Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • npera

    őstag

    válasz BobaHWSW #11752 üzenetére

    Ha egyenletesen haladsz és a nyomatékváltó tud zárni és nincs több csúszás, akkor onnantól nem kell feltétlenül többet ennie az automatának. Ha mondjuk folyamatosan rugdosod a pedált és egyfolytában fel-le vált a szerencsétlen, akkor mondjuk eltér az üzem az optimálistól.

    Ha a teljes fordulatszám kábé első harmada körül vagy alatta futsz alacsony terheléssel még 100 km/h tempó alatt, akkor alacsony légellenállással mész jó kenéssel, de alacsony terheléssel és kis fogyasztással. Autópálya tempónál már kezd bedurvulni a légellenállás aztán az felnyomja a fogyasztást szépen.

    Sok minden függ attól, hogy milyen alaktényezője van a kocsinak, mekkora teljesítményű a motor, milyen az áttétel, milyen az abroncs, milyen aszfalton gördülsz. Uralkodó szélviszonyok, et cetera, et cetera.

Új hozzászólás Aktív témák