Új hozzászólás Aktív témák
-
FőDudu
addikt
Nalunk a felso legkondi cseppvizcsove bele van kotve, de ugy tunik eldugult.
A baj, hogy kb 5 meter magasan van. Moge koltoztek a verebek, lehet az az oka.Szepen csopg es kopog az also legkondi kulso egysegen. Majd kell egy letra amivel valaki felmaszik es kipucolja.
FőDudu
-
zetor2000
senior tag
Lehet, kéne egy klímás, bár elvenni a faltól általában el lehet a szerkezetet.
Megnézhetnéd, jön e ki belőle "cseppvíz" cső, ez nincs nálad bekötve, amolyan szürkésfehér gégecső, legalábbis nálunk 90%ban ilyet használnak. Ha az be van kötve, akkor inkább falbontó ember kell előbb, aki kivési a megfelelő víznyelő helyig. Ez lehetsz akár Te is, ha nem akarsz mindenkit a lakásba/házba beengedni.
Onnan némi vizes meló, majd a kivésett nyomvonalat vissza kell glettelni, száradás után meg lefesteni.Persze lehet, hogy egyszerűbb keríteni egy rendes klímást, hogy szereljen fel egyet, amit ha megunod a lakást, el tudsz vinni magaddal.
[ Szerkesztve ]
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
FőDudu
addikt
gegecso, 20 literes kanna. Ahogy mar mondtam.
Almennyezet eseten van meg eselyed valahol ut kozben elvagni a cseppvizcsovet, aztan abba betoldasz egy szep gegecsovet (szigeteloszalag is eleg hozza), aztan vagy kannaba vagy az egyik mosdokagyloba levezeted.
Nalunk egyik irodaban csinalta igy ideiglenesen a klimas, amig nem furtak megfelelo lukat a kb 60cm vastag betonba a cseppvizcsonek. Az elso ugyanis kicsi lett az osszes cso szamara - igy csak a klima csovei fertek bele. A bent levolket kurvara nem erdekelte a sarokban levo 20 literes kanna - hetente uritettek. Inkabb menjen a klima, mint legyen szepen kivezetve. Nalad is ezek kozul lehet valasztani.
Klimast ilyenkor erre a szemet munkara ugysem talalsz. Aztan majd johet a megoldoember a tulaj koltsegen.Ez ugyanis nem a te dolgod (es koltseged) berlokent.
[ Szerkesztve ]
FőDudu
-
FőDudu
addikt
Valahova bekotottek az elozot (ketlem, hogy nem, mert akkor a klimanal csepegne) - na azt a csovet kell megtalalni, elvagni, megtoldani, levezteni (kannaig vagy mosdokagyloig). Plan B: mosogep/mosogatogep szennyvizcsovehez valo lefolyo. Oda is pont bekotheti.
[ Szerkesztve ]
FőDudu
-
FőDudu
addikt
A 6 hangszoro majd alatta a 7 hangszoro azert odabasz
Lehet, hogy a tobbi adat is ennyire tukrozi a valosagot.Ranezesre ez nem M-es BMW.
Nalunk mind az, de ezen nincsenek meg az M-es jegyek (speci kormany, M-es taposo, kulonbozo kuszob/tukor/stb).Ez egy sima verzio.
Az alabbi videon lathato auto legalabb M-es kormannyal van szerelve.
https://www.youtube.com/watch?v=vf3wYKV3yoQFőDudu
-
BobaHWSW
újonc
válasz WiZARD #14828 üzenetére
Egyik kollegam most vett phev micu outlandert. 2.4es motor, megy ha kell es nagy tavokat is bir. Hol van az a szmajli amikor egy nyalokat szopogat a kis sarga figura?
Na, amiota lattam kollega kocsijat azota az magasra ugrott a listamon. Amugyis tetszik az a verda igy meg kulon bonusz kiralysag.
-
-
WiZARD
addikt
válasz WiZARD #14868 üzenetére
Jó időben, legkondival 90el 270km körül bír.
Szoval a téli az hatareset. Vagy marad a lassan szerencsetlenkedes, vagy első út a töltőhöz, vagy asszony benzinese
[ Szerkesztve ]
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
npera
újonc
válasz WiZARD #14892 üzenetére
A WLTP-t nagyon durván beszívta a legtöbb OEM. Elég komoly felkészülést igényelt a dolog, ugyanis a konfigurátorban is valós időben kell neked mutassa a rendszer, hogy az általad kiválasztott variáns azokkal az extrákkal amiket választottál mennyit fog fogyasztani. Nem a valóságban persze, hanem a WLTP ciklus alatt. Ami egy fokkal jobb a NEDC-nél, de azért az sem a valóság. A legtöbb OEM túl későn kezdett bele a homologizálásba és egyszerűen belefulladtak a melóba. A Porsche konkrétan beszüntette a kocsik árusítását hetekre, mert nem volt homologizált típus amit eladhattak volna.
Voltak OEM-ek, ahol okosan csinálták és időben elkezdték a melót. Ők tudtak árusítani WLTP-re homologizált típusokat amikor életbe lépett az új szabályozás.
-
npera
újonc
válasz WiZARD #14900 üzenetére
Ezt nem tudom. De a WV gigantikus nagy, rettentő sok variánsuk van és elképesztően széles a modellpaletta. Szóval azért nekik ez piszok nehéz meló lehetett. Mondjuk előtte a dízeles móka miatt alighanem a nyomás is k*rva nagy volt rajtuk. Nem irigylem a kis minionokat, akik a tényleges melót csinálták.
-
ncc1701
veterán
válasz WiZARD #14919 üzenetére
Leafet is nagyon durván dicsérik, kb szerintem nem csalódsz benne, plusz ugye az eleve vellany autónak van tervezve. És a propilot az egyetlen, ami leállítja az autót villogózva, ha olyan szituba kerül, amit nem tud megoldani. A többi elengedi a kormányt, h a falnak menjen a kocsi.
-
npera
újonc
válasz WiZARD #14919 üzenetére
Majd szépen rászoknak az emberek arra, hogy az egyenletes lassabb haladás jobb, mint az impulzusos gyorsabbnak tűnő "száguldozás". Az irány errefelé megy magától is, az AD nem fog gyorsítani és lassítani feleslegesen, hanem tart valami tempót, ami az egész "hálózatnak" jó lesz.
-
-
npera
újonc
válasz WiZARD #14940 üzenetére
Mondjuk ha jól értem egy olyan vetülete is van a dolognak, hogy a WLTP alatt sokkal nehezebb a mágikus fogyasztási adatokkal kábítania népet (előszőr a PHEV gép akksiról fut, aztán a maradékot fosszilis üzemanyagról és arról projektálnak egy nagy alacsony per 100 km fogyasztási adatot). Tehát inkább elegánsan kivolultak a témából és költöttek egy szép mondást, hogy miért ne legyen több REx.
-
WiZARD
addikt
válasz WiZARD #15124 üzenetére
Végül sokat már egyik se akart engedni.
A kettes számú még engedett ~0.5 %-ot, és ajánlott kicsit kedvezőbb (2,32% THM) finanszírozást.
Az első mondta hogy ő ugyanezt meg tudja adni, többet nem, a harmadik nem is sokat erőlködött...Állami támogatásra pályázatot tegnap beadtam, autóra előleget most utaltam át. Majd meglátjuk mikor lesz valami történés.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
Samott
addikt
válasz WiZARD #15830 üzenetére
Nem hiszem hogy ez az "elmultnyolcev" eredmenye lenne, de nyilvan ha 5 ev alatt ennyi lett (barhonnet is indult) az meg harom ev alatt se lett jobb. Es szerintem ez nem csak a nyomorusagos korhazi ellatasrol szolna, hanem arrol hogy milyen szarul elunk, hogy milyen kover mindenki (EU elsok vagyunk ebben), a dohanyzas (de ebben legalabb jo iranyba mentunk) es igy tovabb.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
FőDudu
addikt
válasz WiZARD #16360 üzenetére
No igen.
Arra a viz bazisu ragasztora hasznalnak valami speci oldoszert meg szeles penges ablak vakarot a hozzaerto helyeken. Azokkal egesz hamar tiszta (es karcmentes) lesz.
Hatul nem allnek neki, ha futoszal van a hatso szelvedon - azt eleg konnyu megserteni.Amugy nem ugy van, hogy a B oszloptol hatrafele akar le is falazhatod (azaz nem kell mubizonylat)?
Szerintem teged szivatnak. Elso 2 ablakra meg megertenem, de minek a hatsokra (ha van mindket oldalon tukor?[ Szerkesztve ]
FőDudu
-
zetor2000
senior tag
-
zetor2000
senior tag
válasz WiZARD #16582 üzenetére
Ahhamm... nem tudom, hogy mi van a verdába, mert nem az enyém, meg annyira nem is érdekel, csak annyit tudok, hogy a navit macerás frissíteni, mert valami regisztráció van a gyári navihoz, amit ha berhel az ember, akkor nem, vagy nem úgy működik. Szóval az SD-re másolt házi iGo nem megy.
Amúgy meg van kézben (tartóban) 5"+ telefon, nem sokkal kisebb, mint a beépített, szóval szerintem havert se veri a víz, hogy nem friss a benne lévő cucc.Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
FőDudu
addikt
válasz WiZARD #17571 üzenetére
Allami poziciokban fizetnek a nyelvvizsgakert meg a diplomakert vastagon (ha szukseges az adott poziciohoz).
Meg kb. belepo is, azaz ha nincs akkor kiestel.Okmanyirodaban kb mindenki letette a Lovari nyelvvizsgat, mert kb 500 szavuk van es konnyu - viszont a lakossag kb 10%-a cigany. Igy kellett a munkajukhoz es fizettek is erte.
Igaz, most mar lehet tobb mint 10% - ok kevesbe mennek kulfoldre melozni.
Legalabbis az eddigi felmeresek alapjan foleg a tanultabb reteg megy el (es marad is tartosan kulfoldon), a vegzettseg nelkuli reteg az kevesbe.Az o nepcsoportjukban meg magasabb az iskolazatlanok aranya.
Lehet rossz a kovetkeztetes, de etnikai kimutatast meg nem lattam a kulfoldre koltozottekrol.Arrol nem is beszelve, hogy szaporabbak az atlagnal.
[ Szerkesztve ]
FőDudu
-
Új hozzászólás Aktív témák
- proci985: Audyssey szobakalibráció felülvezérlése REW + mérőmikrofonnal
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Elemlámpa, zseblámpa
- Az MSI RadiX AXE6600 tesztje – router, játékosoknak
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Bundle topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Kerékpárosok, bringások ide!
- OTP Bank topic
- További aktív témák...
- Keresed a tökéletes laptopot, ami nemcsak teljesítményben, de árban is verhetetlen?
- Dell Latitude 7430 Full i7-1270P, 16GB DDR5, 512GB NVMe, FHD IPS Touch, HUN Vil.Bill.
- Eladó AMD RYZEN 3 3100 BOX
- Palit RTX 3070 GamingPRO 8G
- 2 db hibás (?) Emtec x200 USB 3.0 512GB hordozható külső SSD - Garancia nincs rájuk!