Új hozzászólás Aktív témák
-
-NoVa-
addikt
válasz blueboi69 #91603 üzenetére
Mert te kisétálsz a világból repkedni, én meg tipikusan lakott területen szoktam, a rendőrségtől nem messze. Szóval beleállok a dologba, majd kiderül. A hatótáv egyszerű, én rámondom, és nem látja üzemben nagyon 50 méternél messzebb tőlem a vasat, szóval elhiszi.
Egyébként meg már most is nyomulnak a mindenféle kisnyugdíjasok, megy a panasz, hogy békésen félrevonulva FPV repkedésnél úgy ront rá a banya, hogy gyorstárcsázza a 112-t közben, hogy itt engedély nélkül videóz a drónja, szóval attól nem félek, hogy a házmesterterror országában ne lenne legalább X lelkes önkéntes feljelentő minden pontján a világnak még mindig.
-
-NoVa-
addikt
"mint Nova, aki számomra egy FPV-s aszkéta szerzetes. Minimalista konstrukciókat nemesít fejben, majd kivárja türelemesen, hogy legyen valami kapás és megépíti a végletekig tökéletesített konstrukciót."
Á, most elhamarkodottan távdiagnózisra rendeltem BEC-eket. A tünetek alapján a sárga elég hamar túlhevül, és beesik az 5V, a kéket vagy másfél évvel később építettem, de már ott is merülő 3S-nél problémázik a kamera vagy a VTX, kb arra tippelek, hogy ott valami kondi kiszáradásra hajlamos. Párszáz forint vakon elszórva, az távol áll az aszkéta formától
Egyelőre nem ugrok rá az 1s vonalra, kivárom a stabil AIO 1s boardot, amit majd utólag a felhasználók is stabilnak mondanak. A sárga felújítva 2s-el a kerettel pont jó beltérben játszani, mellé a TinyHawk 2 FreeStyle kint elég apró hozzá, hogy ingerküszöb alatt eljátszhassak vele. Ez a dupla 1s-es megoldás tetszik, kellően lusta vagyok hozzá, hogy örüljek az 5V USB-s töltésnek, meg az olcsó akkuknak.
Leginkább az OSD és a frissebb FC miatt érdekes, a sárga F1-es őskövület, amit frissíteni, és képességet bővíteni drágább lett volna, mint amennyiért leütöttem az újat. A kékben a kamera mér és megjelenít feszültséget, és F3 FC, azon csak a fáradó dolgokat kell frissíteni. Az 5"-on erősen agyalok, most csak áll szobadísznek, de annak legalább szép -
-NoVa-
addikt
-
-NoVa-
addikt
Valamelyik régi Hupikék Törpikék képregényben volt egy nagyzenekari rész, amikor Nótafával végigpróbáltatták az összes hangszert, de még a triangulumon is képes volt hamisan játszani. A karmesteri pálcával pedig képes volt az egész nagyzenekart elhúzni hamisba.
És miután már végigéltem egy pár komplett hegedűoktatást az alapoktól a fellépőképes mutogatható szintig, így egyértelmű, hogy a nappaliban ott áll egy zongora .
-
-NoVa-
addikt
válasz hobizoli #91835 üzenetére
Feltűnt amúgy, hogy azóta is bármikor járod a világot, tele van mindenhol maszk nélkül, csoportban beszélgető emberekkel minden?
Nézz csak meg pár dohányboltot, kutyasétáltatót, stb. Szóval korántsrm tartja mindenki a korlátozást, és nem értik az összefüggéseket.
Falun meg végképp semmi védekezés, tisztelet a kivételnek. -
-NoVa-
addikt
Amikor akkukat vettem, akkor pont onnan volt egyedül vállalható idő/sebesség/ár arányban, de akkor valami nagy LiPo válság volt. Azóta mindenhol is van minden. De pl BG-ről most a kupac 1s ugyan a legolcsóbb volt, de majd valamikor hó végén ha postázzák. Ráérek.
A TinyHawk, amit Cseh raktárból rendeltem, pl most itt jár:
"Departed facility in Shenzhen" -
-NoVa-
addikt
Viszonylag vonzó opció lenne 2 18650 cellával megoldani a repülést, bölcsőm is akad hozzá, de sajnos marad a LiPo. Long range géphez jó, békés repkedéshez, de a kivehető Amper limitáltabb a 18650-nél, ~4A max viszonylag érezhető teljesítményesés a mostani ~70A-hoz képest
-
-NoVa-
addikt
Mi megnéztük az Egri várat. Pilisborosjenőnél. Pont belefutottunk egy tűzoltógyakorlatba, szóval gyerekek lefárasztva, a kocsiban hazafelé már aludtak 2 percen belül.
-
-
-NoVa-
addikt
válasz Samott #92075 üzenetére
Khmm... Azért ez komplexebb a dolgog. Az, hogy a végén Bosch logoval kapsz egy nagy dobozt, az nem jelent semmit, abban simán lehet még itt BP-n meg Zalában reszelt komponensekből és vezérlőSW-ből a belső rész többsége. Mostanában egy-egy szenzor funkcióoptimalizálása, és azoknak az összesített döntései, mindenféle szenzoregyüttállással együtt a menő. Aztán az ilyen csomagokkal az autógyártók vagy kiegészítik a saját, máshonnan legózott bigyóikat, vagy pusztán erre építenek, de van bőven fejlődés. Csak mivel nem te vagy a célközönség, hanem az ipar, nem adják el neked a koncepciót... Aztán egy autómarketinges a saját tudatlanságából majd költ valami varázslatos mesét a potenciális szintén nem tech vevőkörnek, az már lényegtelen.
-
-NoVa-
addikt
válasz blueboi69 #92214 üzenetére
Saját minimál vélemény, számold bele hogy minden szar :)
Legalábbis üzemórás, problémás vagy kényes. A VTX-ek megfőzik magukat, vagy az antenna kontakt megszűnik, és megsül a jelerősítő. Az 5V-ot stabilizáló kondik + hő + rezonancia hatását már látod, szóval sokat fog postásra várni a földön a gép.De azért vedd figyelembe, hogy 3-4 szezont problémamentesen repültek a vackaim, mielőtt elfáradtak, szóval semmi pánik, nem BMW minőség azért.
-
-NoVa-
addikt
válasz blueboi69 #92236 üzenetére
4" környéke ultralight mid range géphez elég jó, de eléggé egyensúlyozni kell a repülési idő és a teljesítmény között. Én valami 2 cellás ultrakönnyűben gondolkozom, más meg 6 cellás extrémebben, azt majd találd ki te a saját vágyaid. Az ideális motor KV az ezektől nagyon függ.
A betáp kondi az a sok cellás akkuról hajtott durvább motorok és sokAmperes ESC-ek által random termelt feszültségtüskéktől védik a többi alkatrészt, az enyémen nincs akkora áramingás, és az ESC-ek is más jellegűek, a BEC-ben meg van erre védelem.
-
-NoVa-
addikt
válasz blueboi69 #92271 üzenetére
Súlypont, tömegközéppont, stb. A kéknél a tömegközéppont 3S akkukkal pontosan a propellerek magasságában van középen, és elég közel, hogy minden irányba kiválóan lehessen egyensúlyozni és mozdítani. Ez azt hozza, hogy forgatni, stabilan tartani kevesebb energiapazarlás. Ha alulra kerülne rajta az akku, akkor az lóg, több energia ellensúlyozni a kilengését, ami repülési időt visz el. Egy lassú, finoman korrigáló gépnél, mint a Phantom, teljesen rendben van, hogy lóg a propelleren, a gimbal meg a lengést eltünteti. Egy acro gépnél te vagy a gimbal
A mérettel inkább a tömeg tehetetlensége ad stabilitást.
-
-
-NoVa-
addikt
válasz Grillo #92299 üzenetére
A többi nagy része is arról szól, hogy kinél miért kell kilincselni, hogy aztán milyen okmánnyal milyen felelős bürokratánál milyen kérelemmel törölhesd ki hogy végre megkezdhesd az előre bejelentett műveleted.
Ami nálam valami olyasmi lenne, hogy: "Addig körözök alacsonyan, amíg neki nem megyek valaminek, aztán újrakezdem". És ezt minden hétre kikérve illetékekkel bigyókkal a kertre, vizsgadíjakkal, meg körítéssel évi 535k extra kiadás lenne alsó becslés szerint, ha nem hagyok ki egy hetet sem... Szóval itt várhatóan a szokásos gyakorlati eljárás lesz repülésre. -
-NoVa-
addikt
Én most vakon rámennék a legnagyobb elérhető KV-re, és relatív nagydarab, de még könnyű 2s akkuval próbálnék viszonylag alacsonyabb emelkedésű 2 ágú propellerrel varázsolni 8-10 perces könnyed freestyle repülési időt, de az EMax motorokat eleve minimum 3S-re írják, 4S-en meg abból már 4 db 5 kiló fölötti emelőerővel az nem annyira az endurance vonal.
Más meg kis KV-s motorral, nagy emelkedésű, vaskos lapátú 3 ágúval 6 cellás akkuval és alkar vastagságú kábelezéssel megy 3 - 4 perces körökre, de ott kicsit más a kameraszög, és az átlagsebesség.
Aztán mindent lehet gépre dugva finomhangolni:
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen