Új hozzászólás Aktív témák
-
-NoVa-
őstag
Azért mostanában amikor kicsicsajnak Zoom órája van, ő kapja a headsetet, én meg ilyennel meetingelek:
És nem hiába van benne több mikrofon, belső is, hogy ne a szélzajt meg a zörgést vigye át, hanem a beszédet. Nagyon sok múlik rajta, hogy hogy áll a füledben, merre mutat a mikrofon nyílása, meg az én hangomra pont jó, másét meg kevésbé veszi fel jól, vegyesen szidják és dícsérik. Pár generáció még, és ezek is felnőnek általánosan használhatóra.
-
WiZARD
addikt
Megvolt a Leaf szerviz.
Garis problémák:
-nyikorog a tükör >> rendelnek újat és cserélik az egészet
-kormány tekeresnel kattano hang >> rendelnek 2 új féltengely csavart, és azzal jó lesz.
-hatso Nissan embléma felholyagosodott >> rendelnek újat és cserélik majd
-multimedias csoda eldobja az okostelefonokat >> software frissítés, de szóljak ha így se lett jó.Amúgy hibát nem találtak
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
npera
újonc
válasz WiZARD #57009 üzenetére
Próbálom értelmezni:
- külső tükör nyekereg? Vagy a belső? Magától, vagy amikor állítgatod? Vagy behajtáskor, ha külső?
- a féltengely alatt a diffi és a kerék közötti féltengelyt értik? Oda milyen csavart rendelnek? Az a hajtáslánc része.
- az embléma egy matrica? Vagy a felragasztott kis plakett nem bírta a napot és az hámlik?
- a BT-kapcsolat kodekje gondolom. -
WiZARD
addikt
-Külső tükör, amikor behajtja magát. Mind a kettő, kb minden Leafes írja.
-Fogalmam sincs. Ez is valami típus hiba, amikor átadták az autót tavaly, akkor mondták hogy ők extrán ráhúztak a csavarra, mert az néha gyárilag nincs eléggé meghúzva. Kb csak parkolásnál jellemző, ha teljesen kitekerem a kormányt, akkor néha teljesen a végállásnál, néha előtte van egy elég hangos kattanás/koppanás.
-a felragasztott embléma
-nem BT, hanem a kábeles Android Auto / CarPlay száll el random idő után.(#57012) Jahno: Bp szerviz árajánlata 49k volt (náluk vettem az autót), a veszprémi Nissannál állítólag 35k körül megvan. Ez meg a győri volt.
[ Szerkesztve ]
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
npera
újonc
válasz WiZARD #57013 üzenetére
Ah, az a gömbcsukló alighanem. Az nem árt, ha rendben van, mert az erőátvitel része és ahogy rugózik a felfüggesztés és tekergeted a kormányt, valamint pozitív vagy negatív nyomaték (hajtás / regen) applikálódik, akkor kapja az ívet rendesen.
Model X-nél cseszték el a szögeket, a gömbcsukló normál futómű állásnál is a határon dolgozik. Erős gyorsításra (amit egy P100 ugye kap rendesen) már kattoghat, de ha megemeled a futóművet, akkor még jobban kattog. Tesla Björnnek volt róla több videója.
-
npera
újonc
válasz Gabibácsi #57014 üzenetére
Nem ez volt az a Passat, ami valami kőegyszerű alapmotoros cucc és nagyon erősen hitt benne (a hit erejével!), hogy ez lesz az ultimatív autó. Vidékről, idős tulajtól, tutira megkímélt és hi-ba-kód-men-tes!!!!
Az is jó, hogy a kedvenc szerelő miként b@szta össze az egészet, utána vált is szerelőt.
Még nem olvastam végig, csak átfutottam, de olvasmányos történet.
Szerintem neve a tulaj, csak a könnyek igaziak, vagy hogy mondják angolul. Hóh-dojcs...
-
WiZARD
addikt
Nem tudom mi, menet/gurulás közben nem hallottam soha. Ha egy helyben állok és tekerem a kormányt, akkor csinálja.
Nem vagyok benne biztos, hogy érzékelték/értették hogy mi a bajom, mert az ismert hiba - féltengely kottyan - az menet közben van ha jól rémlik a leírásokból.
Ezt írta erről más Leafes:
" Elvileg kenőanyag nélkűl van illesztve a féltengely külső vége a kerékagyba, ami a nagy nyomaték miatt valamennyit azért csavarodik, torzul. Ez az illesztési pont fém a fémen recseg. Kenőanyagot kap és teljesen új, másmilyen önzáró lefogató anyát, valamint más nyomatékkal húzzák meg! Viszont az új anyákat rendelik egy hét kellett az enyémnek mire ideért és meg is csinálták. Egy belső kiírás szerint járnak el és csak ügyfél panaszra, szóval nem visszahívás! "[ Szerkesztve ]
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
zetor2000
senior tag
-
npera
újonc
válasz Gabibácsi #57014 üzenetére
A Passatba friss motorolaj került, kapott új olajszintjelzőt, légszűrőt, illetve pollenszűrőt. Minden műveletnél az elhanyagoltság nyomait láttuk: a légszűrőházban például egy kiserdő volt, teljes faunával.
Majd...
Elkezdtem használni az autót. Időnként vizet kért, én pedig meregettem spatulával kifelé a tágulásiba felhordott trutyit. Ez nem volt kóser. Nézegettem a motortérben: hiányzott a géptető tömítése, minden trehányul beleszórva, stekkerek lógtak a stekkerállványok mellett, burkolatok féloldalasan voltak felerőltetve, az egykor ép fényszóróm összekarcolva, mintha megcsiszolták volna, az akkufedél fülei letörve, pedig ez ép állapotban igazi passatos és Audi A4-eses kincs. Valami súrlódott is az indítás után: kellett volna vezérlést is cserélni, talán megadta magát a vízpumpacsapágy?
Aztán hoppá:
Felemelték, ment vissza a csendes kipufogó, jött a főnök és kérdezte Józsit, az új szerelőmet: „A motortartóbakot miért kötötted le?”. Ne, b@meg! Hát azt a sietős srácok nem rakták vissza. Az első billenésgátlóról van szó, a bazi nagy öntvénye fityegett a kereszttartón, az súrlódott az ékszíjtárcsához. Akkor ez is megvolt.
Innen lesz szép nyerni:
Visszaértem, gépre rakták, ekkor újra a kettes henger gyújtáskimaradását diagnosztizálták, de a négyes hengerével megtoldva. Három szerelő nézte gondterheltem. A főnök messzebb ült, kezében a laptop, vallatta a kocsit. „Rugdosd meg a gázt!” – szólt Józsinak, ő megrugdosta, mire a főnök kiabál hangosan: „Állítsd le, állítsd le, dől a víz a kipufogóból!!!”.
Innentől jön a hit megint:
„Mi legyen?” – kérdeztem most én. Ha kiszedik, szétszedik, gépre rakják, meghónolják, új gyűrűkkel összerakják, javulhat, mondták. De hát a fő probléma nem az ovalitás, hanem a folyadékkeverés volt. Attól, hogy két henger enyhén ovális, legfeljebb eszi az olajat a motor, majd egyre jobban eszi, de megy. A víz a síkok miatt keveredett az olajjal. „Azt csináljuk meg” – mondtam, és közben lélekben lemondtam a komolyabb nyaralásról.
Erősen kell hinni. A hit segít.
A mai tudásom szerint a hiba kiváltó oka szerelői hiba volt, nem voltak megfelelő nyomatékkal meghúzva a hengerfejcsavarok. Így hát az új csapattal másodszorra is nekimentem a hengerfej-felújításos cserének, mint a makacs öszvér. Egy héttel az egy hétre rövidített nyaralásunk előtt lett kész ismét a Passat. Csak úgy voltam hajlandó átvenni, hogy előtte kimennek és jól meghajtják az országúton, nem szervezek fölöslegesen utat. Meghajtották, működött.
Úgy tűnik a hit sem segít már...
Hetven kilométerenként visszadobta a katalizátor-hibajelet, a kipufogó időnként vizet prüszkölt, ez van. Nem érdekelt. Közben a szélvédő is kapott egy bazi nagy követ középre: ami addig jó volt az autón, az is romlásnak indult, így éreztem.
-
blueboi69
csendes tag
Lezli, amúgy miért nem tudtok megülni a seggeteken? Ott a video, amit te linkeltél. Simán az számít gyengének, akinek van más betegsége is. Honnan tudod, hogy neked nincs? Vagy nyanyának vagy a gyerekének? Bármi lehet. Nekem picit magasabb a vérnyomásom, van is rajtam pluszsúly, szóval akkor én parázhatok jogosan mindenkitől aki erősnek képzeli magát? Pedig amúgy nincs betegségem (nem tudok róla), megfázni is ritkán szoktam és influenzás sem voltam soha. Most akkor szted én milyen esélyekkel indulok?
És ez simán igaz lehet az emberek nagyrészére.Nagyon örülök, hogy te erős vagy és simán elhordod a vírust, csakhogy elmész a boltba nagy bátran, megfertőzöd a pénztárost, aki utána megfertőzi, a Marinénit, akinek nincs aki bevásároljon és kénytelen elmenni és így aztán ő belehal, csakazért mert te erősnek gondolod magad. Vagy nem is muszáj belehalni, elég ha pl a családból egyvalakit dönt ágynak 1-2-3hétre, az elég szép teher másoknak.
Szóval ne azért erősködjél, hogy neked legyen jó és te túllegyél rajta, hanem azért, hogy a környezetedet ne rombold le. Mit nem értesz ezen?
-
Jahno
őstag
válasz blueboi69 #57025 üzenetére
"Pedig amúgy nincs betegségem "
Asszony tegnap nekem bedobta, hogy simán lehet gyengébb epéd, vagy éppen necces epeköved. Oszt egy ilyen pár hétre leterítésnél ha mozdul, akkor ajajjj.
Fertőzést sem érti (Lezli), gondoltam, hogy előszedek tanulmányt, mert olyan, mint a kocsik ablakmosója, hogy néha 100 méterről is érzed a permetet. Ezt lehet nem érzed, de ha a parton bicajozik akkor amúgy is erősebb a légcsere, 100 méteres körzetben fertőznek és van kitéve fertőzésveszélynek ugyanígy.
Tegnap is megkaptam valamerre a magamét, mert ezt az elvet nyomják kirándulós csoportban is én meg írtam amit Sipinek a Dera szurdokról meg a Dunakanyaros felhívásokat, hogy kb. megszállás alatt van minden és fizikailag is lehetetlen a távot betartani, helyi turistaház szopolik, CBAnál/pakorlónál a helyiek szopolnak, ésatöbbi. Falra hányt borsó (ebben mindig van répa is :-D)
Kérdés hol tart a pánik és merrefelé van az értelmezhető határ? De ha már így leprimitíveznek, akkor ugye 10+ éve olvasok Pubmedet és ilyen szarokat, néha én sem értem miért:
Nem azt mondom, hogy durván pánikolok de ez egy kisebb bonyolultabb témakör, főleg mikor a 75. haverom jön azzal, hogy ki akart menni a rétre csak kicsit kirándulni aztán el sem fértek másoktól, akik ugyanígy gondolkoztak.
[ Szerkesztve ]
-
npera
újonc
Nova, egy idősebb és marginálisan szkeptikus kollégámmal beszélgettünk az agilis munkaprocesszről és a körülötte nyüzsgő különféle embertípusokról.
Egy jó idézetet rakott be, szerintem felismered az embertípust.
”Debating creationists on the topic of evolution is rather like trying to play chess with a pigeon — it knocks the pieces over, craps on the board, and flies back to its flock to claim victory.”
-
Gabibácsi
tag
nekünk volt budapest meeting, ahol elmondták hogy a kontraktorok nagy része repül, mert szarban van a cég, és sokba kerülünk
korábban azért vettek fel kontraktorokat, mert olcsóbbak voltak
szóval holnapig megtudom, rajta vagyok-e a listán
pesszimista vagyokHozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
-
npera
újonc
Nem azt írtam? A kardánkereszt a csuklóban.
BEV-ek esetén a féltengely egy különösen kritikus dolog, mivel ha a vezérlés nem teljesen jó, akkor durva nyomatékcsúcsokat kaphat.
Tesztelés során sutyorogtak olyasmiről, hogy az inverter egy nem lekezelt exception miatt kiadott "végtelen" nyomatékot zéró ramp up idővel és utána szépen csilingeltek a féltengelyek a közeli fém alkatrészeken. A tengelyeket simán "lecsapta" a difi után rögtön...
Vicces dolgok ezek.
-
hobizoli
nagyúr
ennyit a 280-300loerore feltunnerolt GT-kell nem szoptunk ossze, mint ezek a gyari kotlaikkal leprodukalnak
FB-n dizel tunner csoport is mar gyakorlatilag atlenyegult dizel szervizzesorban jonnak a VAG dizel szemetdombok olyan hibakkal, hogy elkopik a hidrotokek teteje meg a veztengely, de a gyarit vedd meg bele 16k/db aron meg a 90k-s veztengelyt, mert a Unix-Bardi-ban kaphato az 5-10000km mulva ugyanilyen
aztan az egesz auto er 300k-t
hatdehatdehatde most csinaltak meg 3 honapja 130k-ert
hat ez ilyen bástya
majd meg tapsolj el ra 300k-t most megint
VAGcom vagy VCDS-n szinkronszog meg elotoltes keresgetes napi szinten befut vki, mert vagy alig indul, vagy fustol, mint egy gozmozdony, meg elnyulik annyit a vezermuszij, hogy ujra kell kalibralni az elotoltest
elreped a dugattyu, kiveri miatta a nivopalcat
ezek milyen hibak?
eltorik az adagoloban a hullamtarcsa, HDK fedel, adagolo elektronika sudden death, ezektol egy centit nem megy odebb az auto, trailer
neha befut vmi tunneroljuk a 64loeros szivo SDI-t T15-s csigaval ECU cserevel cimu projekt vakuum meg turbocsovezes beepitessel 90loerosre, mint amilyen amugy gyarilag is letezik belole (azoknak a cuccaival csinaljak)kifele meg megy a orokelet+2 napis semmi baja nincs estimese, meg a milyen uber tuningalap barmire is legendazas
mondom az egyiknek multheten hogy ember, 2006-s 147, mint az enyem is pl, 400k a Hahu-n nemet papirokkal, +100k-bol magyar papiros, 150lo, 6 sebesseg, dual digit klima, 6 lufi stb
ti meg itt egy hetet elszoptok azzal, hogy a 60 lobol legyen csak 90
aaa de az 3F szabalyos meg elektronikas meg fuu, es ok autoszerelok, ertenek hozza, es 25 eves Passat Vento Golf az fuuu, mert abban van am a nagy okossag
nezem a juzer profiljat, szuletett 1999 novemberben... idosebb az auto, mint o maga, fantasztikusan nagy tapasztalata lehet szerelesben is igy mar masfel evvel az iskola elvegzese utaneleve adagolo baze , az elso CR rendszerek 1997-sek
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
Jahno
őstag
válasz Gabibácsi #57033 üzenetére
Nekem szinopszist kell írnom az ADhoz. Tegnap kicsit jobb volt a szitu, termeltem is, ma megint megy a vergődés. Tegnapi melónál én azt nézem, hogy váltottam 40 levelet, IT majdnem minden tagjával pofáztam és gyűjtöttem az infót, főnök azt nézi, hogy ebből a dokumentációba csak alig 20 sor született. Pedig néha önerőből is elég kreatív voltam. Nem tudom melyik verzió legyen. Kollégák szerint ami melót nyakamba kaptam így pár napra az sok éves háttértudással is hónapos meló lenne az egész ITnek
-
hobizoli
nagyúr
[link] EXCLUSIVE * Cheetah Launch Mode Testing & Dash Cam Viewer Demonstration * Tesla Model S Performance
több drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
- Gamer PC Ryzen 5600X RX6800 16GB Vízhűtés 32GB RAM 1TB Samsung 980 SSD Gold táp GARANCIA BESZÁMÍTÁS!
- Xbox Series X 1TB + 2 kontroller + játékok + extrák
- Intel LGA 1700-as Lapok
- Eladó egy Honeywell Evohome okos termosztát készlet
- Gamer PC Intel i5 12400F RTX 3080 VGA 32GB RAM 1TB Samsung 980 SSD Gold táp GARANCIA BESZÁMÍTÁS!