Új hozzászólás Aktív témák

  • darvinya

    titán

    válasz ReFleXx #33803 üzenetére

    Csavar gyárinak néz ki. :D

    1-1.5 hete ránéztem motorra, s olajat ellenőriztem, mert hangja nem tesztet.
    Persze már rendeltem olajat, felkészülve olaj/szűrő cserére.
    Látom, nívón nincs semmilyen olaj, akkor ha már kéznél az olaj öntök bele.
    4L-t bontottam meg, mert általában min.-max. jelzés között 1L szokott lenni.
    1L beleöntve a nívó-n semmi, 2L beleöntve semmi, 3.8L beleöntve ekkor érte el a nívón középnél kicsivel nagyobbat.
    Ekkor beleöntöttem a maradékot is.
    Azután jött, hogy pár nap, vagy km után ránézek, ennek eredményét raktam be képben.
    Ekkor 0.5L-t rádöntöttem, hogy legalább min. szint meglegyen.
    Ezután jött fék csere, s akkor láttam, hogy csepeg a leeresztő
    A többi a mai napi esemény.

    De.előzményként buktam, ki, hogy szinte olaj nélkül autóztam.
    Amúgy nagyon hülye a kivitelezés olaj szint érzékelés, mert szűrőnél.van van az érzékelő.
    Tehát, ha szűrőben van olaj, akkor műszer nem jelzi a valós értéket. :(((

    Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

Új hozzászólás Aktív témák