-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
csibor
addikt
Sziasztok!
Ismerősömnek zárgondja akadt Focus1 combival. Hol lehet komplett zár szettet venni lehetőleg olcsón ?
-
Jenne
őstag
válasz
Pepeninho
#19693
üzenetére
Szia!
Sajnos nekem a Ford-FX Pécs 5.330 Ft-ért kódolta vissza a rádiót. Alvázszám alapján lekérdezik. Mikor megkérdeztem, hogy mitől ilyen drága egy mindössze talán fél perces munka, válasz:- 20 perc a legkevesebb normaidő amivel tudnak számolni. 15.990 Ft/óradíjuk van.
De ezt előtte nem mondták, csak annyit mondtak, hogy vigyem be, nem is kell időpontot kérnem, csak szóljak a munkafelvételnél.
Sikerült megtudnom (megkérdeztem) a négy számjegyű kódomat, el is mentettem. Legközelebb majd magamnak fizetek egy sört, vagy kettőt a munkadíjért.
-
Pepeninho
őstag
Koszi mindenkinek, neten nezelodtem ( szeriaszam valoban 1 es 6os gomb lenyomasa utan olvashato), de amit talaltam az mind fizetos szolgaltatas. Sunyik, mert kerik a kodot es csak utana irjak, hogy mennyibe kerul.
Varom a Petranyi visszahivasat. -
flymi
addikt
válasz
DeFranco
#19690
üzenetére
Igen, fizikából érettségiztem.
Több-kevesebb sikerrel. 
Csak nem gondoltam volna, ennyire.
A lényeg h most mind a négyben kábé 2.4 van. Lehet ha egyedül utazom kicsit pattogósabb lesz, de szerintem nem megy el mindenki egy-egy hosszabb út előtt az utasok és csomagok számához igazítani a gumikat ha jól hiszem. -
flymi
addikt
Ma voltam a kúton, mondom megnézem hogy áll a guminyomás.
Emlékeim szerint 2.1-re pumpáltam még valamikor év elején és meglepődve tapasztaltam, h a kocsi termeli a levegőt.
Csak a jobb elsőbe kellett tölteni egy picit, mert a másik háromban kerek 2.4 volt a nyomás. Ez lehetséges? Vagy rosszul volt kalibrálva a műszer? ~2 hete hozták vissza a kútra a kompresszort.
Émmeg aszittem még lapos is. -
smokiii1
aktív tag
Debreceni ford márkaszervizzel valakinek van tapasztalata? Korrektek? Értik a dolgukat?
-
Goose-T
veterán
válasz
Pepeninho
#19684
üzenetére
Szedd ki a rádiót a helyéről, van a burkolatán egy sorozatszám. Az alapján ki lehet számolni a kódját valamilyen progival, itt nézz szét.
Szerk.: jól mondja ReFleXx, kiszedés nélkül is elő lehet valahogy varázsolni a szériaszámot.
-
kelly416
veterán
válasz
egyedülülő
#19679
üzenetére
Le, de gyanítom évekig kellene világítson hozzá töltés nélkül. Nyugodj meg, nem lesz károd ebből, direkt ilyenre van tervezve, gyártva.
-
gabor9991
addikt
válasz
egyedülülő
#19676
üzenetére
1/2-3/4 óra
de utána is még csinálhat olyat, hogy újra világít pár percre majd megint lekapcsol.Kb. 1 óra mire lenyugszik az egész rendszer.(#19675) Toše:
Szép a gép

-
-
cbmfan
senior tag
ideje volt lecserélnem Mondeo Mk1-emet mert már erősen véres volt a torka. találtam egy közel hibátlan Mk3-at kétliteres benzines motorral, eddig meg vagyok elégedve vele. viszont van egy kis gond: hiányzik motorháztető zár betét rudazattal együtt. sok autósboltot és bontót hívtam, de vagy csak komplett zárkészlet van, vagy Focushoz való javítókészletet ajánlják ami vagy jó, vagy nem. van ötletetek, hogy honnan tudnék szerezni egy hozzá való készletet?
-
Hannibhál
őstag
Hejhó!
Van valakinek tapasztalata ford cougarral? a 2,5-es v6-ossal főleg
Meg úgy alles kérdezném: mennyiben drágább fenntartani egy nagy köbcentis (2,5-3 e cm3) autót az üzemanyagot leszámítva mint pl egy kisebb 1,4-1,6-osat?
Köszi előre is! -
Pepeninho
őstag
Na, ugy nez ki, hogy, a genetarorcsere jol sikerult. Pihentetve volt, ki tudja, hogy jot tett vagy sem.
Viszont a radio nem mukodik. Kodot ker. Erre tud valaki valami trukkot? -
Lefty
addikt
válasz
molnarpeter
#19666
üzenetére
Okes, felhivok egyet. Koszi.
-
Lefty
addikt
válasz
molnarpeter
#19491
üzenetére
-
Pepeninho
őstag
Sziasztok!
Kis segitsegre lenne szuksegem. 2010 Focusomba generatort csereltunk. (Meisterteile). Hallottam par helyrol, hogy miutan minden a helyen erdemes 4-5 orat pihentetni kicsit a vasat. Okosgenerator, kommunikal a nenikejevel is.... Bizonytalanok vagyunk, 10 perce pihen. Mennyire lehet ez igaz?
-
A Zéé
addikt
Deee, azért észre lehet venni. Legalábbis nekem a Fiesta Van-nál eléggé más a menetdinamika, ha megy.
Igaz, hogy kicsit más a súly/Le arány. Kb. annyit számít, mintha 100-120 kg cucc bele lenne pakolva a raktérbe. Bár az tény, hogy ha van benne cucc is, meg még megy is a klíma, akkor azért már nem olyan mértékű az eltérés, de azért van. -
mrmft
senior tag
Ez lenne a normalis, vesz le a teljesitmenybol evvel nincs is baj. Avval van a baj, hogy alapjaraton szepen elketyeg, fordulaton viszont, kb 10 masodpercenkent lekapcsol a kompresszor, majd rogton vissza. Ujra es ujra. Mennel egy konstans 50-el klimaval de nem tudsz, mert minden kompresszor leallasra gyorsul, majd rogton amikor bekpcsol a kompresszor lassul az auto fix gazpedalallasnal. Tudjuk is mi a hiba lasd #19642.
Viszont itt nincs "szakember" aki a lenti szelepet, a lenti csobol ki tudja szedni...
Nem tudnak szethuzni egy klimacsovet. Eszmeletlen.


-
Jenne
őstag
A fiam 1.4 TDCi Fiestájánál észre sem venni hogy megy-e a klíma vagy sem. Menetdinamikára értem. Talán a motor hangja lesz kicsit mélyebb és morgósabb. 170Nm-ből levesz a klíma 10%-ot,de még mindig marad elegendő nyomaték.
Cégnél volt egy Opel Corsa 1.2 benzines, 110Nm nyomaték. Ha be volt kapcsolva a klíma, és előzni akartam országúton, akkor előtte ki kellett kapcsolnom a klímát, mert nem gyorsult az autó, hiába nyomtam jobban a gázpedált.
Bocsi az offért. -
egyedülülő
őstag
A kérdés, hogy mk1 focus cmax-ba bele lehet aplikálni az mk2 ledes hátsó lámpatestét?
Egy külföldi forumon szt olvastam, hogy megoldható, de gondoltsm itt is megkérdem. -
DeFranco
nagyúr
-
kelly416
veterán
Nem kis országunkban, de megküldtem egyszer az enyémet is. 206 papíron a vége... hát 210-et megszaladta. Nem hiszem, hogy még sokat ment volna, de már nem mertem erőltetni, mert nem tesz jót ezeknek sem a csúcsra járatás (meg külföldön is mérnek néhanapján, nem mertem kockáztatni tovább). De 170-180 utazót vígan tartja.
Viszont stabil volt, szépen reagált a kormányra is, nem rázott, nem féltem egy hangyányit sem.(Csakhogy ugye az enyém 2.0 TDCi 2006-ból, de a gyári adat vs valóság miatt írtam le.)
-
patomi
őstag
Én 150-160 körül mentem vele max. (Óra szerint) semmi gond nem volt, de valóban 6. jó lenne, elbírná.
Egyes foka 1.6-al mentem 200-at
(óra szerint, nem tom mennyi lehetett pontosan) de brutális volt, kellett a hooooossssszzzzú egyenes és olyan érzés volt mintha már a kerekek nem érnék az utat. -
flymi
addikt
válasz
kelly416
#19625
üzenetére
No mindegy, már megrendeltem. Legfeljebb ha nagyon gáz akkor nem rakom fel.
Szoktam én is mikroszálas törlővel szárazon törölgetni, de a szélvédőn akkor is visszaköszön erős napsütésnél a fekete műanyag látványa.Beszéltem az utcánkba egy másik szerelővel (karosszéria és szélvédős), h mi legyen a kavicsfelverődéssel, mondta h keressem egy hét múlva megoldható. Megfúrja, feltölti és kész.
Arra a kérdésemre, h miért recseg a szélvédő bal felső sarka nyomás hatására azt mondta, h valószínűleg nem kerülhetett oda elegendő mennyiségű ragasztó, de ne parázzak kiesni nem fog a helyéről. Viszont ilyet ne cseréltessek vele kompletten mert nem szereti. Fordoknál ilyen keretes szélvédők vannak (enyém már egyszer cserélve lett anno simára, tehát már nem fűtőszálas) és valamiért nem igazán szívleli ezeket.
Egy aprócska kérdés még. Kíváncsi lennék próbáltátok-e már mennyi a vége a kocsinak? Mármint persze magánúton vagy versenypályán.
Gyárilag asszem 180km/h a vége, de ezt valahogy elég nehéz elképzelni.
130-ig mertem nyomni neki egyszer de hiába volt egyenes út elég szar minőségű volt szóval nem erőltettem tovább. 1.6 benzinnél még simán elférne egy hatodik fokozat is. 110 felett simán megenné. Oké nem egy erőgép, de kívánná úgy érzem. -
kelly416
veterán
válasz
molnarpeter
#19634
üzenetére
Akkor jobb helyeket kell keressek majd, ha egyszer autót veszek...
Akkor jobb helyeket kell keressek majd, ha egyszer autót veszek...
Szerk.: Nálam nem egyszínű a kettő.
-
mrmft
senior tag
2007, 1.4 benzin, klima hiba: a kisnyomasu koron a nyomas leesik ha fordulaton jar a motor (pl.: 2000-es allando fordulaton 10sec elteltevel lekapcsolja a kompresszort, majd rogton vissza is. Az auto pedig rangat e kozben, mivel megerzi a klima bekapcsolasat.)
Klimas kuzdott vele, 2xer toltotte, hogy nincs benne gaz azert ilyen. 470g gaz a gyar ertek, 300-rol toltotte az elso alkalommal, akkor volt vagy 20 fokos a levego ott allo helyben ki lett probalva, de menet kozben nem hasznaltuk toltes utan. Most a melegben viszont kellett, de meg szarabb mint volt. Vissza vittem. Erre O, szivarog a kompresszor, cserelni kell szaz akarhany ezerert. Nem tetszett, mondtam neki akkor szivja le es toltse ujra. Ismet leszivta feltoltotte, a gaz meg volt benne. A masodik toltesnel ra rakattam a kis nyomasu korre is a nyomasmerot, itt latszott, hogy fordulatra 1 ala esik a nyomas es lekapcsol a kompresszor. Kikotve a nyomaskapcsolot, semmi gondja, hogy mi erteleme volt azt nem tudom... Adott masik nyomaskapcsolot az is lekapcsolt, mivel ez a dolga, mert leesik a nyomas. Arrol fogalma sincs mitol csokken le a nyomas a rendszerben. Azt mar hiaba magyarazta nekem toltes utan, hogy ereszti a gazt, kompresszor csere...
Most ott tartok, hogy szarito (dehidrator tartaly) es fojtoszelep / taguloszelep csere. A kerdes, hogy a tartaly gyariban 44ezer ezt kihagynam, van NRF es Nissens ami 10 korul megall melyiket erdemes megvenni? Eleg lehet-e csak a szelep csereje? -
flymi
addikt
válasz
DeFranco
#19624
üzenetére
Tehát én vagyok a balfax, jól van.

De szerintem 1500-as fordulatnál is pont ugyanúgy kéne tennie a dolgát a kuplungnak mint 3000 rpm-nél. R19-be, Kangoo-ba, Pug305-be, stb. sosem hallottam ilyen hangot.
Még azt is elképzelhetőnek tartom, hogy hiába lett cserélve a váltótartó bak, még mindig van néhány tized mm hézag. Mondom, tökre nem volt egyforma a két alkatrész.
Motortartó bak csere után majd kiderül, de az szerintem majd csak jövőre lesz.
Most épp szerelőt próbálok felhajtani a hátsó első szilent cseréjéhez. Nem egyszerű.
Szerelőm holnaptól két hét szabira megy. A másik srác (futóműállítós) mondta, hogy szakdogát ír stb..., legkorábban másfél-két múlva lenne esedékes, harmadik már csak karosszériával foglalkozik, negyedik szintén el van havazva, egy szervizt hívtam náluk nincs emelő !!!
!!!, végül egy hatodik ígérte jövő hét szerdára, hogy érdeklődjek.
Júli 13-án hosszabb útra megyek és rohadtul idegesítő a kopogás ami hátulról jön. -
gabor9991
addikt
Sebességindex nem lehet alacsonyabb, mint az autó gyárilag megadott végsebessége.
Téli gumi esetén azt hiszem lehet alacsonyabb az index de akkor egy figyelmeztetést kell a műszerfalra kitenni.(#19637) sparta2
Biztosan vízszintesen áll az autó?
Nálam a garázsban állva van ilyen, hogy jóval magasabb a pálcán a szint, mint a garázs előtt állva. -
sparta2
tag
válasz
molnarpeter
#19636
üzenetére
Városi használat. Egy hidegindításra 5-20 km a jellemző. Gyárilag is 2 mm-rel feljebb volt, azt nem tartottam én sem vészesnek. Egy év alatt egy hajszálnyi sem tűnt el belőle, ezért aggódom egy picit a 4 mm miatt.
-
sparta2
tag
Én is nyűglődtem ezen a téli gumi vásárlásakor, de mivel csak egy ezres volt a különbség, megvettem a gyárit.
Más!
Most volt az első éves szervizén az autó (1.0 benzin) és nyugalmi állapotban, kb. 4 mm-rel a max. jelzés felett van az olajszint.
Szívjak le belőle szerintetek? Okozhat ez gondot, vagy nem jelentős ez a mennyiség? -
kelly416
veterán
Na igen, ebben is lehet valami. Bár ezt alátámasztani nem tudom, mert ennek nem sok ideje volt párologni, ugyanis indulás után kentem, súroltam, dörgöltem, mostam, vakartam, csak ne azt lássam az ablakban az ablakon túli világ helyett.

Szerk.: De fura a szürke szmájli... eddig az off nem tette szürkévé azokat, ha jól emlékszem.
-
kelly416
veterán
Na meg persze az sem lényegtelen, hogy '96-os Clio, ami egyébként is kopogós kemény műanyag, és talán sosem volt garázsban, tehát a nap megdolgozta rendesen a műszerfalat is. De hát egyszer kellett lekenni, egy életre megtanultam, hogy neppertől se vegyek autót, mert ők is mindent ilyennel kennek le, meg én se akarjak ilyen butaságot csinálni.
Szerk.: off
-
Lefty
addikt
Na még egyszer köszi mindenkinek a sok segítséget a gumi kapcsán, végül ezt rendeltem meg az mk3 focushoz: Hankook Ventus Prime3 K125 205/55 R16 91H
-
kelly416
veterán
Parasztos, de én azért szoktam ritkán portalanítani a műszerfal tetejét, hogy ne csillogjon a szélvédőn. Egyszer régen indultunk nyaralni (2964km-t mentünk), előtte kicsinosítottam az autót, szilikonnal még a műszerfalat is áttöröltem, és egész úton magamat szidtam miatta.
Nem úgy kell érteni, hogy évtizedes mocsok ül a műszerfalon, csak simán egy száraz ronggyal áttörlöm, és nem sikálom, nem nedvessel törlöm, nem kencézem semmivel. A másik megoldás, amit aliexpressen is lehet látni, műszerfaltakaró kárpit, de egyrészt csak új autókra, másrészt kisebbség szokta ezt csinálni állatszőrökkel, úgyhogy én ezt kihagyom. -
DeFranco
nagyúr
Rosszul valtasz pontosabban rosszul kuplungolsz. En is, ha nem figyelek oda nekem is osszekoppan.
Meg kellene tanulni egyeztetni a fordulatszamot, gazzal, valtaskor, mert szerintem a tarcsak eltero forgasi sebessege okozza.
Jo lenne ezt valakitol eltanulni mert zavar hogy ilyen alap dolgokat nem tudok, sehol nem tanitottak.
-
7Sony7
addikt
Srácok, a 2007 és ez utáni évjáratokban hol van az ülésfűtés kapcsolója? Vagy ez nem alap a Ghia felszereltséghez, azért nem találom a képeken?
-
flymi
addikt
válasz
xEon1337
#19616
üzenetére
Nekem sebváltás után mikor engedem fel a kuplungot akkor hallani egy tompa kopp-ot, kolléga meg is kérdezte mikor a múltkor vittem, hogy: mi ez?!
Váltótartó bak cserélve lett nemrég, motortartó bakok jövőre lesznek kidobva, szóval lehet az a ludas. Vagy ki tudja?!
Amúgy fura volt a váltótartó bak csere is, mert ami kivett a szerelő az egy vas és benne a gumi, ami meg bele lett rakva az egy alu "patkó" benne a gumi. Ha nem tudtam volna mit cserélünk meg nem mondtam volna, h a két alkatrész egy és ugyanazt a funkciót tölti be a kocsiban.
Unixból motorkód alapján lett kikeresve az alkatrész. Bár én azok után, hogy elsőre rossz szélterelőt adtak már nem hiszek a mesékben sem. -
válasz
molnarpeter
#19615
üzenetére
Nem minden esetben mozog, van, hogy simán gázelvétel előidézi, de 95%-ban váltáskor van, amikor egyébként is nyomkodja az ember a pedálokat.
-
Lefty
addikt
válasz
molnarpeter
#19608
üzenetére
Köszi. 205 és 215 nyári gumi esetén van érdemi különbség, ami használat során érezhető?
Megrendeltem ezt, ennek a cégnek van itt helyi kirendeltsége, és akkor fel is rakják majd szépen. Köszi mindenkinek. Amúgy mi értelme H fölé menni és V meg W? Ki fog menni 210-nél többel?
-
Focus II / C-Max, 1.6 benzin (74kW / 101 ló), tulajoktól kérdezném:
Volt / van nálatok olyan jelenség, hogy váltások alkalmával, amikor ráléptek / leléptek a gázról, szóval a hajtásban terhelésváltás történik, akkor csattan valami a kocsi alatt? Bal elölről jön, a váltó környékéről, de lehet akár a féltengely is. Szakszervizben kétszer nézték már meg, szerintük ez ilyen.. sem a féltengely, sem a szilentek, sem az összekötők vagy tartóbakok nem mutatnak hibát.
Főleg melegben csinálja és lehúzott ablaknál hallani, ha vissza is verődik egy falról vagy autóról, akkor nagyon erős a hanghatás. Az autó 10 éves, 8 éves koráig nem csinálta, aztán tavaly tavasszal elkezdte..
Egy független szervizben is megnézték, ott behúzott kézifékkel előre-hátra túráztatva egy helyben is tudták produkálni, akkor határozottan olyan hangja volt, mint amikor mondjuk csapágygolyók egymásnak koppannak. De a kerékcsapágy elvileg rendben van.
A hanghatáson kívül nincs probléma, de akkor is idegesít.

Új hozzászólás Aktív témák
- Bomba ár! Dell Latitude 7330 - i5-1235U I 16GB I 256SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 128GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3195, 95% Akkumulátor
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Yurbuds Ironman fülhallgató
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro Max 128GB Graphite -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3391
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest

Több-kevesebb sikerrel. 
Csak a jobb elsőbe kellett tölteni egy picit, mert a másik háromban kerek 2.4 volt a nyomás. Ez lehetséges? Vagy rosszul volt kalibrálva a műszer? ~2 hete hozták vissza a kútra a kompresszort.

![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)







