-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
flymi
addikt
Csak úgy:

A család fekete báránya sötétkékben, piszkosan.A korábban linkelt videóban lévő hang azóta nem jött elő, de figyelgetem most már csakazértis. 2018 decemberében is volt egy nagyon furcsa hangos, ütemtelen kopogás a motortérből meleg motornál, azt sem hallottam viszont.

Furcsa, különc a kis racka.
-
darvinya
titán
válasz
Dißnäëß
#22796
üzenetére
Kár, hogy szervót nem gyárt Ford, csak beszállítóktól veszi.
Azt vagy sikerül ráhegeszteniük a rendszerre vagy nem.Minap voltam Cromax -ba, hogy Escort-ba lévő szervó csövekhez vegyek hozzá tömítőket, mert gyöngyözni/elfáradt.
Eladó alvázszám alapján mondott 2 gyártót amit elvileg raktak ebbe.
Hát nekem egyik sem az, mert azoknál 2 cső van, nálam meg 4 van.
Szóval majd szerelő fog elszórakozni vele, hogy kiderítse melyik gyártó szervó van benne, és tömítőt cseréljen.Szóval az új autókban még több a beszállítót alkatrész, amit másik fajta autóba fejlesztették, ami… mint írtam.
-
Dißnäëß
nagyúr
-
A Zéé
addikt
válasz
molnarpeter
#22793
üzenetére
megmondom őszintén, nem tudom. A Zalaegerszegi Ford szalonba hordják szervizelni, annyit tudok csak róla, hogy ott nem találtak hibát, mert nem volt semmilyen tárolt hibakód hozzá, és annyit mondtak, hogy próbálgatták, nem is jött elő a hiba.
Mondjuk nálam is csak 2x fordult elő a 2000 km nyaralás alatt, szüleimnél is totál random, hogy előjön-e, vagy sem. -
Dißnäëß
nagyúr
válasz
troll81
#22790
üzenetére
Szia, egy magánvélemény, oszd kettővel, de én leírom, csak ne ijedj meg
Szerintem amúgy vannak sokkal jobb szériák is, mint amit én kifogtam anno 0-adik kilométertől, itthon véve. A német piacos autók jobbak, mint a keletre szántak. (!!).Tehát: 2.0 tcdi-m volt, céges, privát használatra, 100% nekem dedikálva, ergo én használtam, full valós km, nem ólomcsizmában és rendszeresen szépen szervizeltetve, mint minden flottaautó (vidéki Ford szerviz).
250-ezerig semmi. Egy doxa óra. (Én meg 190-nél vettem meg, vételi előjogom volt rá mint használója, és ha nem élek vele, akkor hirdették volna meg cégen belül, majd piacon. Utólag: lehet nem kellett volna megvennem).
Utána a következők, szinte tornasorban egymásután X-ezer km-enként, hogy sose und el Magad nagyon az élet egyhangú szépségében
Ezeket már zömében az én pénztárcám bánta:- egyik radarszem úgy döntött, megmakkan. Sípolás, radarrendszer elölhátul megszűnt létezni. Javíttatás (csere). Nem sokkal utána a következő. Aztán még egy. A végén már betáraztam a negyedik árát is, de itt megállt a golgota

- bal első ülésfűtés gombok (pedig nem is nyomkodtam sokat, csak ha nagyon kellett, féltem a prosztatám)
. Egy pöccre képes volt kettőt, vagy akár totál mind az öt fokozatot ráadni, utána meg nem tudtad levenni. Összevissza hülyült.- Kocsi leparkolás és lezárás után balhátsó helyzetjelző piros lámpa égve maradt. Egész éjszakára. Néha csinálta, néha nem, úgy mikor milyen kedve volt épp. Agyfaszt kaptam tőle.
- klíma elengedte a gázt 1 hónap alatt és istennek sem találtam helyet, mint Opeles haver Szegeden, hogy UV-s gázzal lenyomáspróbázzák jóval névleges felett és lámpával látszik, hol a gebasz. 1 teljes nyarat mókáztam vele úgy, hogy inkább letojtam, elfáradva a sok diagnosztikában és csak töltettem havonta, majd mikor bejött a hűvös, akkor megjavíttattam (kompresszornál engedett)
- ötödikben nagyon rezonáló/rázó váltó (se hatodikban, se R-1-2-3-4-ben semmi rázás)
- DPF szűrő
- 1 izzítógyertya (ez benzinnél nincs ugye)
- első szélvédő egy 10 centis sávban nem olvasztott/fűtött a beépített fűtőszálakkal és nem kapott kavicsot. Pont vezető oldalon. Nemtéma, csak zavaró volt télen kicsit.
- még 1 izzítógyertya (ez szopta le mindig az akksit, pont akkor, mikor épp nem volt Dunakeszin a Ford-nál egész éjszakás fogyasztásméréses számgépes megfigyelésen, amikor meg vittem valahova megnézetni, mi a pékért szopja le a kocsi a bivaly kéthetes kalciumos Banner akksit, széttették a kezüket, hogy hát minden fasza pedig az autón) ..
- generátor szabadon futó (tengely körüli csapágy és környéke darabokban jött ki, mint a száraz kenyér amit elmorzsolsz)
- szervóhang, majd x ezer múlva szervókormány helószia. Elég szar kézzel cibálni lassan gurulva, állva meg képtelenség szinte. Első ajánlat 150-ezer kormányműre és ez javítás, semmi új, se gyári, se utángyártott, de javításkor is kiderült, hogy át kéne kötni ezt, azt, amazt, meg lehet nem is lehet nagyon javítani, de megpróbálhatják bla bla .... végül csere lett komplett. Az egészet jó szervóolaj szint mellett is hallható szervóhang-szerűség kísérte, ez szerintem tipik Ford jelenség, valahogy ez a márka képtelen volt ezekben arra, amire oly sokan igen, hogy félmilkóig pisszenése sincs a szervónak, csak teszi a dolgát.
- kettős tömegű, ez már a legvégén
Hirtelen ennyi rémlik. Szóval zsebbe nyúlós lett a vége nagyon és úgy adtam el, hogy mindent rendberakattam rajta, a kettős tömegűt már az új gazdi cserélte 350-360e környékén (még egy ideig kapcsolatban voltunk, normális arc volt).
Az általad linkelt két autóban, ha valós a km állásuk, a sedan-ba 150e problémamentest tippelnék, a kombiba 200-at.
A motorról már rengeteget megtudtam, elvileg jó konstrukció, amolyan igazi fasza igás-benzines, nagy lökettérfogat, 5 henger, kis turbó, alul már tölt (könnyű a mérete miatt megfújni), felül meg már hiába pörgeted, nem fontos üvegen énekeltetni, ez nem az a mocifajta, egy egyszerű tuninggal meg pont ma néztük Focus ST-s cimbivel, alul irdatlan nyomaték lesz, felül meg nagy lóerő, szóval kb. mint egy mozdony, megy mindenhol mint az állat. Olajra kényes lehet, LPG-t csak felsőkenővel
+ 4000rpm felett benzin beadagolással, de hidrotőkék hiányában is lehet gázosítani biztonságosan, jóféle szettel, jóféle műhelyben és a szelephézag ellenőrzés sem para akkor (értsd: nem ellenőrzöd, mert nem kell. A szelephézag a 2.5T-nél amúgy egy horror ellenőrizni, nem annyi, hogy a hézagmérővel benyúlsz ahogy tudsz a motorba nagynehezen és mérsz valamit, hanem vezérműszíj le, veztengely ki ... komoly meló, csak egy megmérésre is, de nem kell bántani, benzin üzemben kb. soha nincs szükség ennek megnézésére, max vezérlés cserekor, akkor úgyis lejönnek a szíjak meg minden). Amúgy jó motor, alu blokk, alu hengerfej, változó szelepvezérlés és nem egy hűvös fajta, ami télen fasza, nyáron meg jó, ha nincs tele a hűtőd bogárral 
Az általad kinézett szedánból megszüntetném az ültető dolgokat, a boyracer feelinget hátulról, megkérdezném, hogy erősített (ergo kevésbé csillapított, jobban rázó) motortartó bakja van-e, vagy még a gyárija
, megnézném jól a gazdit, mert ha pofára nem szimpi, akkor bármilyen lehet az autó, az kapott bizony, és egy ilyen hivalkodóbbra vett külsővel gyanítom, néha oda-oda szúrta neki, kérdés, mennyire, milyen gyakran .. egy Mondeo sosem lesz se kint, se itthon egy A6, de egy ilyen 2.5T-vel biztos megkóstolt pár komolyabb ellenfelet, legalábbis az autó külseje és a tuningdolgok rajta nekem ilyen tulajt sugallnak elsőre.Uff, én szóltam. Amúgy tökhülye vagyok, nyugi, lassan két hete, hogy behoztam egy 2007-es S-Max-ot (2.5T)

Ja igen, kijelző !!! Valami lesz vele, tárazz be egy másodikat eBay-ről máris, míg még találsz. Nem vicc.

-
A Zéé
addikt
válasz
troll81
#22790
üzenetére
szüleimnek ilyen fajta Mondi van, csak az 5 ajtós, és 1.8 dízel.
A főbb elemeivel nincs gondjuk (a kettőstömegű esett szét elég korán, de azt leszámítva semmi), rozsda nincs, futóműhöz sem kellett hozzányúlni, viszont a bele elég csúnyán öregszik. Első ajtók borítása ragasztva van, és az üvegnél elengedett mindkét oldalt, króm díszek, keretek jönnek le a helyükről, rádió gombjai oda vannak, bal 1 ülés is eléggé megkopott, a csomagtér gázrugók is megadták magukat.
A tempomat vacakol nekik néha, amire nem bírtak rájönni szervizben sem, hogy mitől lehet, de néha magától lekapcsol, és akkor újraindításig nem lehet újra bekapcsolni. -
Doggy dog
senior tag
válasz
molnarpeter
#22785
üzenetére
Köszönöm mindenkinek?!

-
Doggy dog
senior tag
1.8 nem ajánlott?
-
A régi tágasabb és jobbak az ülései, minöségibb a szemüvegtartó, jobban lehet belöle kilátni átlósan elöre és szerintem kívülröl is szebb,
Én is hasonló módon látom a dolgokat.
A középső üléssor lábtere is megérdemli, hogy megemlítsük. A réginél nagyobb, mint az újnál.Az újnak szebb a müszerfala illetve az óracsoport is jobban tetszik
-
Doggy dog
senior tag
válasz
molnarpeter
#22777
üzenetére
Szép.
Köszi.
Kb mindegy milyen márka, ezel a gyári értékek az olajfogyásra.
Cmax benzines ~2007 évj-tól?
(amúgy mi a különbség a c max és a focus c max között? A magadabb üléshelyzet a cél) -
Doggy dog
senior tag
Sziasztok.
Tapasztalat valakinek S Max-al? 2.0 benzin -
Gibo
senior tag
válasz
molnarpeter
#22771
üzenetére
igen. Mikor "szétválnak" utána simán be tudom kapcsolni a rádiót on/off gombbal és müködik egészen odaáig míg be nem teljesül a reunion. Ha elindítom a kocsit apalból nem látják egymást, ez ált. kb 3/4 - egy órán keresztül van így, utána kezdödik a se veled se nélküled és bekapcsol, kikapcsol (amikor elveszik a kapcsolat alapból lekapcsol a rádio, mikor megtalálják egymást pedig be)
-
Gibo
senior tag
válasz
molnarpeter
#22768
üzenetére
igen, ugyanaz a szimptóma...
Relé probléma okozhat ilyet?
-
Gibo
senior tag
válasz
bajnokpityu
#22766
üzenetére
Mindkettö titan...viszont a régi vezetö ülés tömése 275e km után sincs "meggyürödve" míg az újnál ez már 150e km-nél adott. A régiben tekerve lehet állítani a támladöntést, az újban egy karral kioldod a támlát aztán rögzíted nagyjából ahoyg jó, de nem fokozatmentesen és végképp nem vezetés közben. A hátsó ülések támlája bö 5cm-el rövidebb lett, ´gy már csak lapocak közepéig ér, ráadásul kissebb lett a lábhely is hátul. (jó mondju kaz még így sem rossz..)
(#22767) kcsa ez már megvolt, a soproni Fordban, a rádiónál minden csatlakozó ok, de mikor ezek után közölték, hoyg nem tudják mi lehet és nem is adnak így ajálatot, mert akármeddig is eltarthat a hiba keresése akkor lemondtam róluk.
(#22768) molnarpete ezt is próbáltam, nem segített...lehet hülyeséget mondok de olyan mintha a hiba vhol a vezérlö egység és a rádió közötti összeköttetésben lenne. Az a baj, hogy kapcsolási rajzot nem találtam sehol.
-
molnarpeter
nagyúr
Akku saru le-fel mondjuk fél óra szünettel esetleg megér egy próbát. Csatlakozók ellenőrzése nem árt, hátha kontakt probléma, esetleg némi spray-s wellness
Márkakerben egy szoftverfrissítést lehetne kérni. Amerikai fórumon relé hibát is írtak hasonló esetre. Másik fejegységet is be lehetne tenni egy kis teszt erejéig. Hallottam olyat is, hogy nem volt a rádióban CD, és azért csinált furcsa dolgokat. Mégegy ilyen probléma thread. -
kcsa
veterán
Először a háztáji megoldásokkal próbálkoznék: rádió ki, quadlock rendesen helyén van-e, nincsenek-e a kábelek megtörve, kidörzsölődve látható helyen, esetleg biztosítéktáblában megnézni lötyög-e a betápja.
Ha ezekre nem a válasz, akkor jöhet valami villanyász, de elég remek feladatnak ígérkezik

-
Gibo
senior tag
válasz
molnarpeter
#22764
üzenetére
A 2008-asra már kifutott az 5 év, csak mielött eladjuk meg akarom csinálni/csináltatni
-
Gibo
senior tag
Sziasztok,
mi most cseréltük le a régi S-Max-ot (2008) egy újra (2016). A régi tágasabb és jobbak az ülései, minöségibb a szemüvegtartó, jobban lehet belöle kilátni átlósan elöre és szerintem kívülröl is szebb, de abból sajnos nem volt a közelben értékelhetö keveset futott darab

Az újnak szebb a müszerfala illetve az óracsoport is jobban tetszik (mondjuk kevésbé letisztult...).
Az apropo ami miatt igazából írok viszont alapvetöen a következö: a régiben mostanában a központi vezérlöegység elveszíti folyamatosan a kapcsolatot a rádióval (a kijelzöröl iylenkor el is tünnek a rádiós opciók), majd egy idö után néhány pillanat erejéig újra egymásra találnak, hogy aztán megint elveszítsék egymást. Meglehetösen idegesítö, mert ilyenkor a rádió mindig ki-be kapcsol. Hol keressem a hibát? (Elvittem két autovillamosságiba is de ök nem vállalták merthogy nem rendelkeznek kapcsolási rajzzal, a soproni Ford szakszervíz pedig...elég véleményes a "szakmai" tevékenységük...) Amikor a központi vezérlö nem látja épp a rádiót, oylankor on/off gombbal simán tudom kapcsolni a rádiót, és a CAN bus is teszi adolgát. Ja, és egy iylen Sony 6000CD van kocsiban :
-
#27070592
törölt tag
Én sem azt állítottam hogy minden arany ami youtube, nem árt az alapos forráskritika és a téma körbejárása.
De amikor először nyúltam a fékhez, előtte ránéztem yt-n és onnan szedtem le az összes hasznos infót és trükköt. Azóta járok új tárcsákkal és új betétekkel, köszönik jól vannak.
Folyadékcsere az már odafigyelősebb történet, nem is csináltam még. Ez pl mk1 Fóka, teljes csere, kuplungból is németesek előnyben.Jó kis vitatémák ezek, mint a fényszóró-polírozás is. Mindenbe belefut az ember, van aki nekiesik csiszolóvászonnal, van aki a fehérítős fogkrémre esküszik
, van aki profi fémpolírozó pasztát használ, kétkomponensű fedőlakktól kezdve a repülőgépiparban használt UV protektorig kb tizenhatezer változat van. -
kcsa
veterán
válasz
#27070592
#22757
üzenetére
Hát nézd... a videóban lévő technika is kétemberes (lásd itt), másrészt valóban nem kell akna, cserébe fel van bakolva az egész autó, tényleg jobb

szerk.: látom a hátsó féket egyedül csinálja. hát jó

-
DeFranco
nagyúr
válasz
#27070592
#22757
üzenetére
nekem valami olyat magyarázott a szerelő, hogy a fékeknél a szelepeknél és a légtelenítőnél ebben a korban (az összerohadás miatt) el lehet úgy szúrni a cserét, hogy annak alkatrészcsere legyen a vége, ő is szólt előre, hogy nem nagy eséllyel de lehet annyira összerohadva hogy megmihálylik a keze alatt (nem tette).
youtube alapján én nem állnék neki a fék különben sem játék.
-
#27070592
törölt tag
-
kcsa
veterán
válasz
zoltan.bagi
#22755
üzenetére
Ez már az advanced csere, de igen, így a száz százalékos.
-
zoltan.bagi
csendes tag
Plusz az ABS és/vagy ESP modul szelepeit is lehet meg kell mozgatni diagnosztikai eszközzel. Arról nem is beszélve, hogy a kuplung hidraulika is ugyanabból a tartályból dolgozik, lehet érdemes akkor már azt is, ami viszont be tud "esni", ha nem szakszerűen hajtod végre. A légtelenítő csavarok meg hajlamosak berohadni, ezért csak csillagkulccsal érdemes hozzányúlni. Hacsak nincs sok tapasztalatod, én lebeszélnélek róla.
-
#31600896
törölt tag
Üdv!
Kitaláltam, hogy ha jobb lesz az idő lecserélem a fékfolyadékot. Mennyire megoldható ez otthon? Annyit tudok róla, hogy hova kell önteni, de elég hülye helyen van, mert közvetlenül a tartály szája felett van a szélvédő alatti műanyag burkolat. Régi folyadékot hogy szedjem ki belőle? Továbbra is a jó öreg 2-es Focus az alany. Amúgy a fékhatáson nem veszek észre semmit, jól fog a fék. -
zoltan.bagi
csendes tag
Pont ilyen rámpám van nekem is.
Focuson egyszer használtam, feltolattam rá és a kezdődő rozsdafoltokat kezeltem le.
A Focust azóta eladtam, a Prius meg annyira alacsony és hosszú a lökhárítója, hogy konkrétan nem fér alá a rámpa, így jó eséllyel eladó sorba kerül (a rámpa, nem a Prius
), ha rászánom magam a hirdetésre. (még a papírt sem vettem le róla)
Tapasztalat: jó, masszív. Kellően sokat emel, hogy aláférj. A felhajtáshoz kell egy kis érzék, mert ha nem mész fel egyből teljesen, akkor a meredek részen újraindulni nehézkes.
Kell hozzá továbbá valami megfelelő alátét vagy érdes talaj, mert a túl sima betonon csak lökdösi a kerék.
Mielőtt megköveztek: csak azért vettem Priust, mert hibridet akartam és a Mondeo-ra nem volt keret
Eddigiek alapján amúgy csak a fogyasztás és a vezetési élmény (nekem az, kár vitatkozni ezen, vagy bejön vagy utálod) miatt érte meg. Erre sem kell kevesebbet költeni, cserébe a belteret fapadosabbnak érzem, futómű pedig a Fóka után elég kiábrándító.
Párszor megbántam, hogy elengedtem a Fókát (az szerintem alulárazott, ahhoz képest mit tud, ez meg túlárazott, így elég fájó az eredő különbség ár-érték arányban)...
-
DZs
senior tag
A fényszóró polírhoz szólnék hozzá, mert sok a tanácstalanság. A lámpabúrán két réteg van: lakk és UV védő. Mind a kettő barnul és mattul, a lakk még repedezni is tud. Állapotfelméréskor (ha egy szakemberhez kerültél) egy folyadékkal lekenik a búrát, hogy megnézzék, csak az UV védő barna, vagy már a lakk is. Nem kell a lakkot lecsiszolni, ha az nem matt. Ilyenkor csak az UV védőt marják le és újra kenik. Ha a lakkot is vakarni kell, akkor a minőségi megoldáshoz kiszerelik a lámpát és újra fényezik. De mindegyik módszer előtt felmérés kell.
-
#27070592
törölt tag
Egy otthon készült rampát használok. Örökség.

5x15ös tölgyfa pallókból készült, 2-2 daraból, amik elég alaposan össze vannak vasalva, 270 centi hosszú maga a rampa, a legmagasabb pontja, amire tulképp fel van támasztva a vége, az 75 centis, vascsövekből készült hegesztett "állvány". Ha van hozzá anyag és van aki megcsinálja, akkor olcsó.
és sok évet kibír.
Olajat én is vízszintesen álló autón szeretek cserélni, de ez a rampa is jól jött már párszor, pl tél végén elég alaposan le lehet mosni az alvázról a rászáradt sós latyakot, vagy kisebb munkákhoz amit otthon is meg tudtam oldani (pl benzinszűrő-csere). -
Dißnäëß
nagyúr
Szívtam a fogam, de amikor ímmel-ámmal olvasnak ki, bejelentkezésre, a világ túlvégén olyat, ami csak féligazság jó eséllyel, akkor elég gyorsan térül ez is.
Ha beleszámolod a benzint, várakozási időt (míg rágod a kefét, mi a f**t jelez a vas), óradíjat ... Sajnos. Úgyhogy marada az S.K. keccsölés
és már 2 olvasással visszahozta az árát !
Nem beszélve arról, hogy nem ott legyeskedek valami félszakértő körül, hogy ez mit jelent, az mit jelent, akkor ezt állítsuk már be így, azt úgy, amazt amúgy, hanem otthon széééép nyugiban rommá tanulmányozom a cuccost. Az élvezeti faktor
-
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
flymi
addikt
válasz
Dißnäëß
#22723
üzenetére
Na, ilyen rámpákat keresgélek én is, mivel nincs aknám és apróbb munkákhoz jól jönne. Már kérdeztem egyszer, de még nem jött válasz.
Most jött meg az ELM327, már többeteknek van hasonló és irkáltatok is róla, de azért kérdeznék.
A mellékelt kis cd-n minden program fent van gondolom, de azért leírhatnátok melyik mire jó:
ELMconfig
FoCCCus
ForscanIlletve még mindig nem világos számomra, h minek van rajta az a kapcsoló.
Előre is kösz a válaszokat!Mióta cserélve lett a jobb első abs kábel azóta világít az abs lámpa és nem is működik sztem, lassú guruláskor ha finoman fékezek egészen aprókat darál csak. Erős fékezéskor semmi.
Megvételkor egy abs hiba volt, ki lett törölve és nem is jött elő állandóra csak kétszer, de ~2 perc után el is tűnt, abs működött rendesen. Tavaly is ki lett olvasva többször is a tároló, hibakódmentes volt végig egyébként. -
n1nja
tag
Sziasztok.
Műszerfal diagnosztikában, ahol a sebességet kellene mutatnia, ott nekem folyamatosan növekvő szám van csak. Másnak mutatja a tényleges sebességet?
Köszi!
Focus mk1.5 2002 1.6b -
Jenne
őstag
Sziasztok!
Fiam 2006-os TDCi fiestájában gyári Ford 5 éves Silver-Calcium akku van. Utóbbi két hónapban a garázsban állt, egyéb miatt(nem romlott el, nem azért). Akkor fel lett töltve az akku, biztos ami ziher...Ma rámértem az akkura és 12,47 V feszt mutatott. Ez jó így? Ennyi állás után? Próbáltam és pöccre indult, a kulcsot sem fordítottam el szinte és már beindult. Hozzá teszem, hogy egy ilyen kütyü van az akkura kötve. Nekünk a családban minden autónkon van egy ilyen.
-
#27070592
törölt tag
-
troll81
addikt
válasz
Dißnäëß
#22730
üzenetére
Hát igen nekem 4 6 honap volt mire meglett es 6 7 db neztem meg át. Nagyon nem egyszerű a jó szerelő itt sem.
A privát vásárlás meg mindig előnyösebb nek tartom, a leg biztosabb az autihaus ott ad ra garit igaz dragabb is. De 6 10 ezres autonal már jo a garancia.Az enyém német női tulajdonos kb egy 3 negyed ora alatt minden t elmondott az autóról. Össze dokuval adtak el majdnem tele tankal. De ez mar ritka sajnos
-
Dißnäëß
nagyúr
válasz
troll81
#22724
üzenetére
Ez minden használtnál így van.
Anyámék XY márkát (nem írom le, köszönhetik) vettek úgy, hogy 130 pályatempónál haladva 1 lityit bekajál a 2.4-es, embertelenül precíz istenkirály motor 500km-en. Hoppá. De nem az a típus az élettársa, aki hagyja magát megvezetni, márkaszervizbe be, pecsétek mögött lévő számlák előkutatása, hebegés-habogás, kettő hiányzott, azóta sem találják. Levelezés szervekkel, rétestészta nyúlik, nyúlik azóta is. Fordulat alatt semmi olajcsipi, köszöni, jól van, duruzs az autó, fordulaton már olajzaba. Közel sincs úgy szervizelve, mint állították és a szomorú, hogy a szerviz is benne van a buliban. Ez a kemény.
És kintről sincs már az, hogy tej-vaj autót hoz az ember. Őszintén, kereskedésben csak töröktől, albántól vagy orosztól veszel, a privát meg ugyanúgy hajlandó elsunnyogni és okoskodni, a tévhittel ellentétben

Mókol itt már mindenki. Viszont nyugaton sok tehetséges magyar szerel most, állítólag.

-
-
Dißnäëß
nagyúr
-
troll81
addikt
válasz
Dißnäëß
#22723
üzenetére
Otthon ritka a normális autó szerelő mint a fehér holló.sajnos.... de itt német szervizrol se tudok nyilatkozni jó t.
Haver vett egy BMW t vezetett szerviz Könyv friss szervíz
okés elhoztuk. Mondom valami hangja van ami nem belevaló.. olajcsere t kontrollálni kellene... Itt lett bibi egyből
Hát a könyv meg volt szépen írva számlával.... De H nem cserélték az biztos.ez nem a tulaj hibája o kifizette elhozta.keszkent.a lényeg H agyon használt berohadt olajal jött haza. -
Dißnäëß
nagyúr
válasz
troll81
#22722
üzenetére
Mióta hazajöttem vele, 100-as E5-öst kap, hogy ne most legyen még amiatt is vmije. Honosodjon be, aztán jönnek az apróságok, egyéb teendők.
Megjöttek a kézifékre is a króm gombok, végre nem lesz akadály a vezető oldali kis kézifékkioldó króm gömbölyű háromszögecske hiánya...

Egyébként a jövőben az olaj és szűrő cserét én szeretném végezni, van is rá hely, csak 1-1 rámpát kell néznem. A légszűrő háza hülyén lett visszatéve, ez milyen megint ? Tegnap igazítottam meg, a jobb alsó alja nem fedett a házra rá simán, hanem mellé csúszva ment rá. Komolyan, elnézést minden szerelőtől itt, aki esetleg ezt olvassa, de rengeteg a balfasz
nincs rá szebb szavam és kevés az, aki lelkiismeretesen akár csak félig is úgy szereli más autóját, mint a sajátját. (Bár nem biztos, hogy ha úgy szerel, mintha sajátja lenne, minőség a garanciára, mert egy-két szerelőnek a sajátja is olyan köpedelem repedt fazék hulladék, hogy bele nem ülnék).Én, informatikusként, tiszta kézzel, életében ha 10x fogott légszűrőt a kezében, azt is Opelből, kellett, hogy rendesen visszacsúsztassam és korrektül visszategyem a légszűrő házat a légszűrőre. Békés ember vagyok, de ilyenkor is megy a pumpa fel a fejemben, hogy lehet vki ennyire hanyag.

-
troll81
addikt
válasz
Dißnäëß
#22721
üzenetére
Igen ma lesz hó ma estétől holnap még tuti.
Szomorúan olvasom a csodalampas történetet. Inkább magadnak csináld az ilyen egyszerű dolgokat az a biztos.meg ha tényleg csatlakozó probléma biztos vissza mennék. Nekem egyszer a régi Ford a benzin miatt csinált csoda lámpás t.
-
Dißnäëß
nagyúr
válasz
darvinya
#22720
üzenetére
Annyinak utánaolvastam már, hogy ezzel még ELVILEG lehet járni. (Ha villog, nem). Mindenesetre megnézetem a héten végre normális helyen, közben meg úton van egy OBDLink is a zusából, az lesz az igazi.
Más: szerintetek lesz még hó ?
Nézem itt az időkép 30-naposát, hááát simán fellöketném a nyárit .. -
Dißnäëß
nagyúr
Köszi a tippeket, megnézem holnap a csatlakozókat. Teljesen ok a kocsi amúgy. Fura.
-
válasz
Dißnäëß
#22713
üzenetére
Sajna nem értek hozzá (meg nekem dízelem volt), de eddig nekem egyik olajcsere után sem volt check engine lámpa.
Service oil felirat az volt, csere után fék+gázpedál kobóval nulláztam, és ennyi.
A check engine az általában más miatt világít (legalábbis amit eddig olvastam erről a fórumokon, ill. s-max FB csoportban) -
Dißnäëß
nagyúr
Olajcsere után 1 nappal kaptam egy check engine-t és azóta is ég.
Elvittem valami nonstop autószervizbe Bp-n, ahol egy idegen géppel (mindenevő kb) kiolvasta egy srác, hiba nincs, viszont olajcsere után lehet reset-elni kellene az akármit az autóban.Ez hogy működik Fordnál, fogom, leengedem az olajat, kap újat + szűrőt és az autó ezt valamiből azonnal tudja + dobja nekem a hibát, hogy jól érezzem magam ?

Az olajcserét futószalag üzemmódban működő nagyműhely csinálta, gyanítom, nem nulláztak kompiban semmit, kérdés, kell-e, valahogy észleli-e az autó, ha olajcsere történt benne.
-
flymi
addikt
válasz
gabor9991
#22708
üzenetére
Szervóban a max fölött van kicsivel az olaj szivattyú meg csőcsere óta.
Generátor is adhat ki ilyen hangot? Holnap megyek vele megint, majd felemelem a háztetőt és hallgatózok, de tegnap volt ez először, korábban nem hallottam.radi8tor: Bebacna. Vezérléssel együtt lett cserélve 2018 végén.
-
flymi
addikt
válasz
#27070592
#22696
üzenetére
Na erre kíváncsi leszek, mert akkor lehet én is megcsinálom és utána csak fóliáztatni viszem el. Sima átlátszó, de UV védős, állítólag 10 év garral.
Majd dobj előtte-utána képet! Philips EcoVision-t néztem tavaly, dupla annyiba fáj.Videón a nyeszergésre van valakinek tippje? Ventilátor nem lehet, azt már tisztáztuk.
-
patomi
őstag
válasz
#27070592
#22702
üzenetére
Én egyszer megcsináltam a lámpáim [link]
Védelem végül nem került rá, így bírta sokáig. Mostmár aktuális lesz újra neki esni. De szvsz nem kell túllihegni, mert sok idő így is. (kézzel polírozva) 1000 alatti papírt szerintem ne használj(ha nem nagyon karcos a búra) túl mély karcokat hagy. 1000-1500, 2000, 3000, polírpaszta kb. ennyi. -
Mike81
senior tag
válasz
Zwodkassy
#22654
üzenetére
A másik opció pedig valamilyen szivargyújtóba dugható fm transmitter. Én ezt vettem
http://xiaomishop.hu/roidmi_3s_bluetoothos_zenelejatszos_fm_transmitter_-_autos_tolto_fekete?gclid=EAIaIQobChMIkJHa8I6x5wIVDqmaCh13bAiTEAQYASABEgJpl_D_BwE
és nincs bajom vele a minősége is jó de van neki saját topikja itt ha jol emlékszem. Mivel az első szivargyujtó elég rossz helyen van nagyon kilogó transmiter nem fer el. Ez pici ép hogy csak kiáll.
-
#27070592
törölt tag
válasz
gabor9991
#22698
üzenetére
Köszi a linket, 20k tényleg nem olcsó. Persze itt a munkát is fizeted. De ha arra gondolok hogy 35-40k egy pár új (igaz nem gyári hanem utángyártott) fényszóró, ami nemcsak kívül karcmentes de a belső foncsor is új, az már véleményes. Egyszer kell kifizetni..
#zoger: neked is köszönöm az infókat. Kiváncsi vagyok. Majd csinálok before-after képeket.

-
darvinya
titán
Rozsda csak egy dolog, ott eszi meg, ahol kapja jobban nedvességet.
Itt rideggé válásról van szó, ami használatból ered.
Írtam is, hogy nem rugó közepén fog eltörni, hanem a megtámasztásnál, rugótányéroknál.
Nálam nagyon kicsi felületi rozsda volt, amit egy ronggyal letörölhető volt.
Festet volt a rugó, csak ott volt rozsda, ahol elörgedett égetett festék megtört.
Eltört felület fém tiszta volt, szélén látható a festék réteggel.
Új hozzászólás Aktív témák
- Veszélyben vannak az adataid? Gond van a WD népszerű HDD-ivel
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Wise (ex-TransferWise)
- Óvodások homokozója
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Linux kezdőknek
- Gumi és felni topik
- Milyen alaplapot vegyek?
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...
- Lenovo ThinkPad P15 Gen 1 Intel i7-10875H 32GB 512GB Nvidia Quadro RTX 3000 1 év garancia
- Apple iPhone 12 Pro 128 GB Pacific Blue 1 év Garancia Beszámítás Házhozszállítás
- HP EliteOne 800 G5 All-in-One i5-9500 32GB 1000GB 23.8" Érintőkijelző!! 1 év garancia
- Dell Latitude 7410 karbon i7 10610U, 16GB RAM, SSD, jó akku, számla, 6 hó gar
- HIBÁTLAN iPhone 12 Mini 64GB Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3453
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest







ne hogy meg tobb menjen a pedal alá
Relé probléma okozhat ilyet?
Most elolvasva már látom


