-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
troll81
addikt
Ki milyen torony csapágy márkát preferal az mk2 focusba?
Valaki cserél t mostanában -
darvinya
titán
válasz
troll81
#43679
üzenetére
Csak egyszerűen: ugyanaz, akkor még szállítás mennyisége sem változik.
Minnél nagyobb a szállítás mennyisége, annál nagyobb az eltérés.
Azaz.külseje azonos, csak ép belseje totál más.
Ráadásul szállítási mennyiséggel növekszik üzemanyag nyomás.
A szivacsos tankot azért alkalmazzák, hogy a gyors üzemanyag lengés ne legyen okozzon légszívást, s ezzel pumpa túl pörgést. -
troll81
addikt
Sziasztok mk2 focus hátsó futóműbe állítható lengő kart. Esetleg valakinek ötlet ami ebbe a futóműbe passzol. Mert ugye sok autó kapta ezt a futóművet meg.
-
dokee78
félisten
Hali.
Mi lehet a gond?
Ford Focus 1.4
Indításnál egyből le fullad,de ha be is indul nagy gáz fröccsökkel jár és ezt csinálja: -
flymi
addikt
válasz
radi8tor
#43673
üzenetére
Állítólag NGK is jó (csak ilyen gyertyát teszek a kocsiba), csak valamivel drágább, mint a másik két márka.
Valeo trafó zsu-nál a legolcsóbb. Valeo kábelben a kovácsnál.
NGK trafó alk.on.24-nél, kábelszettben is ugyanitt.
Úgy számoltam NKG-val járnék legjobban árban úgy, hogy nem applikáción keresztül rendelnék (onnan azt hiszem jönne rá még mínusz pár százalék), de egy ezressel drágábban meg tudnám venni a Valeo szettet kovácséktól.márciusban is téma volt -> Igen, de elnapoltam.
Minden drágább lett. Ez van. -
flymi
addikt
Gondolkodom (megint), h érdemes lenne most már tényleg trafót és kábelszettet cserélni.
NGK, Valeo vagy Bosch?
A nálam szokásos öt bolt árait néztem, mindenhol más az olcsóbb. -
troll81
addikt
válasz
subaruwrc
#43663
üzenetére
Igen az.reszvetem.
A régi pumpat szetkapva,éppen nézegettem hogy fér el benne egy 255 csere darab de elég macerás....
Teljesen új kosár és menne gyorsan.
Elvileg cikkszám alapjan minden benzinesben ez van ...100l/óra.az rs rs500 160l/óra.ott a kosár is más
az a kosár kellene nekem
Nekem is van még egy köröm a pumpaval nyomást kell állítani neki.
És ez manuális megy pumpa ki csavar teker óra néz.4.2-4.3 bar kell nekem 550-650 injektor sor hoz... -
subaruwrc
félisten
válasz
radi8tor
#43661
üzenetére
hát fém reszelék szerintem sok.
troll81
hát annak indult de teljesen nem stimmel amit vettem bele ( se a csatlakozó se a szűrő orientációja ) úgyhogy maradt a régi
nem romlott még el csak szerintem a gumitömítéseknél elszökött már a nyomás meg mocskos volt a szűrő is
úgyhogy utóbbit kimosva, gumi tömítéseket megcserélve a nyomó és a visszatérő ágon került vissza. vettem alátéteket is de persze a külső átmérő nem stimmelt úgyhogy nem tudtam jobban összepréselni a gumikatde aláfekvősbe ezt halál szerelni
soha többet -
ldn218
tag
válasz
cyanide
#43646
üzenetére
Tegnap a jobb oldalit kicseréltem ( ma a balt fogom ). A régit szétvágtam. Az úgy néz ki mint a Te fotódon a jobb oldali. Az biztos hogy gyári. A fotódon a bal oldali az már utángyártott és cserélt lehetett mert eléggé telibe van öntve gumival. Az a kis "kamra"amit a gyárin látunk az meg csak azért van hogy a guminak legyen helye terjeszkedni. Ez nem olajos.
-
darvinya
titán
válasz
oliwire
#43656
üzenetére
Kösz.
Már csak segítség kellene két hátsó csillapító cseréhez, mert elért láb vízesedés probléma, így erőm egyre kevesebb napközben.
Utána jöhet 16"-os Alu felni+gumi felrakatása.
4000km-t futott 4évszakos 15"-os gumiknak meg már nincs értéke, hiába van mélysége a bordázatnak, de már látható, hogy van rendesen használva. -
-
Jenne
őstag
válasz
subaruwrc
#43653
üzenetére
Köszönöm szépen.
Keresek egy műhelyt, ahol ezeket szépen elmondva talán van olyan szerelő aki normális és megvizsgálja.
Ford-FX-hez nem megyek, mert pár éve az egyik olajcsere alkalmával pici olaj rákerült a szelepfedél melletti keskeny felületre, Ők voltak az olajcsere elkövetők. Én amikor észrevettem azt kis olajos részt, bementem hozzájuk, diagnosztika: Ford azonnali beavatkozást mondott, egy métert se menjek az autóval mert nagy baj lesz, ugyan is szerintük ez totál biztosra hengerfej tömítés hiba, de Ők vállalják, hagyjam is ott az autót, potom 270 ezer forintért, mert vezérlést is újat kell cserélni ilyen megbontáskor. Szomszéd garázsában egy kevés féktárcsa tisztító spray és utána nagynyomású levegős pisztolyos lefúvatás és azóta is minden száraz azon a részen.
Köszi még egyszer, most már csak kellene találnom itt Pécsen egy rendes és megbízható szerelőt vagy műhelyt. -
subaruwrc
félisten
nem feltétlenül a görgő van megszorulva ( az is lehet de a futásteljesítményből nem az következik ) hanem maga a feszítő mechanika ( rugós izé, ami feszíti a hosszbordás szíjat )
tehát lehet egy szíj levétel - felrakás megmozgatja annyira hogy a következő indításnál már megfelelő feszességen tartja a szíjat és nem csúszik meg
de a görgőket levett szíjnál meg tudod pörgetni kézzel és jó eséllyel kiderül ha csapágyas valamelyik -
Jenne
őstag
válasz
subaruwrc
#43651
üzenetére
Köszönöm.

Valóban keveset megy az autó.
Ha bemelegszik akkor az a feltételezett szorult/megállt (?) görgő, az melegen már nem szorul?
Akkor talán elég, ha csak a feszítő görgőket cseréltetem ki? Az kettő darab görgő, ha jól tudom. Lehet azt is, hogy csak a két görgő legyen cserés, szíj maradhat? Tudom szerelő mondja meg, de most éppen nincs itthon akihez szoktam járni, sajnos kiment sógorékhoz (egy villanyszerelős csapatba, sok pénzért)
Idegesít az a hang, nem szeretem ha valami nincs rendben.
-
Jenne
őstag
Sziasztok!
Remélem tudtok segíteni.
Az autó Ford Fiesta 1.4 TDCi (2006). 2016-ban volt vezérlés csere, azóta keveset ment az autó. Kérdésem, hogy a hosszbordás szíjat azt lehet úgy külön is cserélni, hogy a vezérlés, a keresztbordás szíjjal és a vízpumpával, a feszítő görgőkkel, az ne legyen megbontva?
Vagy kompletten csak együtt mindet kell egy időben cserélni?
Olyan hangja van az autónak, mint amikor kicsit csúszik a szíj. Hidegen, beindítás után érdekes módon nem azonnal csak másodpercek elteltével, vagy még később, kábé fél perc múlva jön ez a hang, de ha bemelegszik a motor akkor utána már nem hallani semmit. Szép nyugodt dízel hang van már csak. Ezért tippelek a hosszbordás szíjra vagy valamelyik vezető görgőjére a kettő közül.
Másik kérdésem, hogy Pécsen tudtok-e mondani megbízható szerelőt, aki ért ezekhez a dízelekhez, lelkiismeretes is és nem húzza le az ügyfelet. -
zoger
tag
válasz
molnarpeter
#43635
üzenetére
Eddig VAG és DSG volt/van neki. Volt neki sharan kettő is. Most belenyúlt a szarba egy önpusztító 2.0 biturbó tdi caravellel . Használtan vette 2 éve. Szerencsére az egész motor nem kuka benne, időben lett cserélve az egr hűtő, de turbóval s a részecskeszűrővel vannak bajok. A minap Prága mellett rohadt le, s most is a szerelő udvarán áll. Valószínűleg a másik turbó adta meg magát.
Úgy van vele, hogy a kisbusz magas, a személyautó alacsony neki ezért néz egyterüt (a suv szerinte is az értelmetlen kategória) s gondolom sharant nem szeretne megint. -
darvinya
titán
Kérdésem, hogy 2006-os Focus-nak milyen óra csoportja van?
Mert totál fapados van benne, ami nem teljesen illeszkedik. Ráadásul az alsó egyik csavar felfogató teljesen kitört, s valamilyen fehér műanyag alátéttel sem feküdt fel a csavar helyre. -
kcsa
veterán
válasz
radi8tor
#43640
üzenetére
Szerintem a VW de a Toyota sem gyárt váltót a szó hagyományos értelmében - helyette pl. valamely erre szakosodott gyártó legyártja nekik az ő terveik alapján. Innentől pedig a Ford esetében is csak szándék kérdése lenne, hogy adnak-e alkatrészt/belistázzák-e az alkatrészt vagy sem, hiszen más megteszi, ők meg nem.
(persze mint sok minden egyéb, az eredeti információ is fenntartásokkal kezelendő, de én így hallottam
)szerk.: de az MK2 Focus/C-maxban lévő, 1.6 dízelhez párosított váltót is gyártja valaki (most nem jut eszembe), de a motor teljesítményéhez képest kicsit alul van méretezve a váltó, aztán ment a csodálkozás hogy nem tartós.
Hasraütésszerűen írok értékeket, mert most nem tudom kitúrni: a váltó gyártója által specifikáltan 200Nm forgatónyomatékig ajánlott a váltó, a Ford meg berakta a 250Nm-t tudó motor mellé. -
ReFleXx
addikt
válasz
molnarpeter
#43635
üzenetére
nagyon szep kocsikat lattam mar elbontva mert meghalt benne a PS, fajt is a szivem

mondjuk ennyi elonye van a PSnek, hogy porgeti a bontott alkatreszek számát.![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
molnarpeter
nagyúr
Powershift = mind nyűg
ha 20 évre tervez, vegyen kézit; ha cserélgeti néhány évente az autókat és 150-200k futással már valószínű piacra lesz dobva, plusz hajlandó 40 ezrenként olajat cserélni szűrővel, végülis be lehet vállalni jó ár esetén. (Vészhelyzeti forgatókönyv, ha mégis drága felújítás kellene: bontott kézi váltó és sallangok, rosszat meg eladni alkatrésznek stb... sőt, már kiindulásnál akár váltó hibásat venni is megérheti.) Vagy VAG és DSG, több rá a szakember, de drágábbak a kocsik már alapból. Ha nem lenne fiatal dízel feltétel, Prius+ lett volna a javaslatom, keveset eszik aránylag és váltó probléma nem jellemző. -
zoger
tag
Sziasztok!
Meg tudjátok nekem írni, hogy s-max-nál milyen évjáratokban vannak a problémás powershift váltók. Após nézegeti ezeket, 90% csak automata van. Jó lenne pontosítani melyiket szabad venni. Ő a dízelt preferálja s fiatal 3-4 éves autót keres. -
gabor9991
addikt
válasz
radi8tor
#43632
üzenetére
Nem volt drágább mint a balaton lett volna
hazafelé megálltam ott is egy kajára, de nem bántam meg hogy ennyit kellett kocsikázni a 7,1-es fogyasztás pályán, klímával 4 fővel megpakolva annyira hogy egy [ezen ] a szakaszon 4-ben tudta csak felfelé tartani a tempót szerintem vállalható az öreg szívóbenzinnel
-
gabor9991
addikt
Közben hazaértem az adriáról, 2100km alatt elfogyott 150 liter benzin, kb 3dl motorolaj és egy H7 izzó
-
válasz
subaruwrc
#43621
üzenetére
Most tavasszal cseréltem a 2007-es Focus C-Max-ban ezeket a szilenteket. Az egyik oldali olajtöltetű volt még benne. Rendesen csöpögött belőle és füstölt az olaj, ahogy átvágtam. A helyére az ára alapján választottam 8000 Ft körüli Febit, illetve az volt a fontos, hogy adjanak vele új csavart. Az olaj nélkül legalább eggyel kevesebb dolog, ami tönkremehet. Új autóban biztos jó volt.
-
zzola
titán
Srácok, MK4-es Mondeóban a hátsó biztosítékdoboz hol található?
Megvan! Csomagtartó bal hátul...
Kösz -
ldn218
tag
Sziasztok !
Első futómű lengőkar hátsó szilentet fogok cserélni. Nyálazom az elérhető alkatrészek listáját. Találok olyat hogy például FAG, FEBI gumifém csapágy meg találok olyat az SKF-nél hogy hidracsapágy. Ez olyan lehet a megnevezés alapján mint a motortartóbakok. Valaki alkalmazta már az utóbbi vagy hallott már véleményt róla. Nyilván ha az elfossa magát akkor azt erős túlzással még az utastérből is látni fogom

-
#27070592
törölt tag
-
Joker88
őstag
Kérdésem lenne.. felni téma..
Ismerős vett/vesz egy Fiestát, hasonló mint nekem van, 2006os évjárat.
15-ös felniket szeretne alápakolni.
Egy jóbarátja adott neki alufelniket (használhatatlan gumikkal) a következő méretekkel.
Elméletileg jó lenne..
Viszont ehhez a Focus alufelnihez ha jól tudom a a mozgókúpos anya kell,ugye? Annak az anyafajtának jók a méretei a Fiestához? -
kcsa
veterán
válasz
milkabrams
#43614
üzenetére
A kérdésedre a választ ugyan nem tudom, de mk3 Mondeo vonószemből is kétféle van (FL előtt és után).
-
milkabrams
őstag
Sziasztok!
Az mk3 Mondeo vonószem használható mk2 Focushoz? -
Nem is az,poénnak is kevés.
Még ha valami nehézségi foka lenne és lenne benne kihívás,de nincs.
Tök átlagos használattal jobbára lakott területen kívül közlekedek (autópálya nélkül),szóval nagy fékezések nincsenek,nem is forgatom a halálba (dízel…),sebességem meg jobbára 100-105km/h,így mindig mindennél max pontot ad.
Igaz mostanában a fogyasztásom is csak 4.1L.
-
se4ever2
aktív tag
Sziasztok! Az alany MK3.5 1.6 TDCI Focus. 3 hete javítattam meg a klímáját 150.000 Ft-ért az ODOR-nál, lyukas volt a klímahűtő. Raktak bele újat, feltöltötték gázzal, boldogság. Na ez tartott eddig, ma megálltam kitakarítani, működött gond nélkül a klíma. A takarítás után beindítottam és mindenféle jel nélkül szépen fújja nekem a kinti 40 fokos levegőt. Hallatszik hogy a klímaventillátor sem megy. Ilyenkor mi van? Ennyi idő alatt sikeresen kilyukadt ez a hűtő is vagy szarul rakták össze? Vagy a meleg? Találkozott már valaki ilyennel? A legszebb az egészben hogy holnap reggel indulnánk a tengerpartra. Esetleg valami SOS megoldásban van tapasztalatotok? Köszi!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
cappa72
#43602
üzenetére
Kitúrtam pár doksit:
szerviz utasítás (vagy mi ez magyarul, mindenesetre ez nem visszahívás)
vizsgálat
másik kapcsolódó service bulletin júniusig
2019 elejéig érintettek az ottani típusok, feltételezem utána javított verzió készül.
Hengerfej nem érintett, minimum az üres blokk öntvény (rá van öntve egyből az alumínium a vas hüvelyekre, bezzeg régen még ki lehetett préselni, ott max a két fém közti O-gyűrűk szivárogtak nedves perselyes blokk esetén, száraznál az sem
nameg ha elkopik, nem kuka az egész motor, egyedileg viszonylag könnyen gyártható, stb.) hasonló amúgy a probléma ehhez: Novoth x Volvo, illetve magát a szivárgást látványosan bemutatja amerikai emberünk Lincoln 2.0 Ecoboost hasonló hibájánál. -
#27070592
törölt tag
válasz
troll81
#43605
üzenetére
A javítókészlet jó dolog, de azért egy blokkot meggyűrűzni kicsit vaskosabb munkadíjjal jár mint utántölteni az ablakmosót.

Milyen egyszerű lenne, ha a fedcomp regisztrálná nemcsak a futásteljesítményt hanem az olajcseréket, a hidegindítások számát, a túlpörgetéseket, tankolásonkénti átlagfogyasztást, kiolvasható módon.. -
M3aN
senior tag
Köszönöm többeknek.
Automata benzin kínálat elég szűk, de engem az 5m környéke érdekel. Gondolom váltóban is csere 60e körül.
Hahun ami van eladó az 150e futással bír.
phev nem realitás mert kell a csomagtartó, illetve nem tudom bedugni sem. -
#27070592
törölt tag

Az 1.5 ökobúszt érzékeny az olajcserékre.
Szervízkönyvből kiderül milyen időközönként kapott friss olajat, de ebből a hidegindítások száma nem fog kiderülni. Kevés kilométerrel is lehet problémás, ha többet ment hidegen mint üzemi hőfokon.
A tulajt kell kivallatni (ha tudod), hogyan használta az autót (és miért adja el 5-6 évesen..) -
válasz
molnarpeter
#43601
üzenetére
A 2019-es kiadású kutya1.5 az már a javított változatnak számít? (motorcsere nélkül)
Új hozzászólás Aktív témák
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Megtartotta Európában a 7500 mAh-t az Oppo
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Szívesen használsz Samsung böngészőt? Immár PC-n is megteheted
- NVIDIA GeForce RTX 5060 Ti (GB206)
- Xbox Series X|S
- HDD probléma (nem adatmentés)
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- További aktív témák...
- Törött, Hibás iPhone felvásárlás!!
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro Max 256GB Natural Titanium -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3591
- LG 32GS94UX - 32" OLED / UHD 4K / 240Hz - 480Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 4500 16/32/64GB RAM RTX 3050 6GB GAMER PC termékbeszámítással
- REFURBISHED és ÚJ - DELL Universal Dock UD22
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest


az a kosár kellene nekem


![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)


