-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
flymi
addikt
válasz
gabor9991
#20799
üzenetére
Nem lettél volna.
Úgy vagyok vele, h azok amiket megcsináltattam rajta legalább már rendben vannak és jó eséllyel többet nem kell hozzányúlni. Tudtam, h költeni kell majd rá csak egy év alatt ez hangyányit több volt, mint amire gondoltam.
A szervo az tényleg szívás volt.A szerelő elvitte a kocsit egy próbakörre (én kértem meg rá hátha tapasztal valamit amit én laikusként nem veszek észre), azt mondta minden rendben vele, műszakira kész. Hátsó-első szilentek is végre cserélve, kipuff flexicső, olaj és szűrők cseréje és egy futó állítás. 50k-volt a munkadíj és a flexicső, minden mást vittem.
-
flymi
addikt
válasz
gabor9991
#20797
üzenetére
+1 mindenre is figyelni kell már. Enyém 2005-ös kombi.
A fentebb leírtakon kívül rozsda rügyezése több helyen, beázás a motortérben és/vagy a csomagtartónál. A benzinszivattyú nem létező szerelőnyílását feltétlen meg kell nézni nem-e vágták ki kóklerek a hátsó ülés alatt a kasznit.
Jó lesz az 100 lónak is (mínusz egynéhány ami elszaladt az évek alatt). Minél jobban felszereltet kell venni, bár én személy szerint elvagyok tempomat és esp nélkül is mert főleg városban mászkálok vele. -
-
atila4
senior tag
Sziasztok! Akinek van tapasztalata MK3 faceliftes Focus St-vel, legyen szíves rám írni
Előre is köszönöm! -
dragonfx
veterán
Sziasztok!
1.6 os benyas 2005-06-07 focusnak vannak alsp tipushibai?
Mire kell figyelni vetelnel?
Szerviz mennyire sulyos kicsi japan autohoz kepest?
102 vagy 116 lovas a jobb moci? -
#31600896
törölt tag
Na szevasztok!
Akksit kell majd cserélnem a Focusban, mert 1x lemerítettem (1 napra rajta maradt a gyújtás
)
Milyet javasoltok bele? (MK2 benya)
Legszívesebben nem cserélném, de azt mondják télen simán lemerül. -
stellaz
veterán
Sziasztok! Mk3-as mondeo kombiban kéne hátsó hidat cserélni, mert el van korrodálva. Tudtok esetleg újat, vagy jó állapotú bontottat? Beszéltem több bontóval is, de nincs nekik.
Köszi
-
Erdei88
veterán
Ugyanezt a hibát produkálta nálunk 2 hónapig. Engine Malfunction és szívóbenzin lett belőle (1 literes ecoboost), leállítottam, újraindítás után hibátlan volt.
2 hétig szerelőnél volt, diag szerint a levegőnyomással volt gond. A valóságban az autónak semmi baja nincsen. Mindent átnéztek, meghúztak ami esetleg lötyögött. Azóta semmi baja nincsen, már mentünk vele 500 km-t.
Nem tudták megmondani mi okozhatja, a következő tipp a turbó lett volna.Kérlek mindenképpen írd meg, hogy nálad, hogy végződött, mert kíváncsi vagyok.
-
zoltan.bagi
csendes tag
válasz
ReFleXx
#20777
üzenetére
Sajnos egy kb 10%-os kuplunggal vettem, így muszáj volt párezer km után. Párszor mentünk külföldre is, nem mertem vele játszani.
Nálam sem kopott a szükségesnél jobban. 40 ezret tettem bele, kb 3mm-rel lett vékonyabb az első fékbetét is csak.
Igazából már azt is "hibridesen" vezettem.
-
RazoR
veterán
Sziasztok!
1.6TDCi autópálya felhajtó gyorsításnál kiírta, hogy Engine Malfunction és átváltott szívó dízel üzemmódba, elment az ereje, gondolom eldobta a turbónyomást. Újraindítás után megszűnt a hiba, majd pár nap múlva ugyanez de jött a Check Engine is mellé ami maradt is, azóta kicsit lomhább és eléggé kormol közepes fordulaton. Mi lehet a gond? Coolercső repedés?
-
ReFleXx
addikt
válasz
zoltan.bagi
#20774
üzenetére
283e km-el adtam el az enyem, meg gyari kuplunggal

-
DeFranco
nagyúr
válasz
zoltan.bagi
#20774
üzenetére
innye, jól lement az ára az alkatrészeknek
pár apróság valamennyivel drágult, de nálam még a kerék 25k volt a vezérlés kit meg 30k, 6 éve. -
zoltan.bagi
csendes tag
válasz
gabor9991
#20771
üzenetére
[Essmotor] számla. (Friss fagyálló + csavarok!!! + vízpumpa = ~73 ezer)
Ha levonod a "felesleget" , ami azért volt, mert időnként nehezen indult, akkor nem sokkal több és van számla, garancia.
A vezérműtengelykerékkel megszívtam, ebben a szériában bakelit volt, amit nem voltak hajlandóak visszatenni, kellett helyette fém, de legalább csak egyet számláztak
Megjegyzem pont ezután kellett visszavinnem: 110 fölött motorféknél felment a vízhőfok.
Cseréltek termosztátot. Gyári 82 helyett 74 fokosra, de utána is rossz maradt. --> Na itt ingott meg a bizalmam bennük is. Csere helyett gondolkodunk... pff...
(Télen így jóval gyengébb lett a fűtésem és lassabban is melegedett be.)
Ezután írtam egy panaszlevelet, akkor átnézték rendesen (Leírás valami hasonló: Járó motornál a hűtővízcsövek puhák, összenyomhatók. Ennyi belefért volna előtte is
), s kiderült, hogy a kiegyenlítő kupakja nem zárt, nem volt nyomás a rendszerben. Elöregedett, valószínű amíg nem volt bolygatva még jó volt, de az ennyi km és idő után nem is lenne baj, HA észreveszik. Itt még kiderült, hogy a kiegyenlítő egy része is kissé kifújt felül, mert porózusra öregedett. Illetve a ventim 1-es fokozata nem ment. (A kupak volt a fő ok, a tartály/venti előtte is olyan volt, SOSEM mozdult a mutató középről. A ventivel "csak" az alapjáraton gyenge klíma problémámat oldották meg, amivel meg a klímás nem tudott mit kezdeni.
)
Lényeg, hogy 2-szer vissza kellett mennem (anno nyaralás előtt, ahova kocsi kellett) és pattogni, hogy jó legyen, DE legalább lehetett.
Nekem csak az a bosszantó, hogy mind vízpumpa-, mind termosztátcsere után elvárnám, hogy ellenőrzik a rendszer zártságát, ha már hozzányúlnak.
Ennyit a szakszervizről.Sufni: lecserélte a szerelő a hosszbordást, majd kb 5 ezer km után (csereperidóus 160 ezer km/8 év, szóval kb még új volt) elszakadt, mert a vezetőgörgőt nem cserélte, ami el volt öregedve és (autópályán) szétesett. Panasz, garancia nincs, tréler van.
Na ez nem történik meg egy (jobb) szakszervizben, mert tudják, hogy együtt cserélendő.Maszek valószínűleg a főtengelycsavart sem cserélte volna a vezérlésnél. Akinek eladtam a kocsit, neki pont attól térdelt le korábbi Focusa a friss vezérléssel.
2 hónapja adtam el. Remélem, még sokat fog futni!
Szerettem, egy jól vezethető, dinamikus, stílusos, fiatalos autó, jó futóművel. Annyi, hogy én ebből semmit nem használtam ki (totálisan kíméltem, öregurasan vezettem), ellenben a "hátrányaival" szembesültem (kuplungcsere, futóműben az a rohadt sok szilent
, városi fogyasztás).
Végül egy Priust vettem, sokkal inkább "sajátomnak" érzem, DE maximálisan jó emlékeim vannak a Fókáról (azért is járok még vissza).
Lehet szimplán csak megöregedtem 
-
#49155328
törölt tag
válasz
daniel2121
#20759
üzenetére
Fehérváron vettem az olajosnál aki cserélni szokta.
16.5k volt a 4 literes.
Neten van olcsóbban is de az lehet hamis is.gabor9991 maszek + számla nem játszik?
-
gabor9991
addikt
Vezérműszíj+ vízpumpa csere árajálatok:
Maszek:
35 anyag (contitech) + 20 munkadíj (számla, garancia nincs)
Össz.:
55 ezerBosch szerviz:
Anyag (skf) + munkadíj
Össz.:127 ezer

Ford szerviz:
Anyag (gyári) + munkadíj 99.990
+ 25 ezret akarnak a hosszbordás szíj cseréjére pluszban kiszámlázni...Össz.:124.990
Na ez után legyen okos az ember, hogy hová viszi.
-
#31600896
törölt tag
Kérdezd körbe az ismerőseidet, kollégáidat, hogy a környéketeken tudnak-e valóban hozzáértő szerelőt javasolni. Hátha utána már csak tankolni kéne abba az autóba és időnként olajat cserélni.
Én így tettem, de én Debrecenben. Most már csak az autó kora szúrja a szememet, mert már ez is 13 éves. -
flymi
addikt
válasz
zoltan.bagi
#20767
üzenetére
Pedig annyira nem is kóklerek és nem hinném h átbasznának a palánkon. Egyik sem akarta még a hidroelektromos diffundáló visszapillantó kapcsolót kicseréltetni.

Viszont tényleg ismerek itt a városban olyat akinek a legprecízebb műszere a kalapács meg a villáskulcs, azokat inkább kilométerekre elkerülöm. Ezeknek viszont van cégérjük, emelőjük, műhely tele szerszámokkal, "B"-nél még diag műszer és lézeres futó állító is.
Márkaszervizbe 1 hónapnál előbb nem lehet időpontot kapni és nagyon sok rosszat hallani az ott dolgozó "pékekről" meg az óradíjak se épp alacsonyak. -
zoltan.bagi
csendes tag
-
zoltan.bagi
csendes tag
Nekem a kipufogóklinikán cserélték katalizátorral együtt. Helyén, behajolva a motortérbe, kb 40 perc alatt, mindezt garanciával, műbizonylattal ~55 ezerért.
Csodás varrat volt, még gépész ismerős is elismerte.ui:
engedd már el a kóklereket, rossz olvasni mennyit szívsz azzal a kocsival és a szerelőkkel...
Én egyszer voltam maszeknál, tréler lett a vége a javításnak, nekem ennyi elég volt. Még az essmotor-nál is vissza kellett vinnem a kocsit, pedig ők elméletileg értenek hozzá. -
flymi
addikt
válasz
DeFranco
#20765
üzenetére
Különösebb problémák nem voltak vele, csak
1. mindig csúszásban van
2. egyszer nem szólt a hátsó első szilent kapcsán mikor lent volt a hátsó futó
Egyébként korrekt arc."B szerelő" egy autószerelő mester (ha lehet hinni a kirakott táblának), mindennel IS foglalkozik a futótól a szélvédőig. Eddig mindig gyors és pontos csak meglepett ez most, gondoltam rákérdezek hátha itt másnál is cserélték már. Lehet szar helyen van tényleg és a helyén nem lehetne körbe meghegeszteni szépen, nem tudom nem értek hozzá. Lehet nem is ő hegeszt.
"A szerelőnél" tudom, h a szembe szomszédom szokott neki segíteni lakatos munkákban. -
DeFranco
nagyúr
azt én nem tudhatom, hogy te az a b vagy a c szerelőhöz vitted, mivel úgy hivatkoztál rá hogy aszerelő, ezért gondoltam arről van szó, akihez rendszeresen viszed és akivel már eddig is voltak problémák ha jól emlékszem.
mindenesetre nem tudom mi a helyes technológia, nekem is mondta a kipufogós szaki hogy le lehetne venni az egész rendszert leömlőtől, de 1: marha drága lenne 2: csipkebokor vessző 3: ne akarjam megbontani, mert kockázatos és felesleges.
így elvágta a csövet a megfelelő helyen és szépen behegesztette az új flexibilis tagot. ez volt x éve, azóta is úgy áll mint katiban a gyerek, tehát mondhatni a technológia kiállta a próbát, az lehet hogy egyébként az idő megeszi magát a flexitagot de ennyi.
-
Erdei88
veterán
válasz
#31733248
#20762
üzenetére
Én csak a 95-ös alapáras MOL-benzint használom, kint INA kútnál tankoltam. Próbáltam prémium üzemanyagot is, de semmilyen különbséget nem láttam.
Ugyan nem az 1.5T motor, de nemsokára annál is kiderül, de 1 literes ecoobostnál bizony észrevehető volt a MOL-os 95-ös és az OMV-s Maxxmotion közötti különbség. Fogyasztás és dinamizmusban is -
bajnokpityu
félisten
-
#31733248
törölt tag
"igen, tudom, de sokat számít az üzemanyag minősége is."
Én csak a 95-ös alapáras MOL-benzint használom, kint INA kútnál tankoltam. Próbáltam prémium üzemanyagot is, de semmilyen különbséget nem láttam.
"szerintem én nem fogok összehozni ennyit sosem, pedig törekedni fogok rá, ha lesz kedvem majd."
Nem kell rá odafigyelni, én sem tettem. Egyszerűen csak sokat mentem kényszerűségből a szerpentines szakaszokon a lassabbak tempójával, autópályán pedig szinte végig tempomatoztam.
"a 47e km is egy év alatt szép
"Hozzátartozik az igazsághoz, hogy elég sokat motorozom, pontosabban robogózom is. Értelemszerűen munkára is használom mindkettőt.
"a kipuf. végén, az alján, ahol kicsöpög a víz, ott neked kormos?"
Most néztem csak, hogy rákérdeztél, meg is lepődtem kissé: a Mondeo hátsó dobja keresztbe van fordítva és két vége is van. Mindkettő korommentes.
-
flymi
addikt
válasz
Zoli-bácsi
#20753
üzenetére
Nekem azt mondta a szerelő, h nem lehet csak levágni és a helyén behegeszteni az újat. Bontani kell.
-
#49155328
törölt tag
válasz
daniel2121
#20749
üzenetére
Ezt szoktam tölteni : Ford WSS-M2C950-A Castrol Magnatec Stop-Start 0W-30 D Ford
A 30ezres csere periódus szerintem kúrva sok.
15 ezrenként cserélek.
Szűrők MANN filter. -
flymi
addikt
Kipuff flexi cső lecseréléséhez le kell szedni a bölcsőt is?

-
ReFleXx
addikt
válasz
daniel2121
#20749
üzenetére
WSS M2C950 A jóváhagyású 0W-30 olajat. Márka vallás szerint szabadon választható.
-
nfsu17
veterán
válasz
#31733248
#20730
üzenetére
az komoly.
szerintem én nem fogok összehozni ennyit sosem, pedig törekedni fogok rá, ha lesz kedvem majd.
a 47e km is egy év alatt szép
nálad nem fognak lekormolni a szelepek.
nálam meg igen.
a kipuf. végén, az alján, ahol kicsöpög a víz, ott neked kormos?
nekem szinte már új kora óta kormos a kipuf alja...meg persze a belseje is.
pedig mostanában már OMV 95 maxmotiont tankolok, hogy kicsit tisztítsa.
mondjuk a fogyiteszt az pont egy sima MOL 95-ös volt.---------
A győri Árkádban van egy S-Max kiállítva, oldalán....2,500.000 ft állami támogatással.
Csak nem volt ott, hogy mennyi az annyi.
ForTop volt amúgy. -
daniel2121
őstag
Sziasztok
Vettünk egy Ford Mondeo-t 2015-ös évjárat. 150LE diesel,manuál váltós. Cégben használták végig szervizelve volt márkaszervízben 30.000km--es intervallumban. Most van benne 132.000km. A szervízkönyv alapján 141.000km környékén kellene szervizeltetni, de én leakarom cserélni most a motorolajat,szűrőket stb. Milyen típusú motorolaj ill. szűrők javasoltak hozzá? Állítólag még garanciás jövő áprilisig vagy 150.000km-ig.
Köszi -
Pepeninho
őstag
Sziasztok!
2010es Ford Fokam van. 1.6 dizel. Ritkan eljatsza a kicsike, hogy lassu fordulatnal (altalaban kanyarban) kiirja a muszerfalra, hogx ESP off vagy EST off ( csak egy pillanatra villan fel) aztan el is alszik minden, a motor nem all le. Mi lehet a bibi?
-
DZs
senior tag
válasz
alex devil
#20741
üzenetére
Alapjárat szabályozó motort nézesd meg.
-
SPeti1984
senior tag
válasz
daniel2121
#20736
üzenetére
Mondeo kerék méretek: [link]
-
bajnokpityu
félisten
válasz
daniel2121
#20742
üzenetére
A 4ese ilyen volt
-
SPeti1984
senior tag
Gyári új C-max alufelnijéhez jó lehet ez a kerékanya? Ahogy nézem 34mm hosszú, az nem sok nem fog kifelé kilógni a felni lyukból?
Bimecc D6
[link] -
daniel2121
őstag
válasz
bajnokpityu
#20737
üzenetére
De 16" a javasolt. gumi meg 215/55/16?
-
alex devil
senior tag
Sziasztok! 2004-es C-maxom van 2000cm3, benya. Az alapjárat ha megállok az autóval pár másodpercre felmegy 1500-2500-ig, nem mindig de elég gyakran ha nem pörög fel ennyire akkor is ingadozik. Hideg motornál 3000-ig is felmegy a fordulatszám. A fojtószelepet kipucoltattam de nem segített. Mi legyen a következő lépés szerintetek, mi lehet a hiba?
-
A Zéé
addikt
válasz
#31733248
#20738
üzenetére
igen, tudom, de sokat számít az üzemanyag minősége is. Én pl. sajnos a fogyasztás szempontjából a lehető legrosszabb körülmények közt kell használjam a kocsit, de ezzel a 6 liter körülivel elégedett vagyok, nem parázok rá különösebben. Öcsém 1.6 benzinese 8 felett evett nálam, amikor cserélnünk kellett.
Ezt a 2600 km-t amúgy nagyon komoly, 61 km/h-s átlagsebességgel sikerült letolni, pedig a nagyja autópályán volt, szóval nem volt egy egyszerű menet. -
#31733248
törölt tag
"Az komoly. Nekem az 1.6 TDCI Fóka 7.4-ből járta meg, a 2600 km-t, bár sztem a fos gázolaj, meg a nettó 15 óra dugóban állás miatt."
Nagyon sokat számítanak a körülmények és a sofőr is. Ha az ember sokat megy folyamatosan azonos sebességgel (pl. tempomatozik), nagyon jó átlagok jönnek ki, országúton így például teljesen normális, ha a műszer folyamatosan 4-5 literes fogyasztásokat mutat.
-
bajnokpityu
félisten
válasz
daniel2121
#20736
üzenetére
A gyári. Lemezt nem érdemes, nagyon gyenge anyagból van.
-
daniel2121
őstag
150LE-s Mondeo V-höz milyen méretű téli kerék javasolt?
-
#31733248
törölt tag
válasz
nfsu17
#20693
üzenetére
Nekem 1.5 Ecoboost Mondeom van (Euro 6.2, 165 lovas), egy éves és 47 ezer kilométer van benne. Horvátországi nyaralás során, onnan hazáig vezetve, a sebességhatárokon autózva 6.2 lett a ténylegesen tankolt átlaga (elég sok hegyi úttal). A dízel ehhez képest egy traktor.
-
flymi
addikt
Autóhifi topicban már kérdeztem de nem kaptam semmi választ, gondolom mert ott a vájt fülűek laknak és gyanítom csak épített holmikkal foglalkoznak. Tehát a kérdés, h csomitartóba kompaktok közül SAL BS 10/A-t vagy Blaupunkt GTB 8200-at tegyek? Blau kisebb méretileg és teljesítményileg, de SAL ákcijós most az emágiában.
Semmi extra nem kell csak kis pénzért egy kicsit nagyobb zaj, h a gyári ciccegők tovább bírják alacsonyabb hangerőn. Szerintetek? -
-
Zola007
veterán
2007 - 2010 között volt még olyan dízel Ford motor, amiben nem volt kettőstömegű?
főleg Mondeokat nézegetem 2.0 vagy 2.2 motorral, de városban is császkálnék vele -
flymi
addikt
válasz
#31600896
#20709
üzenetére
Nekem is zörög a hátul valami (műanyag hang), szerintem a csomagtér burkolat lesz. Megadták maagukat a patentok, már szereztem bontott másikat csak időm nincs megcsinálni.
Annyira kilazult valamiért, h a kezem be tudtam dugni bent középen a műanyag lemez és az ajtó közé. Ideiglenesen egy habszivacs darabot tettem a kettő közé, de mintha ott se lenne.
Pótkerék nem kotoncol, jól rögzítve van.
Amúgy teljes értékű pótkerék befér mk2 kombi farába a gödörbe vagy csak mankókerék?7Sony7: Dehogynem drága (futómű javító készlet). Hatsó futómú vasakkal együtt cserélhető kivéve a hátsó első szilentet (készlet nem tartalmazza!!!) azt meg fordítva, vas nélkül adják. A fene se érti. Meg ugye le kell kapni az egész hátulját, nem lehet csak egy-egy darabot cserélni. Munkadíj drágább lesz mint az anyag, persze attól is függ kinél-hol csináltatod.
-
7Sony7
addikt
-
#31600896
törölt tag
válasz
7Sony7
#20704
üzenetére
Az enyém meg jobb hátul csattog csatornafedélen átgurulás közben, vagy rossz úton lassan haladva. Eleinte csomiajtóra gyanakodtam, de futómű lesz az. Rugókat kicseréltem hátul, mert ült a hátulja, egyik se volt törött, csak kicsit elfáradt. A csattogó zörgő hang megmaradt továbbra is, ami nagyon idegesít. Lehúzom a jobb első ablakot kintről mégjobban hallani.
Másik, hogy ma kanyarodtam jobbra, és kerregő hangot hallottam az első futómű felől (nem kormánytekerés közben). Leírtam már korábban, de senki se bökött rá semmit, hogy mi az ötlet.
-
bajnokpityu
félisten
válasz
cappa72
#20707
üzenetére
Asszony is sajnálja a tetosint, de ő design miatt. Nelkulire is rakható, de tipusspecifikus. Kombi mondeonak jól állt a sin, de smaxnak sztem nem hiányzik.
Smaxnak amúgy nagyon jó a ledes lámpája, az sztem megerte régen. Azt kerjel bele, szerintem, meg rendes üléseket. A kisdiesellel ha nincs fel tonna utas, akkor elég. A 12 hangszoros Sony régen megerte, olcsó volt, most nemtom. Dab eggyel kisebbe is került, régen csak a legdragabb Sony kapta.
-
válasz
bajnokpityu
#20706
üzenetére
Bár nem találtam s-max topikot, de megkaptam az egyik kereskedőtől péntek 13-ikán az árlistát.... szóval láttam.Visszatért a trend felszereltség elnevezés a business helyett (nekem most Trend Spartan-om van
)
Már mondták régebben is a szalonban, hogy lesz kavarás, de nem tudják, mi.Ilyenkor van az, hogy az ember nem tudja, örüljön, vagy sírjon a változásokon. Mindenki másképp értékeli majd ezt a változást.
Aminek örülök, az a tetősín. (sok biciklit szoktunk hordani...; igaz, a csomagtartó ajtóra szerelhető bicótartót azt bukjuk, mert csak vonóhorgos passzol az újhoz...)
Az ülések esetén azért kicsit kényeske vagyok a derekam miatt. De még az alapülés is jobb, mint a VW-ben a comfort ülés - igaz, ott az ErgoActive az rendben, +280kHUF-ért ....)A 240LE biturbo motort még látom a rendelhető között, az nem csillagos. (Tegnap este azért megfordult a fejemben, hogy milenneha'... de aztán gyorsan elűztem eme kósza gondolatot)
Amúgy úgy döntöttünk, hogy nem anyóka választ autót, hanem én. Szóval más alapokra helyeztük a vásárlást... (neki továbbra is valami kisebb, elegánsabb használt benzines dukál majd pár év múlva - Civic, Focus, Leon, vagy ilyesmi -, ha ugyanúgy tudunk spórolni, mint eddig - tetszik neki a Focus RS
) -
bajnokpityu
félisten
válasz
cappa72
#20694
üzenetére
Láttad a smax topicban az új smax árlistát? Kevertek a dolgokon. Trend az új business, némileg jobban felszerelve, de csomó dolog, ami a titanban alap volt, pl az Alcantara ülések, felarasok lettek. Egy csomagba került a led lámpa, a beparkolo, meg mittomen mi, 1.1millaert. De pl a 3 zónás klima tetosin meg alap lett. Stb..
240 lovas diesel off, 1.5 off. -
gabor9991
addikt
Én szerintem egy évig jártam tudtomon kívül törött rugóval.
Egyszer óvodába vittem a gyereket és az ovi előtt a fekvőrendőrön kettővel átgurulva csattant az enyémben is valami...körbenéztem, semmi nem látszott rajta, tavasszal majd ősszel cseréltem kerekeket akkor se tűnt fel semmi majd az eset után egy évvel cseréltettem lengéscsillapítókat és a kiszereléskor derült ki, hogy az a csattanás a bal első rugó volt, letört az alsó karika belőle, de ettől még szemre nem is állt bénán, ha egy parkolóban állt, nem volt az eleje leülve.
Új hozzászólás Aktív témák
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- Huawei Quidway S5324TP-SI-AC - 24G, 4SFP, L2, managed switch
- LG 49SE3D-B 49" FullHD LED Monitor
- Samsung Galaxy A32 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 256GB Sierra Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3022
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Nem lettél volna.

)
(Télen így jóval gyengébb lett a fűtésem és lassabban is melegedett be.)
), s kiderült, hogy a kiegyenlítő kupakja nem zárt, nem volt nyomás a rendszerben. Elöregedett, valószínű amíg nem volt bolygatva még jó volt, de az ennyi km és idő után nem is lenne baj, HA észreveszik. Itt még kiderült, hogy a kiegyenlítő egy része is kissé kifújt felül, mert porózusra öregedett. Illetve a ventim 1-es fokozata nem ment. (A kupak volt a fő ok, a tartály/venti előtte is olyan volt, SOSEM mozdult a mutató középről. A ventivel "csak" az alapjáraton gyenge klíma problémámat oldották meg, amivel meg a klímás nem tudott mit kezdeni.
Lehet szimplán csak megöregedtem


)
