonnal tudok fizetni minden paypass-os terminálon.
    Az én tapasztalatom szerint ez még nem teljesül.
    Az MKB-nél nyitottam kizárólag ezért számlát. A nyitás és kártya virtualizáció gyors és gördülékeny volt. Kb. 2 hétig többé-kevésbé jól tudtam használni. Néhány esetben többször kellett érinteni és két esetben elő kellett kotornom a plasztikot. Ezzel még együtt tudtam élni. Azután egyszer csak egy fizetés sikertelen volt és utána újra regisztrációt kért. Soha többet nem sikerült az support segítségével sem működésre bírni. Volt app újratelepítés, újra regisztrálás, regisztrálás új címre. A supportosokkal napokig szinte állandó kapcsolatban voltam. (Egyébként a telefonos supprt kedves segítőkész, a mailekre viszont napokig, hetekig tart amíg válaszolnak.)
    Semmi eredmény.
    Én így jártam... :(

Új hozzászólás Aktív témák